29 Μαρτίου 2011



5 Συναυλία στο Τορόντο



Είχα την τιμή, για άλλη μια φορά στη ζωή μου, να γνωρίσω απο κοντά δύο καλλιτέχνες, τους οποίους μόνο στην τηλεόραση είχα δει ως τώρα, και άκουγα την φωνή τους απο διάφορες ηχογραφίσεις τους.
Σήμερα είχα την χαρά να τους σφίξω το χέρι προσωπικά, να καθίσω μαζί τους, να παίξω λύρα και να τραγουδίσω παρέα τους, κάνοντας πρόβες, για την συναυλία που κοντεύει στις 2 Απριλίου.

Ο λόγος, για τον Λάκη Χαλκιά, και τον Γιάννη Ντουνιά.
Ξέρω πως αναμφίβολα όλοι σας τους γνωρίζετε, ίσως και κάποιοι τυχεροί απο εσάς προσωπικά. Και λέω τυχεροί, γιατί, γνώρισα δύο ανθρώπους ταπεινούς, που όχι μόνο επιτρέπουν να τους πλησιάσεις, μα και που σε πλησιάζουν κι αυτοί με τον μοναδικό τρόπο τους, κάνοντάς σε να αισθάνεσαι τόσο άνετα δίπλα τους, σαν να τους γνώριζες χρόνια.

Ειλικρινά την χάρηκα πολύ την γνωριμία (και) αυτή, και θεωρώ τιμή, που μου πρόσφεραν την ευκαιρία να συμμετέχω κι εγώ μαζί τους, έστω και για λίγο, συνοδεύοντας τον Λάκη Χαλκιά σε κάποια Ποντιακά τραγούδια που επέλλεξε να ερμηνεύσει.


Μαζί, συμμετέχουν και οι υπέροχες φίλες και συνάδελφοι, Μ. Κατσιλίρα και Κ. Κιτσάκη, που θα πλαισιώσουν το πρόγραμμα ερμηνεύοντας κάποια τραγούδια επιλλογής τους.





Print this post



Related Posts :



5 σχόλια:

DaisyCrazy είπε... Best Blogger Tips

Ο Χαλκιάς αρέσει πολύ στον καλό μου κι έτσι τον έμαθα κι εγώ. Έχει πράγματι καλή φωνή. Χαίρομαι που είναι τέτοιος άνθρωπος όπως τον περιγράφεις γιατί είναι κάτι σπάνιο από καλλιτέχνες καταξιωμένους.
Τυχερός είσαι που θα συμμετέχεις σ'αυτή τη συναυλία :)
Φιλάκια!

υγ. υπάρχει πιθανότητα να ακούσουμε τίποτις κι εμείς απ'το γιουτιουπι; ;)


AATON είπε... Best Blogger Tips

Θα κάνω ότι μπορώ Ντόρα μου


Δημήτρης Μαχαίρας είπε... Best Blogger Tips

Kαλη επιτυιχιααααα ευχομαιιι!

Όμορφες φίλες !:)


ΧΡΗΣΤΟΣ/Christos είπε... Best Blogger Tips

Γεια σου ρε Νικόλα με τις καλλιτεχνικές σου ανησυχίες!!!!! Δεν έχω καταλάβει επακριβώς τι κάνεις αλλά, τι σημασία έχει. Μας φτάνει που είσαι ντόμπρος άνθρωπος και πολύ καλός και ανοιχτοχέρης! Ε, άμα κατέχεις καλά και το τραγούδι και τα όργανα, τότε μπράβο σου! Να είσαι πάντα καλά κι ας γκρινιάζουμε λιγάκι. Τι να κάνουμε είμαστε καμιά φορά, λιγάκι ... μίζεροι (άντε πάλι να τρέχεις στα λεξικά...)


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** Δημήτρη ευχαριστώ, και ναι, είναι όμορφα τα κορίτσια μας :)

*** Χρήστο, στον καλλιτεχνικό χώρο να σου πω τι κάνω. Αρχικά, τραγουδάω λαϊκά. Ενδιάμεσα, κάνω και ένα ολιγόλεπτο πρόγραμμα με Ποντιακά, παίζοντας και την λύρα. Τραγουδάω επίσης δημοτικά, νησιώτικα και κρητικά. Βασικά, τραγουδάω ότιδήποτε μου αρέσει άσχετα απο ποιόν χώρο προέρχεται, δηλαδή δεν ακολουθώ ένα συγκεκριμένο είδος μουσικής μόνο.
Για τις "γκρίνιες" που αναφέρεις, θέλω να σου πω με κάθε ειλικρίνεια πως τις χρειάζομαι κι ας μην το πιστεύεις. Είμαι κι εγώ γκρινιάρης ώρες ώρες, μα όπως κι εσυ, πάντα με καλή διάθεση. Και δεν θα δεχτώ με τίποτε πως είσαι μίζερος, γιατί απλά, δεν σου πάει φίλε μου :)


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next