01 Αυγούστου 2010



4 Τα καλαμοκαβαλημένα απανταχού

Με κάλεσαν κάποιοι φίλοι και συνάδελφοι, να τραγουδήσω μαζί τους σε ένα μαγαζί που έκανε Greek Night. Πήγα. Με το που μπήκαμε μέσα, ακόμα δεν τα "στήσαμε" καλά καλά, να 'σου και ένας λεβεντόπαις, με κάτι ντοσιέδες επ' ώμου, να μας ζαλίζει τα... αρχικά δεν κατάλαβα δηλαδή περί τίνος επρόκειτο, μετέπειτα ήλθεν το τρομερό μαντάτο, "είναι ο γιός του τάδε Ελληνα βουλευτή εδώ στο Κάναντα, και τραγουδάει". Αμάν λαχτάρα, άρχισαν να με ζώνουν οι κόμπρες. Να δείς μαλθάκα μου, είπα στον εαυτό μου, πως το τουμπερλέκι αυτό, θα σου σπάσει τα ...αρχικά. Δεν είμαι μάντης ρε σείς, αλλά ότι λέω βγαίνει. Μόνο πότε θα πεθάνω και τα έξι νούμερα του Λόττο δεν ξέρω.. Δεξιά απο την όρχεστρα, ήταν ένα τραπέζι με την οικογένεια του νεαρού, κάτι φίλους του και η γκόμενά του. Έφερε κερκίδα, και όπως μας είπε ένα πουλάκι, τους κουβαλάει όπου πάει να μάθει χελλενικά τραγκούντια. Ξεκινήσαμε λοιπόν να άδωμαν, είπαμαν τρία τέσσερα άσματα ελαφρά, ΤΣΟΥΠ, ΝΑΤΟΣ ο λεβέντης ο Ντάνης ο καραμπουζουκλής. Δέν είναι που κουβάλησε μαζί του όλη του την γνώση μέσα σε ένα ντοσιέ, ήθελε και το μικρόφωνό μου για να την απαγγείλει. Του το έδωσα, με την παράκληση μονάχα, να μην του δίνει, ούτε φιλάκια, γιατί είναι ερωτευμένο μόνο με μένα και δεν "πέφτει" με τίποτα, κι ούτε να το φτύνει, καθ' ότι δεν ματιάζεται, είναι Σαββατο-αγορασμένο. Σαν να του είπα ΦΑΤΟ! του μαλάκα. Το κόλησε στο στόμα του, και δώσ' του φιλάκια, και μάλλιστα με γλώσσα.. Κατάλαβα, πάλι πλυντήριο θα βάλουμε στο σπίτι. Είχα βγεί έξω για τσιγάρο στα γρήγορα να μην συγχίζομαι. Μετά το γρήγορο δεύτερο πακέτο, ήρθε το αφεντικό και μου λέει, Ράμμο, δεν θα μας πείς κανένα τραγούδι; _Τι να σας πω ρε συ Παρασκευά, ο πιτσιρικάς δεν λέει να σταματήσει, θέλεις να του πω φτάνει και να αυτοκτονήσει; _Δεν αυτοκτονάει, θα του το πω εγώ _Το κρίμα στο λαιμό σου ε, κανόνισε, εγώ έπλυνα τας χείρας μου.. Ξαν' ανέβηκα στην πίστα, μα ο δικός σου εκεί, δίπλα, τσιμπούρι σκέτο. _Πόσα τραγούδια θα πείς; με ρώτησε. _Όσα θέλω, και μη ρωτάς πόσα τραγούδια θα πω, αλλά, ρώτα με πόση ώρα θα τραγουδάω _Ναι, πόση; _Τρείς-τέσσερις ώρες.. τόσο, το πολύ, όχι παραπάνω, μη βραχνιάσω, κατάλαβες; _Ο, νόου, _Ο, γιές, _Δύο τρία θα πείς.. εγώ θα τραγουδίσω μετά.. _Στρίβε ρε παλιομαλάκα μην πάρω ανάποδες και σου πω τίποτε, και να πάς να φέρεις δικό σου μικρόφωνο, γιατί άλλο με το δικό μου ο-νόου, άντε μη σε.. γιατί.. αρκετά. _Είναι οι δικοί μου εδώ, ήρθαν να με ακούσουνε, δεν γίνεται, πρέπει να τραγουδήσω.. _Άκου να δείς φιλάρα, κι εγώ ήρθα εδώ για να δουλέψω και να πληρωθώ. Αν θέλεις να εξασκηθείς στο τραγούδι, παραδίνω μαθήματα κάθε τρίτη εφτά με εννέα. Τώρα άσε με να κάνω τη δουλειά μου, γιατί στο μαγαζί έχει όπως βλέπεις κι άλλο κόσμο εκτός τους δικούς σου, και δεν φταίνε σε τίποτε να υποφέρουν τα νεύρα τους, και να πληρώνουν κι απο πάνω ακούγοντας εσένα να νιαουρίζεις σαν τον Σιλβέστρο. Ξύσε αλλού την ψώρα σου. _Νίκο, ξέρεις τι μου είπε ρε συ το "τζάμι παιδί", έξω, μόλις πριν λίγο; _Τι σου είπε; _Ότι τον ζήλευες λέει, απο πάντα, και δεν τον αφήνεις να τραγουδάει γιατί κλέβει την παράσταση.. _Κι εσυ τι του είπες; _Να μάθει πρώτα να σέβεται αυτούς που δεν μπορεί να φτάσει, και ύστερα να μάθει να τραγουδάει, γιατί με τέτοια μυαλά, θα φάει πολύ ξύλο κάποια μέρα. _Καλά έκανες, και πές του επίσης, πως, "μου είπε ο Ράμμος να σου πω, εκτός που σε βλέπει πρώτη του φορά, ήδη σε έχει ξεχάσει κι όλας, γιατί είσαι βασικά, ανύπαρκτος".
"Γειά σου,Εάν βρέθηκες για πρώτη φορά στο Blog μου, και εάν σε ενδιαφέρουν οι αναρτήσεις μου, μπορείς να εγγραφείς στο RSS feed του Blog. Μπορείς επίσης να κάνοντας εγγραφή στο Newsletter του blog μου, να λαβαίνεις απ ευθείας κάθε μου ανάρτηση στο email σου. Είσαι Twitter user; τότε μπορείς επίσης να με κάνεις Follow στο Twitter. Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις."
Οι Σπόνσορες του Blog




Print this post



Related Posts :



4 σχόλια:

kiriakosGR είπε... Best Blogger Tips

χαχαχχα...δώσε ρε Ράμμο! μου τυχαν και μένα πολλές φορές να με σηκώσουν και να πάρουν το μπουζούκι μου για να παίξουν!!! εγώ ο φιλότιμος τους άφηνα όλους, μέχρι που έγινε ζημιά στο μπουζούκι από έναν σουρωμένο και τους το έκοψα!

ΥΓ: Δεν σου είπα ότι παίζω μπουζούκι ε;


George Fakos είπε... Best Blogger Tips

χαχαχαχαχαχαχα, γιατί έχω την εντύπωση ότι μπορεί να του έριξες στα κλεφτά και τίποτα... ψιλές; Δεν σε έχω και πολύ υπομονετικό! χαχα


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** Κυριάκο ομολογώ πως όχι, δεν το ήξερα, και πολύ χαίρομαι. Λοιπόν, άκου ιδέα. Μόλις έρθω Ελλάδα, θα βρεθούμε, και θα πάμε να βρούμε τον Γιώργο τον Φάκο, να το κάψουμε ένα βράδυ σε "πριβέ" πάρτυ με όσους φίλους και φίλες έρθουν παρέα μας. Είσαι μέσα; :)

*** Γιώργο, όντως δεν είμαι υπομονετικός, αλλά έχω περίεργες αντοχές με τέτοιους κόπανους. Το κακό είναι πως έχουν τέτοια φαντασία, και λένε τέτοια ψέμματα σε βαθμό να τα πιστεύουν οι ίδιοι, που τρελαίνεσαι. Χτές έλεγα στην Τζένη όλο απορία, "δεν μπορεί ρε συ, ή χαλασμένο χόρτο οσφρίζονται, ή η ραδιενέργεια απο το Pickering φταίει, η το νερό τους πειράζει".


kiriakosGR είπε... Best Blogger Tips

Νίκο φυσικά είμαι μέσα!! κράτα μια θέση και για μένα!


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next