09 Σεπτεμβρίου 2010



12 Μη φοβάσαι, εγώ είμαι εδώ

Είχα έναν κήπο μια φορά
έμοιαζε ο κήπος της Εδέμ
άκουγα κοράκια να κράζουν,
νεκρούς να περπατάνε,
ψυχές που ποτέ δεν πίστεψαν ότι έχουν πεθάνει
έβλεπα ζώα να πέφτουν σε παγίδες
έβλεπα πουλιά να μιλάνε κι άλλα να πετάνε, μα δίχως φτερά
έβλεπα δίποδα, με γλώσσες μακρυές, διχαλωτές
φίδια με αγγελική μορφή, γεμάτα δηλητήριο..

Είχα έναν κήπο μια φορά
έμοιαζε ο κήπος της Εδέμ
είχα απλώσει την ψυχή μου εκει μέσα
πήρα μαχαίρι για μολύβι
και έγραφα στα δέντρα το όνομά σου
κι εκείνα μου απαντούσαν με την ίδια την ψυχή τους
που έσταζε σαν δάκρυ απ' τον κορμό τους, πηχτό ρετσίνι
μέχρι που ένοιωσα τον βουβό τους πόνο
και σταμάτησα απο τις τύψεις μου..

Είχα έναν κήπο μια φορά
έμοιαζε ο κήπος της Εδέμ
σε έφερα μέσα να διαλλέξεις τον καρπό
μα πάτησες φίδι και σε δάγκωσε
τον πόνο σου τον ένοιωσα, πρίν ακόμη πονέσεις
το αίμα σου το είδα μόνο εγώ,
γιατί σου έκλεισα τα μάτια, το αίμα να μη δείς
ρουφούσα, κι έφτυνα ματωμένο δηλητήριο
μαύρο σαν το αίμα του φιδιού
μαύρο σαν τις ψυχές
και συ με κοίταζες στα μάτια, μ' αγωνία και φόβο
τρομαγμένο και φοβισμένο..
Ο φόβος του θανάτου..

Μη φοβάσαι, εγώ είμαι εδώ, σου είπα
αν κάποιος είναι να πεθάνει, σίγουρα δεν θα 'σαι εσυ..

Είχα έναν κήπο μια φορά
ήταν ο κήπος της Εδέμ
μα τον γκρέμισα μια νύχτα ψυχή μου, με τα χέρια μου
μέσα σε μια στιγμή
τον πόνο σου μη βλέπω μοναχά..

"Γειά σου, Εάν βρέθηκες για πρώτη φορά στο Blog μου, και εάν σε ενδιαφέρουν οι αναρτήσεις μου, μπορείς να εγγραφείς στο RSS feed του Blog. Μπορείς επίσης να κάνοντας εγγραφή στο Newsletter του blog μου, να λαβαίνεις απ ευθείας κάθε μου ανάρτηση στο email σου. Είσαι Twitter user; τότε μπορείς επίσης να με κάνεις Follow στο Twitter. Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις."





Print this post



Related Posts :



12 σχόλια:

Theodosia είπε... Best Blogger Tips

"Μη φοβάσαι, εγώ είμαι εδώ, σου είπα"
Aυτές οι λέξεις γλυκαίνουν την καρδιά που θα τις ακούσει.
Είχα ένα κήπο μια φορά και ήταν... η ψυχή σου!
Μου επιτρέπεις να το βάλω στο θολό?
Καλή σου μέρα Νικόλα μου:)


cataman είπε... Best Blogger Tips

Ένα ακόμα κείμενο άγγιγμα ψυχής, Νίκο φίλε μου.
Να είσαι πάντα καλά να μας τα μοιράζεις.


λυγερη είπε... Best Blogger Tips

Με αιφνηδίασε το blog σου, τόσο για την αμεσότητά του όσο και για την ποιότητα των περεχομένων του.

Το δέ μήνυμά σου "Μη φοβάσαι εγώ είμαι εδώ " Είναι ό,τι πιο ανθρώπινο,ό,τι πιο ζεστό και τρυφερό έχω ν' ακούσω πολύ καιρό....
Σ' ευχαριστώ και χωρίς την άδειά σου σε βάζω στ' αριστερά μου "Στον Πηγαιμό για την Ιθάκη"
"http://pygemos.blogspot.com για να μην χάνουν,όχι μόνο εγώ, αλλά και οι αναγνώστες μου καμιά από τις εγγραφές σου.
http://ligery.pblogs.gr
http://pygemos.blogspot.com
http://lygeri.pblogs.gr


Νερένια είπε... Best Blogger Tips

Όμορφο , ανθρώπινο, άμεσο....

Προσπάθησε να χτίσεις ξανα τον κήπο σου... χωρίς λάθη τούτη τη φορά.....

Νικόλα μου χάρισες ένα πολύ όμορφο πρωινό ... την καλημέρα μου εκεί που είσαι....


Φιλιά πολλά....


Βάσσια είπε... Best Blogger Tips

Καλησπέρα.......
τρόμαξα στην αρχή, αλλά η ανθρωπιά του τέλους με αποζημίωσε.
Όχι ότι δεν κυκλοφορούν "φίδια σε κήπους", κάθε άλλο.

Μπράβο
καλό βράδυ


George Fakos είπε... Best Blogger Tips

εγώ δεν σερωτάω να το βάλω στο blog...γιατί απλά το έβαλα!!!


Γιώργος Λυριστής είπε... Best Blogger Tips

Νικόλα μου σε ΦΧΑΡΙΣΤΩ πολύ!!!

Το ποίημα σου αδερφέ είναι "βάλσαμο" αυτό το καιρό για μένα....εδώ στα δικά μου "δύσκολα".....

Δεν θα μπορούσα να μην σου ανταποδώσω αυτό το δώρο...


Για σένα φίλε....

http://www.youtube.com/watch?v=G8jSbcbwyj0


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** Θεοδοσία, απο πότε χρειάζεται να με ρωτάς;

*** cataman σ' ευχαριστώ, να σαι καλά φίλε μου

*** Λυγερή, σ' ευχαριστώ πολύ για το Feed, με τιμά, όπως και τα όμορφα λόγια σου για το κείμενό μου.
Και το δικό σου Feed είναι αναρτημένο στο RSS Feed Aggregator.

*** Νερένια, η φράση σου και μόνο "Νικόλα μου χάρισες ένα πολύ όμορφο πρωινό" έφτιαξε και την δική μου μέρα. Σ' ευχαριστώ :)

*** Βάσσια, τελευταία πιο πολλά φίδια συναντάς παρά ότι άλλο. Καλησπέρα σου και σ' ευχαριστώ για το επίσης όμορφο σχόλιο.

*** Αδερφέ μου, και πολύ καλά έκανες, όχι σαν την φίλη μας τη Σία που ήθελε και άδεια ;)
Να σαι πάντα καλά Γιώργο μου.

*** Γιώργο Λυριστή, αν και δεν ξέρω καλέ μου φίλε τι σε βασανίζει, το τραγούδι που μου χάρισες είναι τρομερά όμορφο και τόσο "γλυκά" μελαγχολικό... "Αγρίμια κι αγριμάκια μου".. πανέμορφη διασκευή και εκτέλεση. Σε ευχαριστώ πολύ (και αν θέλεις μου λές τι σε βαραίνει)

Σας ευχαριστώ όλους ως τώρα (και όσους τυχόν σχολιάσουν αργότερα κάποια μέρα) για τον χρόνο σας και τα πανέμορφα σχόλιά σας.
Να είστε πάντα καλά,
Νικόλας


Eva Neocleous είπε... Best Blogger Tips

Νίκο μου,το ξέρουμε ότι είσαι πάντα εκεί και σ΄ευχαριστούμε!
Γράφεις πολύ όμορφα...


AATON είπε... Best Blogger Tips

Προσπαθώ όσο μπορώ. Σ' ευχαριστώ Εύα


mary είπε... Best Blogger Tips

me suginhses sou eipa, kai to enoousa.......omorfh mera.


Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Απο τα καλύτερα που έχω διαβάσει ποτέ όλα είναι πόλυ καλά είμαι πολύ αισιόδοξει τώρα ευχαριστώ Σταυρουλα


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next