11 Σεπτεμβρίου 2010



10 Νέο Recent Posts με Google API

Θα το δείτε στην πράξη στο τέλος του blog μου, και κάτω απο το βιογραφικό μου. Είναι πιο εξελιγμένη έκδοση απο κάποιες παλιότερες, δείχνει πιο "επαγγελματικό", δείχνει το email του συγγραφέα, κάνει scroll αυτόματα, δείχνοντας μια μικρή περίληψη του κειμένου, ανοίγει σε νέο παράθυρο την ανάρτηση και είναι πανεύκολο να το τοποθετήσετε κι εσείς στο blog σας. Αντιγράψτε τον παρακάτω κώδικα, επικολλώντας τον σαν HTML/JavaScript Widget
<div id="feed-control"> <span style="margin:10px;padding:4px;">Loading...</span> </div> <script src="http://www.google.com/jsapi?key=notsupplied-wizard" type="text/javascript"></script> <script src="http://www.google.com/uds/solutions/dynamicfeed/gfdynamicfeedcontrol.js" type="text/javascript"></script> <style type="text/css"> @import url("http://www.google.com/uds/solutions/dynamicfeed/gfdynamicfeedcontrol.css"); </style> <script type="text/javascript"> function LoadDynamicFeedControl() { var feeds = [ {title: 'YOUR BLOG TITLE', url: 'http://yourblog.com/rss.xml' }, ]; var options = { stacked : true, horizontal : false, title : "Popular Posts" } new GFdynamicFeedControl(feeds, 'feed-control', options); } google.load('feeds', '1'); google.setOnLoadCallback(LoadDynamicFeedControl); </script>
Αντικαταστήστε τα κόκκινα YOUR BLOG TITLE με τον τίτλο του blog σας, και το http://yourblog.com με το Link του δικού σας Blog (παράδειγμα: http://nikos63.blogspot.com) και πατήστε "Αποθήκευση". Αυτό ήταν όλο, καλή επιτυχία.
"Γειά σου, Εάν βρέθηκες για πρώτη φορά στο Blog μου, και εάν σε ενδιαφέρουν οι αναρτήσεις μου, μπορείς να εγγραφείς στο RSS feed του Blog. Μπορείς επίσης να κάνοντας εγγραφή στο Newsletter του blog μου, να λαβαίνεις απ ευθείας κάθε μου ανάρτηση στο email σου. Είσαι Twitter user; τότε μπορείς επίσης να με κάνεις Follow στο Twitter. Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις."




Print this post



Related Posts :



10 σχόλια:

Eva Neocleous είπε... Best Blogger Tips

Ενδιαφέρον και χρήσιμο!
Ευχαριστούμε Νίκο!
Μπορώ να έχω μια μικρή βοήθεια στην τοποθέτηση;
:)


AATON είπε... Best Blogger Tips

Εύα, δεν έχω αναρτήσει πιο εύκολο widget καλή μου, θα ήθελα να δοκιμάσεις πρώτα μόνη σου, νομίζω πως μετά απο τόσες προσπάθειες με δυσκολώτερα, θα τα καταφέρεις μια χαρά. Αν πάλι με χρειαστείς, τότε το αναλαμβάνω εγώ. Έλα να σε δώ :)


kiriakosGR είπε... Best Blogger Tips

λοιπόν, μάλλον δεν είναι ''popular posts'' αλλά recent posts, διότι μου βγάζει τα τελευταια 4 ποστ που αναρτησα...... και κάτι άλλο...γίνεται να αλλάξουμε και να δείχνει τα 10 τελευταία;;


AATON είπε... Best Blogger Tips

Κυριάκο, δίκιο έχεις, και μάλλον πρέπει να διορθώσω τον τίτλο. Πάντως δείχνει μόνο τα 5.
Για το popular pr;epει να βάλεις αυτό που έχω στο τέλος (ακόμα πιο κάτω) στο blog μου, και δείχνει τα 10 πιο πολυδιαβασμένα.


kiriakosGR είπε... Best Blogger Tips

ναι εκείνο με τα popular το εχω εγκαταστήσει εδω και μέρες....ψάχνω έναν κώδικα ρε νίκο, που να βγάζει τα τελευταία post, αλλά με την μορφή scroller. δηλαδή να το τοποθετήσω επάνω στο μπλογκ μου, και να κινούνται τα άρθρα από δεξιά προς τα αριστερά.....νομίζω παλιότερα το είχα δει σε σένα,αλλα δενμπορώ να το βρω.....τα φώτα σας παρακαλώ!!!


Περίοπας είπε... Best Blogger Tips

Nικολα Καλησπερα φιλε...Το εβαλα απο χθες στο μπλογκ μου...Ολα καλα,σημερα εβαλα και τον κωδικα για το Link Back,αλλα ειδα οτι δεν του βαλες το : "target_blank"...και θα το ξανανοιξω να το βαλω ...Ευχαριστω για ολα...


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** Κυριάκο θα σε συμβούλευα να "μήν" το βάλεις, άκου με αν θες. Είναι πάρα πολύ "βαρύ" γι αυτό και το έβγαλα, όπως και πολλά ακόμη αν τα θυμάσαι.

*** Περίοπα φίλε μου, τι εννοείς με το "αλλα ειδα οτι δεν του βαλες το : "target_blank" ? Δεν κατάλαβα, αν θέλεις θύμισέ μου γιατί χάθηκα κάπως :)


Περίοπας είπε... Best Blogger Tips

Καλημερα σας φιλτατοι..Νικο o κωδικας απ το "link Back" ετσι οπως ειναι αν κανει καποιος κλικ επανω του ανοιγει στο ιδιο παραθυρο αυτο το αρθρο σου και κατα συνεπεια "φευγει" απο το αρχικο...Το "target_blank" μπαινει μεσα στο κωδικα και του λεει να ανοιξει σε νεο παραθυρο χωρις να φυγει απ το αρχικο....Πιστευω να καταλαβες τι εννοω..


Περίοπας είπε... Best Blogger Tips

Το γραψα λαθος το σωστο ειναι :
#.. href="http://nikos63.blogspot.com/2010/09/popular-posts-google-api.html" target="_blank">Νέο Recent Posts με Google API<..


AATON είπε... Best Blogger Tips

Ααααααααααααα......τώρα μπήκα...
Περίοπά μου, αυτό βγαίνει αυτόματα κάτω απο κάθε μου ανάρτηση, της οποίας το λίνκ είναι διαφορετικό πάντοτε, δεν το γράφω εγώ. Θα δω πώς μπορώ να το κάνω να βγάζει ταργετ_blank αυτόματα. Σ' ευχαριστώ πολύ


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next