05 Αυγούστου 2010



1 Αμ δεν σφυράς

Τί έχεις ρε Φώτη και είσαι μέσα στα νεύρα;
_Μη μου μιλάς, θα γίνω "αδερφή"
_Νοσοκόμα;
_Όχι, Γκέϋ
_Γιατί;
_Σφύριξα σε μια, και με σκυλόβρισε..
_Για πές;
_Ε να μωρέ, πέρασε απο μπροστά μου και..









_Σώπα ρε συ.. για ένα σφύριγμα;
_Ξανασφυράω άλλο; πάλι καλά που δεν μου έκανε μύνηση για σεξουαλική παρενόχληση..
_Την επόμενη, φτύσε μπρός στα πόδια σου, μην είσαι μ@λάκας..



"Γειά σου, Εάν βρέθηκες για πρώτη φορά στο Blog μου, και εάν σε ενδιαφέρουν οι αναρτήσεις μου, μπορείς να εγγραφείς στο RSS feed του Blog. Μπορείς επίσης να κάνοντας εγγραφή στο Newsletter του blog μου, να λαβαίνεις απ ευθείας κάθε μου ανάρτηση στο email σου. Είσαι Twitter user; τότε μπορείς επίσης να με κάνεις Follow στο Twitter. Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις."




Print this post



Related Posts :



1 σχόλια:

ephee είπε... Best Blogger Tips

Μια που έπιασες το θέμα..

6:30' το πρωί, 3 αδερφές (όχι νοσοκόμες) σε ένα λεωφορείο με 30 άτομα.. σαν πολλές δεν είναι;
Δεν ξέρω, πες κι εσύ..


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next