09 Μαρτίου 2011



16 Περί ανέμων και υδάτων

Σήμερα δεν θα γράψω κάτι συγκεκριμένο, θα γράψω ότι μου 'ρθει στο μυαλό, ή όσα έχω στο μυαλό..
Ξεκινάω λιεπόν με το προχθεσινό πάθημά μου.

Πάω να πάρω το ΤΑΧΙ απο το παλιόσπιτο όπου το παρκάρει ο νυχτερινός οδηγός,  βάζοντας στην θέση του πάρκινγκ το δικό μου. Βγαίνοντας στο driveway για να μπώ στο ΤΑΧΙ, κι αν και φορούσα μπότες που τάχα μου δεν γλυστράνε, είδα άξαφνα αστέρια. Όχι, δεν ήταν καθαρός ο ουρανός, απο πάνω μου γυρόφερναν. Μου κόπηκε κι η ανάσα, και βογκούσα σαν 400 χρονών γέρος.

Σηκώθηκα κάποια στιγμή, κoιτώντας δεξιά κι αριστερά μην με είδε κανένας και γελάει απο μέσα του σαν χάχας, κι έψαχνα έντρομος να δω μήν βρόντηξε στο τσιμέντο το κεφάλι μου. Διότι εκ της ζαλάδος, δεν ησθανόμην ουδεμίαν κρανιοεγκεφαλικήν κάκωσιν πρός ώρας, μα ποτέ δεν ηξεύρεις.

Με μεγάλην μου χαράν, διεπίστωσα πως δεν ήλθεν εις επαφήν η κεφαλή μου μετά του τσιμέντου, διότι δεν είχον καμίαν όρεξην λέγω λέγω να μου πατήσουν την επαύριον τίποτε μυνήσεις δια φθοράν ξένης ιδιοκτησίας. Διότι, εις μίαν σύγκρουσιν μεταξύ ποντιακής κεφαλής και τσιμέντου, υποχωρεί πάντοτε ο σοφώτερος, τουτέστιν ...το τσιμέντο!

Μαθαίνω απο τα Νέα, πως εις την Ελλάδαν, κάποιοι κάνουν λέει απεργία πείνας εδώ και ενάμιση μήνα.
Προσωπικά, εχέσθην. Ο μισός πληθυσμός της Ελλάδας πεινάει εδώ και πόσα χρόνια, δίχως να πεθάνει κανένας απο την πείνα, και δεν το έκαναν και ποτέ θέμα αι ειδήσεις, αυτοί με ενάμιση μήνα θέλουν να τους στήσουν αδριάντες; Θές να φάς μαλάκα; Φάε. Δε θές; Άρα δεν πεινάς, οπότε σάλτα άδειασέ μας τη γωνιά. Αν δεν σου αρέσει το φαγητό μας, πάνε σπίτι σου και σκάσε στο φαϊ, αλλά μη μας ζαλίζεις, και στο φινάλε, έχουμε την πείνα τη δική μας, δεν θα έχουμε και τη δική σου, ούτε σε κάλεσε κανένας εδώ να φάμε παρέα.Και δε μου φαίνεσαι καθόλου για νηστικό ρε συ μαϊμούνι.. Μα, καθόλου ποιά;

Έχουν λέει και άτομα που περιφρουρούν το αν θα φάνε, αποτρέποντας οποιονδήποτε θελήσει να φάει.
Αυτοί γιατί μου βρωμάνε;
Ρε κουφάλα, αν θέλεις να δημιουργήσεις γιαλαντζί ήρωες, κάτσε και πείνασε εσυ, μη απαγορεύεις άλλους να φάνε, τσόγλανε, όποιος κι αν είσαι. Έμαθα πως συνέλαβαν κάποιους απο δαύτους. Τιμωρία να μη φάνε 5 μήνες το παραμικρό, εκτός κλωτσιές πρωϊ μεσημέρι βράδυ, και καταδίκη για απόπειρα δολοφονίας, και εξαναγκασμό άλλων σε ασιτία έως θανάτου. Καλά, όλα εγώ θα σας τα μαθαίνω; Μέχρι πότε νομίζετε θα ζω να σας δείχνω;

Κάτι διάβασα, πως μέχρι λέει τις 25 Μάρτη, θα κυρήξουν χρεωκοπία και επιστροφή στην δραχμή.
Για μένα, το ίδιο μου κάνει. Έτσι κι αλλιώς έριξα μαύρη πέτρα πίσω μου, και η ρημάδα δεν ξεβάφει που να σκάσω. Αυτοί που ζούν ακόμη εκεί, και δεν τους καίγεται καρφί και παριστάνουν τους άνετους, ας κάτσουν να βρούνε και τρόπους επιβίωσης. Εγώ τον δρόμο μου τον χάραξα εδώ και 30 χρόνια. Πραγματικά, τελευταία με όλα όσα είδα, έζησα και άκουσα, απελπίστηκα τόσο πολύ, αηδίασα ακόμα περισσότερο, που τα έχω γράψει όλα έναν παρά..
Το θέμα είναι, ποιός μπορεί να με κατηγορήσει.. για να δώ;




Print this post



Related Posts :



16 σχόλια:

mary είπε... Best Blogger Tips

ponas pantou e;Plaka eihe pou kutaxes aristera kai dexia na diapistwseis an se eihe dei kapoios.Pantws egw sigoura 8a gelaga.Hdh gelaw dhladh.xaxaxaxa.


VAD είπε... Best Blogger Tips

Δυο μέτρα γομάρι(έτσι αυτοχαρακτηριστηκες κάποτε:)),δεν εχεις αναγκη εσύ,αλιμονο στο τσιμεντο:))
Καλημερα απο Χαρτούμ...


Αstrapi είπε... Best Blogger Tips

Καλημέρα με άρωμα Ελλάδας. Πέστα Χρυσόστομε, έτσι στις απλές κουβέντες μεταξύ σοβαρού κι αστείου λέγονται οι πιο μεγάλες αλήθειες. Κρυμμένες ίσως απ τον αδαή, κι αυτή είναι η μεγάλη γοητεία του λόγου ο καθείς παίρνει κατά την χρεία του και σύμφωνα με τα πιστεύω του...Καλή συνέχεια αδερφέ με χαμόγελο, εκτός ότι κάνει τους "άλλους" να ανησυχούν ξορκίζει και τον πόνο....


DaisyCrazy είπε... Best Blogger Tips

Νίκο μου να προσέχεις απ'τα γλυστερά πεζοδρόμια! Έκανες καρουμπαλάκι; :)
Όσο για τους μετανάστες μην τους βρίζεις ρε συ. Κι εσύ μετανάστης είσαι στο κάτω κάτω.
Έληξε η απεργία πείνας χθες, αισίως ευτυχώς.
Καλημερούδια!


ΧΡΗΣΤΟΣ/Christos είπε... Best Blogger Tips

Και είχα μερικές κόκκινες κάρτες στο τσεπάκι μου και έλεγα σε ποιον να τις βγάλω, σε ποιον.... Λοιπόν Νίκο, μία για το πέσιμο, μία για το χ.... που μας έριξες, μία για ρατσισμό, μία για αυθάδεια, μία για ...ωχ΄, δεν έχω άλλη. Την επαύριο με την κηδεμόνα σου την ... Ασημίνα, αφού πρώτα απολογηθείς σε αυτήν. Ασχετα με τις κόκκινες, έχεις την καλημέρα μου!!!


Σάββας είπε... Best Blogger Tips

Καλησπέρα Νίκο μου. Περαστικά για το ατύχημα που είχες. Σου εύχομαι καλή ανάρρωση. Ευτυχώς που δεν χτύπησες το τσιμέντο με το κεφάλι διότι όπως λες κι εσύ θα πλήρωνες για φθορά ξένης περιουσίας. Όταν ζούσα στον Πειραιά ήμουν πιτσιρικάς τότε και έπαιρνα την σφύρα και έκανα κεφαλιές για πλάκα. Δεν μπορεί να σε κατηγορήσει κανείς Νίκο γιατί τα γράφεις μια χαρά. Γράφεις αλήθειες και οι αλήθειες πάντα πονάνε και πληγώνουν αυτούς που δεν τις μπορούν. Αλλά κατά βάθος γνωρίζουν και οι ίδιοι ότι αυτά που γράφεις είναι η πραγματικότητα, οπότε σιωπούν. Το κακό στην Ελλάδα Νίκο μου είναι ότι δεν υπάρχει κάτι στο οποίο μπορούμε να βασιστούμε. Όλα είναι υπό διάλυση. Αυτοί που μου την δίνουν αφάνταστα είναι οι "δημοσιογράφοι" που βλέπουμε στα κανάλια. Μόνο δημοσιογραφία δεν κάνουν. Πασάρουν στον κόσμο αυτό που τους έχουν πει οι ανώτεροί τους και αν βρεθεί κανείς να πει κάτι που δεν είναι προγραμματισμένο κατευθείαν αλλάζουν συζήτηση μην τύχει και ακουστεί κάτι που δεν πρέπει. Λυπάμαι για την Ελλάδα. Μα πιο πολύ λυπάμαι για το μέλλον των παιδιών μας.


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** Μαίρη, πώς μπορείς να γελάς με το φανταστικό ανάποδο σάλτο μου στον αέρα κακούργο πλάσμα; :)

*** Βασίλη, έκλεψα τότε λίγο, 1.78 είμαι μονάχα.. :Ρ

*** Αstrapi, είμαι λάτρης της λέξης "κλαυσίγελως", καταλαβαίνεις λοιπόν πως κινούμαι :)

*** Ντοράκι μου, ναι μετανάστης είμαι, δεν εκβιάζω όμως κανέναν με απεργίες πείνας και σαχλαμάρες. Κινούμαι ανάλογα με τα δικαιώματα που μου προσφέρει το εκάστοτε κράτος που με φιλοξενεί, και γνωρίζω επίσης καλά τις υποχρεώσεις μου απέναντι στους νόμους και τους κατοίκους του. Αν δεν μου αρέσει, τα μαζεύω και φεύγω, δεν εκβιάζω κανέναν να πάει με τα δικά μου θέλω. Μην τα συγχέουμε :)

*** Χρήστο, σε σένα θα απαντήσω ξέχωρα, γιατί δεν θα φτάσει εδώ ο χώρος.. σου 'ρχομαι :)

*** Σάββα, ακριβώς έτσι, τα παιδιά μας λυπάμαι, εμείς ότι ήταν να κάνουμε, το κάναμε, καλό ή στραβό αυτό ήταν.. σ' αυτά όμως τι παραδίδουμε;


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** Χρήηηηστεεε.. ήρθα :)

Λοιπόν, μου ρίχνεις κόκκινη για:
1. το πέσιμο. Δεκτή, έπρεπε να προσέχω περισσότερο.
2. το χ...μο. Γιατί; ποιόν έχ...α? θα την βάλω στην άκρη μέχρι να μου εξηγήσεις και να καταλάβω το λάθος μου.
3. για Αυθάδεια; Χμμμ... είμαι φορές φορές λιγάκι αθυρόστομος, το ομολογώ. Δεκτή.
4. Για Ρατσισμό; Χμμμ.. εδώ θέλει ανάλυση Χρήστο μου. Αν αναλύσω τις ιδέες μου, άλλοι θα μου πούν πως είμαι ρατσιστής, άλλοι πάλι θα μου πούν δεν είμαι. Άρα εναπόκειται στην κρίση του άλλου και τα πιστεύω του.
Για να μην σε κουράζω όμως, θα σου πω πως, με τα σημερινά δεδομένα, ναι, είμαι. Ο ίδιος όμως, δεν πιστεύω πως είμαι.


ria είπε... Best Blogger Tips

σωστόοοοοοοοος!!!!!!


ΧΡΗΣΤΟΣ/Christos είπε... Best Blogger Tips

Υποθέτω Νίκο πως δεν έχεις πλήρη ή σωστή ενημέρωση για τα τεκταινόμενα στην Ελλάδα και εκεί αποδίδω τις, ας πούμε, παρεκτροπές σου. Και δεν εννοώ να ενημερώνεσαι από τον Καψή και την Τρέμη ή τον Λιακόπουλο (Θου Κύριε φυλακίν τω στόματί μου). Έχουμε βρεθεί όλοι μας, απέναντι σε μια στημένη και καθοδηγούμενη ενημέρωση και μετά, άντε να βρεις αν η γη γυρίζει... Όπως λες κι εσύ κατά βάθος δεν είσαι ρατσιστής, όπως δεν είμαι κι εγώ, παρ΄όλο που πιάνω τον εαυτό μου, μερικές φορές, να αλλοιθωρίζει. Ένας γολγοθάς είναι η αναζήτηση της αλήθειας....Θυμάσαι, η πρώτη μας "κόντρα" ήταν η αναδημοσίευση ενός παπάρα που υπόγραφε τη "διατριβή" του ως πρόεδρος του Β' ΕΑΜ. Δηλαδή, ένας άνθρωπος, άντε μια παρέα που συνεδριάζει στο ασανσέρ, έδινε την εντύπωση κινήματος. Εδώ για να κάνεις Κίνημα, πρέπει να έχεις Παπανδρέους, Λαλιώτηδες, Τσοχατζόπουλους, Κουλούρηδες, Αρσένηδες, Πεταλωτήδες, Μαντέληδες(!) καί άλλα φυντάνια και κάκτους για να μπορείς να σπρώξεις την Ελλάδα στον...γκρεμό.
Τελοσπάντων, έκτοτε πέρασε πολύς καιρός και κατάλαβα πως έχω να κάνω με ένα έξυπνο και δυναμικό άνθρωπο (για σένα τα λέω) που είναι ξεκάθαρος και, ενίοτε, μπερδεμένος λόγω των καταιγισμό των αλλοπρόσαλλων ενημερώσεων που δέχεται και που δε φοβάμαι να του βγάλω κόκκινη κάρτα με τον κίνδυνο να μου ... αυθαδιάσει! Να προσέχεις το βηματισμό σου. Καλή βάρδια!!!


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** Γειά σου Ρία :)

*** Χρήστο, δέχομαι κάθε καλοπροαίρετη κριτική πάντα, και την επιζητώ. Σίγουρα εδώ που ζω, η πληροφόρησή μου δεν είναι για όσκαρ, αλλά, μην πιστεύεις ούτε κι εσυ που ζείς στην Ελλάδα, πως σε πληροφορεί κανείς σωστά. Η πληροφόρηση πλέον στις μέρες μας είναι διατεταγμένη σύμφωνα με τα συμφέροντα αυτών που τις μεταδίδουν. Διαφωνάς;
Όσο για το κείμενο του ΕΑΜ. Β', ήταν μια αναδημοσίευση, στην οποία βασικά δεν εξέφερα γνώμη ούτε έλαβα θέση, έτσι δεν είναι;
Χαίρομαι πάντως που εκφράζεις ελεύθερα τη γνώμη σου, το εκτιμώ αφάνταστα.


Astrapi είπε... Best Blogger Tips

Χαιρετώ και πάλι (κλαυσίγελος Νικο, απ τις καλυτερες και πιο αποδοτικες στιγμες ενος πρωταγωνιστη που ενω ζει την τραγικοτητα του οι θεατες εισπρατουν μονο το γελιο ως κωμικοτητα), δεν θα ήθελα να εισέλθω "σφήνα" στον υγιή διάλογο που θεατής του γίνομαι. Μα να είναι που κι ο θεατής καμιά φορά συμμετέχει στα δρώμενα. Η διανομή και διάθεση πληροφοριών γίνεται εκατέρωθεν, πάντα με γνώμονα τις αρχές και το συμφέρον των ολίγων και κρατούντων αυτό τουλάχιστον αντιλαμβανόμαστε όλοι). Το ζητούμενο είναι η δική μας στάση-θέση μιας και καλώς η' καλώς όπως τα κάναμε (μας τα κάναν) τα κάναμε. Κι όλο αυτό περί στάσεως μας, έχει να κάνει με την ειλικρίνεια μας και κοιτάζοντας πάντα κατάματα τα παιδιά μας...(προσωπική μου επιλογή ήταν να μην κάνω οικογένεια γιατί δεν ήξερα τι να απαντήσω σε πιθανή ερώτηση: σε τι κόσμο με έφερες; Όμως η ζωή είχε άλλα σχέδια μου χάρισε την πατρότητα με τα παιδιά του αδελφού μου, που τώρα μεγαλώνω.Έτσι με πνεύμα ειλικρίνειας και αγάπης για τα βλαστάρια μας οφείλουμε να λέμε αυθόρμητα την όποια σκέψη μας. Κι όπως συνηθίζω να λέω, όταν κινούμαστε καλοπροαίρετα και με σεβασμό ακόμα και χοντράδα να πούμε θα καταλάβουν το πνεύμα μας και ουδείς θα μας παρεξηγήσει...Συμπαθάτε με για την μακρηγορία, καλή συνέχεια κι εδώ γύρω είμαστε με ανάγκη για επικοινωνία και γιατί όχι και για δημιουργικό ξέσπασμα...


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** Φίλε μου, εκτός του "κλαυσίγελου" είμαι και λάτρης της μακρυγορίας, ειδικά όταν έχει νόημα.
Αρκετοί, πιστεύουν (και το τηρούν) πως τα σχόλια πρέπει υποχρεωτικά να είναι λιγόλογα.
Θέλω να τους πω απλά, πως εδώ σε μένα, δεν είναι Twitter. Μπορείτε να γράφετε όσο θέλει η ψυχή σας :)


Mitsobo είπε... Best Blogger Tips

Νικόλα διαφωνώ μαζί σου στο θέμα αυτό κάθετα. Μπορεί να είσαι "κωλόφαρδος μετανάστης" και να ζεις σε κράτη πολιτισμένα με νόμους και δικαιώματα, και να έχεις και την πολυτέλεια να τα μαζεύεις και να φεύγεις όπως λες. Αλλά εδώ είναι Ελλάδα και ισχύει ο νόμος της ζούγκλας, δεν ξέρουν καν οι ίδιοι Ελληνες ποια είναι τα δικαιώματα τους (κάθε μέρα αλλάζουν) θα ξέρουν οι ταλαίπωροι? Οι οποίοι (οι περισσότεροι) να φύγουν από δω θέλουν. Η Ελλάδα σταθμός είναι, δεν είναι τελικός προορισμός. Άντε να τους πυροβολήσουμε επειδή στην πατρίδα τους πεθαίνουν απ' την πείνα η απ' τους πολέμους. Άλλωστε σε λίγο καιρό εμείς θα είμαστε οι εξαθλιωμένοι που για μια ακόμα φορά θα βρεθούμε στη θέση τους,γυρεύοντας δουλειά στο εξωτερικό. Και δεν φταίνε οι μετανάστες για αυτό, σίγουρα.
Με την νοοτροπία "εμείς είμαστε το κέντρο της γης" που έχουμε καλά θα περάσουμε όπου κι αν μεταναστεύσουμε!
Την καλησπέρα μου και συγνώμη για το πλάτιασμα.


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** Παναγιώτη, κανένας μετανάστης δεν είναι "κωλόφαρδος μετανάστης" γιατί οι κωλόφαρδοι φίλε μου, είναι εκείνοι που επιπλέουν ακόμα και σε καταστάσεις χάους, ζώντας πάντοτε καλά, και τρώγοντας με χρυσά κουτάλια, δίχως την ανάγκη ξενιτεμού απο την πατρίδα τους, με τρόπους περίεργους.

Δεν θεωρώ κάθε μετανάστη ανεπιθύμητο. Σταματήστε να βάζετε ταμπέλες και να γενικεύετε, όταν δεν σας αρέσουν οι γενικεύσεις απο τους άλλους. Δεν είναι κάθε άνθρωπος ίδιος με έναν άλλο, οπότε οι διαχωρισμοί είναι πάντοτε αναπόφευκτοι.
Εγώ μιλάω για εκείνους, οι οποίοι ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΟΝΤΑΙ τις τρύπες και τα κενά ενός συστήματος, εκβιάζοντας καταστάσεις.
Και σε πληροφορώ καλέ μου φίλε, πως οι Έλληνες (και είμαι κι εγώ πολύ σίγουρος) ΔΕΝ γνωρίζουν τα δικαιώματά τους, αλλά αυτοί για τους οποίους εγώ μιλάω, τα γνωρίζουν απ' έξω κι ανακατωτά και εκμεταλλεύονται κάθε πιθανή τρύπα στα εκάστοτε συστήματα των κρατών που επισκέπτονται.
Με μουσουλμάνους έχετε να κάνετε, μην τους θεωρείτε όλους άκακα προβατάκια, ανάμεσά τους υπάρχουν και λύκοι με προβιά προβάτων, φανατισμένοι και αδίστακτοι, μα που τους βλέπει κανείς μόνο όταν θελήσουν οι ίδιοι να φανερωθούν.
Θα με θυμηθείτε μα θα είναι αργά, διότι τους ζω τη μισή μου ζωή, ενώ εσείς τώρα τους γνωρίσατε, φαινομενικά και εξ αποστάσεως πάντα.
Και μη ζητάς συγνώμη για το πλάτιασμα, για μένα αυτά είναι πολύ ενδιαφέροντα σχόλια :)


Mitsobo είπε... Best Blogger Tips

Όταν λέω "κωλόφαρδος" μην με παρεξηγήσεις εννοώ τυχερός, γιατί βρίσκεσαι σε κράτος με νόμους οι οποίοι εφαρμόζονται, και ξέρεις και αποφασίζεις αν θα τους τηρήσεις η όχι. Δηλ αν θες να είσαι παράνομος η νόμιμος.
Εχω ζησει 10 χρονια στο εξωτερικο και εχω συναντήσει και τους "καλους" και τους "κακους" και εξω και εδω.
Το θέμα είναι ότι στην Ελλάδα τα τελευταία 20 χρόνια έχουμε μετανάστες. Ε! 20 χρόνια έπρεπε να υπήρχε ένας μεταναστευτικός νόμος (και που να τηρείται!!!)
Δεν λέω ότι δεν υπάρχουν νόμοι. Υπάρχουν άδικοι νόμοι, Σαθροί νόμοι, νόμοι που εξυπηρετούν συμφέροντα και οχι μόνο.
Δυστυχώς το μόνο που καταφέρνουν σ'αυτο το κράτος είναι να βγάζουν τους κακούς μας εαυτούς.


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next