06 Δεκεμβρίου 2010



6 Aatong-Chung-Lee

Περιτό να σας πω, πως αν ήμουν Κινέζος, θα ήμουνα ο Bruce Lee νάμπερ δύο, ντάξ;
Με τις πλάτες μου τις τρίγ..τράγωνες, και το κορμί μου το φιδ.. αρκουδίσιο, θα τον είχα σκίσει τον απο τέτοιονε. (Τζένη κόψε τα χαζά.. ρε σείς, κόβει τσιρότα και μου τα κολλάει στην πλάτη το ζαντό..)
Που μείναμαν; Α, οκ.. Μα, έχετε δεί πόσο μου μοιάζει; Όχι ε; Νομίζετε κάνω πλάκα; για τηράτε τώρα την φωτό.. για τηράτε να διούταν..
Με μιμείται; όχι; αλήθεια τώρα, δεν είναι ίδιος εγώ;


Και γαμμμμ....τις ομοιότητες!! Λέτε καμία γιαγιά μου να ήταν Κινέζα; ή ο παππούς του Πόντιος; Θα το ψάξω.. εδώ σίγουρα υπάρχει συγγένεια, ναι σας λέω..
Κάτσε να βγάλω μια κραυγή αλα Za-Man-Fu..
Ουάαααααοοοοοοιιι-ι-ι-ι-x-x-γκούχχχχ...!!!!
χχχ..φτού!! ρουφιάνα φυματίωση..




Print this post



Related Posts :



6 σχόλια:

DaisyCrazy είπε... Best Blogger Tips

Χριστός κι Απόστολος Νίκο μου τι έπαθε ο Bruce? XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA
Πολύ ωραίο το κινέζικο όνομα σου! Ελπίζω τα τσιρότα να κάνουν καλό... αν όντως χρειάζονται :)
Φιλάκια


Dimos είπε... Best Blogger Tips

Ίδιοι είστε! Φτου να μην σας ματιάξω.


Pompeia είπε... Best Blogger Tips

Καλημέρα! Καταρχάς, φτυστός! (Φτουυυυυ....) Κατά δεύτερον, το ζαντό απλά σου κόλλησε τα τσιρότα. Να παρακαλάς να μη στα ξεκολλήσει βίαια γιατί θα βελάξεις από τον πόνο (μετά τη χαλάουα έχω μάθει να βελάζω σε 4 οκτάβες, καλλιτέγνις). Κατά τρίτον, τσίτα οι τριγωνο-τετράγωνες πλάτες και το αρκουδοφιδίσιο κορμί, αλλά κόψε λίγο το μαλλί, βρε παιδόπον, σου χαλάει τη φωτογένεια, άσε που μοιάζεις με κάτι ροκαμπίλια των 80s... Α πα πα...
Και φυσικά, χρόνια πολλά για χτες!


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** Daisy, πώς λέμε "ο Ελβις ζεί", ε, κάπως έτσι, "ο Μπρούς ζεί".. :)

*** Φτύσε μας Δήμο, αν και κρατιέμαι να μην του κάνω καταγγελία για απομίμηση, κι αυτό διότι πάς αποθανών δεδικαίωται.

*** Pompeia, λές να μην τα ξεκόλησε όπως ακριβώς είπες; επίσης δεν έχω φωτογένεια, κάνω φεγγαροθεραπεία να ασπρίσω μπάς και ξεμαυρίσω ο γυφτοτσούκαλος, μα δεν.. Ευχαριστώ για τις ευχές.
Καλλιτέχνις είπες; Για λέγε; για λέγε;


mary είπε... Best Blogger Tips

ha ha ha pio polu gelasa me ta tsirota. stis omorfies tou o bruse lee teleftaia ti na leme twra.thn ehei thn omorfia okeratouklhs.


VAD είπε... Best Blogger Tips

Εσύ,για ν'ανακατεύεις εδω Σταλόνηδες και ΜπρουσΛήδες ,σε καποιον καβγά εμπλεξες,οχ,λυπάμαι το φουκαρά τον αντίπαλο!Πόσες εφαγε;;;:))


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next