10 Νοεμβρίου 2010



4 Κι όμως όχι.. και λυπάμαι πολύ!

Αναπολώ στιγμές που πέρασαν,
στιγμές που έζησα, στιγμές δύσκολες, πικρές και άχαρες.
Πόνεσα στη ζωή μου πολλές φορές, και πολύ.
Πλήρωσα λάθη που έκανα, μα και λάθη που δεν έκανα,
λες και πλήρωνα προκαταβολικά. Πίστωση καμία.
Έχασα αγαπημένα πρόσωπα, συγγενείς, φίλους..

Πέρασα μπόρες και χαράδρες,
πέρασα κύματα και ποταμούς,
βροχές με μούσκεψαν, άνεμοι με έδειραν αλύπητα,
χιόνια και παγωνιές με ξεπάγιασαν, μα τα ξεπέρασα όλα.
Σήκωνα το κεφάλι κάθε φορά με πείσμα, μισόκλεινα τα μάτια, και προχωρούσα σταθερά, ενάντια στα πάθη μου, ενάντια στα λάθη μου, ενάντια στα στοιχειά της φύσης.

Κανένα όμως από τα στοιχειά, δεν με πλήγωσε, όσο εσύ.
Κανένα δεν με σκότωσε. Ώμως εσύ με σκοτώνεις..
Ναι με σκοτώνεις κάθε μέρα, λίγο λίγο, αργά, και σταθερά.

Σε λάτρεψα όπως εγώ ξέρω να λατρεύω.
Με τον ίδιο τρόπο σε αγάπησα..
Σε έκλεισα μέσα στην καρδιά μου, ζητώντας σου λίγα.
Δεν μπόρεσες να μου δώσεις ούτε τα λίγα.
Τρόμαξα να σου ζητήσω πιο πολλά.. δεν έμαθες να δίνης.

Περίμενα πως θα αλλάξεις..
δεν άλλαξες, δεν αλλάζεις εσύ
Περίμενα να ηρεμήσει η ψυχή σου.
Δεν ηρεμεί με τίποτε, γιατί δεν την αφήνεις.

Τα βουνά, μάτια μου, δεν κινούνται,
εσύ ανεβαίνεις σ' αυτά.
Κι όμως όχι, ποτέ δεν έκανες ένα βήμα,
να ανέβεις το δικό σου βουνό.

Το κοίταζες μόνο, από μακρυά,
κι εκείνο, σε περίμενε, ..ν' ανέβεις.
Δεν έκανες ποτέ τον κόπο,
και.. λυπάμαι, λυπάμαι στ' αλήθεια!

Μα, αν τύχει, και το βουνό μετακινηθεί μια μέρα,
θα είναι πια αργά ψυχή μου να προσπαθήσεις τότε να το ανέβεις..
γιατί, θα  σε 'χει ήδη πλακώσει..
πίστεψέ με, ναι, θα 'ναι αργά, πολύ αργά.

"Γειά σου, Εάν βρέθηκες για πρώτη φορά στο Blog μου, και εάν σε ενδιαφέρουν οι αναρτήσεις μου, μπορείς να εγγραφείς στο RSS feed του Blog. Μπορείς επίσης να κάνοντας εγγραφή στο Newsletter του blog μου, να λαβαίνεις απ ευθείας κάθε μου ανάρτηση στο email σου. Είσαι Twitter user; τότε μπορείς επίσης να με κάνεις Follow στο Twitter. Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις."





Print this post



Related Posts :



4 σχόλια:

Angel είπε... Best Blogger Tips

Κατάθεση..πονεμένης ψυχής Νικόλα;
Πολύ ωραίο πάντως.
Και να ξέρεις κάτι.Το βουνό,δύσκολα φεύγει από την θέση του,αλλά αν φύγει...δεν ξαναγυρνά.
Και είναι αρσενικό και είναι και θηλυκό.


Theodosia είπε... Best Blogger Tips

Γιατί τόσος πόνος Νικόλα μου;
Βλέπεις η ζωή αλλιώς μας τα φέρνει. Χαθήκαμε!!!
Η καθημερινότητα και τα προβλήματα μας πήραν σβάρνα κι ειδικά εμένα. Ελπίζω να τα πούμε σύντομα:)))


mary είπε... Best Blogger Tips

mathe na latreveis kai ligo ton eafto sou nikolae. kairos einai.


AATON είπε... Best Blogger Tips

να 'στε καλά :)


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next