05 Οκτωβρίου 2010



3 Δώστε του μια κλήση εσείς οι ίδιοι

Αντί να συγχίζεστε και να γίνεστε κουρέλια ψυχικά, με τον κάθε κόπανο στο δρόμο, κάντε Print την εικόνα αυτή σε αρκετές κόπιες, βάλτε τις στην τσέπη η την τσάντα σας, και μόλις βρεθείτε στην κατάσταση που προείπα, απλά, βάλτε μια κλήση στο παρμπρίζ του κόπανου. Πιστέψτε με, θα αισθανθείτε πολύ καλύτερα..


..Ρίχτου ρε.. τι τον καμαρώνεις.. 
σφήνωσέ το στον γυαλοκαθαριστήρα του!!!!


"Γειά σου, Εάν βρέθηκες για πρώτη φορά στο Blog μου, και εάν σε ενδιαφέρουν οι αναρτήσεις μου, μπορείς να εγγραφείς στο RSS feed του Blog. Μπορείς επίσης να κάνοντας εγγραφή στο Newsletter του blog μου, να λαβαίνεις απ ευθείας κάθε μου ανάρτηση στο email σου. Είσαι Twitter user; τότε μπορείς επίσης να με κάνεις Follow στο Twitter. Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις."





Print this post



Related Posts :



3 σχόλια:

VAD είπε... Best Blogger Tips

Αντε,ρε καπετάνιε,μούχλιασες:))και συ παρκαρησες,μου φαίνεται!:))Καιρό ειχες να γράψεις κανενα ευαγγέλιο:))

Καλημερα,ρεεεε....


Angel είπε... Best Blogger Tips

πολύ καλό

Θα πρέπει τωρα να κάνεις ένα για τα ΖΩΑ που παρκάρουν στις θέσεις των ΑΜΕΑ.


ephee είπε... Best Blogger Tips

AATON, επειδή έχω πήξει όσο δε φαντάζεσαι με το θέμα, (πέρνα από το τσαρδί μου να δεις) κι επειδή τα πάσης φύσεως αυτοκολλητάκια ούτε καν ιδρώνουν το αυτί του ηλίθιου, έχω καταφύγει σε πιο δραστικές και βίαιες λύσεις, ως πεζή.
Ενδεικτικά σου αναφέρω περίπτωση που μέσα σε πέντε λεπτά, τσακώθηκα δύο φορές. Την πρώτη αναβάτης μεγάλης μηχανής μου ζήτησε να κάνω στην άκρη ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ όπου είχε ανέβει για να αποφύγει την κίνηση, και τη δεύτερη μια κότα μ'ένα SUV ήρθε να παρκάρει στη στάση όπου στεκόμουν, κι ενώ όλοι της έκαναν χώρο, εγώ της είπα "το αφήνεις εδώ, και στο σπάω.. σκέψου το"
Όταν οι πεζοί βρίσκουν φυσιολογικό σ'αυτή τη χώρα να περπατάνε και να περιμένουν λεωφορείο μέσα στη μέση του δρόμου, δυστυχώς πρέπει να απειλήσεις για να βάλει μυαλό ο αγάς με τις τέσσερις ρόδες..


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next