30 Σεπτεμβρίου 2010



4 Μαύρες σκέψεις, και συμπεράσματα

Όπως θα είδατε -και που ψηφίσατε οι περισσότεροι- είχα βάλει επάνω ψηλά μια ψηφοφορία, το άν σκεφτόσαστε να μεταναστεύσετε στο εξωτερικό.
Τα αποτελέσματα τα βρίσκω -εγώ τουλάχιστον- τρομακτικά. Να ποια ήταν:




Γιατί τα θεωρώ "τρομακτικά"; Να γιατί.
Οι περισσότεροι που ψηφίσατε, ανήκετε σε δύο γεννιές. Ηλικίες απο 15 ετών, μέχρι και 55 περίπου.
Κάποιοι μαθητές ακόμη, κάποιοι εργαζόμενοι κάπου, κάποιοι με δικές τους επιχειρήσεις, κάποιοι με πτυχία κι άλλοι δίχως, μα όλοι σας ανήκετε στο "προσοδοφόρο δυναμικό" της χώρας.
Στην τάξη εκείνη που κάθε χώρα έχει ανάγκη, που χρειάζεται, και που προσφέρει έργο και που δεν ζητάει πολλά.

Δεν ζητάει σύνταξη, δεν αρρωσταίνει τρείς και λίγο, δεν θέλει να κάθεται, μα να παράγει και να προσφέρει, απαιτώντας τα δίκαια και νόμιμα για να ζήσει αξιοπρεπώς.

Αγαπητοί μου φίλοι, το 45% φωνάζει, πως "αν μπορούσε θα είχε ήδη φύγει.
Το 18% το σκέφτεται σοβαρά, και κάνει ήδη ενέργειες για να φύγει.
Το 12% είναι υπο σκέψιν, ίσως μια μέρα το κάνει, άρα δεν το αποκλείει
Μόνο ένα 23% δεν το σκέφτεται κάν, και ένα 5% δεν ξέρει ακόμη τι θα αποφασίσει στο μέλλον.

Τα δύο πρώτα μαζί, μας δίνουν ένα ποσσοστό σε 215 ψήφους της τάξης του 63%.
Δηλαδή, στα 100 άτομα, τα 63 θέλουν να φύγουν. Σκεφτείτε λοιπόν, σε μια χώρα με 10.000.000 κατοίκους, να θέλουν να φύγουν οι 6.300.000, πόσοι θα έμεναν αν έφευγαν τόσοι; 3.700.000 κάτοικοι;
Μια Αθήνα μονάχη της δηλαδή. Και η υπόλοιπη χώρα παντελώς άδεια.. έρμαιο των κάθε λογής ξενόφερτων μεταναστών.

Δεν είναι εδώ ο στόχος μου οι κάθε λογής μετανάστες, μην το πάτε εκεί κάποιοι εσκεμμένα για να με αποκαλέσετε ρατσιστή, δε λέει. Μιλάω για το ότι βλέπω ένα νέο (το τρίτο) μεταναστευτικού κύμα.
Τα δύο πρώτα τα καταννοώ. Η χώρα ήταν φτωχή, ο κόσμος ζούσε φτωχά, και άλλοι δεν είχαν τα βασικά προς το ζείν.

Στην σημερινή όμως περίοδο, ένα τέτοιο νέο κύμα, δεν δικαιολογείται αγαπητοί μου.
Σε μια χώρα, που αυτοαποκαλείται "Ευρωπαϊκή" με τόσο στόμφο και καμάρι, να μην μπορούν οι κάτοικοί της να ζήσουν αξιοπρεπώς, να αμοίβονται με τους χαμηλότερους μισθούς σε σύγκριση με τα υπόλοιπα κράτη της Ευρωζώνης, να πληρώνουν όμως τα αγαθά στο ίδιο κόστος με τους κατοίκους απο τα άλλα κράτη της Ευρωζώνης, και να θέλουν να μεταναστεύσουν για να τα βγάλουν πέρα, το θεωρώ, τουλάχιστον.. τραγικό.

Σίγουρα φταίνε και κάποιοι απο μας, για την κατάσταση που έχουμε περιέλθει, την οικονομική τουλάχιστον. Βγάζαμε την μία πιστωτική πίσω απο την άλλη, υπερχρεώνοντάς τες μεθοδικά, χωρίς να κάνουμε σωστό κουμάντο, και χωρίς να αποπληρώνουμε τις υποχρεώσεις στις οποίες δεσμευτήκαμε (δόσεις κ.λ.π.)
Αγοράζαμε γυαλιά ηλίου 600 Ευρώ, ακριβά αυτοκίνητα, έπιπλα και χρυσαφικά για επίδειξη και μόνο, δίχως να σκεφτούμε πώς θα τα ξεπληρώσουμε με τα 700 το μήνα.
Κάναμε ταξίδια και διακοπές, χωρίς να βασανίσουμε το μυαλό μας με το πρόβλημα "αποπληρωμή χρέους".

Μα και έτσι να 'ναι, δεν είναι και όλο το 63% υπεύθυνο για την άσχημη οικονομική του κατάσταση. Κάποιοι (πολλοί) ήταν οικογενειάρχες που έχασαν την δουλειά τους, την επιχείρησή τους, το σπίτι τους, την οικογένειά τους.
Γι αυτούς μιλάω, γι αυτούς βαυκαλίζομαι..

Εσυ που με διαβάζεις αυτήν την στιγμή, πιστεύεις πως είμαι λάθος; Εσυ τι γνώμη έχεις, πές μας αν θέλεις σε παρακαλώ, με ενδιαφέρει αφάνταστα και η δική σου γνώμη!

"Γειά σου, Εάν βρέθηκες για πρώτη φορά στο Blog μου, και εάν σε ενδιαφέρουν οι αναρτήσεις μου, μπορείς να εγγραφείς στο RSS feed του Blog. Μπορείς επίσης να κάνοντας εγγραφή στο Newsletter του blog μου, να λαβαίνεις απ ευθείας κάθε μου ανάρτηση στο email σου. Είσαι Twitter user; τότε μπορείς επίσης να με κάνεις Follow στο Twitter. Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις."




Print this post



Related Posts :



4 σχόλια:

TwistedTool είπε... Best Blogger Tips

Προσωπικά, η επιλογή μου (αν μπορούσα θα'χα φύγει) δεν οφείλεται στην κατάσταση της χώρας μου (παρόλο που είμαι Κύπριος και ζω στην Κύπρο), αλλά σε προσωπικούς λόγους και καταστάσεις.

Φαντάζομαι, λοιπόν, ότι ίσως υπάρχουν κι άλλοι στην ίδια κατηγορία με μένα, σίγουρα πολύ μικρό ποσοστό, αλλά ας μην το αγνοούμε κι αυτό! :)


Παντελής Ζαφείρης είπε... Best Blogger Tips

Εγώ παιδιά ήδη εδώ και ένα μήνα έφυγα από την Ελλάδα και πήγα στη Κωνσταντινούπολη.
Στην αρχή η απόφαση ήταν δύσκολη αλλά τον Μάιο με το ΔΝΤ έγινε εύκολη...!
Για την Ελλάδα, η Τουρκία μπορεί να φαίνεται φτωχή αλλά την τουρκική οικονομία και ανάπτυξη, η Ελλάδα δεν θα την δεί ούτε σε μια δεκαετία!
Εδώ στην "φτωχή" Τουρκία, ξέφυγα από την μιζέρια και την αβεβαιότητα...είμαι 24 χρονών πτυχιούχος πανεπιστημίου,στην Ελλάδα τι θα έκανα;


Angel είπε... Best Blogger Tips

H Ελλάδα τρώει τα παιδιά της.

Μια έκφραση που στο πέρασμα του χρόνου δείχνει όλο και πιο σωστή.
Ναι, αν μπορούσα να αφήσω πίσω την μάνα μου και τον αδερφό μου, θα είχα πάρει την γυναίκα μου και θα είχα φύγει.
Αν μπορούσα να αφήσω το σπίτι που για 28 χρόνια με μεγάλωσε και με ανέθρεψε, να θα είχα φύγει.
Αν μπορούσα να αφήσω,τις παιδικές αναμνήσεις από τα σοκάκια της γειτονιάς μου, ναι θα είχα φύγει.

Αλλά για όλους τους παραπάνω λόγους καθώς και γα άλλους δεν έχω τα ψυχικά αποθέματα, να φύγω, όσο και αν το θέλω.


Johnpatra είπε... Best Blogger Tips

Το πιο ανησυχιτικό νομίζω είναι ότι όσο περνάει ο καιρός όλο και πιο πολλοί θα θέλουν να φύγουν.


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next