21 Σεπτεμβρίου 2010



2 CSS Drop Down Menou

Πολλοί, και πολλές φορές μέχρι σήμερα, μου ζήτησαν να κάνω μια ανάρτηση για το πώς να βάλουν ένα "Drop Down Menou" στο Blog τους.

Δεν θα κάνω καμιά μεγάλη επεξήγηση όμως σήμερα, ούτε κάποιο Τutorial (ίσως κάποια απο αυτές τις μέρες να κάνω όμως), αλλά θα σας δείξω μια σελίδα, στην οποία μπορείτε να κάνετε, όχι μόνο Drop Down Menous, αλλά και οριζόντια, η και κάθετα.
Οι επιλλογές πολλές, και το μόνο που ζητάει σαν "αντάλλαγμα" είναι να βάλετε κάπου ένα Link τους στο Blog σας. Νομίζω πως για τόσα που προσφέρουν, ζητάνε πολύ λίγα, για να είμαστε δίκαιοι.

Μη σας κρατάω όμως άλλο, είμαι σίγουρος πως όλοι σας θέλετε το Link αυτής της σελίδας, έτσι δεν είναι;

Ορίστε λοιπόν.. πηγαίνετε, πατώντας εδώ πάνω!

Καλή επιτυχία, και δείξτε μας τι καταφέρατε όσοι το δοκιμάσετε :)


"Γειά σου, Εάν βρέθηκες για πρώτη φορά στο Blog μου, και εάν σε ενδιαφέρουν οι αναρτήσεις μου, μπορείς να εγγραφείς στο RSS feed του Blog. Μπορείς επίσης να κάνοντας εγγραφή στο Newsletter του blog μου, να λαβαίνεις απ ευθείας κάθε μου ανάρτηση στο email σου. Είσαι Twitter user; τότε μπορείς επίσης να με κάνεις Follow στο Twitter. Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις."





Print this post



Related Posts :



2 σχόλια:

Angel είπε... Best Blogger Tips

Ενω πάνε όλα καλά, πάλι αντιμετωπίζω πρόβλημα στον κώδικα.
Μάλλον συμβαίνει γιατί έχω διαφορετικό template(και σε κώδικα)


Stelios Shady είπε... Best Blogger Tips
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next