23 Νοεμβρίου 2010



6 Όταν ακούσεις..

"Όταν ακούσεις να τραγουδούν, πήγαινε κι εσυ, πάνε σιμά τους χωρίς φόβο..  οι κακοί δεν τραγουδάνε"

Στο παρακάτω Video, βλέπουμε έναν καλλιτέχνη να δακρύζει την ώρα που τραγουδάει.
Θα δείτε όμως κι άλλους καλλιτέχνες να δακρύζουν, όχι (ίσως και μόνο) απο τα λόγια του τραγουδιού, μα βλέποντας τον συνάδελφό τους συγκινημένο.

Απολαύστε φίλες και φίλοι μου αυτό το video, όσοι δεν το έχετε δεί, μα κι όσοι το είδατε, αλλά, απο διαφορετική οπτική γωνία, δείτε το τώρα πιο σχολαστικά ..αν θέλετε.





Αυτό που εγώ θέλω να πω στα σημερινά νέα παιδιά, είναι πως..
"αν δεν έχεις ευαίσθητη ψυχή, όσα λεφτά κι αν ξοδέψεις, όσες πλάτες κι αν έχεις, όσο όμορφος κι αν είσαι, όσο όμορφη φωνή κι αν έχεις, αλληθινός καλλιτέχνης, δεν θα γίνεις ποτέ σου.."


Διαφήμιση




Print this post



Related Posts :



6 σχόλια:

Κοσμάς Σιδηρόπουλος είπε... Best Blogger Tips

"Όταν ακούσεις να τραγουδούν, πήγαινε κι εσυ, πάνε σιμά τους χωρίς φόβο.. οι κακοί δεν τραγουδάνε"...ούτε κλαίνε...όχι τουλάχιστον αληθινά...Νίκο ευχαριστώ πολύ, δεν το είχα δεί το βίντεο...πολύ κλάμα!


AATON είπε... Best Blogger Tips

Κοσμά μου, όπως και να το κάνουμε, το να δακρύζει ένας άντρας, συγκινεί πιο πολύ. Προσωπικά συγκινούμαι ακόμη και στην οθόνη να το δώ, πόσο μάλλον ζωντανά εμπρός μου.


Σάββας είπε... Best Blogger Tips

Φίλε Νίκο βλέποντας το ανατρίχιασα και δάκρυσα. Τον Τερζή και μόνο που τον βλέπεις τον αγαπάς, αν τον ακούσεις τον λατρεύεις. Ο άνθρωπος είναι ψυχάρα. Χρόνια οικοδόμος και μεροκαματιάρης. Άνθρωπος του λαού.


AATON είπε... Best Blogger Tips

Μου αρέσει κι εμένα πολύ ο Τερζής Σάββα, όντως :)


tsakalos είπε... Best Blogger Tips

Μάλλον ο Τερζής είναι από τους(ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥΣ ΤΩΝ ΜΩΙΚΑΝΩΝ)...κάποιοι τέτοιοι καλλιτέχνες με συγκινούν...Ευγε φίλε Νικο για την ανάρτηση!


AATON είπε... Best Blogger Tips

Ευχαριστώ φίλε μου Τσάκαλε, καλώς ήρθες στην παρέα μας :)


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next