22 Ιουνίου 2010



20 Πρόβλημα στα Widgets και η λύση του (Updated)

Έλαβα αρκετά Emails απο φίλους, που μου λένε για το ίδιο πρόβλημα. Όταν τοποθετούν (η ακόμη κι όταν επεξεργαστούν) ένα HTML/JavaScript Widget, μόλις πατήσουν ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ, τους ζητάει να βάλουν "τίτλο" όπως δείχνω στην απο κάτω εικόνα. Θα μου πείς, και; Είναι αντιαισθητικό, το είδα και σε μένα. Επειδή μερικοί νομίζουν πως έκαναν κάπου κάποιο λάθος, και για να μην επαναλαμβάνω στον καθ' ένα ξεχωριστά τα ίδια, αποφάσισα να γράψω δυό λόγια για το θέμα αυτό. Δεν έχει να κάνει με εσας, δεν κάνατε κανένα λάθος, αφορά την Blogger και μόνο. Ελπίζω σύντομα να το δούν και να το διορθώσουν. Τους έγραψα κι εγώ και περιμένω απάντηση. Εύχομαι να λυθεί το συντομώτερο. Πάντως, θα σας κρατάω ενήμερους για κάθε αποτέλεσμα, και για κάθε απάντηση που τυχόν λάβω απο πλευράς τους. Μέχρι τότε, αποφύγετε να κάνετε οποιαδήποτε αλαγή η να προσθέσετε κάποιο Widget, εκτός κι αν δεν σας ενοχλεί να βάλετε κάποιον τίτλο (έστω και προσωρινά). H λύση τελικά ήρθε απο την φίλη μας Άσπα και είναι η εξής: Στην θέση του τίτλου (και αντί για τίτλο), αντιγράψτε το παρακάτω κομάτι κώδικα και επικολήστε το. Κατόπιν πατήστε αποθήκευση, και θα δουλέψει κανονικά.
<h2></h2>
Άσπα μας, σε ευχαριστούμε πάρα μα πάρα πολύ, φιλάκια απο όλους μας tepuktangan
"Γειά σου,Εάν βρέθηκες για πρώτη φορά στο Blog μου, και εάν σε ενδιαφέρουν οι αναρτήσεις μου, μπορείς να εγγραφείς στο RSS feed του Blog. Μπορείς επίσης να κάνοντας εγγραφή στο Newsletter του blog μου, να λαβαίνεις απ ευθείας κάθε μου ανάρτηση στο email σου. Είσαι Twitter user; τότε μπορείς επίσης να με κάνεις Follow στο Twitter. Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις,"
Οι Σπόνσορες του Blog




Print this post



Related Posts :



20 σχόλια:

ελίτσα είπε... Best Blogger Tips

Ναι ναι δεν ήξερα πως πώς ήταν λάθος
εγώ αντί για τίτλο έβαλα μια τελεία


Gaurakos είπε... Best Blogger Tips

@ελίτσα
χαχαχα Το ίδιο κάνω και εγώ αν δε κάνω κέφι να βάλω τίτλο


Crazy Greek blogger είπε... Best Blogger Tips

Σε εμάς ακόμα και μια τελεία μας βγάζει ολόκληρη μπάρα. Τραγικό θα έλεγα και ελπίζω σύντομα οι κύριοι να επιληφθούν του θέματος


tsaxpina είπε... Best Blogger Tips

Kαλησπέρα παιδιά υπάρχει λύση γράψτε απλά στον τίτλο
" " χωρις τα εισαγωγικά ""

  και δεν θα παρουσιάσει σφάλμα και ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΘΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ!


tsaxpina είπε... Best Blogger Tips

&-n-b-s-p-;- Βγάλτε τις παυλες γιατί δεν μου το έβγαλε πριν. Μόνο τις παύλες


AATON είπε... Best Blogger Tips

Αγαπητή tsaxpina, εν πρώτοις να σου πω ένα ευχαριστώ για το ενδιαφέρον και την προθυμία σου να βοηθήσεις.
Θα πω όμως και πως δεν είναι η λύση αυτή, και να γιατί.
Κάποια templates, βγάζουν στο πλαίσιο του τίτλου είτε κάποιο χρώμα, είτε κάποιο εικονίδιο, είτε πλαίσιο (border) είτε κάτι άλλο.
Με τον τρόπο που υποδυκνύεις, βγαίνουν αυτά ξανά.
Το ζητούμενο είναι να "ΜΗΝ" φαίνονται, και μέχρι στιγμής 100% λύση δεν υπάρχει ακόμη :)
Και πάλι όμως, σε ευχαριστώ πάρα πολύ


tsaxpina είπε... Best Blogger Tips

Δεν ξέρω λεπτομέρειες για να είμαι ειλικρινής δεν είμαι προγραμματίστρια αλλά σ΄εμενα έπιασε. Έβαλά δοκιμαστικά χθες ενα οριζόντιο CSS και στο ΗΤML που είναι από την διάταξη μου έβγαλε το σφάλμα, έβαλα τον κωδικό και έπιασε ούτε φαινόταν ούτε τίποτα..Βέβαια όπως είπα δεν είμαι ειδική, εσύ που έχεις βοηθήσει τόσο κόσμο με τα tutorials σου οπωσδήποτε ξέρεις καλύτερα από εμένα... :D :D


AATON είπε... Best Blogger Tips

Όπως είπα και πρίν, έχει να κάνει με το πρότυπο ππου χρησιμοποιεί ο καθ' ένας μας.
Εάν για παράδειγμα το δικό σου δεν βγάζει Borders, εοκονίδια η χρωματιστή μπάρα, τότε ναι, δουλεύει. Αν όμως δείχνει, τότε εμφανίζονται, οπότε για κάποιους είναι αντιαισθητικό να βλέπουν μια χρωματιστή μπάρα για παράδειγμα, ή ένα εικονίδιο μονάχο του στο κενό (όπως σε μένα αν παρατηρήσεις αριστερά τέρμα επάνω το πράσινο κυκλάκι με το βελάκι μέσα) :)


Aspa είπε... Best Blogger Tips

Μία λύση που σίγουρα δουλεύει είναι να μπει στον τίτλο . (χωρίς κενό μεταξύ του h και του 2. Έβαλα το κενό εδώ γιατί δε με αφήνει αλλιώς να το δημοσιεύσω.)

Δεν έχω όμως πρότυπο με χρωματιστές μπάρες ή εικονίδια για να μπορώ να επιβεβαιώσω ότι θα δουλέψει σωστά και εκεί.

Δοκιμάστε το και πείτε μας :)


Aspa είπε... Best Blogger Tips

Δε με άφησε να δημοσιεύσω τον κώδικα στο πιο πάνω μήνυμα. Ξαναπροσπαθώ:
Αυτό χωρίς κενά:

< h 2 > < / h 2 >


kosmonaytis είπε... Best Blogger Tips

Kalispera sas kai apo emena me lene kosta kai eimai diaxiristis tou blog kosmonaytis.blogspot.com eixa kai ego ayto to provlima. kai to epsaxa ligo se ena allo blog vrika thn prosorini lisi tou provlimatos.

sto titlo tou Widget anti gia ton titlo grapste ayton ton kodika PARAKATO kai sas to pernaei xoris titlo

 


kosmonaytis είπε... Best Blogger Tips

Kalispera sas kai apo emena me lene kosta kai eimai diaxiristis tou blog kosmonaytis.blogspot.com eixa kai ego ayto to provlima. kai to epsaxa ligo se ena allo blog vrika thn prosorini lisi tou provlimatos.

sto titlo tou Widget anti gia ton titlo grapste ayton ton kodika PARAKATO kai sas to pernaei xoris titlo

TON KODIKO ton grafoume xoris kena


& n b s p ;


AATON είπε... Best Blogger Tips

Αγαπητέ φίλε Κοσμοναύτη, ακριβώς αυτό είπε και η φίλη μας τσαχπίνα αν διαβάσεις πιο πάνω στα σχόλια, αλλά λειτουργεί στα απλά πρότυπα, που δεν έχουν δική τους μπάρα η οτιδήποτε άλλο. Σε ευχαριστώ όμως πολύ για τον κόπο και την προθυμία σου :))


pan de lees είπε... Best Blogger Tips

στο δικο μου επιασε ο κωδικας αυτος,,,αξιζει να δοκιμασει κανεις εστω και με ρισκο


AATON είπε... Best Blogger Tips

Παντελή, δες λίγο επάνω στην αριστερή μου μπάρα, εκεί που αρχίζει.
Βλέπεις το Banner με τον καβαλάρη, σωστά;
Απο πάνω του, βλέπεις ένα πράσινο μπλάκι με μια τελίτσα δίπλα του;
Αυτό βγαίνει στο πρότυπό μου (και σε αρκετά άλλα ακόμη) αυτόματα, με την εισαγωγή τίτλου κάθε φορά.
Αν δεν βάλω τίτλο, δεν εμφανίζεται.
Έβαλα λοιπόν τον κώδικα που λέτε, και όπως βλέπεις, νά το, εμφανίστηκε, άρα; ΔΕΝ έπιασε στο δικό μου πρότυπο.
Καταλάβατε τώρα τι εννοώ στα σχόλιά μου;
Σε άλλα πρότυπα ναι, δουλεύει, απλά δεν φαίνεται το πλαίσιο του τίτλου, αλλά στην ουσία είναι εκεί, αόρατο. Αυτό δεν σημαίνει πως λύθηκε το πρόβλημα όμως. Ελπίζω να το διορθώσουν σύντομα πάντως, κατάντησε πολύ αντιαισθητικό και κουραστικό.
Ευχαριστώ Παντελή, καλή σου μέρα φίλε μου.


Aspa είπε... Best Blogger Tips

Δοκίμασε κανείς στον τίτλο:

< h 2 > < / h 2 >

χωρίς κενά;


kosmonaytis είπε... Best Blogger Tips

TΟ δοκίμασα και εγω ασπα τον κοδικο σου και μπορώ να πω πως είναι καλήτεροσ απο τον δικο μου γιατι σε εμενα αφινε και κενό σαν να έγραφα τιτλο κανονικα


kosmosnews είπε... Best Blogger Tips

παιδια το & n b s p ; πιανει 100%

http://kosmosnews.blogspot.com/


AATON είπε... Best Blogger Tips

Τελικά την λύση την έδωσε η Άσπα, και είναι αυτή:
<h2></h2>
Αντιγράψτε το και βάλτε το στον τίτλο όπως το βλέπετε.
Άσπα, εγώ και όλοι μας, σε υπέρευχαριστούμε, όντως δούλεψε τώρα που το δοκίμασα ξανά :))


Aspa είπε... Best Blogger Tips

Παρακαλώ!
Χαίρομαι που η λύση μου βοήθησε!

:) :) :)


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next