05 Σεπτεμβρίου 2010



10 Παρακαλώ πολύ, δείτε οπωσδήποτε αυτό το Video!!!

Δεν ξέρω κατά πόσο είναι σοβαρό, μα δείτε το οπωσδήποτε. Και μόνο ένα 5% να είναι αλήθεια κάτι απο αυτά, τα πράγματα είναι πάρα πολύ σοβαρά. Τα συμπεράσματα δικά σας..
Παρακαλούνται οι παραλήπτες αυτής της ανάρτησης μέσω Email Νεςσλεττεr, να δούν την ανάρτηση απο αυτόν τον σύνδεσμο: http://nikos63.blogspot.com/2010/09/video.html

"Γειά σου,Εάν βρέθηκες για πρώτη φορά στο Blog μου, και εάν σε ενδιαφέρουν οι αναρτήσεις μου, μπορείς να εγγραφείς στο RSS feed του Blog. Μπορείς επίσης να κάνοντας εγγραφή στο Newsletter του blog μου, να λαβαίνεις απ ευθείας κάθε μου ανάρτηση στο email σου. Είσαι Twitter user; τότε μπορείς επίσης να με κάνεις Follow στο Twitter. Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις."




Print this post



Related Posts :



10 σχόλια:

GEORGEPER είπε... Best Blogger Tips

ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΟ


Eva F. είπε... Best Blogger Tips

Μπορώ να πω ότι με φοβίζουν πολλά πράγματα τον τελευταίο καιρό!!!!!
Νικόλα μου σε παρακολουθώ αλλά δεν μπαίνω συχνά στην σελίδα σου!
Να είσαι καλά και καλή εβδομάδα!


Angel είπε... Best Blogger Tips

Καλημέρα Νικόλα.

Το βίντεο, όπως και πολλά άλλα που βγαίνουν στον αέρα λέει κάποια ενδεχόμενα τα οποία αν τα δείς από αλλο μάτι εχουν...βάση!!!

Τα παιχνίδια που παίζονται είναι πολλά.

δεν ξέρω τι συμφερει την Ελλάδα ή...εμένα!!!

Αυτό που ξέρω είναι ότι σύντομα κάτι θα γίνει.


O Φουρνιωτης είπε... Best Blogger Tips

Ακούστε μια προσωπική εμπειρία που είχα. Τον Ιούλιο βρισκόμουν στο Καρπενήσι σε ένα εστιατόριο, στο διπλανό τραπέζι μια παρέα Γαλονάδων έλεγε.
Δεν θα πιστεύουνε στα ματιά τους με αυτά που θα γίνουν το Σεπτέμβρη.


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** GEORGEPER, δεν ξέρω φίλε μου, μα εμένα κάτι μου λέει πως είναι αληθινό, μόνο που δεν ξέρω κατά πόσο θα βγεί σε καλό. Δεν ξέρω βλέπεις, ούτε ποιοί θα το κάνουν, ούτε πώς θα το κάνουν, ούτε γιατί θα το κάνουν. Αυτά τα ερωτήματα είναι τα ποιό βασικά για μένα, και απαντήσεις δεν έχω.

*** Eva μου, μην στενοχωριέσαι καλή μου, πρώτα εσυ και έπειτα εμείς. Χάρηκα πάρα πολύ πάντως που άφησες σχόλιο, βλέπεις, είναι κάτι απο σένα :)

*** Άγγελε, ακριβώς έτσι τα βλέπω κι εγώ. Μακάρι να μην βλάψουν την Ελλάδα και τον λαό, ότι κι αν κάνουν.

*** Φουρνιωτης, είμαι βέβαιος πως κάτι μαγειρεύεται. Η όλη κατάσταση, δεν αλλάζει πλέον με μιζέριες και κλαψουρίσματα. Σίγουρα κάποιοι επαγρυπνούν και σίγουρα έχουν σχέδια δράσης.
Όπως είπα, μακάρι να γίνουν όλα σωστά.


pan de lees είπε... Best Blogger Tips

πιστευω, οτι εκτος του οτι ειναι μονταζ,(δυο διαφορετικα video ενωμενα)ειναι λιγο τραβηγμενο για για ευρωπη του 2010...ολες οι υπηρεσιες και τα ποστα πια ελεγχονται...και στο κατω κατω, αν το βλεπουμε εμεις αυτο το βιντεο, γιατι να μη το εχουν δει κι αυτοι που ειναι αρμοδιοι ?


AATON είπε... Best Blogger Tips

Παντελή, είναι κι αυτό. Αλλά και πάλι, κάτι δεν μου κολλάει καλά με την Ελλάδα


Δικαιοπολης είπε... Best Blogger Tips

Τι ερώτημα βάζει?
"Γιατί να με νοιάζει τι θα συμβεί στην Ελλάδα ή στην Ισλανδία?
και καταλήγει
"Γιατί αν αυτοί ξεκινήσουν θα ακολουθήσει κι ο υπόλοιπος πλανήτης"

Καλά τόσο ανιστόρητοι είναι να εναποθέτουν ελπίδες σε ένα λαό που από την υποτέλεια στου κοτζαμπάσηδες πέρασε στην απόλητη δουλεία τους, και μάλιστα με δημοκρατικές διαδικασίες τους δίνει νομιμότητα να τον κυβερνούν με τα ίδια δικαιώματα της πρώτης νύχτας του γάμου των φεουδαρχών του μεσαίωνα?

Ευτχώς που υπάρχουν λαοί σαν την Ουγγαρία με κυβερνήσεις που φαγουρίζουν τα αμελέτητά τους κάθε που η Ε.Ε. και το Δ.Ν.Τ. τους ζητά να ξαναχρεωθούν για να πληρώσουν ή οι Τούρκοι με ένα πρωθυπουργό που ξέρει και το διαλαλεί τι ρόλο πέζει το Ισραήλ!

Γιατί ο Έλληνας είναι αυτός που σκέφτεται "..γιατί να με νοιάζει τι θα συμβεί..." στο γείτονά μου.

Πόσοι διαθέτουν δυο ώρες από τη ζωή τους για λίγη γνώση του τι ενοούν οι τηλεπαρουσιαστές όταν λένε την λέξη τραπεζίτες και πόσοι έχουν στο βπλόγκ τους μια διασύνδεση για το "Χρήμα ως χρέος"
http://diaploki-diafthora.blogspot.com/2009/03/zeitgeist.html
ή το ιστορικό των "Ειδήμονες του χρήματος"
http://video.google.com/videoplay?docid=439586221319126077#
να αρχίζουν να ψάχνουν τη σχιζοφρένεια της αβεβαιώτητάς τους με το κινηγητό ή την αγωνία του αριθμού των καταθέσεων του βιβλιάρίου τους.

Από κει και πέρα δεν τους μένει φαιά ουσία να αντιληφθούν ότι η μοναξιά της εμονής κάποιου για μια αδικία έιναι και αγώνας για το δίκαιο των πολλών, ΚΙ ΟΜΩΣ αντιδρούν ακριβώς με το σκεπρικό γιατί να με νοιάζει εμένα δικό του είναι το πρόβλημα, ή μπορεί και καλοπροαίρετα να σε συμβουλεύσουν "..τι χαλάς τι ζαχαρένια σου.." κι όμως πίσω από αυτή τη στάση βρίσκεται η πραγματικότητα του 100% τοις 100% από το ψίλιασμα του 5 τοις εκατό!

Πόσοι έχουν συνείδηση ότι
Η ΓΝΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΙ
http://kodikas-dimon-koinotiton.blogspot.com/2009/09/blog-post.html

ΚΙ ΑΥΤΟ ΙΣΧΥΗ ΣΤΙΣ ΝΟΜΟΘΕΣΕΙΕΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΡΑΤΩΝ


Θεό7δωρος είπε... Best Blogger Tips

για να δουμε τι θα ιδουμε!
Την καλημερα μου, νικόλα!


Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Να μην πληρωση κανεις τους τραπεζιτες
εχουν ρουφηξει το αιμα του ελληνικου λαου


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next