12 Νοεμβρίου 2010



78 Τα σχόλια

Σκέφτηκα να κλείσω εντελώς τα σχόλια σήμερα.
Ο λόγος που με έκανε να το σκεφτώ, είναι ο εξής:
Απο τη μια, η επισκεψιμότητα του Blog ανέβηκε κι άλλο αισθητά, και σας ευχαριστώ πολύ γι αυτό όλους και όλες που το επισκέπτεσθε.
Απο την άλλη όμως πάλι, τα σχόλια είναι πολύ λίγα. Οι περισσότεροι απο σας, είτε μου στέλνετε emails, είτε γράφετε στο cBox. Οπότε, για να μην σας κουράζω κι όλας, είπα να τα κλείσω εντελώς.
Και επειδή απο πάντα το Blog αυτό, ανήκε σε εσας, και πάντα η γνώμη σας ήταν πολύτιμη, σας ξαναρωτάω.
Εσείς τι λέτε, ποιά η δική σας γνώμη, να κλείσω εντελώς η όχι τα σχόλια;
Ειλικρινά θα με ενδιέφερε να έχω και την δική σας άποψη.
Ότι αποφασίσετε. Η πλειοψηφία κερδίζει.


"Γειά σου, Εάν βρέθηκες για πρώτη φορά στο Blog μου, και εάν σε ενδιαφέρουν οι αναρτήσεις μου, μπορείς να εγγραφείς στο RSS feed του Blog. Μπορείς επίσης να κάνοντας εγγραφή στο Newsletter του blog μου, να λαβαίνεις απ ευθείας κάθε μου ανάρτηση στο email σου. Είσαι Twitter user; τότε μπορείς επίσης να με κάνεις Follow στο Twitter. Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις."





Print this post



Related Posts :



78 σχόλια:

Angel είπε... Best Blogger Tips

Τα σχόλια θεωρώ ως ένα δείγμα αναγνώρισης της δουλειάς σου.
Το να σχολιάζει κανείς ενα άρθρο, να μπαίνει στην διαδικασία δηλαδή να γράψει κατι σημαίνει ότι τον τράβηξε το άρθρο σου.

Για μένα Νικόλα, ΟΧΙ μην τα βγάλεις.

Η τελική απόφαση δική σου!!


George Fakos είπε... Best Blogger Tips

Νομίζω ότι γίνεσαι λιγάκι υπερβολικός αδερφέ μου. Θεωρώ ότι δεν πρέπει να τα κλείσεις. Τι κι αν είναι λίγα τα σχόλια;


ελίτσα είπε... Best Blogger Tips

Δεν είναι πάντα έτσιόπως φαίνεται :)))
Πολλές φορές θέλω να κάνω σχόλιο αλλά αποφεύγω γιατί δεν βλέπω άλλα..
Φαίνεται αυτό παθαίνουμε όλοι..
Αν ΄σου έκαναν ερωτήσεις από δώ (που θα μας βοηθούσε όλους) κλείνωντας για ένα διάστημα το μέηλ σου??
:))) Καλό απόγευμα!


vorini είπε... Best Blogger Tips

Άσε τα σχόλια όπως είναι Νίκο....φιλιά Τakis)))))


RIRI είπε... Best Blogger Tips

Εγώ προτιμώ να αφήσης τα σχόλια ως εχουν !γραφοντας στα σχόλια , βλέπεις και τις απόψεις των άλλων ,εχεις μια πιο σφαιρική άποψη για το θέμα!


VAD είπε... Best Blogger Tips

Φυσικα δε θα τα κλεισεις,καπετάνιε,αντε,πώς αλλιώς θα σε...βρίζω;:))
Καλησπέρα από Χαρτούμ....


Theodosia είπε... Best Blogger Tips

Καμιά φορά η πίεση χρόνου μας αναγκάζει να μην βαζουμε σχόλια. Εγώ τον τελευταίο καιρό ενώ μπαίνω και σε διαβάζω δεν προλαβαίνω να σχολιάσω. Άλλες φορές είναι τόσο καλό το κείμενο που δεν έχω τι να πω και τι να σχολιάσω. Σκέψου το. Φιλιά!!!


DaisyCrazy είπε... Best Blogger Tips

Βρε Νίκο μου θες να κάνεις κι εσύ το μπλογκ σου shut-up blog?!
Μα εσύ ο ίδιος δεν έλεγες ότι αυτή είναι η διαφορά του μπλογκ απ'τις άλλες ιστοσελίδες; Ότι μπορεί να επικοινωνήσει με το συγγραφέα, να πει την απόψη του κτλ; Τόσο λάθος θυμάμαι;
Και για του λόγου το αληθές έψαξα και βρήκα την ανάρτηση. Κι όχι δε θυμάμαι καθόλου λάθος: http://nikos63.blogspot.com/2009/04/no-comments-shut-up-blogs.html
Και για όσους βαριόνται να πατήσουν στο λινκ ή να το βάλουν στο browser ορίστε κομμάτι απ'τα δικά σου λόγια:

Μα τότε κυρίες και κύριοι, δεν μιλάμε πλέον για blog αλά μια στατική ιστοσελίδα, γιατί blog σημαίνει συζήτηση, σχολιασμοί, ελευθερία έκφρασης όσο γίνεται.

Εννοείται φυσικά ότι έχεις κάθε δικαίωμα να αλλάξεις γνώμη αλλά προσωπικά διαφωνώ κάθετα κι οριζόντια με την πρακτική αυτή. Το'χω άλλωστε γράψει κι εγώ στο δικό μου μπλογκ.


Μάγισσα Κίρκη είπε... Best Blogger Tips

Ναι κι εγώ συμφωνώ με τους προλαλήσαντες (ειδικά η Daisy Crazy μας φακελώνει κανονικά χαχα!). Έχω δεί μπλόγκς που ανεβάζουν βιντεάκια ή γράφουν ΤΙΣ μαλακίες κι έχουν 67.890 σχόλια λόγω του ότι ο blogger τους, καίει εγκέφαλο όλη μέρα κάνοντας δημόσιες σχέσεις κι έχω διαβάσει και απίστευτα μπλόγκς (όπως πχ του Phantom τον οποίο θεωρώ τουλάχιστον ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ!) στα οποία σχολιάζουν ελάχιστοι. Το' χω παρατηρήσει κι εγώ στο δικό μου, ενώ έχει ανέβει η επισκεψιμότητα έχουν πέσει τα σχόλια είτε λόγω έλλειψης χρόνου που λέει κι η Θεοδοσία είτε γιατί δεν έκανα τη χάρη σε κάποιους και ξίνισαν αλλά δεν με απασχολεί διότι για μένα το μπλόγκ δεν είναι εμπορική συμφωνία. Το ξέρω έγραψα σεντόνι αλλά όχι να μην τα κλείσεις γιατί κάπως πρέπει κι εμείς να βρίζουμε! :p


DaisyCrazy είπε... Best Blogger Tips

χαχαχαχα Κίρκη δε φακελώνω κανένα απ'το search του δικού του μπλογκ που είναι πολύ καλό το βρήκα και φυσικά απ'τη μνήμη μου που προφανώς είναι ελεφάντια! LOL

Απλά για το θέμα έχω έντονη άποψη και δεν υπήρχε περίπτωση να ξεχάσω τη συγκεκριμένη του ανάρτηση!


Μάγισσα Κίρκη είπε... Best Blogger Tips

Εσύ άστα αυτά και πήγαινε, έχεις έναν Αμαζόνιο να γράψεις αν θυμάσαι χαχα! :D


nikos είπε... Best Blogger Tips

AAA...(TON) Συνονόματε μην το κάνεις! (είδες ; μέχρι και εγώ έγραψα το πρώτο μου σχόλιο… αν και μπαίνω κάθε μέρα για να σε διαβάσω εδώ και 20 μήνες!)


Idea Studio είπε... Best Blogger Tips

Το αν είναι λίγα ή πολλά τα σχόλια δεν σημαίνει τίποτα. Συνήθως δεν αφήνω σχόλια, άσχετα αν συμφωνώ ή διαφωνώ. Η παρουσία μου δεν είναι άμεσα συνδεδεμένη με τα σχόλια. Νομίζω ότι όλοι όσοι διατηρούν ιστολόγιο θα το έχουν προσέξει!
Στον δικό μου χώρο, ας πούμε, υπάρχουν πολύ σπάνια σχόλια. Ε, δεν θα πεθάνω και όλα... Οι επισκέπτες μου αυξάνονται αλλά...σιγή! Τι σημαίνει αυτό;
Λοιπόν, εγώ λέω να μείνει ο χώρος ανοικτός. Ας υπάρχουν όλοι οι πιθανοί τρόποι επικοινωνίας ανοικτοί. Στο κάτω κάτω ποιον κουράζει αν θα είναι ανοιχτά τα σχόλια; Εκτός αν κουράστηκες εσύ με την "υποτιθέμενη σιωπή". Αν είναι έτσι έλα να σου δείξω πως αντέχω τόσο καιρό. Τα αφτιά μου βουίζουν από το κενό.
Ε και;
ΜΗΝ ΚΛΕΙΣΕΙΣ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ...
έτσι, απλά και δημοκρατικά!!! χιχιχι


Mitsobo είπε... Best Blogger Tips

Νικόλα και εγώ σπάνια γράφω σχόλιο κάπου, αλλά διαφωνώ στο να μην υπάρχουν.
Βεβαία ότι γουστάρεις..!


Eva F. είπε... Best Blogger Tips

Νικόλα μου και εγώ συμφωνώ με τους παραπάνω φίλους!
Αν και δεν σου αφήνω ειδικά τώρα τελευταία σχόλια σε παρακολουθώ στενά θα έλεγα....
Εννοείτε ότι πρέπει να τα αφήσεις τα σχόλια!
Αυτή είναι και η δική μου γνώμη!
Να είσαι καλά!


kaliteros είπε... Best Blogger Tips

Άσε τα σχόλια ανοιχτά ρε ακανέ:)
Σιγά μη σου τα χώνω με email!


Eva Neocleous είπε... Best Blogger Tips

Νικόλα,σε χαιρετώ,
και σε διαβάζω!!
Συμφωνώ με τους περισσότερους.Η έλλειψη χρόνου είναι ο κύριος λόγος που κι εγώ δε σχολιάζω τόσο συχνά.Όμως,πιστεύω πως δεν πρέπει να κλείσεις τα σχόλια κι ούτε να σε επηρεάζει ο αριθμός τους.Είναι καλό να δίνεται αυτή η δυνατότητα στον αναγνώστη κι ας μην την αξιοποιεί,όσο εσύ θα ήθελες.
Καλή συνέχεια!


TwistedTool είπε... Best Blogger Tips

Το κλείσιμο των σχολίων, το βλέπω ως πράξη τρομοκράτησης των αναγνωστών, Νίκο μου. Για όποιο λόγο και να το κάνει κάποιος, εγώ έτσι το βλέπω.

Τα σχόλια δεν είναι υποχρεωτικά σε κανένα site/blog. Οπότε, αυτό σημαίνει ότι δεν είναι κακό να μη σχολιάζει κάποιος.

Νομίζω ξέρεις ότι στεναχωριέμαι κι εγώ όταν βλέπω λίγα σχόλια, ιδιαίτερα στο blog σου, το οποίο σίγουρα αξίζει περισσότερα. Όμως, πώς να το κάνουμε; Αυτά έχει η ζωή. Δεν αναγνωρίζονται πάντα τα όσα προσφέρουμε.

Το θέμα είναι ότι όλο και κάποιος θα βρεθεί να θέλει να σχολιάσει κάποτε, να ρωτήσει κάτι, να πει τη γνώμη του. Κι αν έχουμε κλειδώσει τα σχόλια, το μόνο που θα κερδίσουμε θα είναι έναν δυσαρεστημένο αναγνώστη-φίλο. Κρατώντας τα ανοιχτά, στεναχωριόμαστε εμείς, αλλά μετά από τόσο καιρό (εσύ ειδικά που έχεις τόσα χρόνια) στο blogging, θα έπρεπε να συνηθίσουμε.

Αυτό που λέω είναι ότι δε θα κλείδωνα ποτέ τα σχόλια. Το κάνω σπάνια, όταν η ανάρτηση είναι πολύ προσωπική και δε θέλω να δώσω την ευκαιρία σε 'κάποιους επιτήδειους' να μου τη χαλάσουν.

Τα φιλιά μου. Να κάνεις αυτό που νομίζεις πιο σωστό. :)


Afroditi είπε... Best Blogger Tips

Εγω είμαι πολύ "φρέσκια" στην παρέα σας , οπότε η γνώμη μου ισως να ΄ναι περιτή , αλλά μου αρέσει να υπάρχουν σχόλια στην σελίδα σου ... έστω για να πούμε μια απλή "Καλημέρα"!

Καλό ΣΚ :)


betonias είπε... Best Blogger Tips

Νίκο πολύ καλό το θέμα για μια ακόμη φορά και βοηθάς πάλι όσους μπλογκάρουν με την ανάρτηση αυτή. Θεωρώ ότι ο στόχος σου είναι η ανάδειξη του θέματος και το δίλημμα που θέτεις θεωρητικό. Ναι είναι πολύ σημαντικά τα σχόλια για πολλούς λόγους και χωρίς αυτά θα μιλάγαμε για κάτι άλλο... όχι για blog.


Gaurakos είπε... Best Blogger Tips

Νίκο συγνώμη είσαι λάθος. Και αν εγώ θέλω να πω σε κάποια ανάρτηση κάτι; Γιατί να μου το στερήσεις; Ξέρω τα σχόλια που έχω κάνει εδώ μέσα είναι μετρημένα στα δάχτυλα των δυο χεριών. Και τα περισσότερα σε tutorials. Αλλά κάπου φταις και εσύ Νίκο μου με όλο το θάρρος. Και αν μου επιτρέπεις και ας είμαι νεότερος Blogger (και μαθητής σου) θα στο πω. Ανεβαίνει μια ανάρτηση και μετά από δυο ώρες ανεβάινει άλλη. Πάλι μετά από κανένα δύωρο ανεβάινει άλλη και πάει λέγοντας. Πότε να προλάβει και πόσες αναρτήσεις να διαβάσει κάποιος σε μια μέρα σε ένα μπλογκ; Και να τις σχολιάσει; (εντάξει θα μου πεις σε μια από όλες δεν μπορεί να σχολιάσει); ΒΕΒΑΙΑ εσύ κάνεις κουμάντο εδώ μέσα και όπως γουστάρεις το λειτουργείς. Δεκτόν και κατανοητόν Και πόλυτα σεβαστό.

Όσο αφορά αυτό που λέει η Μάγισσα. (Ουυυ ουυυυ Μάγισσααααα) Θα ξεφύγω λίγο από το θέμα αλλά με τρώει. Δεν μπορώ.

"Έχω δεί μπλόγκς που ανεβάζουν βιντεάκια ή γράφουν ΤΙΣ μαλακίες κι έχουν 67.890 σχόλια λόγω του ότι ο blogger τους, καίει εγκέφαλο όλη μέρα κάνοντας δημόσιες σχέσεις"

Συμπληρώνω εγώ. Και επειδη σπαμάρουν τις αναρτήσεις τους κιόλας" Ντε και καλά να τους διαβάσεις. Και αν δεν τους διαβάσεις; Θα το κλείσουν... ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ ΤΟ ΡΗΜΑΔΙ!
(Δεν είναι Blogging το να μου ανεβάσεις βιντεάκι, το βλέπω και από το YouTube αν είναι.


Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

AATON τελικά δεν παίζεσαι. Τους έκανες να σχολιάσουν με τον πιο έξυπνο τρόπο. Τον θαυμασμό μου φίλε.


Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Μάλον <> να σχολιάσουμε.


Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Δεν βγήκε γαμότο. Έγραφα "μάλον ΜΑΣ έκανες" να σχολιάσουμε όλους.


Μάγισσα Κίρκη είπε... Best Blogger Tips

Χαχαχαχα Γαυράκο όχι ρε να μην το δεις στο youtube να πας στο μπλόγκ του Φέλιουρα να το δεις ορίστε μας! :p


Κοσμας Σιδηροπουλος είπε... Best Blogger Tips

Κι εμεις που δεν ξερουμε και πολλα απο τεχνολογια τι θα κανουμε κυριε; Τα σχολια ειναι ο πιο ευκολος τροπος να επικοινωνησω με το μπλογκ σου και σε παρακαλω μη μου το στερησεις! Φιλικα παντα...


Ὀ πάροικος. είπε... Best Blogger Tips

ΑΑΤΟΝ, νομίζω ὅτι ὅσους περισσότερους τρόπους ἀφήσεις εἰς αὐτοὺς ποὺ σὲ ἐπισκέπτονται τόσο τὸ καλύτερο εἶναι καὶ γιὰ τὸ ἴδιο τὸ blog, ἀλλὰ καὶ γιὰ σένα. Ἐξ ἄλλου ὑπάρχουν χαρακτῆρες καὶ χαρακτῆρες καὶ ὅλοι ὅσοι ἐπισκέπτονται τὸ blog δὲν εἶναι τοῦ ἑνὸς καὶ τοῦ αὐτοῦ, καρμπὸν, χαρακτήρα. Ὁ ἕνας θέλει νὰ πῇ κάτι γρήγορα στὸ cbox. Ὁ ἄλλος θέλει νὰ σοῦ μιλήσῃ γιὰ κάτι πιὸ προσωπικὸ στέλνοντάς σου mail. Ὁ τρίτος διαφωνεῖ πλήρως μὲ τὰ γραφόμενά σου καὶ θέλει νὰ τὰ σχολιάσῃ σώνει καὶ καλὰ, ὄχι βεβαίως κακοπροαίρετα, ἀλλὰ μὲ κόσμιο τρόπο καὶ μ' ἐπιχειρήματα. Blogging νομίζω δὲν εἶναι μόνο νὰ περνάμε τὰ δικά μας μηνύματα καὶ νὰ μένουμε σὲ μιὰ αὐτάρεσκη κατάσταση αὐτομακαρισμοῦ ἀλλὰ νὰ ἀλλάζουμε, πάντα πρὸς τὸ καλύτερο, ἀκόμη καὶ μὲ τὶς προτάσεις, τὶς ἀντιγνωμίες, ἀλλὰ καὶ μὲ τὶς συμβουλὲς (ναὶ, ναὶ, γιατί ὄχι;) τῶν ἀναγνωστῶν μας. Ἐξ ἄλλου πῶς θὰ ἐλέγξῃς τὸ ἐὰν ἠ ἀνάρτησή σου ἄρεσε; Πῶς θὰ κερδίσῃς κι ἐσὺ κάτι μέσα ἀπὸ τὶς ἀντιθέσεις, τὸν διάλογον καὶ τὶς ἄλλες ἀπόψεις; Ἤ μήπως περιμένεις νὰ σχολιάσῃ ὁ ἀναγνώστης τὶς ἀναρτήσεις σου μέσω τοῦ mail; Ἂν καὶ τὸ γρήγορο σχόλιον ὁ ἄλλος πλέον δὲν ἔχει τὸν χρόνον, ἢ τὴν ὑπομονὴν, νὰ κάνῃ, περιμένεις νὰ σοῦ ἀπαντᾷ μὲ mail;
Εἰ δ' ἄλλως, τότε γιατί δὲν κλείνεις καὶ τὸ cbox, καὶ τὸ mail, καὶ ὅλα τὰ ἐπικοινωνιακὰ συμπράγκαλα;
Λέω, ἔτσι, ἐρώτηση καὶ ὑπόθεση μαζὶ κάνω.


AATON είπε... Best Blogger Tips

Ουάου!! 27 σχόλια, και ΟΛΑ λένε να μείνουν τα σχόλια.
Θα σας πω εδώ, σ' αυτό το σημείο, το μικρό μυστικό.
Ναι, πάντα ήμουν της άποψης πως τα σχόλια κάνουν την διαφορά ανάμεσα στατική σελίδα και blog.
Όμως θέλω να είμαι πάντα και πάνω απ' όλα δίκαιος. Το έχω στο DNA μου και δεν αλάζει.
Επειδή δεν προφταίνω να επισκέπτομαι τους φίλους και τις φίλες μου όλους, και όσους επισκέπτομαι το κάνω σε RANDOM στύλ, και πολλές φορές ούτε εγώ σχολιάζω, για τους λόγους που αναφέρατε κι εσείς μερικοί, σκέφτηκα να μην βάζω τον άλλο να σχολιάζει σώνει και καλά. Βλέποντας πως δεν έχει δυνατότητα σχολιασμού, να μην έχει το άγχος να κάνει αγγαρεία για παράδειγμα. Αν θέλει κάτι -έλεγα μέσα μου- μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μου ανα πάσα στιγμή με άλλους τρόπους. Δεν έχουμε όλοι μας βρε παιδιά και κάθε στιγμή την διάθεση να γράφουμε, το κατανοώ, και δηλώνω κι εγώ ομοιοπαθής. Οπότε μην πάει ο νούς σας στο πονηρό, οι σκέψεις μου δεν ήταν πονηρές. (Συνεχίζω..)


AATON είπε... Best Blogger Tips

Κάθε σχόλιό σας, είναι μοναδικό, και έχει την σφραγίδα του καθ' ενός και κάθε μιάς σας.
Τα λόγια σας ομολογώ πως ήταν τόσο ζεστά, όλων σας, είτε χρησιμοποιήσατε ήπιο τόνο, είτε μου την είπατε κανονικά. Δείχνουν το ενδιαφέρον όλων σας, και τολμώ να πω πως.. αυτά θα τα έλεγε μόνο κάποιος η κάποια που είναι φίλος η φίλη μου, και που με θεωρεί επίσης φίλο. Αν αυτό δεν είναι τιμή και πέρα για πέρα κολακευτικό, τότε τι άλλο μπορεί να είναι;
Η απόφαση δεν είναι δική μου, όπως πολλοί τονίσατε. Είναι δική σας. Αν ακολουθούσα την δική μου σκέψη και την έκανα πράξη, τα σχόλια θα ήταν ήδη κλειστά. Αλλά όταν έγραψα στο τέλος της ανάρτησης, πως αυτό το blog, και ειδικά αυτό εδώ, "Ανήκει σε σάς", το εννοούσα. Οπότε, η δική σας απόφαση μετράει, κανενός άλλου, ούτε καν η δική μου. Και πράγματι, αν αυτό το blog είναι εδώ που είναι, το ωφείλει σε σας. Αν αξίζει σήμερα κάτι σαν blog, το ωφείλει σε σάς. Αν υπάρχει ως τώρα, και αν θα υπάρχει για καιρό ακόμη, το ωφείλει και θα το ωφείλει σε σας και μόνο.
Γι αυτό λέω και το εννοώ.. πως αυτό το Blog σας ανήκει.
Σας ευχαριστώ όλους και όλες θερμά, για την γνώμη σας και την ανταπόκρισή σας.


AATON είπε... Best Blogger Tips

Και ένα τελευταίο, μην νομίσετε πως σας αγνωώ, με το να μην απαντάω στον καθ' έναν σας ξεχωριστά. Το αντίθετο.
Δεν νομίζω όμως να αφήσατε κάπου κάποιο κενό να συμπληρώσω, να είπατε κάτι που να πρέπει να διορθώσω παίρνοντας θέση, η να σχολιάζω έναν έναν ξεχωριστά, για να μαζέψω αριθμούς σχολίων διπλάσιους απο τα σχόλια που κάνατε εσείς.

Την αγάπη μου σε όλους και όλες σας,
Νίκος


Gaurakos είπε... Best Blogger Tips

Δεν νομιίζω Νίκο να έχεις σχόλια που να σχολιάζουν για να σχολιάσουν Εγώ τουλάχιστον δεν έχω παρατηρήσει κάτι τέτοιο. Εσύ που είσαι και ο οικοδεσπότης εδώ μέσα και το χεις κάθε μέρα, ξέρεις καλύτερα βέβαια.

Επίσης δεν θυμάμαι να έβαλες κάποιον να σχολιάσει κάνοντας αγγαρεία. Όποτε δεν είχε κάποιος να σου πει κάτι στα σχόλια δεν σχολίασε. Και δεν ντράπηκε. (Χμμμ αγγαρεία είπα; Πάλι με τρώει. Ρε...θα σας τα χώνω συνέχεια. http://gaurakos.blogspot.com/2010/09/blog-post_10.html περί της αγγαρείας και του spamm στο προηγούμενο σχόλιο μου).

Όσο για το αν απαντάς στο κάθε ένα ξεχωριστά. Ας μου εξηγήσει κάποιος (σε e-mail όχι εδώ, ο χώρος είναι ξένος... για προσωπικές κουβέντες) την ουσία με τις ξεχωριστές απαντήσεις στον κάθε ένα, που σχολιάζει.

@Ανώνυμος (Η απάντηση μου είναι φιλική) :)

Δεν έχω κρίνει τον Νίκο για άνθρωπο που θα μας βάλει με ύπουλο τρόπο να σχολιάσουμε.

Και αν σχολίασα μετά από καιρό στο blog του είναι επειδή μου έδωσε με αυτόν το τρόπο την αφορμή να του πώ κάτι, που από την μεριά μου το βλέπω, λανθασμένο. Στο ξεκάρφωτο να κάνω υποδείξεις με e-mails στον Νίκο, δεν είναι σωστό. Kαι στο φινάλε ποιός είμαι εγώ; Στο θέμα Blogging... μπροστά στο Νίκο;


ΝΑΝΤΙΑ είπε... Best Blogger Tips

Εγώ όπως πάντα καθυστερημένα θα σου πω ένα μεγάλο ΟΧΙ!!
Ένα ξεχωριστό μπλογκ όπως το δικό σου,χρειάζεται τη φόρμα σχολίων.
Καλό και το cbox,καλά και τα emails,αλλά εδώ πιστεύω πως αντοκατροπτίζεται η ψυχή μερικές φορές του καθένα από όσους σχολιάζουν!
Η απόφαση φυσικ΄λα πάντα δική σου!
Καλημέρα φίλε μου.


TheoCoach είπε... Best Blogger Tips

Φίλε Νίκο καλημέρα από Κιλκίς. Κι εγώ φυσικά θα σου έλεγα να συνεχίσεις να έχεις τα σχόλια ανοιχτά. Επισκέπτομαι σχεδόν καθημερινά το blog σου αλλά όπως είπαν και κάποιοι άλλοι πιο πάνω λόγω χρόνου ή κάποιες φορές επειδή δεν έχω κάτι να σχολιάσω, φεύγω χωρίς να αφήσω το σχόλιό μου.

Νομίζω κι εσύ εκτιμάς ότι τα σχόλια να είναι με κάποια ουσία και όχι μόνο για να υπάρχουν.

Καλή συνέχεια

Θοδωρής


O Φουρνιωτης είπε... Best Blogger Tips

Πιστεύω ότι με κάλυψαν όλοι και πιο πολύ ο πάροικος. Την καλησπέρα μου Φίλε


Σάββας είπε... Best Blogger Tips

Φίλε Νίκο είσαι ψυχάρα. Πραγματικά απο το δικό σου blog πήρα την δύναμη και τις γνώσεις για να δημιουργήσω κι εγώ το δικό μου. Ο χρόνος είναι χρήμα και εσύ έχεις ξοδέψει πάρα πολύ για εμάς. Σε ευχαριστούμε για όλα όσα έχεις κάνει.


Idea Studio είπε... Best Blogger Tips

Πάντως τώρα που ξαναμπήκα και είδα τον αριθμό των σχολείων των αναγνωστών(32) και τον αριθμό των απαντήσεων του συγγραφέα (3), κατάλαβα γιατί συνήθως λείπουν τα σχόλια.
Ποιος ο λόγος να βάλει κανείς σχόλιο εδώ όταν η απάντηση θα έχει μορφή σκούπας που θα περιλαμβάνει αόριστα σχόλια προς όλους μαζικά...
Τελικά η σκέψη να τα κλείσεις, φαίνεται ότι πηγάζει από τον κόπο που προϋποθέτει η απάντηση
στα σχόλια.
Αυτό ήταν κάτι που με είχε ενοχλήσει και στο παρελθόν αλλά σε αυτό το άρθρο είναι κραυγαλέο!
Ήταν το τελευταίο μου σχόλιο-διαμαρτυρία σε αυτόν τον χώρο!!
Λυπάμαι, αλλά πολύ ασχοληθήκαμε, ενώ ο οικοδεσπότης μας βάζει όλους σε ένα σακί και απαντάει μαζικά.
Τελικά είναι σαν τα τα έχεις κλείσει...
(Εύχομαι) να μη διαγράψεις το παρών σχόλιο!!


AATON είπε... Best Blogger Tips

Idea Studio, θα σου άρεσε να έκανα το άλλο; Δηλαδή να αρχινούσα να κάνω αυτό εδώ:


AATON είπε... Best Blogger Tips

Angel, σε ευχαριστώ για την γνώμη σου


AATON είπε... Best Blogger Tips

George Fakos, δεν είπα ποτέ αν είναι λίγα η πολλά, απλά να μην κουράζω κανέναν, όπως κάνουν και πολλοί άλλοι, είτε κλείνοντάς τα, είτε βάζοντας Capcha..


AATON είπε... Best Blogger Tips

Ελίτσα, κάνεις απλά εσυ την αρχή :)


AATON είπε... Best Blogger Tips

vorini, φίλε Τάκη, σεβαστή η γνώμη σου


AATON είπε... Best Blogger Tips

RIRI, σε ευχαριστώ πολύ που σχολίασες. Απο τα φαινόμενα, μάλλον είστε όλοι της ίδιας γνώμης :)


AATON είπε... Best Blogger Tips

VAD, άμα θέλεις εσυ να με βρίσεις, θα βρείς τρόπο :)


AATON είπε... Best Blogger Tips

Theodosia, έχεις δίκιο


AATON είπε... Best Blogger Tips

DaisyCrazy, εσυ κι αν έχεις δίκιο. Ναι εγώ τα είπα, και δεν τα αναιρώ. Αλλού το πήγαινα πάντως.


AATON είπε... Best Blogger Tips

Μάγισσα Κίρκη, χαλάλι σας, αν είναι να με βρίζετε, τότε υπάρχει όντως σοβαρός λόγος να υπάρχουν :))


AATON είπε... Best Blogger Tips

nikos, να που η ανάρτηση έγινε αιτία να γράψεις το 1ο σου σχόλιο, άξιζε ο κόπος λοιπόν :)


AATON είπε... Best Blogger Tips

Idea Studio, βασισμένος στο τελευταίο σχόλιό σου (36) αρχίζω να αμφιβάλλω για πολλά, και ένα απο αυτά είναι, αν πίσω απο το εν λόγω σχόλιο ήσουν εσυ η "κάποιος άλλος" γνωστός και μη εξαιρετέος. Διότι δεν μας συνήθισες σε παρόμοιες επιθέσεις με τόση χολή ως τώρα. Πάντως.. έγινες αιτία να γεμίσει ο χώρος σχόλια-απαντήσεις ΜΟΥ.


AATON είπε... Best Blogger Tips

Mitsobo, φίλε Παναγιώτη, σε ευχαριστώ. Και να μη γράφεις, κάνεις πάρα πολλά για αυτό το blog, και σου είμαι υποχρεωμένος, όπως και με πολλά ακόμη άτομα εδώ.


Idea Studio είπε... Best Blogger Tips

ΑΚΡΙΒΩΣ αυτό μου αρέσει - υπάρχει διάλογος και ουσιαστικός λόγος να γράψει κάποιος μια κουβέντα μια και μόνο έτσι υπάρχει αμεσότητα και μπορεί να γίνει διάλογος και κέντρο επικοινωνίας -κάτι που, βρίσκω, ότι είναι πολύ αναγκαίο στις "σιωπηλές" μέρες που ζούμε!


AATON είπε... Best Blogger Tips

Eva F, όντως δεν σε βλέπω συχνά τελευταία, μα μου αρκεί που είσαι εδώ :)


ελίτσα είπε... Best Blogger Tips

Οπα! όπα!
Αρχισε δεύτερος γύρος???
Μ αρέσει!!!!
Εδώ που τα λέμε Η IDEA έχει κάποιο δίκιο ..
Δεν ξερω αν έχω εγώ, αφου δεν γνωρίζω αν υπάρχει blogoσαβουάρ-βίβρ..
Και πάλι δεν θα τολμούσα να σου φέρω αντιρρήσεις αν δεν ήθελες να γραφεις στον καθένα προσωπικά γατί μας βοηθάς σε τόσα πράγματα..
Απ την άλλη πάλι σκέπτομαι ότι δεν θα σου αρέσει να έρχεται ο άλλος μόνο από συμφέρον στη σελίδα σου
θα είναι πολύ ψυχρό (για μένα ανεπίτρεπτο)
Και ένα τελευταίο για να σε "τσιγγλίσω" :Ρ :Ρ
Στα μέηλ δεν απαντάς σε όλα???


AATON είπε... Best Blogger Tips

kaliteros, Ακανέ με είπες κακούργε; Θα σου πω εγώ.. ας μάθω απο πού είσαι μονάχα :Ρ


AATON είπε... Best Blogger Tips

Eva Neocleous, ξέρω πόσο τρέχεις, και ξέρω πως όλοι σας τρέχετε για τον έναν ή τον άλλο λόγο. Δεν κατηγόρησα κανέναν, πίστεψέ με.


AATON είπε... Best Blogger Tips

TwistedTool, ώρες είναι να με πείτε και τρομοκράτη :)


AATON είπε... Best Blogger Tips

Afroditi, καμία γνώμη δεν είναι περιττή. Κάθε γνώμη είναι σεβαστή και πολύτιμη, καλώς ήρθες στην παρέα μας λοιπόν :)


AATON είπε... Best Blogger Tips

betonias, έπιασες το νήμα :)


AATON είπε... Best Blogger Tips

Gaurakos, δεν κάνω εγώ κουμάντο, το ξαναλέω, αυτό το blog, ανήκει σε σας :)


AATON είπε... Best Blogger Tips

Ανώνυμος, λές να ήθελα να καταφέρω κάτι τέτοιο όντως; ???


AATON είπε... Best Blogger Tips

Κοσμας Σιδηροπουλος, σίγουρα δεν θα σας το στερήσω Κοσμά, μετά απο τον καταγισμό που δέχτηκα, σίγουρα όχι φίλε μου :)


AATON είπε... Best Blogger Tips

πάροικος, το να κλείσω το cBox το σκέφτηκα πολλές φορές, μα έλα που το πλήρωσα για 2 χρόνια; γκρρρρ.. :)


Idea Studio είπε... Best Blogger Tips

(48) Είμαι αρκετά μεγάλη (αισίως 47 ετών), έχω περάσει πάρα πολλά και δεν έχω κανένα περιθώριο να είμαι φερέφωνο ακόμη και του άνδρα μου (αν σε αυτόν αναφέρεσαι)
Κακώς το πήρες επίθεση και δεν βλέπω την "χολή" απλά έχω ΒΑΡΕΘΕΙ τα τάχατες και τα δήθεν και όλη την υποκρισία που μας περιβάλει και αποφάσισαν να είμαι πιο ευθύς στον τρόπο που εκφράζομαι. Δεν θέλω να σιωπώ ΑΛΛΟ. Τώρα αν αυτό ήταν έκπληξη...εύχομαι να μην ήταν κακή. Λέω αυτά που αισθάνομαι, χωρίς υπονοούμενα και με τίποτα δεν θέλω να πληγώνω...όμως θέλω να μη με κοροϊδεύουν...
Έτσι αναλύω ΦΩΝΑΧΤΑ τα αισθήματά μου και περιμένω από τους φίλους μου να καταλαβαίνουν! Αν όχι, μπορώ να επεξηγώ, όπως κάνω τώρα!!


AATON είπε... Best Blogger Tips

Gaurakos, απαντάω πρώτη φορά στον καθ' ένα σας ξεχωριστά, γιατί το σχόλιο 36 μου την έδωσε στο κρανίο. Ελπίζω να καταλαβαίνεις


AATON είπε... Best Blogger Tips

ΝΑΝΤΙΑ, δεκτό το ΟΧΙ!! σου :)


AATON είπε... Best Blogger Tips

TheoCoach, σε ευχαριστώ Θοδωρή μου


AATON είπε... Best Blogger Tips

O Φουρνιωτης, κι εμένα με κάλυψαν ομολογώ, να σαι καλά φίλε μου


AATON είπε... Best Blogger Tips

Σάββας, σε ευχαριστώ πολύ, με τιμούν τα λόγια σου. Κάποιοι όπως βλέπεις, το μόνο που έμαθαν είναι να στάζουν χολή και κακία (βλ. σχόλιο 36)


AATON είπε... Best Blogger Tips

Idea Studio, τώρα είσαι ευχαριστημένη; Ελπίζω ναι. Κάθισα και έγραψα απαντήσεις ξεχωριστά στον καθ' ένα σας, όπως σε ευχαριστεί, μιας και οι 3 απαντήσεις μου δεν σε κάλυψαν, ήθελες ξεχωριστή απάντηση. Χαλάλι σου. Και όχι, δεν θα σβήσω το σχόλιό σου, μου ανέβασες τα σχόλια της ανάρτησης στα 68.. σοβαρά μιλάς; Σβήνονται τέτοια σχόλια;
Πάντως, λυπάμαι πολύ που έφτασες -ειδικά εσυ- στο σημείο να μου επιτίθεσαι με τέτοιο τρόπο. Δέχομαι επιθέσεις απο τόσους, χρόνια τώρα, οι οποίοι έχουν τουλάχιστον σαν δικαιολογία πως είναι ανταγωνιστές. Εσυ γιατί; που παρίστανες και σε θεωρούσα φίλη μέχρι τώρα; Σε βεβαιώνω πως δεν σου κρατάω κακία, αλλά μια πίκρα, την αισθάνομαι, ναι.


AATON είπε... Best Blogger Tips

Ελίτσα, απαντάω ΣΕ ΚΑΘΕ email poυ φτάνει στα εισερχόμενά μου. Αν έστειλες και δεν το έλαβα, τότε δοκίμασε στέλνοντας εδώ: p.i.d.agency@gmail.com αντιγράφοντας την διεύθυνση μου.


Idea Studio είπε... Best Blogger Tips

Διάβασες το (62); Ακόμη δεν κατάλαβα που είναι η επίθεση και η χολή!
Αν δεν σε θεωρούσα "φίλο" απλά δεν θα έγραφα λέξη και θα συνέχιζα, αραιά και που να επισκέπτομαι το χώρο σου...
Αλλά νομίζω οι φίλοι πρέπει να είναι ειλικρινής, πάνω από όλα και να αναζητούν τον διάλογο.
Το κακό με εμένα είναι ότι μάλλον με συνδυάζεις με τον περίγυρό μου και με παίρνει η μπάλα...
Δεν πειράζει. Για 'μένα είσαι ο Νίκος, με το οποίο με ενδιαφέρει η επικοινωνία -άσχετα με τους γύρω μου-
Όταν μπορέσεις να με δεις σαν μονάδα, τότε θα με καταλάβεις και δεν θα μιλάς για "χολή", η οποία δεν υπήρξε!


AATON είπε... Best Blogger Tips

Idea Studio, μιλάς για "δήθεν" και για "κοροϊδία" σε μένα; Ξανασκέψου το καλύτερα, γιατί αν απευθύνεσαι σε μένα, το θεωρώ το λιγώτερο προσβολή, και προσβολές δεν δέχομαι ούτε απο την μάννα που με γέννησε. Πρόσεχε λοιπόν τι λές και πως το λές.
Δέχομαι ΚΑΘΕ ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΗ κριτική. Παίρνω φωτιά όμως στην παραμικρή προσβολή, και δεν με αναγνωρίζω μετά. Το καλό που σου θέλω.
Αν δεν σου κάνω, τράβα αλλού. Δεν σε κρατάω με το ζόρι, ούτε σαν φίλη, ούτε σαν επισκέπτρια του βlog μου. Το ότι με επισκέπτεσαι όμως, δεν σου δίνει αυτόματα, ούτε το δικαίωμα να με προσβάλεις, ούτε το δικαίωμα να μου μιλάς όπως σου αρέσει. Κι εγώ θεωρώ φίλους μου εδώ μέσα σχεδόν τον καθ' ένα σας. Δεν νομ΄θιζω να μίλησα ποτέ σε κάποιον προσβλητικά ως σήμερα. Μήπως νομίζεις πως είμαι ο μαλάκας της γειτονιάς; Απλά, κάτι που απεχθάνομαι να μου κάνουν, δεν το κάνω στους άλλους. Εσυ γιατί;


AATON είπε... Best Blogger Tips

Κακώς το πήρα σαν "Χολή" ; Εσυ με προσβάλεις μιλώντας μου για δήθεν και για κοροϊδία, και μου λές δεν είναι χολή; Το θεωρείς δηλαδή φιλικό να σου πετάει κάποιος ότι τον κοροϊδεύεις η ότι είσαι δήθεν; Απο χωριό είμαι, και στο χωριό μου αυτά, τα θεωρούν προσβολή, και δεν τα ανέχονται.


AATON είπε... Best Blogger Tips

Θεώρησες υποκρισία, το ότι έγραψα μόνο 3 απαντήσεις στα 30 τόσα σχόλιά σας, και δεν απάντησα στο καθ' ένα ξεχωριστά.
Πάντα θεωρούσα υποκρισία το να έχω δέκα σχόλια, και να απαντάω ξεχωριστά, ένα ένα στο καθ' ένα, με σκοπό να κάνω να φαίνεται πως έχω πολλά σχόλια, κάνοντας τα δέκα είκοσι με αυτόν τον τρόπο. Αυτό ήθελα να αποφύγω λοιπόν, γράφοντας 3 μόνο σχόλια. Και αν παρατηρήσεις τι γράφω απαντώντας στον καθ' ένα σας κατόπιν, θα δείς πως λέω πάνω κάτω το ίδιο πράγμα. Τα συνόψισα λοιπόν σε 3 σχόλια, αποφεύγοντας να κάνω κάτι, που όπως είπα πρίν θεωρούσα και θεωρώ υποκριτικό. Γιατί σε ενόχλησε και με αποκαλείς ψεύτη και δήθεν; Γιατί έχω άδικο εγώ, κι όχι εσυ;


Idea Studio είπε... Best Blogger Tips

αναδημοσιεύω: "έχω ΒΑΡΕΘΕΙ τα τάχατες και τα δήθεν και όλη την υποκρισία που μας περιβάλει και αποφάσισαν να είμαι πιο ευθύς στον τρόπο που εκφράζομαι" Βλέπει που πουθενά να απευθύνομαι σε αυτόν τον χώρο; έπρεπε να είσαι εδώ αυτές τις μέρες να δεις τι γίνεται...
Ακριβώς επειδή εδώ δεν υπάρχουν αυτά, τόλμησα να πάρω το θάρρος και να μιλήσω ανοιχτά και να σου πω πως θα μου άρεσε περισσότερη αμεσότητα. Μην παίρνεις προσωπικά όσα λέω. η κοινωνία μας πνίγει όχι εσύ!
Το προσωπικό σχόλιο το είδες. Τα άλλα περιγράφουν το σύνολο γύρω μας.
Ακόμη δεν με βλέπεις σαν μονάδα; Μην με μπερδεύεις με τους άλλους. Δεν έχω σκοπό να σε πικράνω ούτε να σε πληγώσω. Σε σέβομαι και γι' αυτό έρχομαι. Αλλά μη βάζεις λόγια στο στόμα μου που δεν είπα...
Το ξέρω ο γραπτός λόγος δημιουργεί τέτοιες στρεβλώσεις. Αλλά ξεκαθαρίζω τα σχόλιά μου είχαν καλή πρόθεση. δεν περίμενα ότι θα τα πάρεις στραβά, θα πρόσεχα καλύτερα την διατύπωση...Λυπάμαι αν παρανόησες. ΣΕΒΟΜΑΙ αυτόν τον χώρο και εσένα...


AATON είπε... Best Blogger Tips

Γνωρίζοντας τον "περίγυρο" πάντα σε έβλεπα σαν μονάδα, και πάντα έτσι θέλω να σε βλέπω.
Ομολογώ πως ΔΕΝ ΕΙΔΑ αυτά που γράφεις, είδα άλλα, και "φουρκίστηκα". Κάθε άλλος, το ίδιο θα έβλεπε, όπως λές, ο γραπτός λόγος δημιουργεί στρεβλώσεις.
Σου ζητώ συγνώμη που κατάλαβα λάθος τα λόγια σου, μα, κατάλαβέ με, καθ' ένας που τα διαβάζει, αυτό θα καταλάβαινε, διαβάζοντας αυτό:-->

"Πάντως τώρα που ξαναμπήκα και είδα τον αριθμό των σχολείων των αναγνωστών(32) και τον αριθμό των απαντήσεων του συγγραφέα (3), κατάλαβα γιατί συνήθως λείπουν τα σχόλια.
Ποιος ο λόγος να βάλει κανείς σχόλιο εδώ όταν η απάντηση θα έχει μορφή σκούπας που θα περιλαμβάνει αόριστα σχόλια προς όλους μαζικά...
Τελικά η σκέψη να τα κλείσεις, φαίνεται ότι πηγάζει από τον κόπο που προϋποθέτει η απάντηση
στα σχόλια.
Αυτό ήταν κάτι που με είχε ενοχλήσει και στο παρελθόν αλλά σε αυτό το άρθρο είναι κραυγαλέο!
Ήταν το τελευταίο μου σχόλιο-διαμαρτυρία σε αυτόν τον χώρο!!
Λυπάμαι, αλλά πολύ ασχοληθήκαμε, ενώ ο οικοδεσπότης μας βάζει όλους σε ένα σακί και απαντάει μαζικά.
Τελικά είναι σαν τα τα έχεις κλείσει...
(Εύχομαι) να μη διαγράψεις το παρών σχόλιο!! "

Εσυ θα το έπαιρνες διαφορετικά;
(Άργησα για δουλειά, θα απαντήσω όταν επιστρέψω το βράδυ σε τυχόν συνέχεια).


Idea Studio είπε... Best Blogger Tips

Καλή δουλειά, τα λέμε!!
"Νερό και αλάτι", λέει η μητέρα μου!


Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Προσωπικά δεν σχολιάζω, αλλά είδα 76 σχόλια και από περιέργεια είπα να τα διαβάζω. Στην αρχή καλά αλλά προς το τέλος... βαρέθηκα να διαβάζω το δήθεν διάλογό σας. Αν είναι να κάνετε το χώρο σχόλιου τόπο συζητήσεως ... μιλάτε και στο cbox, ή φτιαχτέ κανένα Forum. Σχόλιο είναι "διατύπωση μιας άποψης με τρόπο συνήθως σύντομο και όχι ολοκληρωμένο". Προτιμώ να διαβάζω την απάντηση του διαχειριστή ομαδικά παρά μια μια... κουράζει. ΑΑΤΟΝ δεν νομίζω να παίζει ρόλο ο αριθμός σχόλιον άλλα η ποιότητα. Λίγα και καλά!


AATON είπε... Best Blogger Tips

Ευχαριστώ ανώνυμε :)


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next