26 Σεπτεμβρίου 2010



4 Τα λόγια είναι περιττά..

«Θεέ μου, ἀπόψε σοῦ ζητάω κάτι ποὺ τὸ θέλω πάρα πολύ.Θέλω νὰ μὲ κάνεις τηλεόραση!
Θέλω νὰ πάρω τὴ θέση τῆς τηλεόρασης ποὺ εἶναι στὸ σπίτι μου...

Νὰ ἔχω τὸ δικό μου χῶρο. Νὰ ἔχω τὴν οἰκογένειά μου γύρω ἀπὸ ἐμένα. Νὰ μὲ παίρνουν στὰ σοβαρὰ ὅταν μιλάω. Θέλω νὰ εἶμαι τὸ κέντρο τῆς προσοχῆς καὶ νὰ μὲ ἀκοῦνε οἱ ἄλλοι χωρὶς διακοπὲς ἢ ἐρωτήσεις.
Θέλω νὰ ἔχω τὴν ἴδια φροντίδα ποὺ ἔχει ἡ τηλεόραση ki ὅταν δὲν λειτουργεῖ.
Ὅταν εἶμαι τηλεόραση, θἄχω τὴν παρέα τοῦ πατέρα μου ὅταν ἔρχεται σπίτι ἀπὸ τὴ δουλειά, ἀκόμα κι ἂν εἶναι κουρασμένος.


Καὶ θέλω τὴ μαμά μου νὰ μὲ θέλει ὅταν εἶναι λυπημένη καὶ στενοχωρημένη, ἀντί νὰ μὲ ἀγνοεῖ…
Θέλω τ΄ ἀδέλφια μου νὰ μαλώνουν γιὰ τὸ ποιὸς θὰ περνάει ὧρες μαζί μου. Θέλω νὰ νοιώθω ὅτι ἡ οἰκογένειά μου ἀφήνει τὰ πάντα στὴν ἄκρη, πότε – πότε, μόνο γιὰ νὰ περάσει λίγο χρόνο μὲ μένα.

Καὶ τὸ τελευταῖο, κάνε με ἔτσι ὥστε νὰ τοὺς κάνω ὅλους εὐτυχισμένους καὶ χαρούμενους. Θεέ μου, δε ζητάω πολλά. Θέλω μόνο νὰ γίνω σὰν μιὰ τηλεόραση!»

Τὴ δασκάλα ποὺ τὴν διάβασε (καθὼς βαθμολογοῦσε) τὴν ἔκανε νὰ κλάψει.
Ὁ σύζυγός της ποὺ μόλις εἶχε μπεῖ στὸ σπίτι, τὴ ρώτησε: «τὶ συμβαίνει;» Αὐτὴ ἀπάντησε: «Διάβασε αὐτὴ τὴν ἔκθεση, τὴν ἔχει γράψει ἕνας μαθητής μου».
Ὁ σύζυγος εἶπε: «Τὸ καημένο τὸ παιδί. Τὶ ἀδιάφοροι γονεῖς εἶναι αὐτοί!»
Τότε αὐτὴ τὸν κοίταξε καὶ εἶπε: «Αὐτὴ ἡ ἔκθεση εἶναι τοῦ γιοῦ μας!..»

(πηγή: ΙΝΚΑ Κρήτης)




Print this post



Related Posts :



4 σχόλια:

Angel είπε... Best Blogger Tips

Καλημέρα Νικόλα,Καλη εβδομάδα.

Την ιστορία την έχω ξανακούσει και πραγματικά με είχα αγγίξει πολύ βαθιά μέσα μου.
Είναι ένα θέμα πολύ λεπτό για μένα και για πολλούς νομίζω.
Το ότι έχουμε φτάσει σε ένα σημείο να καταδικάζουμε την αδιαφορία των γονέων ενώ οι ίδιοι μας δεν έχουμε δώσει ποτε σημασία στις ανησυχίες του ΔΙΚΟΥ μας παιδιού είναι ένα σύνηθες φαινόμενο.

Λυπάμαι τα παιδιά αυτών που η μοίρα τους έφερε να είναι μπροστά στην αδιαφορία.


O Φουρνιωτης είπε... Best Blogger Tips

Ο ρόλος ενός γονιού ξεκίνα από την στιγμή που φέρνει στον κόσμο παιδί, ακριβώς εκείνη την στιγμή σταματά για αυτόν οτιδήποτε έκανε στην μέχρι τώρα προσωπική στιγμή του, και ρίχνει όλο το βάρος σε αυτό σαν πρώτη προτεραιότητα.
Για κάποιους αυτό είναι κατανοητό και Δυστυχώς για κάποιους άλλους όχι.


DaisyCrazy είπε... Best Blogger Tips

Νίκο μου κάθε φορά που κλείνουμε το ρημαδοκούτι ανοίγουμε τα μάτια μας και την καρδιά μας.
Εγώ συνήθως το'χω να παίζει βουβό και διαβάζω ή είμαι εδώ :)
Καλή σου μέρα!


JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε... Best Blogger Tips

ΦΙΛΕ ΝΙΚΟ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ Η ΑΝΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ.ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΡΚΕΤΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ.ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΜΟΝΟ ΥΛΙΚΑ ΞΕΧΝΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ.


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next