20 Μαρτίου 2011



13 Ανησυχώ

Μόλις κοίταξα στην σελίδα της παραπάνω διαφήμισης, και είδα με άφθαστο τρόμο, πως έχω οικονομήσει απο τα δικά σας Clicks το αστρονομικό ποσόν των $ 8.06

Αμέσως έτρεξα και παράγγειλα καινούργιο παντελόνι, με μερικές έξτρα τσέπες στα μπατζάκια για να χωρέσουν τόσα λεφτά.
Απο ότι βλέπετε, με βάζετε σε αβάσταχτα έξοδα και μου κάνετε ζημιά.

Θα σας παρακαλέσω πολύ, ΜΗΝ πατάτε το γαμευμένον το Play, δεν μπορώ άλλους μπελάδες. Διότι, ως γνωστόν τοις πάσι, το χρήμα μόνο μπελάδες φέρνει. Δώστε το σε κανέναν φτωχό, στον Κόκκαλη ας πούμε, η στον Μάκη.. εμένα βρήκατε να φουρκίσετε; Καλά, έτσι κάνουν οι φίλοι; ¨Ελεος!



Πρίν δύο (αν θυμάμαι καλά) χρόνια, μας έστελναν κάποιοι κάτι σελλίδες για να ψηφίσουμε, πως η Μακεδονία είναι ελληνική. Τρεχάτε... φώναζαν, οι Σκοπιανοί μας ξεπέρασαν σε ψήφους, θα μας πάρουν την Μακεδονία..

Φίλε, αν οι Μακεδονίες και οι Πατρίδες χάνονταν με ψήφους διαδικτυακούς, θα είχαμε εξαφανιστεί ως χώρα και λαός εδώ και 20 χρόνια, τότε που οι άλλοι είχαν Internet ενώ εμείς όχι.

Αν τέτοιες σαχλοσελλίδες είναι ικανές να καθορίσουν την τύχη μιας χώρας, η τμήματος αυτής, τότε πάμε χαμένοι.

Οι Μακεδονίες και οι πατρίδες φίλε, χάνονται εκ των έσσω! Εκεί ψάξε και βρές τον εχθρό, δίπλα σου είναι, τον ξέρεις, τον βλέπεις, τον ψηφίζεις, του σφίγγεις το χέρι, τον προσκυνάς σαν σωτήρα σου.. Κόψε λοιπόν τα παιδιαρίσματα!



Τριανταφυλλόπουλε, σου έπεσε ένα φύλλο.. Α, και το άλλο επίσης.. πόσο χρονών είπαμε είσαι; κάτι δεν μου κολλάει πάνω σου, μου λές γιατί; Χμμμ!!






Print this post



Related Posts :



13 σχόλια:

TwistedTool είπε... Best Blogger Tips

Έγινε ο Μάκης Εικοσιεννιαφυλλόπουλος; ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!


Δημήτρης Μαχαίρας είπε... Best Blogger Tips

ετσι ειναι οπως τα λεςςςς . Ομως ποιοι ακουνε πραγματικααα?? ποιοι σκεφτωνται πραγματικααα???

Δυστιχως μονο λογιαα


mary είπε... Best Blogger Tips

an katalava kala me ena click esu perimeneis anoixh?ax vre nikolakh!!!!!


Angel είπε... Best Blogger Tips

Αστο Νικολάκη,Άστα φίλε μου.
Τα σκ@τά όσο και αν τα ανακατεύεις πάλι θα βρωμάνε.


ευαγγελος είπε... Best Blogger Tips

πολύ καλά τα λές φιλαράκι,Νίκο!!!ΜΑΖΙ ΣΟΥ!!!!!!!!!!!!!


Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

ΧΑΙΡΕΤΕ...ΕΝ ΚΥΡΙΩ...

Οταν πρωτομπήκα στο ίντερνετ,
χάρηκα τόσο πολύ που βρήκα τόσα
Χριστιανικά σάητς κ μπλοκς...
νόμιζα πως όλοι ειναι καλοι και ειλικρινεις.

NOMIZA............

ΠΩΣ ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΝ ΠΟΣΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΚΘΕΤΟΥΝ
ΤΟ ΟΝΟΜΑ-ΤΗΝ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥ....

απογοητευτηκα αδελφε μου.
πολυ υποκρισια.

τολμας να εισαι ειλικρινεις
τολμας να ΜΗΝ κολακευεις
ΤΟΛΜΑς ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟς
και σε χτυπανε
σε βριζουν
σε ειρωνευονται
και σε διώχνουν
ολοι αυτοι της κλικας
της υποκρισιας.

ΤΡΩς ΠΟΡΤΑ.
ΣΕ ΜΠΛΟΚΑΡΟΥΝ.
ΣΕ ΠΕΡΙΦΡΟΝΟΥΝ.
ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ.

ΣΚΕΨΟΥ
ΝΑ ΦΑΣ ΠΟΡΤΑ
ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΚΡΙΣΕΩΣ....

τι κριμα
τι θλιψη
ο Χριστος ξανασταυρωνεται
απο "χριστιανους"
που νηστευουν την Αγάπη Του....


ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ

ΑΓΑΠΑΤΕ ΑΛΛΗΛΟΥΣ.
-----------------------------------------
ALL OF THEM.
OXI MONO TOUS MISOUS...

:-)


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** Τ.Τ. μου, θα του πέσουν κι άλλα.. που 'σαι ακόμα..

*** Δημήτρη, ένας να ακούσει, κέρδος είναι :)

*** Μαράκι μου, δύο είναι οι λόγοι που έγραψα το χαζοκειμενάκι.
α) Κάποιοι που τρέμουν μην βγάλει ο ΑΑΤΟΝ χρήματα
β) Λατρεύω το σιούμορ, με ξέρεις άλλωστε :)

*** Άγγελε, καταλαβαίνω τι λές, μα αν πάλι τα αφήσεις, όλο και κάποιος θα τα πατήσει. Καλύτερα να τα σκουπίζει κανείς μια και καλή :)

*** Ευάγγελε, χαίρομαι που συμφωνείς :)

*** Αγαπητέ ΕΝ ΚΥΡΙΩ... Ανώνυμε, απογοητεύτηκες στο ιντερνέτ; Δεν θέλω να πιστέψω πως δεν το περίμενες. Η υποκρισία στο διαδίκτυο αγαπητέ μου (ή αγαπητή μου, με συγχωρείς, μα δεν μπορώ να γνωρίζω το φύλλο, λόγω της ανωνυμίας) είναι καθημερινό ψωμί για πολλούς χρήστες, κάθε ηλικίας.
Ας αφήσουμε την θρησκευτική πλευρά του ζητήματος, και ας πάρουμε την ανθρωπιστική πλευρά μόνο.
Πόσοι πιστεύεις τολμάνε να μιλήσουν με ειλικρίνεια; Πόσοι δεν αισθάνονται την ανάγκη να πούν ψέματα;
Λίγοι. και μην σε παραξενεύει καθόλου. Μια μικρογραφία της κοινωνίας μας είναι, κι ας είναι ένας κόσμος φανταστικός, ηλεκτρονικός, ένας κόσμος μακράν της πραγματικότητας.. Ένας κόσμος ψεύτικος. Πώς λοιπόν ζητάς να βρείς αλήθειες σε έναν ψεύτικο κόσμο; Και να υπάρχουν, δύσκολα τις διακρίνεις. Και να τις διακρίνεις, δύσκολα τις εμπιστεύεσαι..


Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΚΘΕΤΕΙ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΤΟΥ.
ΕΙΠΑ ΣΕ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΑ ΜΠΛΟΓΚΣ
-ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ-ΤΕΛΙΚΑ.

ΓΙΑΥΤΟ ΑΠΟΡΗΣΑ.
ΝΑΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΦΑΝΤΑΣΤΗΚΑ ΠΩΣ ΥΠΗΡΧΑΝ ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ.
ΕΝΤΟΣ +ΕΚΤΟΣ ΙΝΤΕΡΝΕΤ.

ΠΙΣΤΕΥΑ,ΗΛΠΙΖΑ ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ.

Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΔΗΛΩΝΕΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ
ΚΙ ΕΧΕΙ ΜΠΛΟΓΚ ΠΟΥ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΜΑΣ
ΤΟΝ ΘΕΟ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ+ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ
ΔΕΝ
ΔΕΝ
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΥΠΟΚΡΙΝΕΤΑΙ
ΟΥΤΕ ΝΑ ΜΙΣΕΙ.

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ.
ΕΙΝΑΙ ΛΥΚΟΣ ΜΕ ΜΑΣΚΑ ΠΡΟΒΑΤΟΥ.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ...


AATON είπε... Best Blogger Tips

Πολύ θα ήθελα να ξέρω ποιό Blog είναι αυτό που μιλάει για το Χριστό, και απο την άλλη μισεί..


VAD είπε... Best Blogger Tips

Ρε καπετάνιε,που ειναι το σχόλιό μου;το εφαγε η μαρμαγκα;:)


VAD είπε... Best Blogger Tips

Δικαιούμαι ποσοστά απ'τα κερδη σου,τόσα κλικ που εχω κανει εδω μεσα:)))


AATON είπε... Best Blogger Tips

Σου έχω σβήσει ποτέ εσένα σχόλιο και φωνάζεις φωνακλά μου; Μόλις πάρω την 1η επιταγή, θα έρθω να τα φάμε παρέα στο Σουδάν ;)


Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Θέλω και εγώ να βγάλω λεφτάαααα....
Κύριε Νίκο πως μπορώ και εγώ να βάλω τη διαφήμιση???

Ευχαριστώ
Αποστόλης


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next