20 Οκτωβρίου 2010



4 Ο κεραυνοβολημένος AATON

_Νίκο!!
_Ναι κυρ Μιχάλη..
_Σήμερα θα πάς με το συνεργείο του Κοσμά
_Μάλιστα κυρ Μιχάλη

Δούλευα τότε, δεκαπενάχρονος νεαρός το καλοκαίρι εκείνο, σε μια εταιρεία ενός φίλου του πατέρα μου, του κυρ Μιχάλη. Τοποθετούσαμε θερμοσυσσωρευτές σε μαγαζιά, σε διαμερίσματα..

Η οικοδέσποινα ήταν πολύ φιλική. Μας έφτιαξε καφέ, έφερε κουλουράκια, και γενικά δεν μπερδευόταν στα πόδια μας.
Μαζί με άλλα δύο παιδιά της ηλικίας μου, κουβαλούσαμε τους θερμοσυσσωρευτές, τα πυρότουβλα, τα καλώδια και ότι άλλο χρειαζόταν, και ύστερα βοηθούσαμε τον Κοσμά, τον ηλεκτρολόγο, σε ότι χρειαζόταν.

Κάποια στιγμή, και ενώ είχα το κουλουράκι στα χέρια, με φωνάζει ο Κοσμάς,
_Νίκο έλα λίγο εδώ..
_Τρώω ρε Κοσμά, φώναξε τον Γιάννη
_Εσύ θα έρθεις, κατάπιε το και τρέχα..
_Να με πνίξεις θές;
_ΝΙΚΟ!!
_Μη φωνάζεις γμτμ..έρχομαι..
_Πιάσε αυτά τα καλώδια, και συνέχισε να τα τυλίγεις με την μονωτική ταινία, μη φοβάσαι δεν έχουν ρεύμα, συνέχισε απο εδώ που έκανα την αρχή..
_Αμ, γι αυτό φοβάμαι.. επειδή έκανες εσυ την αρχή..
_Σκάσε ρε και τύλιγε μην σε αρχίσω στις σβουριχτές..
_Καλά.. τυλίγω!!

..είπα, έχοντας ακόμα το κουλουράκι στο στόμα σαν.. μην πω τι, και προσπαθώντας να τυλίξω τα καλώδια, δίνοντας ένα τέλος στην αρχή του Κοσμά.

Άξαφνα, ένα ΜΠΑΜ!!! ..μια λάμψη, εγώ στον αέρα τρία μέτρα πίσω, να σκάω με την πλάτη στο τσιμεντένιο χώλ, ζαλισμένος, με τα μάτια ανοιχτά, μα να κοιτάζουν στο άπειρο, και να μου 'χει κοπεί κι η αναπνοή απ' το σόρδο στο τσιμέντο.. Κάπου στο βάθος άκουγα την φωνή του Κοσμά, να βρίζει τον Γιάννη, κάτι για "μαλάκααααα το σκότωσες το παιδί" του έλεγε, κάπου κάτι τσιρίδες της σπιτονοικοκοιράς ακουγόσαντε, που ούρλιαζε "φωνάξτε το εκατό, πάει το χάσαμε.. τριφασικό ήταν; ναι; αχχχουυυυ τρείς φορές το χτύπησε, πάει το παιδάκι, κρίμα στη μανούλα του..δολοφόνοι" και κάτι άλλες παρόμοιες σαχλαμάρες..

Κι εγώ να μη μπορώ να πάρω αναπνοή ακόμα, και απο τη ζαλάδα μου να μην κουνιέμαι, κι αυτοί να νομίζουν ότι πέθανα επειδή είχα τα μάτια ανοιχτά.. ΡΕ; πεθαίνει ποτέ ρε ο αθάνατος, μη φάμε τα μουστάκια μας; ..κόπανοι;

Κάποια στιγμή, άρχισα να ανασαίνω ξανά. Ένοιωσα κάτι γλυκό στο στόμα, κι άρχισα να μασάω ασυναίσθητα το κουλουράκι που είχε απομείνει μέσα στο στόμα μου, γιατί το άλλο.. που κρέμονταν απ' όξω λίγο πρίν, είχε "εξατμιστεί" με το μπάμ.. έγινε κουλουρόσκονη.

_Ρε σεις, αυτός ζωντάνεψε.. φώναξε ο Γιάννης που δύσκολα τον ξεχώριζες μπρός στον λευκό τοίχο, τόσο κάτασπρος που 'χε γίνει απο τον φόβο του..
Έτρεξαν όλοι πάνω μου να με σηκώσουν, η γυναίκα πήγε να φέρει νερό.. Απο την ταραχή της, αντί νερό μου 'φερε ούζο.. άστα να πάνε, πανικός σε λέω.

Τι είχε γίνει; Ο Κοσμάς ενώ τύλιγε, δεν πρόσεξε ότι κάποια καλώδικα ακουμπούσαν μεταξύ τους, και μου τα 'δωσε.. "ακουμπισμένα"... Ο Γιάννης αντί να σηκώσει την ασφάλεια της κουζίνας, σήκωσε του χώλ.. κι εγώ που τύλιγα τα καλώδια, με πήρε και με σήκωσε.. αφου ρε έγινα ρουκέτα..

_Κοσμά;
_Λέγε ρε Χαϊλάντερ..
_Εσυ που ανεβαίνεις συνεχώς σε σκάλες και σε πολύφωτα..
_Ναι;
_Ξέρεις τι είναι μαύρο, και κρέμεται απο το ταβάνι;
_Μαύρο να κρέμεται; ..Όχι.. τι;
_Ατζαμής ηλεκτρολόγος.. γι αυτό, πρόσεχε τις ασφάλειες, σου τη φυλάω!


"Γειά σου, Εάν βρέθηκες για πρώτη φορά στο Blog μου, και εάν σε ενδιαφέρουν οι αναρτήσεις μου, μπορείς να εγγραφείς στο RSS feed του Blog. Μπορείς επίσης να κάνοντας εγγραφή στο Newsletter του blog μου, να λαβαίνεις απ ευθείας κάθε μου ανάρτηση στο email σου. Είσαι Twitter user; τότε μπορείς επίσης να με κάνεις Follow στο Twitter. Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις."





Print this post



Related Posts :



4 σχόλια:

VAD είπε... Best Blogger Tips

Αντε,ρε,καπτεν,εσύ ούτε ρευμα δε σε πιάνει,φτου:)))


AATON είπε... Best Blogger Tips

Ρε τρελέ; "Τέλει να πιτάνω;"


DaisyCrazy είπε... Best Blogger Tips

Αμαν Νίκο μου πως την έπαθες ετσι; Ούτε τη δολοφονία σου να είχε σχεδιάσει ο άσχετος! Πάλι καλά που σώθηκες με λίγα εγκαυματα. Λιγοι έχασαν τη ζωή τους από ρευμα;
Μακριά από ασχετους συναδελφους σε τετοιες δουλειες μακρια!!!
Φιλάκια


AATON είπε... Best Blogger Tips

Daisy μου, δεν έπαθα κανένα έγκαυμα, απολύτως τίποτε δεν έπαθα. Το μισό κουλουράκι έχασα και όσο το σκέφτομαι με πιάνει θλίψη για την τραγική απώλεια :)


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next