21 Νοεμβρίου 2010



3 Για λίγο με τον Ηλία Κλωναρίδη

Δεν ξέρω πως βρέθηκα μετά που σχόλασα, τυχαία απ' έξω απο του Φώτη "απο την Τζύπρον", και με φωνάζει ο Φώτης μέσα, "Ράμμο, έλα λίγο μέσα..". Βλέπω μια παρέα που έτρωγε, και στη μέση ο Ηλίας Κλωναρίδης, με την συμπαθέστατη σύζυγό του Σοφία. Τώρα, "ζατί έτρεμεν το σέριν του Φωτούϊ εν καταλάβαμεν ούλοι" τζιε μας αποκεφάλισεν, μα έστω κι έτσι, είπα να την βάλω να μας καμαρώσετε..
Τον Ηλία και την Σοφία δηλαδή να καμαρώσουσιν, γιατί εγώ απο τη δουλειά, πιο χάλια δεν γινόταν να 'μαι, αλλά.. θκαθίλα μου :)



Διαφήμιση




Print this post



Related Posts :



3 σχόλια:

DaisyCrazy είπε... Best Blogger Tips

θκαθίλα μου? χαχαχαχαχαχα έτσι μπράβο Νικολάκι μας θκαθίλα σου!
φιλάκια


AATON είπε... Best Blogger Tips

Εργαζόμενα παληκάρια "είμαθτε", πώς θα γίνει.. φιλάκια Daisy μου :)


Ανορθογραφος είπε... Best Blogger Tips

απίστευτος καλλιτέχνης ο Κλωναρίδης,κρίμα που έχει χαθεί,μεγάλωσα με τα τραγούδια του καθώς στο κασετόφωνο πάντα υπήρχε τραγούδι του Ηλία Κλωναρίδη!!!Τον αγαπούσε πολύ σαν τραγουδιστή ο πατέρας μου γιατί η φωνή του είχε βάθος σαν του μεγάλου Καζαντίδη,Αγγελόπουλου,Λεωνίδα Βελλή,και ο Κλωναρίδης φυσικά!Πολύ χάρηκα που τον είδα σε φωτό!!!!!!Να είναι πάντα καλά!


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next