06 Νοεμβρίου 2010



1 Εικόνες δίχως περίγραμμα γύρω

Κάνατε μια ανάρτηση. Βάλατε και κάποια εικόνα μέσα. Σας ενοχλεί όμως το ότι φαίνεται γύρω της ένα περίγραμμα, ένα πλαίσιο, σαν να την βλέπουμε σε κορνίζα.
Θα σας δείξω λοιπόν, με ποιόν τρόπο μπορεί να αφαιρέσουμε το ..ενοχλητικό "περιτύλιγμα".

Σε κάθε πρότυπο, το πρόβλημα ξεκινάει από αυτήν την γραμμή εδώ: .post img
Στο πρότυπό μου, είχα αυτόν τον κώδικα CSS για παράδειγμα:
.post img {
padding:4px;
border:1px solid $bordercolor;
}

Στο δικό σας, θα μπορούσε να δείχνει ίσως κάτι σαν κι αυτό:
.post img {
margin: 5px;
padding: 5px;
background: $imagebgColor;
border: 1px solid $imageBorderColor;
}

Αλλάξτε λοιπόν την χρωματιστή γραμμή στον δικό σας κώδικα, αντικαθιστώντας με αυτήν εδώ:
.post img {
padding:4px;
border:none;
}







"Γειά σου, Εάν βρέθηκες για πρώτη φορά στο Blog μου, και εάν σε ενδιαφέρουν οι αναρτήσεις μου, μπορείς να εγγραφείς στο RSS feed του Blog. Μπορείς επίσης να κάνοντας εγγραφή στο Newsletter του blog μου, να λαβαίνεις απ ευθείας κάθε μου ανάρτηση στο email σου. Είσαι Twitter user; τότε μπορείς επίσης να με κάνεις Follow στο Twitter. Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις."





Print this post



Related Posts :



1 σχόλια:

Γιάννης Παππάς είπε... Best Blogger Tips

Ολλες οι λύσεις στον Νικόλα να σαι καλά Φίλε μου πάντα δυνατός!!


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next