05 Ιουλίου 2010



2 Κι όμως, συνεχίζει να αναδημοσιεύεται..

Με ιδιαίτερη χαρά, διάβασα και πάλι σήμερα μια ειδοποίηση απο την Google, πως ένα κείμενο που είχα γράψει πρίν σχεδόν 2 χρόνια, στα πρώτα βήματα αυτού του blog, αναδημοσιεύτηκε και πάλι απο ένα φιλικό Blog. Ήταν το "Έχεις δύο επιλογές.." Ένα κείμενο τελικά, που, κατά την ταπεινή μου γνώμη θα είναι πάντα επίκαιρο. Τι θα λέγατε να το ξαναθυμηθούμε; Θα χαρώ για κάθε σας σχόλιο, και πιστεύω πως είναι άδικο να μείνει στα ξεχασμένα, κι όσο "παλιό" κι αν είναι, δεν θα πάψει ποτέ να είναι διαχρονικό..
"Γειά σου,Εάν βρέθηκες για πρώτη φορά στο Blog μου, και εάν σε ενδιαφέρουν οι αναρτήσεις μου, μπορείς να εγγραφείς στο RSS feed του Blog. Μπορείς επίσης να κάνοντας εγγραφή στο Newsletter του blog μου, να λαβαίνεις απ ευθείας κάθε μου ανάρτηση στο email σου. Είσαι Twitter user; τότε μπορείς επίσης να με κάνεις Follow στο Twitter. Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις."
Οι Σπόνσορες του Blog




Print this post



Related Posts :



2 σχόλια:

ΙωάννηςΚ (πρώην ioannisk) είπε... Best Blogger Tips

Δεν μου έχει συμβεί αλλά αν κάποιος δημοσίευε δικό μου κείμενο θα με τιμούσε σαν πράξη.


AATON είπε... Best Blogger Tips

Μα κι εγώ τιμή το θεωρώ Γιάννη, το τονίζω άλλωστε πως "Με ιδιαίτερη χαρά.." το είδα να αναδημοσιεύεται και πάλι :)


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next