14 Σεπτεμβρίου 2010



1 SnapIt Screen Capture Software

Aποθηκεύστε ως εικόνα, οτιδήποτε βλέπετε στο PC screen σας! Μη χάνετε χρόνο προσπαθώντας να κάνετε cropping κάποια εικόνα. Κάντε ένα "snapshot" απο ότι θέλετε μόνο με ένα click. Είναι δε, πανεύκολο να το χειριστείτε! SnapIt Screen Capture Software Το πρόγραμμα θα βρίσκεται στην μπάρα χαμηλά της οθόνης σας. Ένα απλό κλίκ επάνω στο εικονίδιό του είναι αρκετό, ή ένα πάτημα του πλήκτρου PrtScrn και έτοιμη η εικόνα σας.
Κύριες ιδιότητες: Υποστηρίζει hotkeys, auto-saving, clipboard Αποθηκεύει αυτόματα τα screenshots στο clipboard Αποθηκεύει files στα BMP, GIF, JPEG, PNG και TIFF formats Απαραίτητο εργαλείο για Designers, υπαλλήλους γραφείου, επιχειρήσεις, αναλυτές κ.ά. Τέλειο εργαλείο για συγγραφείς, που πρέπει να επεξηγήσουν κάποια κείμενά τους με εικόνες κ.λ.π Και κάτι ενδιαφέρον για όλους σας! Προσφέρεται απο την εταιρεία Digeus, Inc ως GIVEAWAY!! Όποιος κάνει (όπως κι εγώ τώρα με αυτήν την ανάρτηση) ένα μικρό Review (αν δεν μπορείτε, αντιγράψτε απο μένα κάποιες σειρές) για το πρόγραμμα αυτό στο Blog/Facebook/Forum/webSite του, και τοποθετήσει επίσης και αυτόν τον κώδικα κάπου (οπουδήποτε) στο Blog/Facebook/Forum/webSite του:
<a href="http://www.digeus.com/products/snapit/snapit_screen_capture_3_5.html">Screen Capture Software</a>
(τον τοποθέτησα και εγώ στην αριστερή μου μπάρα), θα λάβει δώρο το πρόγραμμα, όπως το έλαβα κι εγώ. Προϋπόθεση: Ο κώδικας, να μην αλλαχτεί καθόλου, αντιγράψτε τον όπως σας τον δίνω εδώ. Πώς να το αποκτήσετε κι εσείς δωρεάν; Ορίστε πώς! 1. Γράψτε ένα μικρό κείμενο σε όποια γλώσσα θέλετε εσείς, δυό λόγια για το πρόγραμμα, και που να περιέχει μια φορά την φράση "Screen Capture Software". (Επαναλαμβάνω: αν δεν μπορείτε, αντιγράψτε απο μένα κάποιες σειρές). 2. Αν δεν μπορείτε, βάλτε τον κώδικα που σας έδωσα πιο πάνω, κάπου, όπου θέλετε, π.χ. blog/forum/twitter/facebook, κ.λ.π. 3. Στείλτε το Link όπου βρίσκονται τα παραπάνω (στο 1. και 2.) στην κα. Julia Taylor, και στην διεύθυνση: julia.taylor@digeus.com 4. Σαν θέμα, γράψτε στο Subject (για όσους δυσκολεύεστε με τα Αγγλικά) "My Link for SnapIt" Η κα. Julia Taylor, θα φτιάξει (μου το υποσχέθηκε στο γράμμα της) για τον καθ' έναν σας ξεχωριστά, ένα δικό του User Name και θα σας στείλει και τον κώδικα "κλειδί", σε κάθε έναν το δικό του, για να ξεκλειδώσετε το πρόγραμμα, απολαμβάνοντας όλες τις λειτουργίες του, σαν Full Version πλέον. Όπως σας ξανα είπα, εγώ το απέκτησα δωρεάν, με τον τρόπο που σας περιέγραψα. Όποιος το θέλει και το χρειάζεται, ας ακολουθήσει τα βήματά μου, είναι πανεύκολα. καλή επιτυχία.
"Γειά σου, Εάν βρέθηκες για πρώτη φορά στο Blog μου, και εάν σε ενδιαφέρουν οι αναρτήσεις μου, μπορείς να εγγραφείς στο RSS feed του Blog. Μπορείς επίσης να κάνοντας εγγραφή στο Newsletter του blog μου, να λαβαίνεις απ ευθείας κάθε μου ανάρτηση στο email σου. Είσαι Twitter user; τότε μπορείς επίσης να με κάνεις Follow στο Twitter. Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις."




Print this post



Related Posts :



1 σχόλια:

O Φουρνιωτης είπε... Best Blogger Tips

Νίκο άμα σου πω ότι δεν κατάλαβα τίποτα, δηλαδή είναι σαν αυτή την ανάρτηση σου που …. http://nikos63.blogspot.com/2009/08/screenshot.html#axzz0zcrvRCuM


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next