31 Δεκεμβρίου 2010



20 Ζεν ήρσε ο Santa Claus μπαμπά..

Ζεν ήρσε ο Santa Claus μπαμπά..
Του είπε με το κεφαλάκι του σκυμένο, και με σιγανή, αργή φωνή, όλο παράπονο.
Θα έρθει αγόρι μου, δεν ήρθε ακόμη η ώρα του, γιατί μου βιάζεσαι ψυχή μου; Περιμένεις κάποιο παιχνίδι;
Όχι μπαμπά, να με πάρει μόνο αγκαλίτσα σέλω και να βγούμε φωτογασία..

Δεν μιλούσε ακόμη καθαρά, μικρό ήτανε, να, τόσο δά..
Του είχε αγορασμένο μέρες πρίν το παιχνίδι που ήξερε πως ήθελε πολύ, μα τώρα, του τα έφερε όλα τούμπα. Να βγεί φωτογραφία με τον Santa ήθελε περισσότερο απ' όλα, αγκαλιά με τον Άη Βασίλη.

Τηλεφώνησε στην ελληνική κοινότητα να μάθει τι ώρα θα περνούσε από τα σπίτια της περιοχής που έμεναν ο Santa, ένας ροδαλός ηλικιωμένος Γερμανός, με αληθινά γένια, δικά του, όχι ψεύτικα, και που τα παιδιά αγαπούσαν πολύ.
"Αρρώστησε μας είπαν", ήταν η απάντηση, "και δεν θα έρθει εφέτος"..
Να που το παιδί είχε δίκιο..
Τον έπιασε ένας περίεργος πανικός. Δεν άντεχε να το βλέπει τέτοια μέρα με τόσο παράπονο στην ψυχούλα του, με τα μουτράκια κατεβασμένα και τη φωνούλα έτοιμη να κλάψει. Νόμιζε πως θα έβαζε κι αυτός τα κλάματα.. Όχι γαμώτο, ΘΑ ΕΡΘΕΙ, αλλιώς θα πάω εγώ να τον φέρω!!

Έτρεξε σε ένα γειτονικό σπίτι, τον γνώριζε χρόνια τον Ανέστη. Παιδιά δεν είχε, μα είχε στολή Άη Βασίλη. Είχε ντυθεί κι αυτός κάποτε Santa και τού 'μεινε.
Ανέστη!
Έλα, τι έπαθες..
Τη στολή, πούν' την, την έχεις ακόμη; ρώτησε με αγωνία λαχανιασμένος όπως ανέβαινε τις σκάλες.
Κάπου μέσα σε κάποια ντουλάπα θα 'ναι, γιατί;
Φόρα την και πάμε σπίτι μου..
Δεν θα 'σαι με τα καλά σου, τι έπαθες βρε τρελέ;
Θα σου πω στο δρόμο, έλα σε παρακαλώ, βρές την και φόρεσέ την..
Δεν μπορώ, αλήθεια σου λέω, πρέπει να φύγω για αεροδρόμιο να πάρω τους δικούς μου.
Μπορείς να την βρείς έστω και να μου τη δώσεις για απόψε;
Βεβαίως, να τη βρώ ένα λεπτό..

Ντύθηκε μέσα στο αμάξι, έτρεξε στην αποθήκη που ήταν στο υπόγειο, πήρε από την ντουλάπα το παιχνίδι που είχε κρυμμένο. Το είχε βάλει μέσα σε ένα τσουβαλάκι κόκκινο που είχε αγοράσει μαζί, σκοπεύοντας να το δώσει με τρόπο στον Santa μόλις έφτανε στο σπίτι, να το δώσει εκείνος του μικρού, κι ανέβηκε τις σκάλες τρέχοντας μέχρι το διαμέρισμα. Σήμερα αυτός ήταν ο Santa Claus! κι ας είχε ψεύτικα γένια.

Μπήκε μέσα στο σπίτι, η γυναίκα του τον κοίταξε τρομαγμένη, τα δύο μεγαλύτερα τον κοίταξαν κι άρχισαν να σκούζουν, "o Santaaaaaa.. o Santaaaaa!"
Έτρεξε και το μικρό μέσα στη χαρά, γελώντας και μην ξέροντας πώς να κρύψει τον ενθουσιασμό του. Μέσα σε μια στιγμή το προσωπάκι του φωτίστηκε, τα ματάκια άστραφταν πλέον και τα δοντάκια φαίνονταν στο τόσο αγνό και όμορφο εκείνο παιδικό χαμόγελο..

ΧΟ! ΧΟ! ΧΟ! έκανε, για να μιμηθεί τον άλλο Santa ανοίγοντας τα χέρια σε μια τεράστια αγκαλιά...
Άνοιξε τα χεράκια του κι εκείνο, κι έτρεξε μέσ' την τρελή χαρά να μπεί στην αγκαλιά του.
Τότε έγινε η ..ζημιά. Τα μεγάλα τον αναγνώρισαν, και του τράβηξαν γελώντας τα ψεύτικα γένια επαναλαμβάνοντας, "ο μπαμπάς.. ο μπαμπάς είναι..ο μπαμπάς"

Αμέσως σκοτείνιασαν τα μάτια που έφεγγαν μόλις τώρα δα.. Ένοιωσε την απογοήτευσή του, ένοιωσε την πίκρα του.. ο μπαμπάς το ξεγέλασε, του είπε ψέμματα.. δεν ήταν ο Santa αυτός..

Το γύρισε προς το μέρος του απαλά, του σήκωσε με στοργή το προσωπάκι, και το κοίταξε σοβαρός στα μάτια. Ήταν έτοιμα να κλάψουν.
Τότε, με σιγανή φωνή, του είπε όσο πιο απλά γινόταν..

Καρδούλα μου, γιατί πικράθηκες; επειδή δεν είμαι ο Santa; ή επειδή είμαι ο μπαμπάς σου;
Επιζεί ζεν είσαι ο Santa.. είπε κατσουφιασμένο
Ποιός σου το 'πε αγόρι μου πως δεν είμαι;
Εσυ είσαι ο μπαμπάς..ζεν είσαι ο Santa
Εγώ ψυχή μου, είμαι και ο μπαμπάς σου, και ο Santa σου, και ο Άγγελος φύλακάς σου, και ο Μίκυ Μάους σου για να γελάς όταν κάτι σε στενοχωρεί, κι αυτός που σε μαλώνει και σε συμβουλεύει με αγάπη όταν κάνεις αταξίες κάποιες φορές, αυτός που τρέμει μην πονέσεις, αυτός που ξενυχτάει όταν αρρωσταίνεις, αυτός που σε σκέφτεται, και σ' αγαπάει πάνω από τη ζωή του.. Επιμένεις ότι δεν είμαι ο Santa σου ακόμη;
Άνοιξε την αγκαλίτσα του και τον έσφιξε χαμογελώντας.. άραγε να κατάλαβε κάποια απο όσα του είπε;
Να πούμε τη μαμά τώρα να μας βγάλει "φωτογασία;"
Ναι, φωτογασία!!

Και η "φωτογασία" αυτή, ακόμη και σήμερα, βρίσκεται πάνω απο το κεφαλάκι του όταν κοιμάται, κι ας μεγάλωσε πια, κορνίζα στον τοίχο, τριακόσιες εξήντα πέντε ημέρες το χρόνο.. Κι όταν τον ρώτησαν μια φορά, "ποιός είναι στην φωτογραφία;" απάντησε..
Εγώ και ο Santa Claus, ο δικός μου Santa Claus, που εκείνη τη νύχτα, χρόνια πρίν, είχε βγεί στους δρόμους ..μόνο για μένα!




Print this post



Related Posts :



20 σχόλια:

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε... Best Blogger Tips

ΣΑΣ ΔΙΝΩ ΜΟΝΟ ΔΥΟ ΕΥΧΕΣ
ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΧΡΟΝΟ
ΠΑΝΠΛΟΥΤΟΙ ΝΑ ΣΤΕ ΣΤΗ ΧΑΡΑ
ΚΑΙ ΠΑΜΦΤΩΧΟΙ ΣΤΟΝ ΠΟΝΟ.

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΝΙΚΟ.


despoina είπε... Best Blogger Tips

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ !
ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΜΕ ΥΓΕΙΑ
ΚΑΙ ΕΙΡΗΝΙΚΗ


MARY είπε... Best Blogger Tips

Χρόνια Πολλά και ευτυχισμένα!


RIRI είπε... Best Blogger Tips

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ !!!!ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ!!!!!


mia maria είπε... Best Blogger Tips

Πολύ όμορφο!
Καλή χρονιά με υγεία και ευτυχία:)


mary είπε... Best Blogger Tips

polu glukes kai axehastes stigmes,efhome oloi oi goneis na mporoume na kanoume kales thysies gia ta paithia.na eheis mia kalh hronia gemath apo ola ta kala.


AATON είπε... Best Blogger Tips

Καλή χρονιά σε όλους και όλες, ευχαριστώ για τις ευχές.
Μαίρη μου, κάθε γονιός κάνει πάντα ότι περνάει απο το χέρι του να μην δει πίκρα στα μάτια των παιδιών του, έτσι είναι, πράγματι. Πολλά φιλιά


lourdi είπε... Best Blogger Tips

ΚΑΛΗ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ!ΜΕ ΥΓΕΙΑ!ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ!!ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ!!
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!


ΔΗΜΗΤΡΑ είπε... Best Blogger Tips

Τη νέα χρονιά ας είναι η ζωή γεμάτη όμορφα, λαμπερά και χαρούμενα χρώματα. Ας μπορέσουμε να αξιοποιήσουμε τις εμπειρίες που αποκτήσαμε τα προηγούμενα χρόνια, ας γνωρίσουμε καλύτερα τον εαυτό μας, ας κάνουμε καλύτερη τη ζωή μας, ας αγαπήσουμε τον κόσμο γύρω μας και ας μας αγκαλιάσει η χαρά και η καλοσύνη!! Καλή Χρονιά Και Ονειρεμένο 2011!!


ria είπε... Best Blogger Tips

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!
Στέλνω τις ευχές μου ...για ΥΓΕΙΑ!!!
ΧΑΡΑ!!!
ΑΓΑΠΗ!!!
ΕΥΤΥΧΙΑ ....ΓΙΑ ΣΕΝΑ Κ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ!!!


Eva Neocleous είπε... Best Blogger Tips

Χρόνια Πολλά,Καλή Χρονιά σε σένα και στην οικογένειά σου,Νίκο!


Phivos Nicolaides είπε... Best Blogger Tips

Καλή χρονιά εύχομαι με υγεία, χαρά και αγάπη για σένα και την οικογένειά σου. Χρόνια Πολλά!


Σάββας είπε... Best Blogger Tips

Χρόνια Πολλά φίλε Νίκο! Να χαίρεσαι την οικογένειά σου. Εύχομαι το νέο έτος να φέρει υγεία πάνω απ' όλα και μετά αγάπη και ευτυχία. Σημαντικό είναι να μην σταματήσουμε ποτέ να κάνουμε όνειρα. Πολύ ωραίο το μωράκι που μπουσουλάει στο μπλόγκ φορώντας την πιπίλα και γράφοντας. Να υποθέσω ότι είναι η Ασημίνα σε λίγους μήνες από τώρα; Φιλιά πολλά στην οικογένειά σου.


manousina είπε... Best Blogger Tips

Καλή χρονιά. Να αγιάσει το στόμα σου!!!! Στο mail που έστειλες και αναφέρεσαι σε όλα αυτά τα ενοχλητικά μηνύματα που στάλθηκαν αυτές τις μέρες, αναφέρομαι. Νομίζω ότι αυτό το μήνυμά σου εκφράζει τους περισσότερους από εμάς.
Να σου φέρει η καινούργια χρονιά ότι επιθυμείς


dromeas είπε... Best Blogger Tips

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!
ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΑΓΑΠΗ ΕΙΡΗΝΗ ΕΥΤΥΧΙΑ
ΟΤΙ ΠΟΘΕΙΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ!


AATON είπε... Best Blogger Tips

Χρόνια πολλά αγαπημένοι μου φίλες και φίλοι. Καλή χρονιά σε όλους σας, και ελπίζω να μην μείνουν οι ευχές λόγια τυπικά εφέτος, μα να πιάσουν τόπο, το έχουμε ανάγκη όλοι μας.

*** Μανουσίνα, αισθάνθηκα πως έπρεπε να το κάνω, παραέγινε το κακό, και είναι κρίμα να γίνονται συνεχώς τα ίδια λάθη. Καλή χρονιά και σε σένα, και καλώς ήρθες :)


DaisyCrazy είπε... Best Blogger Tips

Kαλή Χρονιά Νικολάκη μου! Όλα όσα ονειρεύεσαι να γίνουν πραγματικότητα πολύ πιο γρήγορα απ'ότι φαντάζεσαι!
Φιλάκια πολλά πολλά!


Theodosia είπε... Best Blogger Tips

Καθυστερημένο το σχόλιό μου Νικόλα μου και ζητώ συγγνώμη, αλλά έλειπα στα εγγόνια μου.
Σου εύχομαι μέσα από την καρδιά μου ότι καλύτερο για τον καινούριο χρόνο. Ο Santa Claus να κάνει καθημερινή την παρουσία του στην ζωή σου και στην ζωή των παιδιών σου.
Πολλά φιλιά!
Υ.Σ. Συγγνώμη για την απουσία μου αλλά έχω πολλά να τακτοποιήσω αυτές τις μέρες και πάνω απ`όλα τον εαυτό μου.


ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε... Best Blogger Tips

KAΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με ΥΓΕΙΑ, ΓΑΛΗΝΗ και ΧΑΡΑ έστω και μέσα απο τα μικρά που άλλοτε μας φάνταζαν αδιάφορα!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές


cristal είπε... Best Blogger Tips

συγκινήθηκα..
Πόσο λείπουν από τον κόσμο μας οι καλοί μπαμπάδες...
Συνέχισε,μεταφέρεται η αγάπη στην ατμόσφαιρα και την αναπνέουν και εκείνα τα παιδάκια που δεν έχουν[ουτε είχαν]εναν καλό πατέρα.


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next