16 Δεκεμβρίου 2010



47 Καλώς ήρθες.. Πριγκιπέσσα μου

Δεν ξέρω πόσοι από εσάς γνωρίζατε πως επρόκειτο να γίνω για τέταρτη φορά στη ζωή μου μπαμπάς.
Χτες βράδυ λοιπόν, Τετάρτη, 15 Δεκεμβρίου και ώρα 10.06 μ.μ. ήρθε στον κόσμο μια υπέροχη μικρούλα με μακρυά μαλλάκια, η Ασημίνα μου. Αυτό είναι το όνομά της.

Μόλις τώρα μπήκα στο σπίτι, ταλαιπωρημένος και κατάκοπος δυο μέρες και δυο νύχτες στο νοσοκομείο, βλέπετε μας παίδεψε λιγάκι το μικράκι μας, μα και τόσο χαρούμενος ταυτόχρονα, που έτρεξα να μοιραστώ μαζί με όλους εσάς, τους φίλους και τις φίλες μου, την σημερινή μεγάλη χαρά μου.
Φοράει και σκουφάκι.. Μα δεν είναι γλύκα;  :)
Υ.Γ. Στους φίλους που μου έστειλαν γράμματα μα δεν πήραν απάντηση, ζητώ να δείξουν λίγη κατανόηση, λόγω "ανωτέρας βίας".. Βλέπετε, μερικές υποχρεώσεις, έχουν πάντα μεγαλύτερη προτεραιότητα απο κάποιες άλλες, έτσι δεν είναι;




Print this post



Related Posts :



47 σχόλια:

George είπε... Best Blogger Tips

Aδερφέ μου, να σας ζήσει. Πολύ χάρηκα. Φιλιά στη Τζένη


AATON είπε... Best Blogger Tips

Ευχαρίστως Γιώργο μου, και σ' ευχαριστώ πολύ αδερφέ.


Pompeia είπε... Best Blogger Tips

Νικόλα, να σας ζήσει η πριγκιπέσσα! Μια ομορφιά είναι! Δεν ξέρω τη μαμά, αλλά μου φαίνεται ότι η μικρή μοιάζει αρκετά του μπαμπά... Να την καμαρώσετε όπως θέλετε και να είναι πάντα γερή, η φεγγαρένια!
Ακόμα πιο ωραία Χριστούγεννα φέτος, τετραπλά ευτυχισμένα!
Μεγάλη αγκαλιά και πολλά φιλιά στη γυναίκα σου
Συγχαρητήρια!


AATON είπε... Best Blogger Tips

Pompeia μου να 'σαι καλά και σ' ευχαριστώ πολύ. Καλές γιορτές και σε σένα ευχόμαστε όλοι μας :)


ΚΩΣΤΑΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ είπε... Best Blogger Tips

Εύχομαι ολόψυχα να σου ζήσει να είναι πάντα καλά σε μιά ευτυχισμένη οικογένεια, τα θερμά συγχαρητήριά μου Κ.ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ


Angel είπε... Best Blogger Tips

ΝΙΚΟΛΑ ΜΟΥ, ΑΔΕΡΦΕ ΜΟΥ ΝΑ ΣΟΥ ΖΗΣΕΙ.

ΝΑ ΕΧΕΙ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ.

Ο ΔΡΟΜΟΣ ΤΗΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΙΣΙΟΣ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΕΜΠΟΔΙΑ.

ΝΑ ΤΗΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΓΕΛΑΕΙ


Ζείδωρον είπε... Best Blogger Tips

Αγαπητέ Νίκο να σας ζήσει η Ασημίνα,να είναι πάντα γερή και δυνατή κι η οικογένειά σας ευτυχισμένη!
Το καλύτερο δώρο για τις γιορτές ήταν ο ερχομός της.


panserraikos5 είπε... Best Blogger Tips

ΝΑ ΣΟΥ ΖΗΣΕΙ ΦΙΛΕ ΝΙΚΟ...ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΡΗ ΜΕ ΥΓΕΙΑ,ΥΓΕΙΑ,ΥΓΕΙΑ,ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ....ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΣΟΥ!!!ΝΑ ΣΟΥ ΖΗΣΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΜΑΡΩΣΕΙΣ ΟΠΩΣ ΟΝΕΙΡΕΥΕΣΑΙ!!!!


sofia bin είπε... Best Blogger Tips

να σας ζησει το μικρακι σας .ηταν μια ευχαριστη εκπληξη η αναρτηση αυτη .ειχα χασει επισοδια μαλλον .να ειναι παντα γερη ευτυχισμενη και τυχερη .περαστικα στην μαμα της .


mary είπε... Best Blogger Tips

ti koukla einai afth; mou thumizei triantafulaki.allos enas aggelos sthn zwh sou na tous hairesai olous


Μάγισσα Κίρκη είπε... Best Blogger Tips

Καλά έχω κατουρηθεί απ' τη χαρά μου είναι πραγματικά μια αληθινή ΚΟΥΚΛΑ!
Νίκο μου να τη χαίρεστε, να' ναι η ζωή της ευτυχισμένη και καλότυχη ότι καλύτερο!!
Επίσης πες της ότι σε δύο μήνες εδώ στην Ελλάδα θα υπάρχει και υποψήφιος γαμΒρός χαχα! :D


VAD είπε... Best Blogger Tips

Γεια σου,ρε καπετάν πατέρα:),
ίδια Τζένη ειναι,ρεεεε:),
τίποτα δεν πήρε από σενα:),ευτυχώς:)))
Να σας ζήσει,ρεεεεε....


acheloidahellenic είπε... Best Blogger Tips

Να σας ζήσει...:)


Σαββέλης είπε... Best Blogger Tips

να σου ζήσει Νίκο!
Ό,τι καλύτερο για τις γιορτές...


plasticos είπε... Best Blogger Tips

Να σου ζησει Νικο να τα χαιρεσε και τα 4 φιλε μου ΑΞΙΟΣ


Κατερίνα Ζηκούλη είπε... Best Blogger Tips

Να σας ζησει.
Είναι υπέροχη όπως και το όνομά της.
(σαν να τραγουδάει νομιζω)


bauer24 είπε... Best Blogger Tips

Να σας ζήσει και να είναι δυνατή και χιλιόχρονη σαν τα ψηλά βουνά! Επίσης εύχομαι υγεία κι ευτυχία σ'ολόκληρη την οικογένεια! :)


ria είπε... Best Blogger Tips

ΝΑ ΣΑΣ ΖΗΣΕΙ!!!!!!!!!!!!!! Είναι κουκλίτσα!!!! Να την καμαρώνεις!!!!!!! Το καλύτερο χριστουγεννιάτικο δώρο!!! Να είναι Γερή και Ευτυχισμένη!!!


magakos είπε... Best Blogger Tips

Να σου ζήσει Νίκο και να την καμαρώσεις νυφούλα!!!


AATON είπε... Best Blogger Tips

Χτές βράδυ που ήρθα πτώμα σπίτι μετά τα μεσάνυχτα, πρίν πέσω να κοιμηθώ, πρόλαβα να απαντήσω ένα δύο σχόλια. Ξυπνώντας τώρα, βρήκα κοντά είκοσι, και άλλα τόσα μέσω email, στο facebook, cBox.. Θέλοντας όμως να τρέξω και πάλι στο νοσοκομείο, να πάω κάποια πράγματα στην μητέρα και το μωρό, και να την πάρω αγκαλιά μου ξανά, θα πώ λοιπόν ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους εσάς, φίλους και φίλες, για τις ευχές για το μωράκι μας και την αγάπη σας γενικότερα, που πραγματικά με συγκίνησαν.
Δεν γνωριστήκαμε απο κοντά μέχρι τώρα, μα η παρουσία σας είναι τόσο έντονη και αποπνέει τόση ζέστη, που σας αισθάνομαι όλους δίπλα μου όλο αυτό το διάστημα της online επαφής μας. Ελπίζω να γίνει σύντομα, ένας Θεός ξέρει πόσο το λαχταράω να σας γνωρίσω όλους.
Να είστε πάντοτε γεροί, ευτυχισμένοι, και να περάσετε υπέροχες γιορτές μαζί με τα αγαπημένα σας πρόσωπα. Σας στέλνω όλους την αγάπη μου


elli........ είπε... Best Blogger Tips

να σου ζησει Νικο:))


Theodosia είπε... Best Blogger Tips

Ουαου!!!!! Τι κουκλί είναι αυτό; Την κλέβω για τον εγγονό μου. Τώρα μόλις το διάβασα και τρελάθηκα από την χαρά μου.
Επιτέλους ήρθε η μικρή σου Πριγκιπέσα. Να την χαίρεσαι Νικόλα μου. Και μαζί με σένα να την χαιρόμαστε όλοι οι φίλοι σου.
Δώσ της ένα γλυκό φιλάκι κι από την τρελή την φίλη σου.:)))


kaliteros είπε... Best Blogger Tips

Ευτυχώς μοιάζει στη μαμά!!!!
Άντε και μ' έναν καλό γαμπρό.


Παναγιώτα είπε... Best Blogger Tips

Να σας ζήσει το μικρό μπουμπουκάκι, να είναι γερό και φωτισμένο και η ζωή της σπαρμένη με αγάπη γέλιο και ευτυχία!


Mitsobo είπε... Best Blogger Tips

Νικόλα τις καλύτερες ευχές μου! Να σου ζήσει και να είναι ευτυχισμένη!!!


Eva F. είπε... Best Blogger Tips

Νικόλα μου να σας ζήσει και να είναι τυχερή στην ζωή της η μικρή σου πριγκιπέσσα......
Να είστε καλά και να την χαίρεστε!


Greki είπε... Best Blogger Tips

Νίκο να σας ζήσει και να ευτυχίσει


O Φουρνιωτης είπε... Best Blogger Tips

Σ’αυτό το νεογέννητο
Εγκάρδια συμμετέχω
Γερό!! Να το’χει ο θεός
και καλοφωτισμένο!!

Ευλογημένο με χαρά
Να’ναι ευτυχισμένο!!
Και μια νεράιδα να γενεί
Καμάρι στολισμένο

Ένα ποίημα – ζωγραφιά
Του ήλιου η ακτίδα
Του κόσμου η αστροφεγγιά
Της άνοιξης πορφύρα

Να’ναι ένα τυχερό παιδί
Και εσείς ευτυχισμένοι
Γονείς να καμαρώσετε
Νυφούλα προικισμένη


fmj είπε... Best Blogger Tips

Xιλιόχρονο!! χιλιόχρονο!
γερό και ευτυχισμένο!!
να είναι το μωράκι σας το τρισχαριτωμένο.

Τα συγχαρητηρια μας, τώρα θα βρείτε καινουριο νοημα στον όρο ΝΥΧΤΕΡΙΝΗ ΖΩH....ελπιζουμε να εισαστε ετοιμοι ....αν οχι ποτε δεν ειναι αργα .....

Με αγαπη οικογενεια Μωραιτη


RIRI είπε... Best Blogger Tips

ΝΑ ΣΟΥ ΖΗΣΕΙ Η ΚΟΥΚΛΑΡΑ ΣΟΥ!!!!!Εύχομαι υγεία ,και ευτυχία στο μωράκι, και πολλές ευχές για τα Χριστούγεννα σε ολη σου την οικογένεια!!!


velventinosgalatis είπε... Best Blogger Tips

Νικόλα να σου ζήσει το μωράκι σου . Άξιος!!!


ΧΡΗΣΤΟΣ είπε... Best Blogger Tips

Νικο να σου ζησει η πριγκηπεσα σου. Αντε, στο πεμπτο παιδι, κουμπαρος εγω!!!!!


AATON είπε... Best Blogger Tips

Είστε υπέροχοι.. δεν ξέρω τι να πω. Φυσικά, πάλι κάποιοι θα με κατηγορήσουν πως δεν απαντάω ένα ένα κάθε σχόλιο.. ειλικρινά δεν ξέρω τι να πω, εκτός απο ένα ζεστό μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ σε όλους και όλες σας..
Όλα τα σχόλια με συγκίνησαν πραγματικά, με μερικά γέλασα, μα κι όλα δείχνουν ένα πράγμα, πως συμμερίζεστε την μεγάλη μου χαρά.. οπότε ας λένε οι κάποιοι ότι θέλουν. Έχω εσάς, μου φτάνετε, αλήθεια σας το λέω!


Κοσμάς είπε... Best Blogger Tips

Να σας ζήσει αδερφέ η ποντιοπούλα!!! (δεν ξέρω τι καταγωγής είναι η μαμά, αλλά το γονίδιο είναι επικρατές, ελπίζω να το γνωρίζεις!!!) Δεν ήξερα ότι είχες ήδη τρία και πήγαινες για το τέταρτο!!! πραγματικά σε εκτιμώ πολύ περισσότερο και σε θαυμάζω... τι να πω, μακάρι να σου μοιάσουμε οι νεότεροι! Όσο για το κουκλί σας, να είναι ευλογημένο και να έχει αγάπη κι ευτυχία στη ζωή της!!! γιατί όλα τ' άλλα είναι ασήμαντα... καλή δύναμη αδερφέ μου!!!


ΝΑΝΤΙΑ είπε... Best Blogger Tips

Νίκο μου καλημέρα!
Να σας ζήσει,με υγεία και ευτυχία πάνω απ' όλα,ότι καλύτερο επιθυμείς για τη ζωή του και όπως επιθυμείς να τη καμαρώνεις!
Να είσαστε καλά,πολλά φιλιά στη μαμά!


Eva Neocleous είπε... Best Blogger Tips

Νικόλα μου, να σας ζήσει και να την χαίρεστε την κορούλα σας!
Καλές Γιορτές!


parakladi.blogspot.com είπε... Best Blogger Tips

Να σας ζησει φιλε μου!Να την χαιρεστε και γερη να ειναι!!


AATON είπε... Best Blogger Tips

Σας ευχαριστώ πολύ, και εγώ και η μαμά, να 'στε πάντα καλά και καλές γιορτές :)


Σάββας είπε... Best Blogger Tips

Φίλε Νίκο να σας ζήσει. Να είναι πάντα γερή και ευτυχισμένη. Είναι σκέτη γλύκα. Έχασα κάποια επεισόδια λόγω ενός σεμιναρίου που παρακολουθούσα εδώ και δύο εβδομάδες αλλά σιγά σιγά εγκλιματίζομαι. Καλές γιορτές σε όλο τον κόσμο μέσα απο την καρδιά μου. Πάνω απ' όλα υγεία!


cristal είπε... Best Blogger Tips

Λατρεύω τα κοριτσάκια,τι κουκλακι ειναι αυτό;
Εύχομαι όλο το ασήμι από το φεγγάρι να λούζει την Ασημίνα σας!!
Την ίδια μέρα πριν 46 χρόνια γεννήθηκε η Αγάπη μου,ο σύντροφός μου και η Ζωή μου.
Είναι η αγαπημένη μου μερα - 15 του Δεκέμβρη- για τον κόσμο μου και τώρα ξέρω και για τον δικό σας.


Snowangel είπε... Best Blogger Tips

Να σας ζήσει η δεσποινις Ασημινα, ειναι μια κουκλα! Καλες γιορτες να εχετε! :))


ΙΕΡΟΣ ΑΓΩΝ Vs MATAKIAS είπε... Best Blogger Tips

Αγαπητέ φίλε Νίκο οι διαχειριστες του ΙΕΡΟΣ ΑΓΩΝ VS MATAKIAS σου εύχονται να σου ζήσει η πανέμορφη Ασημίνα και επίσης Καλά Χριστούγεννα και ευτυχισμένο το 2011!!!


AATON είπε... Best Blogger Tips

Σας ευχαριστούμε θερμά, ο μπαμπάς και η μαμά, πανευτυχείς και οι δύο :)


Cataman(Kosmas) είπε... Best Blogger Tips

Να σας ζήσει Νίκο. Να έχει πάντα υγεία και ευτυχία στην ζωή της και όσο γίνεται λιγότερα βάσανα.

Επίσης να σου ευχηθώ Καλά Χριστούγεννα σε εσένα και την οικογένειά σου.
Κοσμάς(cataman).


AATON είπε... Best Blogger Tips

Να 'σαι καλά Κοσμά μου, τις θερμότερες ευχές μας, σε ευχαριστούμε όλοι μας


THE SECRET REAL TRUTH είπε... Best Blogger Tips

Αγαπητέ Νίκο να σας ζήσει η Ασημίνα,να είναι πάντα γερή και δυνατή κι η οικογένειά σας ευτυχισμένη.
SORRY ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΓΟΠΟΡΙΑ.
ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!


AATON είπε... Best Blogger Tips

Δεν πειράζει, ίσα ίσα, σε υπέρ ευχαριστώ για τις ευχές :))


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next