02 Ιουλίου 2010



12 Η Formstack τώρα και στα Ελληνικά

Θα θυμόσαστε σίγουρα μια ανάρτηση που είχα κάνει παλιότερα, για το πώς να φτιάξετε μια φόρμα Email στο blog σας, ώστε να μπορούν οι φίλοι και επισκέπτες σας να επικοινωνούν μαζί σας με ευχέρεια. Στήν ανάρτηση εκείνη, σας είχα μιλήσει για το Kontactr. Σήμερα θα σας παρουσιάσω ..ίσως και με λίγη περηφάνεια, ακόμη μία σελίδα με παρόμοια δυνατότητα, την Formstack. Την επισκεύθηκα προχθές, και είδα πως έλειπε η Ελληνική έκδοση στις γλώσσες που μπορούσε κάποιος να επιλέξει, και ότι ζητούσαν βοήθεια για την μετάφραση και σε άλλες γλώσσες. Τους έγραψα λοιπόν το εξής:
"Nikos · July 1 2010, 01:48 PM I want to help you translate the form in Greek Please send me the proper materials Regards Nikolaos -Rammos- Kapalidis"
Δεν άργησε να μου απαντήσει κάποιος απο το Team, ο Ryan, γράφοντάς μου:
"Ryan · July 1 2010, 01:54 PM Hello Nikos, We would be happy for the help! Here's the list of error messages that would need to be translated:.."
δίνοντάς μου μια μακροσκελή λίστα απο κώδικα, που έπρεπε να μεταφράσω στα Ελληνικά.
Την τελείωσα, την έστειλα, και ...πλέον μπορείτε να φτιάξετε τις φόρμες σας, χρησιμοποιώντας την Ελληνική έκδοση για τους Έλληνες φίλους και αναγνώστες σας (το συναντάτε στο 3ο η 4ο βήμα, κατά την κατασκευή της φόρμας). Χαίρομαι που πρόσφερα έστω και λίγο, στο να υπάρχει στην επιλογή γλώσσας και η Ελληνική.. πειράζει που ώρες - ώρες είμαι σαν παιδάκι; Το καλό με την Formstack είναι πως, η δωρεάν έκδοσή της, επιτρέπει την δημιουργία μέχρι και τρείς (3) φόρμες, σε σύγκριση με την Kontactr, που επιτρέπει την δημιουργία μόνο μίας φόρμας για κάθε δωρεάν λογαριασμό. Φυσικά και δεν περίμενα κάποια ανταπόδωση απο πλευράς τους, κι όμως με ξάφνιασε το προ-τελευταίο γράμμα τους,
" Michael · July 2 2010, 11:49 AM Hi Nikos, Thanks for contributing the Greek translation for Formstack. I have added it to our codebase and it will be released this afternoon. Fo your hard work, we would like to send you some giftcards to Amazon.com; watch for them in your email. Hope you have a great day. Thanks, Michael"
Και αμέσως μετά, έλαβα το τελευταίο..
" Ryan · July 2 2010, 02:10 PM Hello Nikos, Thank you for the translation! Here are the Amazon.com gift card codes that Michael promised. They are good for $5 each. (1) 7GAX-YNLWTV-3G4Z (2) VNN2-GNNWRS-5E6P (3) MC3Y-DMRH5R-WN3W (4) T2WU-BL6BY6-AUTQ Thanks, Ryan"
Πραγματικά, τους ευχαριστώ θερμά για την ευγενική χειρονομία τους, αφού όπως είπα δεν περίμενα ούτε επιζητούσα κάποια ανταμοιβή. Για μένα η μεγαλύτερη ανταμοιβή μου ήταν το να υπάρχει και η δική μου γλώσσα μαζί με τις μέχρι τώρα άλλες. Θα ήθελα λοιπόν, να χαρίσω τις δωροκάρτες αυτές, σε όποιον ενδιαφέρεται να αγοράσει κάτι απο την σελίδα Amazon.com, και που η κάθε μία τους, είναι αξίας $5 δολλαρίων ($20 σύνολο). Δεν είναι κάποιο τρελό ποσόν σίγουρα, αλλά $5 λιγώτερα σε κάποια αγορά μας, είναι πάντα μια μικρή καλοδεχούμενη εκπτωτική προσφορά, έτσι δεν είναι; Φυσικά, ενδιαφέρει μόνο κάποιον που θα ήθελε να αγοράσει κάτι απο την Amazon. Αν κάποιος θελήσει να κάνει χρήση κάποιου PIN απο τους τέσσερεις, παρακαλώ ας το δηλώσει στα σχόλια, για να ξέρουμε πόσοι έμειναν, και ποιοί. Όσοι διαβάσατε την παλιότερη ανάρτηση, που ανάφερα στην αρχή του κειμένου, γνωρίζετε και το τι θα κάνετε με την νέα υπηρεσία που σας παρουσίασα σήμερα. Τα βήματα είναι πανομοιότυπα και για την σημερινή περίπτωση. Δείτε εδώ μια φόρμα που σας ετοίμασα σαν Demo και που λειτουργεί κανονικότατα. Καλή σας μέρα, και καλή επιτυχία..
"Γειά σου,Εάν βρέθηκες για πρώτη φορά στο Blog μου, και εάν σε ενδιαφέρουν οι αναρτήσεις μου, μπορείς να εγγραφείς στο RSS feed του Blog. Μπορείς επίσης να κάνοντας εγγραφή στο Newsletter του blog μου, να λαβαίνεις απ ευθείας κάθε μου ανάρτηση στο email σου. Είσαι Twitter user; τότε μπορείς επίσης να με κάνεις Follow στο Twitter. Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις,"
Οι Σπόνσορες του Blog




Print this post



Related Posts :



12 σχόλια:

O Φουρνιωτης είπε... Best Blogger Tips

Καλημέρα Νίκο χαίρομαι για αυτό όντος όλα αυτά που αναφέρεις τα είχα βρει μπροστά μου και με δυσκόλεψαν ομολογώ να σαι καλά.


TheoCoach είπε... Best Blogger Tips

Διάβαζα ένα παραμύθι χθες στον γιο μου από τους μύθους του Αισώπου "Ο Ανδροκλής και το λιοντάρι" και το συμπέρασμα είναι ότι αν βοηθάς τους άλλους χωρίς να περιμένεις αντάλλαγμα τότε θα βρεθούν κάποιοι που θα αναγνωρίσουν το καλό που έκανες και θα σε επιβραβεύσουν.

Αλλά πάντα να κάνεις το καλό και να βοηθάς τους άλλους χωρίς να περιμένεις αντάλλαγμα. Κάντο γιατί αυτό που θα νιώσεις βοηθώντας άλλους είναι πολύ πιο σημαντικό από οποιαδήποτε ανταμοιβή!

Κι εσύ Νίκο κάνοντας κάτι τέτοιο έλαβες μία ανταμοιβή :-)

Καλή σου μέρα

Θοδωρής

ΥΓ: Μπορώ να χρησιμοποιήσω το ένα κουπόνι; - Διάλεξα το 4ο: T2WU-BL6BY6-AUTQ


ANDREAS είπε... Best Blogger Tips

Μπράβο φίλε μου. Είσαι πρώτος και εύχομαι να συνεχίσεις έτσι.
Ανδρέας


TwistedTool είπε... Best Blogger Tips

Νίκο σε ζηλεύω για την τόση καλοσύνη σου. Μπράβο σου!


AATON είπε... Best Blogger Tips

Θοδωρή χαλάλι σου, δικό σου :))


Johnpatra είπε... Best Blogger Tips

Τελικά ισχύει ότι ότι καλό κάνεις θα το ξαναπάρεις πίσω :)


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** Φουρνιωτη, ελπίζω τώρα να μην συναντήσεις δυσκολίες

*** Γειά σου Ανδρέα, ευχαριστώ, να 'σαι καλά πάντοτε

*** TwistedTool, δεν την είδα καλός, έχω και τις κακίες μου ;-)

*** Γιάννη, η σύντομη ζωή μου, μου το επιβεβαίωσε αυτό πολλές φορές. Όντως μας ξεπληρώνει η μοίρα με κάποιο τρόπο, για ότι κι αν κάνουμε.


TwistedTool είπε... Best Blogger Tips

Νίκο δεν το είπα ειρωνικά. Και ξέρω πως είσαι και μετριόφρων, γι'αυτό δεν περιμένω να το παραδεχτείς κιόλας. Απλά συνέχισε να κάνεις αυτό που θεωρείς σωστό.. :)


AATON είπε... Best Blogger Tips

(Είδα στην βιασύνη μου λανθασμένα, πως μου έγραψε ο Θοδωρής το σχόλιο Νο 8, ενώ το έγραψε άλλος.. επανορθώνω)

***TwistedTool, το ξέρω πως κι εσυ εννοείς αυτό που έγραψες, απλά.. στα κοπλιμέντα κοκκινίζω και αλλάζω συζήτηση :)
Σε ευχαριστώ πολύ πάντως, με τιμούν τα κλόγια σου.

*** Θοδωρή, επειδή δεν έδειξε κανένας άλλος ενδιαφέρον για τα κουπόνια, αν θέλεις και τα υπόλοιπα τρία, χαλάλι σου, μπορείς να τα πάρεις.


Πετρου Παν. είπε... Best Blogger Tips

συγχαρητηρια φιλε μου,οχι μονο για την βοηθεια σου σε οτι αφορα τα μπλογκ,αλλα περισσοτερο για την σταση ζωης σου..οσο μπορω να την διακρινω απο τα γραφωμενα σου....


Παντελής Ζαφείρης είπε... Best Blogger Tips

Πραγματικά η προσπάθεια του Νικόλα είναι άξια επαίνου...στον ελάχιστο χρόνο που του απομένει, προσπαθεί να βοηθήσει κάποιους άσχετους στο blogging σαν εμένα!
Φίλε Νικόλα φαντάζομαι ότι δεν θα είχες αντίρρηση να πάρω το pin no.3: MC3Y-DMRH5R-WN3W για να αγοράσω κανένα βιβλίο βυζαντινής μουσικής;;;
Παντελής.


AATON είπε... Best Blogger Tips

Χαίρομαι Παντελή αν το πάρεις, σε ευχαριστώ πολύ :)


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next