05 Αυγούστου 2010



9 Έλα, τι ειπες;



Βλέπω να συμβαίνει συχνά. Και αρχίζει να μου τη δίνει, δεν μπορώ τους μαλάκες, όπως δεν μπορώ και τους κουτοπόνηρους, γιατί έχω πρόβλημα με δαύτους απο παιδί και το δηλώνω όλη μου τη ζωή ανελλιπώς. Σου 'ρχεται στο blog σου δήθεν σαν αναγνώστης, αρχίζει να σχολιάζει περισπούδαστα και πολύ προσεκτικά για ένα διάστημα, μέχρι να ζαμακώσει κάποια αιθαίρια ύπαρξη εκεί μέσα, οίτις θα τσιμπίσει με το στυλάκι του. Δεν είναι αυτό που με ενοχλεί, λές και πρώτη φορά συμβαίνει, ή τρώω χόρτο και δεν βλέπω. Και στο φινάλε, δεν μου ανήκουν οι ξένες γυναίκες που με επισκέπτονται στο blog, και που μας δένει βασικά μια φιλία, κι αυτή διαδιτυακή. Να τι με ενοχλεί, και το εξηγώ αμέσως πιο κάτω. Τρέχει αμέσως μετά o λεβέντης μας, γράφεται και σ' αυτήν σαν αναγνώστης του blog της, και την αρχίζει στα μελιστάλλαχτα σχόλια, το πρίξιμο και το καμάκι ώσπου να τη ρίξει. Γνωστό το αντικείμενον τοις πάσι, και κάποιοι το έχουν αναγάγει σε εθνικό σπόρ, γιατί βλέπεις, αλλιώς γυναίκα δεν σταυρώνουν. Ξέρεις, έχω και Skype, δεν τα λέμε κι απο κεί; Ααααα.. έχεις και webcam? τι ωραία, δεν την ανοίγουμε να σε βλέπω κι όλας; Έ, τώρα πλέον, είμαστε αρραβωνιασμένοι, είσαι μόνο δική μου, κανόνισε. Ως εδώ όλα καλά, ο σκοπός αγιάζει τα μέσα δε λένε; Ας το πάρει λοιπόν ο Λουδίας, κι ας κάνω κι εγώ τον μαλάκα που δεν καταλαβαίνει γιατί είμαι λέει, και Πόντιος και απο χωριό.. Μωρέ, όλα αυτά, ναι, είμαι, μαλάκας δεν είμαι. Αλλά έχουμε και συνέχεια. Μόλις λοιπόν η κορασίς ενδώσει στα ερωτικά σκιρτίματα του επίδοξου άρρενος, αισθάνεται ότι έχει δικαιώματα στη ζωή της. Αμ τι, έχουμε δεσμό τώρα. Οπότε, αρχίζει και τις απαγορεύσεις. 'Ενα σύνδρομο που το συναντάμε απανταχού, σε κάθε μουσουλμανικό κρατίδιο, ασφαλώς και στην Ελλάδα, μιας και απο την 400ετή κατοχή, μας έμειναν αμανάτι αρκετές μυστήριες συνήθειες. Την πρώτη, την επιβάλει στον εαυτό του. Σταματάει λοιπόν τις επισκέψεις στο blog στο οποίο την γνώρισε και έκανε όλη την προεργασία για να τις θαμπώσει τα όμματα, μιας και ο σκοπός του πέτυχε, και απέκτησε αυτό που ήθελε. Σταματάει επίσης να σχολιάζει γενικώς, και αραιώνει τις επισκέψεις. Μου θυμίζει κάποιους τύπους που συνάντησα άπειρες φορές και σε άλλες καταστάσεις, αλλά δεν θα το αναλύσω τώρα. Ξεγράφεται επίσης και απο Follower, ποιός ο λόγος άλλωστε, αυτό που θέλαμαν το πετύχαμαν.. σωστά; Σωστά. Αμ έχουμε και παρακάτω, και εδώ είναι το καλύτερο. Θα σταματήσεις -της λέει- να επισκέπτεσαι το blog του (Αυτή είναι η επόμενη απαγόρευση). Δεν θα ξανακάνεις το τάδε, δεν θα ξαναγράψεις το δείνα, μην τυχόν και σχολιάσεις, και αν σχολιάσεις, απαγορεύεται να συμφωνείς. Μπές αμέσως και διέγραψε το τάδε σχόλιό σου. Θα βγείς και απο εκεί, με ενοχλεί, ζηλεύω!! ...... Ώ! Θεέ μου, τι παπαριές..έλεος! Μάθε φίλε, πως υπάρχεις γιατί το επέτρεψα εγώ, ενώ μπορούσα να σε ξεμπροστιάσω. Μάθε πως υπάρχεις, γιατί δεν σε θεώρησα ποτέ άξιο αντίπαλο, άμμαχος πληθυσμός είσαι. Δεν έχεις κανέναν λόγο να με θεωρείς κ'αν αντίπαλο, γιατί ουσιαστικά δεν έχουμε τίποτε να μοιράσουμε απο την πλευρά μου. Έχω τη ζωή μου, έχεις τη δική σου. Σταμάτα να πολεμάς κάποιον που δεν σε πείραξε, αντιθέτως έγινε αιτία (έστω και έμεσα) να έχεις σήμερα αυτό που δεκαετίες επιθυμούσες και δεν ήσουν ικανός να βρείς με άλλο τρόπο. Πές ένα ευχαριστώ, έστω και απο μέσα σου, που δεν σου ξεσκονίζω τον γιακά τόσο καιρό, γιατί την αχαριστία και τον αχάριστο, τα μισώ αφάνταστα και τα δύο. Σεβάσου αυτό που δεν γνωρίζεις, και σταμάτα να το λοιδωρείς, να το λιθοβολείς και να το καπηλεύεσαι, θα σου γυρίσει μπούμερανγκ και θα πικραθείς πολύ. Η μιζέρια είναι "Αντιχριστιανικό" συναίσθημα, και θα 'πρεπε να ντρέπεσαι που είσαι μίζερος, γιατί επιβάλεται να είσαι υπόδειγμα, και να συμβαδίζει ο λόγος σου με τις πράξεις σου. Ασχολήσου με αυτά που "φτάνεις", κι άσε τα "κρεμμαστάρια" για "ψηλότερούς" σου, και σταμάτα επιτέλους να χοροπηδάς σαν πίθηκος να τα φτάσεις. Θα σπάσεις κανένα πόδι, αν και αυτό είναι το λιγότερο, γιατί παραβλέπεις το ότι γελοιοποιείσαι στα μάτια όλων, και περισσότερο στα μάτια εκείνης για την οποία κάνεις σαν μωρό παιδί. Είπα τόσο καιρό να σε αφήσω στην κατρακύλα σου, μα βλέπω πως δεν έχει σταματημό. Υποσχέθηκα πολλές φορές να μην σε περιλάβω, μα βλέπω πως εσυ δεν σταματάς τον πόλεμο και τα χτυπήματα κάτω απο τη ζώνη. Είπα να σε αγνοήσω, μα δεν κάθεσαι φρόνιμος, άρα τα θέλει ο κώλος σου. Φοβάσαι και τρέμεις τα φαντάσματα, γιατί δεν είμαι τίποτε περισσότερο απο ένα φάντασμα για σένα, όπως κι αν με δείς. Παρ' όλα αυτά με τρέμεις, που σημαίνει πως έχεις τρομερές ανασφάλειες, και σ' αυτό δεν σου φταίνε οι άλλοι, ούτε φυσικά κι εγώ. Επίσης, βαρέθηκα να κάνω τον ψυχαναλυτή του κάθε προβληματικού που συναντάω στη ζωή μου, κουράζει, πίστεψέ με.. Δες λίγο δίπλα σου, δες τι έχεις και άσε τις αηδίες και τα μελλοντικά "οράματα-εφιάλτες" που σε ταράζουν, γιατί θα το χάσεις το "τραίνο" όπως πάς, και δεν θα είμαι εγώ αυτός που θα το πάρει. Πορτοκαλιές παντού τριγύρω της, που βγάζουν μάλλιστα φρεσκώτερα και καλύτερα πορτοκάλια, οπότε, μην την είδες μοναδικός, δεν είσαι, και το ξέρεις. Το κακό είναι πως, το γνωρίζει κι εκείνη, και μάλλιστα πολύ καλά. Δεν είναι ούτε τυφλή, ούτε χαζή. Πανέξυπνη είναι και τις κόβει δέκα φορές περισσότερο απ' ότι εσένα, και με τα πτυχία σου, σου τυλίγει σουβλάκια και σε ταϊζει όποτε το θελήσει. Αυτά τα ολίγα, και φρόντισε να μην επανέλθω, γιατί δεν θα είμαι τόσο ..αδερφικός. Δεν φημίζομαι, ούτε για την υπομονή μου, ούτε για την κοινωνική μου συμπεριφορά σε άτομα που δεν την αξίζουν, ούτε για την πραότητα και επιείκειά μου με πονηρούς και μαλάκες. Άμα αποφασίσω να σε εξευτελίσω, θα το κάνω, και μάλιστα αυτοπροσώπως και όχι μέσα απο ιστοσελίδες, αλλά face to face, και, "ο καιρός γαρ εγκύς!".. Και να θυμάσαι πως είμαι κακό, κι εκδικητικό λιοντάρι. Όταν δεν συγχωρέσω κάποιον, δεν τον ξεχνάω ποτέ! Όσος καιρός κι αν περάσει, μια μέρα θα τον δαγκώσω. Οπότε μην με προτιμήσεις σαν εχθρό.
"Γειά σου, Εάν βρέθηκες για πρώτη φορά στο Blog μου, και εάν σε ενδιαφέρουν οι αναρτήσεις μου, μπορείς να εγγραφείς στο RSS feed του Blog. Μπορείς επίσης να κάνοντας εγγραφή στο Newsletter του blog μου, να λαβαίνεις απ ευθείας κάθε μου ανάρτηση στο email σου. Είσαι Twitter user; τότε μπορείς επίσης να με κάνεις Follow στο Twitter. Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις."




Print this post



Related Posts :



9 σχόλια:

ephee είπε... Best Blogger Tips

Μ'αρέσεις, κι ας μην ξέρω για ποιον λες. Μου αρκεί που τα λες ορθά.
Αυτό που σου ξέφυγε -αν μου επιτρέπεις- είναι το αυτονόητο. Άντρας που χωλαίνει στο face-2-face να προσεγγίσει γυναίκα, σαφώς και θα έχει πρόβλημα συμπεριφοράς γενικότερα. (συμφωνάς;)


Gaurakos είπε... Best Blogger Tips

Θεός!!!

Η φωτό που κοιτάς...περίεργα όλα τα λεφτά.
Γεια σου ρε Νικόλα.

ΥΓ. Μια τέτοια παρόμοια ανάρτηση...Έχω στο μυαλό μου να κάνω επίσης. Υπομονή...

ΥΓ2 Ακόμα εκεί είσαι; Δεν το βρήκες το δρόμο να κατέβεις προς τα δω;


TwistedTool είπε... Best Blogger Tips

Αν έχει τα μυαλά αυτός στον οποίο αναφέρεσαι και καταλάβει ότι μιλάς γι'αυτόν, θα πρέπει να έχει χεστεί :)

Πάντως, αν λάβουμε υπ'όψιν ότι έχουμε γενέθλια την ίδια μέρα, Νίκο, η τελευταία σου παράγραφος ισχύει και για μένα!

"Και να θυμάσαι πως είμαι κακό, κι εκδικητικό λιοντάρι. Όταν δεν συγχωρέσω κάποιον, δεν τον ξεχνάω ποτέ! Όσος καιρός κι αν περάσει, μια μέρα θα τον δαγκώσω.
Οπότε μην με προτιμήσεις σαν εχθρό."

Έτσι ρε!! :)


Idea Studio είπε... Best Blogger Tips

"Δες λίγο δίπλα σου, δες τι έχεις και άσε τις αηδίες και τα μελλοντικά "οράματα-εφιάλτες" που σε ταράζουν, γιατί θα το χάσεις το "τραίνο" όπως πας..."
Πες τα 'Χρυσόστομε'...
Εγώ τα λέω ζωντανά...αλλά...τίποτα!!!
Ντουβάρι...φίλε μου...


zoyzoy είπε... Best Blogger Tips

Ελα ρε Νίκο!υπάρχουν τέτοια υποκείμενα??
Τι'πα τώρα!!
Αφού φοβούνται και τις σκιές τους άξιοι των πράξεών τους είναι αγνόησέ τους!
Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο μου την δίνει αυτή η μιζέρια!

Καλά να περνάς!!


Idea Studio είπε... Best Blogger Tips

Δεν πρόκειται για υποκείμενα, απλά είναι άνθρωποι που έχουν μπερδέψει την πραγματικότητα με τον εικονικό κόσμο...
Δεν είναι κακοί ούτε είναι σπάνιοι...
Συγκεκριμένα εγώ ξέρω 3 και τα έχουμε πει 'ζωντανά' στο FB και με κάποιες κοπέλες...
Αφήνεις ανοικτό το chat... και γίνεσαι κτήμα τους!
Εντάξει, είναι και αυτός ένας τρόπος προσέγγισης...δεν πειράξει...απλά το σχολιάζουμε, σαν φαινόμενο!!
Μην τρελαίνεστε...


AATON είπε... Best Blogger Tips

***ephee, συμφωνάω και επαυξάνω. Βλέπω νέα παιδιά, σχεδόν καθημερινά μόνο με φίλους, ποτέ με κοπέλες, με ένα κινητό στα χέρια να στέλνουν ασταμάτητα SMS η να παίζουν παιχνίδια. Άντε μετά να έχουν σωστές κοινωνικές σχέσεις με γυναίκα.

*** Gaurako, τον δρόμο τον ξέρω, τα χαρτιά μου περιμένω. :)

*** TwistedTool, ξέρει πολύ καλά για ποιόν μιλάω αυτός στον οποίο αναφέρομαι. Και δεν με ενδιαφέρει αν "χεστεί", αλλά να μεγαλώσει και να κοιτάξει τη ζωή του δίχως να ασχολείται με φαντάσματα δημιουργώντας προβλήματα εκεί που δεν υπάρχουν.
Σε ότι αφορά την τελευταία μου παράγραφο, ισχύει απόλυτα, όπως ισχύει και το ότι συγχωράω πολύ εύκολα. Δεν μου αρέσει να κρατάω κακίες και μίση. Μην μισήσω όμως κάποιον, γαμ***κε μετά η δουλειά.

*** Idea Studio, τα λέω, να δούμε αν θα μ' ακούσει.

*** Η μιζέρια μου τη δίνει κι εμένα zoyzoy

*** Idea Studio, εμείς δεν τρελαινόμαστε, άλλος τρελαίνεται και ξέρεις ποιός. Δεν τον είπα κακό, μαλάκα τον αποκάλεσα, και που πάλι δεν σημαίνει κακός, μα κουτός. Γιατί είναι σαν να έχεις στα χέρια σου έναν θησαυρό, και να τον κρύβεις σαν τρελός απο πιθανούς πειρατές τόσο καλά, που στο τέλος να μην μπορείς ούτε ο ίδιος να τον βρείς και να τον χάσεις μέσα απο τα χέρια σου απο δική σου βλακεία.


Περίοπας είπε... Best Blogger Tips

Σωστο σε βρισκω Νικολα..Παντως εχω την υποψια οτι ευθυνεται και η ειλικρινεια της,αλλα "επεσε" στην περιπτωση μιζερου και ζηλιαρη...Ετσι οπως τα λες ομως καμμια δικαιολογια δεν του δινω..
BTW.Δουλευω πολλες ωρες το τελευται διμηνο και για αυτο χαθηκα φιλε μου..Χαιρομαι που εισαι καλα.Ευτυχως ερχονται στο μαιλ μου οι αναρτησεις σας και βρισκω λιγο χρονο να σας επισκευθω που και που..


BbisbosS είπε... Best Blogger Tips

Γειά σου ρε νικόλα με τα ωραία σου.

Γι' αυτό είσαι λεβεντιά γιατί τα λές έξω απ' τα δόντια και δεν χαϊδεύεις τα αυτιά κανενός.


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next