20 Ιουλίου 2010



10 Τα φεστιβάλια

Πάμε Νίκο στο φεστιβάλ; _Σε ποιό φεστιβάλ; _Στον Άη Γιάννη έχουν φεστιβάλ, τραγουδάει ο Κατέβας και ο Σάκης ο Αρώνης _Εγώ θα πάω στον Άη Θόδωρα, τραγουδάει ο Μηκατέβεις, κι ο Αρώνης καλύτερα να πουλάει breakfast στο μαγαζάκι που άνοιξε στο west, γιατί για τραγουδιστής πλέον δε λέει, και τα φεγγαρολούλουδα ήταν προ εικοσαετίας, όταν η νεκρά θάλασσα ήταν ακόμη άρρωστη. _Έλα ρε συ, σοβαρά μιλάω _Δεν σε καταλαβαίνω, για ποιά σοβαρότητα μιλάς; Να πάω σε ημιτασιόν μπουζούκια, υπό την ευλογίαν της εκκλησίας; _Τι σε πειράζει; _Με πειράζει ρε Γιάννη, πολύ με πειράζει. Όλοι αυτοί οι Αρχιερείς και Φαρισαίοι, τσιροκοπάνε και σκούζουν να μην πάει ο κόσμος στα μπουζούκια και χάσουν την πελατεία. Και καπάκι να διοργανώνουν φεστιβάλ κάθε τρείς και λίγο με κάτι ξεχασμένους καλλιτέχνες απο Ελλάδα, για την κονόμα; Έλα σε παρακαλώ.. _Άσ' τους να φωνάζουν _Έ, άσ' τους να γλεντάνε μόνοι τους, παρέα οι παπάδες με τις παπαδιές και τους καντηλανάφτες, εμένα δεν με χρειάζονται, κι ούτε μου έλειψαν θαρρώ. _Είσαι διώκτης ρε συ Νικόλα _Μαλακίες λές, γιατί είμαι διώκτης; _Διώκτης της εκκλησίας ρε, ότι κι αν κάνουν το βρίσκεις λάθος _Ρε μπουνταλόφσκυ, τι δουλειά έχει η εκκλησία με τους παπάδες; μ' αυτούς τα 'χω. Αυτοί στον Άγιο Δολλάριο πιστεύουν μονάχα. Να πάνε να αλλάξουν τα ονόματα απο τους ναούς τους, και μετά θα γίνω τακτικός θαμώνας τους. Κάθε μέρα θα περνάω για τσιπουράκι με μεζέ. Τώρα τι να πάω να κάνω; Να χορεύω άτσαλα και να με κοιτάζει βλοσσυρός απο την εικόνα του ο Άγιος Ονούφριος, σα να μου λέει "κάτσε κάτω ρε γίδι"; _Δεν είδα πουθενά εικόνα του Άγιου Ονούφριου.. _Θα την κοπάνησε τότε και την πήρε μαζί του παραμάσχαλα, να μην βλέπει τις αηδίες των παπάδων. _Και δε μου λές; _Να σε πώ.. _Πώς να τα αλλάξουν τα ονόματα των ναών δηλαδή. _Πολύ απλό, απο Ι.Ν. Αγίου Ιωάννου, να τον κάνουν "ταβέρνα ο Τζώνης", απο Ι.Ν. Αγίου Νικολάου, σε "κέντρον διασκεδάσεως 'Nick The Greek' " και παρόμοια και τις υπόλοιπες ονομασίες. Το θεωρώ πιο έντιμο δηλαδή. _(..Γελάει ο Ιωάννης) _Μη γελάς ρε, αφού να σκεφτείς, είπα μια μέρα στο αφεντικό μου, ρε συ Γιάννη -Γιάννης κι αυτός- γιατί δεν αλλάζεις το όνομα του μαγαζιού απο ΡΟΜΕΟ σε Ι.Ν. Αγίου Τσιφτετέλη; Ξέρεις τι επιτυχία θα είχε; Οι τραγουδιστές θα είμασταν ντυμένοι παπάδες, οι τραγουδίστριες ντυμένες καλόγριες, οι μουσικοί καλόγεροι, εσυ σαν αφεντικό θα ντυνόσουν αρχιμανδρίτης, και το προσωπικό σαν καντηλανάφτες.. Βγάλε και τα φώτα, αντικατέστησέ τα με μανουάλια πατικωμένα με κεριά και δίμετρες λαμπάδες, να κάνουν και ατμόσφαιρα, πέτα και λίγο λιβάνι σε κανένα θυμιατό αντί να κάνεις σπρέυ συνεχώς να φύγει η βρώμα του τσιγάρου, και είσαι έτοιμος. Ξέρεις πόσοι πιστοί θα έλθωσιν πρός σε; Έπειτα, αντί να παραγγέλνουν μπουκάλια και σφηνάκια, θα τους δίνεις το ποτό με κουταλάκι δικέ μου,  μεταλαβιά σκέτη. Ένα δολλάριο τα τέσσερα κουταλάκια Chivas η τα εφτά κουταλάκια Johny Walker. Θα χεστής στο τάλληρο. Ξέρεις πόσες μεταλαβιές βγάζει ένα μπουκάλι; Κι αντί τραγούδια, θα τους λέμε ψαλμούς του Δαβίδ, καμπόσες καταβασίες, και όταν έρθει η ώρα να τους πούμε καλημέρα, θα λέμε κάνα δυό εξαποστειλάρια. _Και τι σου είπε; _Ότι λέω μαλακίες _Καλά σου είπε _Άσχετος είναι ρε σε λέω, δεν έχει μυαλό για τέτοιες μπίζνες..
"Γειά σου, Εάν βρέθηκες για πρώτη φορά στο Blog μου, και εάν σε ενδιαφέρουν οι αναρτήσεις μου, μπορείς να εγγραφείς στο RSS feed του Blog. Μπορείς επίσης να κάνοντας εγγραφή στο Newsletter του blog μου, να λαβαίνεις απ ευθείας κάθε μου ανάρτηση στο email σου. Είσαι Twitter user; τότε μπορείς επίσης να με κάνεις Follow στο Twitter. Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις."
Οι Σπόνσορες του Blog




Print this post



Related Posts :



10 σχόλια:

Theodosia είπε... Best Blogger Tips

Να είσαι καλά Νικόλα μου τρελάθηκα στο γέλιο.
Μου φαίνεται ότι είσαι κρυφό ταλέντο.
Στον Άη θόδωρα θα έρθω κι εγώ ν`ακούσω τον Μηκατέβεις.χαχαχαχα!!!!!!


VAD είπε... Best Blogger Tips

Αμωμοι εν οδώ,Αλληλούια:)))
Α,ρε καπετάνιε....


ephee είπε... Best Blogger Tips

Άσε που έτσι και γίνει της μοδός το ράσο θα κινηθεί και η αγορά του ρούχου, μια που με ένα τσιτάκι μια σταλιά προκοπή δε γίνεται, ενώ με μισό στρέμα ύφασμα να σέρνεται στα μωσαϊκά ..όσο να πεις θα δουλέψει ο υφασματάς, και τα παρεμφερή επαγγέλματα!

Άντε γιατί έχουν μέινει κάτι τόπια που μας ζήτησε να του τα κρατήσουμε ο Μάγκας, αλλά δεν ήρθε να τα πάρει ποτέ, κι αυτά κάνουν μόνο για πετραχήλια!


DaisyCrazy είπε... Best Blogger Tips

lol
πες τα Νίκο! Ο ιδιοκτήτης του μαγαζίου δεν έχει το δικό σου επιχειρηματικό δαιμόνιο ;)


Panoraiap είπε... Best Blogger Tips

Αφού ζηλεύεις ... ας Μηκατέβεις!!!

Άραγε, εκτός απ`αυτά τα ειρωνικά κείμενα, εσύ τι γράφεις (σαν στιχουργός) και τι τραγουδάς (σαν τραγουδιστής), επειδή είσαι πάρα πολύ άγνωστος για μένα !!!


AATON είπε... Best Blogger Tips

Το τραγούδι "μια μοιραία Πανωραία" το γνωρίζεις;
Με ξέρουν εκείνοι που πρέπει, μην ανησυχείς για μένα, ίσως με γνωρίζουν πολλοί περισσότεροι από όσους θα ήθελα.
Εσύ ποια είσαι; δεν μας είπες (και ζηλιάρης, δεν μου πάει, σοβαρά σε λέω :)


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** Σία, είπαμε να πούμε κανένα χαζό αν και κάποιοι τα πήραν στο κρανίο, μην τους αγγίξει κανείς τα ανόσια και τα ανίερά τους..

*** Βασσίλη, της κηδείας βλέπω έπιασες. Πάμε να θάψουμε κανέναν;

*** Έφη, γ**ώ τα σχόλια, μα την αλήθεια σε λέω :)

*** Νταίζη, άσχετος παιδί μου, για κρέμασμα :)


Theodosia είπε... Best Blogger Tips

Μάλλον έχασα επεισόδια της σειράς " εμείς οι γνωστοί άγνωστοι".Ευτυχώς που έχεις χιούμορ Νίκο μου και αντιμετωπίζεις τα ανόσια και ανίερα.Πολλά φιλιά.:)))


AATON είπε... Best Blogger Tips

Ευτυχώς, ναι, γιατί κάποιοι θα με τρελάνουν εντελώς.. :)


Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Aeras


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next