06 Αυγούστου 2010



5 Δεν με κάνεις πλάκα, έ;

Που λές, σήμερα αισθάνομαι ότι κάποιοι με περνάνε όντως για πανηλίθιο.
_Γιατί ρε Νικόλα;
_Να σε πω το γιατί. Μου στέλνουνε emails, πρόσεξε..
_Προσοχή κάθομαι
_Ανάπαυσις
_...Έλα;
_Εμ και συ με τις προσοχές σου, τι έλεγα..
_Σε στέλνουνε "μέλια", το κατάλαβα αυτό, παρακάτω..
_Ναι, κάθε μέρα σε λέω..
_Σταμάτα ρε γκρινιάρη, άλλοι λένε αμάν να μας γράψει κανείς, κι εσυ παραπονιέσαι;
_Ποιό "τάχα" ρε Μαμαλάκη, εδώ άλλο πάω να σε πω..
_Δε με λένε ρε Μαμαλάκη.. άκου κει.. Μ-α-μ-α-λ-ά-κ-η-ς..
_Μα, μαλάκας είσαι μωρέ αδερφάκι μου; ..άσε με να σε εξηγήσω..
_Σε στέλνουνε μέλια καθημερινώς και ανελλιπώς..Λέγε, παρακάτω..
_Ναι, αλλά δεν τα στέλνουνε μονάχα σε μένα, πατάς επάνω στο "προβολή λεπτομερειών" του Γούγλη Μάλιου, και σε δείχνει άλλους τρακόσσους ρε φίλε..
_Ναι, τους τρακόσσιους του Λεωνίδα.
_Όχι, του Θόδωρα..
_Άρα σε ενόχλησε το ότι δεν είχες αποκλειστικότητα.
_Όχι ρε, χαλαρά, άλλο με πείραξε και φωνάζω..
_Ότι;
_Ότι με περνάνε για βλάκα.
_Και ποιό είναι αυτό το δύσπεπτο που σε πείραξε;
_Το πώς κλείνουν το γράμμα τους, η τελευταία παράγραφος.
_Πώς δηλαδή;
_Με την φράση, που κάθε ένας που του έμεινε ένα δράμι μυαλό, θα φώναζε "Έλεος!".
_Πές ρε, ποιά..
_Μ' αυτήνε.. :

"Αυτό το μήνυμα πληροί τις προϋποθέσεις τής Ευρωπαϊκής νομοθεσίας περί μηνυμάτων προβολής. Κάθε μήνυμα θα πρέπει να φέρει τα πλήρη στοιχεία τού αποστολέα ευκρινώς και θα πρέπει να δίνει στον δέκτη τη δυνατότητα διαγραφής (Directiva 2002/31/CE του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου Relative as A5-270/2001 τού Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου). Αν είσαστε σε αυτή τη λίστα κατά λάθος ή για οποιονδήποτε άλλο λόγο θέλετε να διαγραφεί το e-mail σας από αυτή τη λίστα παραληπτών e-mail. Παρακαλούμε δεχθείτε τις απολογίες μας για οποιαδήποτε ενόχληση σας προκαλέσαμε. Για να δια γραφείτε, στείλτε μας μήνυμα με την ένδειξη "ΔΙΑΓΡΑΦΗ" στην ηλ. διεύθυνση: giorika@tsafsontakakalas.Gr."

_Δεν κατάλαβα, γιατί σε πείραξε;
_Ρε μπουμπούνα, ρε σέφτελε, κοίτα καλύτερα: "και θα πρέπει να δίνει στον δέκτη τη δυνατότητα διαγραφής", που σημαίνει, πατάει μόνος του ένα κουμπί, και διαγράφεται. Δεν ζητάει την διαγραφή του απο τον αποστολέα, που σημαίνει πως, άμα εκείνος θέλει τον διαγράφει, κι άμα θέλει δεν τον διαγράφει. Άρα, η απάντησή μου είναι η εξής: Αγαπητοί φίλοι,
1. Αυτό το μήνυμά σας ΔΕΝ πληροί καμία προϋπόθερση κάποιας Ευρωπαϊκής νομοθεσίας περί μηνυμάτων προβολής, και απο Νομικά είστε βαθειά νυχτωμένοι.

2. Δεν με ενδιαφέρει αν φέρει τα πλήρη στοιχεία τού αποστολέα ευκρινώς ή όχι, αλλά ότι φέρει την δική μου ηλεκτρονική διεύθυνση, παρέα με τις διευθύνσεις αγνώστων σε μένα ατόμων, και που ποτέ δεν απαίτησα, είτε να συμπεριληφθώ στην λίστα σας, είτε να συμπεριλάβετε άλλους να τους έχω σε κοινή θέα.

3. Δεν δίνετε σε μένα τον αποδέκτη τη δυνατότητα διαγραφής (Directiva 2002/31/CE του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου Relative as A5-270/2001 τού Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου), γιατί η διαγραφή μου πρέπει να γίνει απο εσάς, κι όχι απ' ευθείας απο εμένα. Πρέπει δηλαδή να σας παρακαλέσω για να διαγραφώ, και με προσβάλει, γιατί δεν γουστάρω να παρακαλάω για κάτι που δεν φταίω.

4. Δεν είμαι σε αυτή τη λίστα κατά λάθος, εσείς με βάλατε αυθαίρετα, και δεν είχατε το δικαίωμα πρίν με ρωτήσετε.

5. Δεν δέχομαι τις απολογίες σας για οποιαδήποτε ενόχληση μου προκαλέσατε, γιατί το κάνετε επανειλλημένα, ενώ σας το φωνάζω και εγώ και τόσες χιλιάδες άλλοι καθημερινά, αλλά εσείς τον χαβά σας. Είτε είστε παντελώς βλάκες, είτε είσαστε τελείως θρασσείς. Διαλλέξτε και πάρτε, και ως εδώ και μη παρέκει.


_Τα είπα και ξαλάφρωσα
_Ποιός θα σ' ακούσει θέλω να δω
_Ναι, αυτό το ξέρω, μέχρι να αρχίσω να τους βομβαρδίζω με δικές μου λίστες εγώ φτιαγμένες απο μένα αυθαίρετα. Τότε ίσως καταλάβουν πως δεν είναι αστείο.

"Γειά σου, Εάν βρέθηκες για πρώτη φορά στο Blog μου, και εάν σε ενδιαφέρουν οι αναρτήσεις μου, μπορείς να εγγραφείς στο RSS feed του Blog. Μπορείς επίσης να κάνοντας εγγραφή στο Newsletter του blog μου, να λαβαίνεις απ ευθείας κάθε μου ανάρτηση στο email σου. Είσαι Twitter user; τότε μπορείς επίσης να με κάνεις Follow στο Twitter. Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις."




Print this post



Related Posts :



5 σχόλια:

VAD είπε... Best Blogger Tips

'μώ την πίστη σ' και το θάμα σ':),βάλε και μια μετάφραση των ποντιακών,σέφτελε,ε,σέφτελε:))

Καλημέρα,Νικόλα,αυτές τις μέρες πλακώσανε κατι "μιμέλια" με μια διαμάχη για ενα μπλογκ, νεο ή παλιό δεν ξερω, Τρο-μα-κτικο το λένε,πολύ μπινελίκι πέφτει,έχει κανεις καμιά ιδέα τι παιζει;

Καλο Σααββατοκύριακο,ρε κάπτεν...


AATON είπε... Best Blogger Tips

Βασσίλη, δεν είχα ασχοληθεί με το τρωκτικό όταν υπήρχε, θα ασχοληθώ με γελοίους σφετεριστές της δόξας του; Αυτούς εγώ τους λέω τυμβωρύχους και Κόνδορες. Περιμένουν να τα τινάξει κάποιος, για να αρπάξουν την περιουσία του η τις σάρκες του.
Στην προκειμένη, η περιουσία είναι το έτοιμο φαγητό, δηλαδή ο κόσμος του τρωκτικού. Μόνο που δεν κατάλαβαν πως, ο κόσμος δεν είναι πλέον μαλάκας.
Βασικά και οι δύο, είναι το ίδιο πρόσωπο, που προσπαθεί να πάρει η να στείλει κόσμο στο α ή το β blog, προσπαθώντας πάντα φυσικά να δημιουργήσει "δήθεν" ένταση και ταραχές μπας και ο κόσμος τρέξει απο περιέργεια. Μα πόσο γελοίοι υπάρχουν..


Idea Studio είπε... Best Blogger Tips

Ε, λοιπόν, ΝΑΙ, και εγώ πάντα αυτό απορούσα με αυτό το μήνυμα...
Συγκεκριμένα υπάρχουν αρκετά newsletter που θα ήθελα να μην λαμβάνω και δεν υπάρχει τρόπος να σβηστώ από τους καταλόγους τους...
Κατά τα άλλα, παραθέτουν ένα τέτοιο κείμενο!!

Πολύ καλή ιδέα να το θίξεις αυτό το θέμα!


AATON είπε... Best Blogger Tips

Idea Studio, εγώ βλέπω τα ανύπαρκτα σχεδόν σχόλια.. ξέρεις τι μου λέει αυτό, έ; Πως η ανάρτηση μάλλον έπιασε τόπο.


Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Ε-Γ-ΡᾹ-Ψ-Ε-Σ


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next