29 Οκτωβρίου 2010



9 Ήταν μια μέρα, σαν σήμερα..

Σαν σήμερα ήταν τα γεννέθλιά σου..
σαν σήμερα, σου είχα γράψει τότε ένα γράμμα..
Σήμερα το γράμμα εκείνο, το έκανα εικόνες και ήχους..

..ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΨΥΧΗ ΜΟΥ..!!






Πηγή: ΑΑΤΟΝ- Χρόνια Πολλά Άγγελέ μου

H Ανάρτηση έγινε με την βοήθεια του προγράμματος

:




"Γειά σου, Εάν βρέθηκες για πρώτη φορά στο Blog μου, και εάν σε ενδιαφέρουν οι αναρτήσεις μου, μπορείς να εγγραφείς στο RSS feed του Blog. Μπορείς επίσης να κάνοντας εγγραφή στο Newsletter του blog μου, να λαβαίνεις απ ευθείας κάθε μου ανάρτηση στο email σου. Είσαι Twitter user; τότε μπορείς επίσης να με κάνεις Follow στο Twitter. Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις."





Print this post



Related Posts :



9 σχόλια:

Cataman(Kosmas) είπε... Best Blogger Tips

Φίλε Νίκο πολύ συγκινητικό αυτό το βίντεό σου, αλλά πιο πολύ τα λόγια που λες.
Εγώ έχω στον τοίχο του σπιτιού μου ένα καδράκι με αυτά τα λόγια που βρήκα κάπου:

Στον πατέρα κάθε μικρού παιδιού:

Υπάρχουν δυο ματάκια που κάθε νύχτα σε κοιτούν
Δυο αυτάκια που ακούν όσα λες
Δυο χεράκια που λαχταρούν να κάνουν ότι κι εσύ
Ένα παιδί που θέλει να γίνει σαν εσένα.

Είσαι το είδωλο του
Ο σοφότερος απ’ όλους τους σοφούς
Για σένα υποψίες ο νους του δεν χωρά
Πιστεύει με πάθος σε εσένα
Και όσα κάνεις και λες
Θα τα λέει και θα τα κάνει κι αυτό
Όταν γίνει μεγάλο σαν εσένα.

Υπάρχει ένα παιδί που πιστεύει
Πως έχεις δίκιο ότι κι λες
Τα αφτιά του είναι πάντα ανοιχτά
Σε κοιτάζει νύχτα μέρα
Κάθε σου πράξη είναι ένα παράδειγμα
Που θα μιμηθεί
Ένα παιδί που σαν μεγαλώσει θέλει να γίνει σαν εσένα.


Theodosia είπε... Best Blogger Tips

Να το χαίρεσαι το βλαστάρι σου μάτια μου!
Με συγκίνησες!!!


George Fakos είπε... Best Blogger Tips

Νίκο μου, να τον χαίρεσαι...


DaisyCrazy είπε... Best Blogger Tips

Να σου ζήσει ο γιόκας σου :)
Πόσο χρονών είναι αν επιτρέπεται;
Καλά να περνάς κι εύχομαι πολύ σύντομα να βρεθείτε!
Φιλιά


Angel είπε... Best Blogger Tips

Νικόλα μου να τον χαίρεσαι τον άντρακλα σου.
Εύχομαι να γίνεις το πρότυπο που θέλει κάθε γιος, το φως που να του δείχνει πάντα τον σωστό τον δρόμο.


AATON είπε... Best Blogger Tips

Σας ευχαριστώ όλους..
έγινε δεκατριών χρονών, 1.71 ύψος, 41 παπούτσια, και πάμε για δύο μέτρα. Χαζομπαμπάς έ;
Έτσι είμαστε όλοι εμείς οι μπαμπάδες με τα παιδιά μας :)

Θυμάμαι τον παιδίατρο στην Γερμανία, που μας έλεγε όταν τον έβλεπε μωρό ακόμη 3-4 χρονών, "Der neue Hercules von Griechenland" (ο νέος Ηρακλής της Ελλάδας).
Κι όταν τον ρώτησα γιατί το λέει, μου απάντησε, έχει δύναμη και ανάπτυξη για τρείς, θα το δείς καθώς θα μεγαλώνει.
Γερός θέλω να ναι, λογικός, καλόψυχος και φώτιση να 'χει. Αυτά μόνο..


ria είπε... Best Blogger Tips

να σου ζήσει το παληκάρι σου!
να το χαίρεσαι, να είναι γερό και δυνατό και ευτυχισμένο!

χρόνια του πολλά και καλά!


anna είπε... Best Blogger Tips

Α ρε Νικόλα λίωμα μας έκανες πάλι με την ανάρτησή σου.....
Αν για κάτι δεν σηκώνω κουβέντα και λιώνω στην παρουσία τους και μόνο είναι τα παιδιά....

Να τον χαίρσεσαι καλέ μου να τον δεις όπως αυτός επιθυμεί και να είναι πάντα γερός και δυνατός


Ευδοξία είπε... Best Blogger Tips

Να είναι πάντα γερός και ευτυχισμένος και εσυ το ίδιο για να τον καμαρώνεις !!! :)


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next