27 Οκτωβρίου 2010



13 The GAP - whisperers, ή Pseudo -Jurnalismus!

Στήσανε ένα κακοστημένο -έτσι θα το λέω εγώ- θέατρο, και μετά θέλουν να τους σεβόμαστε.
Λίγη Αιδώς ρε!
Το ονομάσανε "Διακαναλική" (? όλο και νέες λέξεις ανακαλύπτουν οι εν Ελλάδι αδελφοί) και καθίσαμε κάμποσα εκατομμύρια λαός να τους ακούσουμε.
Μου άρεσε όμως η πλευρά των παρασκηνίων, και των υποβολέων.
Κυρίες κύριοι, η Διακαναλική παπαριά!!




Lorem ipsum dolor sit amet..
The Endless Stupidity!




  • Θα παρακαλέσω πολύ (είπε κάποια στιγμή ο Γάβ, μιλώντας ψιθυριστά) να μην τολμήσει κανένας να μου απευθύνει ερώτηση, για την οποία δεν έχουμε συμφωνήσει απο πρίν μαζί. Δεν θα ανεχθώ υπουλίες και αιφνιδιασμούς, θα μετανοιώσει πικρά όποιος επιπέσει εις το παράπτωμα..
  • Κύριε πρόεδρε, πήρατε τις εκλογές, λέγοντας λεφτά υπάρχουν, αλλά...
  • Έχω απαντήσει, ο επόμενος
  • Κύριε πρόεδρε, ο λαός περνάει άσχημες μέρες..
  • Έγώ να δείς, και έχω απαντήσει, η επόμενη..
  • Χθές κύριε πρόεδρε, είδα στο Discovery Channel, το πως αναπαράγονται οι χελώνες. Πολύ μου άρεσε, και θα περιμένω την επαναληπτική εκπομπή για να την εμπεδώσω..
  • Χαίρομαι που είστε τόσο αισιόδοξη, άλλο τόσο θέλω να είμαι κι εγώ..
  • Ο λαός κύριε Πρόεδρε..
  • Απάντησα, ο επόμενος..
Και ρωτάω εγώ ο μαλθακούλης! Ποιόν δουλεύατε; Τους εαυτούς σας η εμάς; Και σίγουρα κάποιους απο "εμάς" τους δουλέψατε. Είναι αυτοί που τρώνε χόρτο πρωί, μεσημέρι και βράδυ. Αυτούς πάντα θα τους δουλεύετε.
Με εμάς λέω, τους υπόλοιπους, που δεν τρώμε τριφύλλι, τι γίνεται;

Κάθε που βλέπατε ότι κομπιάζει, τρέχατε να τον σώσετε με βλακώδεις ερωτήσεις.
Κάθε φορά που έχανε το σκονάκι με την απάντηση, επαναλάμβανε τα ίδια, η έκοβε την ροή με ένα "Έχω απαντήσει". Όχι φίλε, δεν έχεις απαντήσει, αλλά εμείς σίγουρα έχουμε απηυδήσει μαζί σου.
Πολύ θα ήθελα, στη θέση των δημοσιογράφων την επόμενη φορά, να είναι bloggers. Θα είχε πολύ "σασπένς" !!

"Γειά σου, Εάν βρέθηκες για πρώτη φορά στο Blog μου, και εάν σε ενδιαφέρουν οι αναρτήσεις μου, μπορείς να εγγραφείς στο RSS feed του Blog. Μπορείς επίσης να κάνοντας εγγραφή στο Newsletter του blog μου, να λαβαίνεις απ ευθείας κάθε μου ανάρτηση στο email σου. Είσαι Twitter user; τότε μπορείς επίσης να με κάνεις Follow στο Twitter. Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις."





Print this post



Related Posts :



13 σχόλια:

vorini είπε... Best Blogger Tips

Καλημέρα Νίκο....."καλό"..!!!!


Angel είπε... Best Blogger Tips

Ωραίος Νικόλα.
Θα σου απαντήσω με το άρθρο που έγραψα για το ίδιο θέμα.


http://windmo.blogspot.com/2010/10/blog-post_2818.html


Γιάννης είπε... Best Blogger Tips

ΔΕΝ είχε απαντήσει και δε πρόκειται να απαντήσει.
Στη θέση των δημοσιογράφων μπλόγκερς?
Καταλαβαίνεις πόσο απαραίτητη κρίνεται τώρα η δημιουργία μίας ενωμένης μπλογκοπαρέας.

Τι περιμένουμε?


O Φουρνιωτης είπε... Best Blogger Tips

Εκβιασμός κιόλας αν δεν με ψηφήσετε θα πάμε εκλογές…
Τι το λες και δεν το κάνεις;


TwistedTool είπε... Best Blogger Tips

Lorem ipsum sit λέει! ΘΕΟΣ!!


Χρηστος είπε... Best Blogger Tips

Σχολιο ή χειροκροτημα? Μα εχω απαντησει!!!!


Χρηστος είπε... Best Blogger Tips

Σχολιο ή χειροκροτημα? Μα εχω απαντησει!


keramidas είπε... Best Blogger Tips

καλο το σχολιο σου φιλε μου αλλα δεν μπορω να καταλαβω για πιο λογο καθησες και ειδες την ψευτικη εξομολογηση ενος ψευτη πολιτικου που ουτε καν ειναι πολιτικος


Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Μα γιατι απορεις γι αυτους που δεν τρων τριφυλλι τι γινεται.Αυτο ειναι το μικρο ελαττωμα που εχει η δημοκρατια,κι αν εισαι δημοκρατης πρεπει να το δεκτεις.Το παλευεις μονο διδασκοντας την κριτικη σκεψει[Εγω την λεω σωστη σκεψει]κι αν κατσει εκατσε,αλιως την κατσαμε ολοι μαζι,αυτα.τελος


DaisyCrazy είπε... Best Blogger Tips

Αχ Νίκο μου ν'αγιάσει το στόμα σου! Τη μπουρδα αυτή η διακαναλική. Δεν άντεξα να τη δω ούτε 5 δεπτερόλεπτα. Γέμιζα δολοφονικά αισθήματα όταν έβλεπα αυτό τον ακατανόμαστο που κατάστρεψε την Ελλάδα να μην μπορεί να αρθρώσει λέξη σωστή στα ελληνικά ενώ στη μητρική του γλώσσα τ'αγγλικά να μιλά άψογα.


AATON είπε... Best Blogger Tips

Αγαπητοί μου φίλοι, απο όλα τα τεκτενόμενα στο Hellas, έβγαλα ένα συμπέρασμα, τουτέστιν.. παραπάνω.
1)Οι πολιτικοί πήραν χαμπάρι ότι ο λαός αυτός αποτελείται απο διάφορες συνομοταξίες.
α) τυχοδιώκτες
βου) τεμπέληδες
γου) ψεύτες
δου) Αλτσχαϊμεριτζήδες
ε) αεριτζήδες
ζου) κόπανους (τουτέστιν τίμιους ίσον κορόϊδα)

και απεφάσισεν να τους χρησιμοποιεί εις τας κατά διαστήματα εκλογάς ως συμετόχους-συνενόχους.
Μαζί τα σκατώσαμε; μαζί τα τρώμε. Απλά πράγματα.

Ένα με στενοχωρεί. Όχι ότι σαν λαός είμαστε ηλίθιοι, αυτό είναι ντεφάκτο. Με στενοχωρεί ότι το ξέρουν οι πολιτικοί.
Μέχρι και το χαζό, μόλις πήρε χαμπάρι ότι κυβερνάει πιο χαζούς, ένοιωσε φωστήρας και μας δουλεύει.
Ναι, κι όμως κυρίες και κύριοι.. αυτούς θα συνεχίσει ο μάλαξ λαός τούτος να ψηφίζει.. Και θα ξαναψηφίσει σε λίγες μέρες, θα το δείτε.


kz953gr είπε... Best Blogger Tips

Σας χαιρετώ και όχι μόνο αφού και σας παρακολουθώ με πολύ ενδιαφέρον.Αυτή δεν ήταν διακαναλική ενδοοικογενειακή ως κατ΄οίκον συνέντευξη. Αυτός θέλει νυχτερινή προσαρμογή σε νυχτερινό φροντιστήριο. Να είστε όλοι καλά.


AATON είπε... Best Blogger Tips

kz953gr, φίλε μου με το ασυνήθιστο ψευδώνυμο, σε ευχαριστώ πολύ.
Και.. αυτός θέλει πολύ ξύλο για να στρώσει φίλε μου. Ένα φροντιστήριο στοιχίζει, έχει έξοδα, και διανύουμε περίοδο λιτότητας και περικοπών.


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next