28 Μαρτίου 2011



11 Τι σημαίνει μίζερος;



Σε ένα σχόλιο στην χθεσινή μου ανάρτηση, με τίτλο του "Στέλιου Καλλιπολίτη" και η οποία είναι βασικά "Αναδημοσίευση" απο ένα άλλο ιστολόγιο, κάποιος φίλος με αποκάλεσε μίζερο.
Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω γιατί είμαι μίζερος και γιατί έχει αυτή τη γνώμη για μένα.

Επειδή αναδημοσίευσα ένα κείμενο;
Μου άρεσαν κάποια πράγματα και θεώρησα σκόπιμο να το αναδημοσιεύσω.
Μπορεί να μην συμφωνώ με κάποια σημεία του, μα ακόμη κι έτσι, δεν είναι λόγος να απορίψω το κειμένο στο σύνολό του. Στο κάτω κάτω, οι αντιθέσεις μας και η διαφορετικότητα στις γνώμες του καθ' ένα απο μας, είναι που αποτελούν και το έναυσμα για ενδιαφέρουσες συζητήσεις και ανταλλαγές απόψεων.
Που λοιπόν το μεμπτόν;

Ψάχνοντας σε διάφορες σελλίδες, δεν μπόρεσα να βρώ μια ικανοποιητική επεξήγηση του τι σημαίνει μίζερος. Μπορεί κάποιος που ξέρει να μου πεί;

Προσωπικά, το μίζερος το μεταφράζω πολύ απλά, σαν κάποιο χαμηλού επιπέδου, κακιασμένο, μικρόψυχο, ζηλόφθονο, συκοφάντικό, και δουλοπρεπές άτομο.

Κανένα απο αυτά δεν θεωρώ τον εαυτό μου, και δεν δέχομαι να με θεωρεί κάποιος σαν ένα απο αυτά. Διότι για μένα, όλλα τα παραπάνω, δεν σημαίνουν χαρακτήρα ή προσωπικότητα, μα κατάντια και εξαθλίωση.





Print this post



Related Posts :



11 σχόλια:

kaliteros είπε... Best Blogger Tips

Να σου πω εγώ τι σημαίνει μίζερος:)
Είναι αυτός που παίρνει μίζα από τον έρωτα.
Άρα είναι ο νταβατζής.
Νίκο είσαι ένας νταβατζής.
Άντε, όλα εγώ θα σου τα εξηγώ;;;


mary είπε... Best Blogger Tips

Niko file mou, edw eimai pali.Loipon mizeros einai o a8lios o kakomoirhs ,o idiotropos ,o griniarhs, o 8liveros kai vale.Autos o sugekrimenos pou se apokalese etsi, kai apo oti katalava kai mena phre h bora me to sxolio pou afhsa, mallon den exei thn ais8hsh ths pragmatikothtas.Pistevw oti o ka8e an8rwpos exei orama kai elpida gia to kalhtero.To 8ema htan gia thn katandia ths xwras mas.Emeis ekfrasame thn pragmatikotta pou zei ka8hmerina o Ellhnas thn exa8liosh to psema thn lhsteia apo tous politikous tis eleipseis pou exei o ka8e poliths,thn aneparkeia se tosous vasikous tomeis.Mhpws einai psemata ola auta kurie kapoie? Polloi agwnizontai gia ena kalutero avrio pou den to exoume dei akoma, kai to apotelesma einai h apogohteush.Auto dem shmainei oti den exoume oramata file mou. Leme oti ola pasxoun kai einai leipsa. Phgaine sto dhmosio na exuphreth8eis ,trava se kanena nosokomeio xwris to bilietaki , kutaxe thn paidia mas kai ela na mas peis mizerous sthn mourh.Mizeroi kai kakomoirhdes einai autoi pou kuvernoun thn xwra mas kai kammia dekaria oikogenoies pou lunoun kai denoun. Ase mas an8rwpe mou afou oloi sto idio kazani vrazoume!H mhpws thn exeis dei apo 8esh isxuos?Nikolakh ta filia mou.Oi kolhtoi sou xeroume oti den eisai tipota apo ola auta!


mary είπε... Best Blogger Tips

xaxaxa kalitere mou arese to sxolio sou!!


Αstrapi είπε... Best Blogger Tips

Για άλλη μια φορά θα συμφωνήσω μαζί σου Νίκο. Μίζερος ο αντίθετος του κιμπάρη, του έξω καρδιά του αρχοντολεβέντη...Μίζερος αυτός που δεν ξέρει να δίνει αισθήματα γιαυτό δεν μπορεί και να δεχθεί όταν κανείς του προσφέρει. Δεν έμαθε να αγαπά πρωτίστως τον εαυτό του κι έτσι τρώγεται με τις σάρκες του και τον περίγυρό του...Κατάντια πραγματική και σε όλο της το "μεγαλείο"... Τώρα το πως κάποιος όταν δεν εθελοτυφλεί, και καταγράφει την πραγματικότητα γύρω του (έστω κι υποκειμενικά μέσα απ τα βιώματα του) έφτασε να λέγεται μίζερος< είναι απορίας άξιον κι αλλουνού παπά ευαγγέλιο...
Είμαι σίγουρος πως αυτά δεν σε επηρεάζουν αλλά σε προβληματίζουν σαν σκεπτόμενο άνθρωπο...Να είσαι καλά με υγεία και χαμόγελο, όχι μόνο κάνει τους "άλλους" να ανησυχούν, τους ταράσσει την κοσμοθεωρία τους...


George Fakos είπε... Best Blogger Tips

καλά, περιμένεις σχόλιο σε αυτό; Στο αν είσαι μίζερος; Αν ήσουν δεν θα βοηθούσες όλους εμάς να φτιάχνουμε τα ιστολόγιά μας και όχι μόνο. Οπότε... ανευ σχολίου, το σχόλιο!!!


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** Καλίτερε, δηλαδή.. τώρα εγώ είμαι νταβατζής, έτσι; Χμμμ... Τον έρωτα δεν βλέπω.. Μίζα απο πού είπες ότι παίρνω;

*** Μαιρούλα, δεν αμφέβαλα ποτέ ότι δεν με θεωρούν όσοι με γνωρίζουν, για μίζερο. Η ερώτησή μου ήταν να μου δώσετε μια εξήγηση τι σημαίνει μίζερος, και μου δώσατε πιστεύω ικανοποιητικές απαντήσεις, που δεν απέχουν πολύ (έως καθόλου) απο τα δικά μου πιστεύω. Μουάτς..

*** Κώστα, δεν νομίζω πως ο Στρατηγός με θεωρεί μίζερο, μάλλον εννοούσε κάτι άλλο. Θα χαρώ πάντως αν το δει και μου δώσει μια εξήγηση, κι αν πάλι αυτή είναι η γνώμη του για μένα, δεν πειράζει. Δεκτή κάθε γνωμη.

*** Αδερφέ μου, σ' αγαπάω, στο 'πα; Αν και τελευταία ψιλοχαθήκαμε, μα μη νομίζεις πως δεν σε επισκέπτομαι, ακόμη κι όταν έχω μισό λεπτό μόνο χρόνο :)


ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ είπε... Best Blogger Tips

Βρε ΑΑΤΩΝ, οε και αλιμονο επειδη περασαν καποιες σκαρτες γενιες (δεν ειναι μονο ο Γαπ υπευ8υνος), αυτοι να καταστρεψαν και την Ελλαδα, η Ελλαδα ειναι αυλη αξια οπως η δημοκρετεια κ.τ.λ. προυπηρχε και 8α υπαρχει, ποιος 8α 8ελει και 8α νοιαζεται να 8υμαται κατι απο τον σημερινο Ελληνα π.χ. σε 200 χρονια. Καλιστα αυριο ακομα και εσυ 8α μπορουσες να παρεις 1 λαβαρο και με αλλους 5-10-300-1000 και να πεις οχι, εγω ειμαι η Ελλαδα, οχι ο γαπ και 2 μυρια δ.υ. που τον ψυφιζουν. και αν εσυ εισε ο αριστος, ποιον λες η ιστορια να 8εωρησει σαν Ελλαδα. Γιατιη Ελλαδα ειναι αυλη Αξια, και σαν τετοια διεκδικητε απο τον καλητερο παντα, και μιας και γενη8ηκαμε Ελληνες αυτη μας κοπτει
Για να γυρισουμε στο τωρα, το 8εμα ειναι οτι εμεις ειμαστε τωρα, και ετσι ειναι μια αριστη ευκαιρια για κατι καλητερο. στο τελος καποιος 8α επικρατησει... Το κειμενο περιγραφει μια αρρωστια για αρρωστους, πολλυς αξιολογος κοσμος υπαρχει ακομα, και εντος και εκτος σηνορων, λιγος αλλα υπαρχει



Μαριλου, 8εατρινος εισαι "σε επαγκελμα"? επετρεψε μου να προτεινω ενα τελος στο σχολειο σου "στην τελκη τα αγκουρια μπαινουν μονον οπου χωρουν" http://www.youtube.com/watch?v=v8QIDjjocb4


MARY είπε... Best Blogger Tips

γειά σου Νίκο,
θα πω κάτι διαφορετικό...
Μίζερο λένε όποιον δεν θέλει να συμμετέχει στις απαταιωνιές των άλλων γιατί για να είσαι αποδεκτός πρέπει να γίνεις ίδιος για να καλύπτονται.


AATON είπε... Best Blogger Tips

Mary δεν συμφωνώ, καμία σχέση. Μίζερος είναι ο ζηλόφθονος, κανένας άλλος. Αυτός που δεν μπορεί να χαρεί με τίποτε, αυτός που δεν αγαπάει πρωτίστως τον ίδιο του τον εαυτό. Αυτός που δεν μπορεί να χαρεί με την χαρά των γύρω του, πονάει όταν βλέπει ευτυχισμένους, κατσούφης και εριστικός πάντα.
Αυτός που βλέπει παντού εχθρούς και υποψιάζεται τους πάντες και τα πάντα, βλέποντας μόνο την κακή κι άσχημη όψη των πάντων. Αυτός που δεν βλέπει ποτέ την όμορφη πλευρά των ανθρώπων, και της ζωής..
Αυτόν λέω εγω μίζερο.


Tzeni είπε... Best Blogger Tips

εγώ πάλι από τη μεριά μου σπάνια πια καταφεύγω σε λεξικά για να βρω το νοημα σε τετοιες λέξεις..
Απλά νοιωθω το πως η αύρα των άλλων αγγίζει τη δική μου και τι συναισθήματα αποτυπώνονται μέσα μου μετά την επαφή μου μαζί τους..
η συναναστροφή με τη μιζέρια μου αφήνει κάτι γκριζο κι ομιχλώδες να λέρωνει την αύρα μου και μια αίσθηση ψυχικής ανέχειας να πλακώνει το στήθος μου..
δεν είναι ότι απλά δεν παίρνω κάτι..είναι σαν να μου απομηζούν κι από πάνω αυτό το κατι..


MARY είπε... Best Blogger Tips

εξαρτάται αν κάποιος νιώθει αυτάρκης στις ψευδαισθήσεις ή θέλει να δεί και να αντιμετωπίσει την πραγματικότητα.
Ενας μόνος σίγουρα θα δειλιάσει θα κουραστεί θα απογοητευθεί και θα χαρακτηριστεί και "μίζερος"


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next