21 Ιουνίου 2010



13 Τέλος με τα URL-τραινάκια

Σήμερα ανακάλυψα μια σελίδα, που νομίζω θα ενδιαφέρει και εσάς. Την Dot.tk Γιατί να σας ενδιαφέρει; Πολύ απλά, για τους παρακάτω δύο λόγους. 1. Ξεχάστε το ατέλειωτο URL του Blog σας, κάνοντάς το πολύ πιο σύντομο, και πιο εύκολο να το θυμάται κάποιος, αντικαθιστώντας το με ένα νέο. 2. Επειδή είναι εντελώς δωρεάν. Πατώντας στον παρακάτω Banner, θα βρεθείτε στην σελίδα Dot.tk. Στον χώρο που σας ζητάει να βάλετε ένα URL, βάλτε αυτό του Blog σας, το τωρινό, το ατελείωτο. Για παράδειγμα, αν πατήσετε εδώ στα παρακάτω Link που έφτιαξα για μένα, abebablog.tk nikos.tk θα βρεθείτε (σε νέο παράθυρο) και πάλι στο blog μου, αλλά με άλλη διεύθυνση την κάθε φορά, όπως θα δείτε και επάνω, ψηλά στον Browser.. δοκιμάστε το) Στα επόμενα βήματα, θα σας ζητήσει να γράψετε το νέο και πιο σύντομο, που επιθυμείτε. Κάντε μια δοκιμή, όπως έγραψα πιο πάνω, είναι τελείως δωρεάν.
"Γειά σου,Εάν βρέθηκες για πρώτη φορά στο Blog μου, και εάν σε ενδιαφέρουν οι αναρτήσεις μου, μπορείς να εγγραφείς στο RSS feed του Blog. Μπορείς επίσης να κάνοντας εγγραφή στο Newsletter του blog μου, να λαβαίνεις απ ευθείας κάθε μου ανάρτηση στο email σου. Είσαι Twitter user; τότε μπορείς επίσης να με κάνεις Follow στο Twitter. Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις,"
Οι Σπόνσορες του Blog




Print this post



Related Posts :



13 σχόλια:

TheoCoach είπε... Best Blogger Tips

Νίκο πολύ καλό. Έκανα κι εγώ ένα domain εκεί. ( http://www.theocoach.tk )

Απλά μετά είδα ότι έχει περιορισμό. Δηλαδή για το free account σου επιτρέπει μόνο 25 hits σε 90 ημέρες. Δηλαδή τίποτα. Για αγορά του domain την τιμή που δίνει τη βρίσκεις κι αλλού.

Ευχαριστώ πάντως

Θοδωρής


AATON είπε... Best Blogger Tips

Θοδωρή μου, 25 επισκέπτες στους 3 μήνες ισοδυναμούν με 8-9 το μήνα. Δεν νομίζω να είναι μεγάλος περιορισμός, ποιός δεν έχει 9 επισκέπτες σε ένα μήνα;


Κωνσταντίνος είπε... Best Blogger Tips

Νίκο, ΔΕΝ ΦΑΝΤΑΖΕΣΕ ΠΟΣΟ ΤΟ ΕΨΑΧΝΑ ΑΥΤΟ!!
1000000 ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!

Είμαι το παιδί που ήθελε κάποια βοήθεια με το read more από το gate-89.tk(Πλέον!!!)


AATON είπε... Best Blogger Tips

Χαίρομαι Κωνσταντίνε που σου φάνηκε χρήσιμο.


Λενα είπε... Best Blogger Tips

ειμαι εκτος θεματος το ξερω συγνωμη αλλα το λινκ για επικοινωνια μαζι σου δεν μου δουλευε..εχω στο μπλογκ μου ενα βραβειο για σενα..ξερω οτι εχεις λαβει πολλα αλλα εχω βοηθηθει απο σενα παρα πολλες φορες..κ αυτο το βραβειο ειναι το λιγοτερο που μπορω να κανω
σ ευχαριστω


AATON είπε... Best Blogger Tips

Σε ευχαριστώ πολύ Λένα, χαλάλι η μικρή παρέμβαση :))
Έρχομαι να το πάρω και να το αναρτήσω στα Awards, φιλιά Λενάκι..


kiriakosGR είπε... Best Blogger Tips

είναι κάπως περίεργο το όλο πράγμα Νίκο.
Το χρησιμοποίησα αλλα συμβαίνει το εξης: Οι μηχανές αναζήτησης το βγάζουν ώς καινούργιο site, χρειάζεται στο google analytics να δηλώσεις το ''νέο'' site, και μου είναι βλακεία να προωθω δυο διαφορετικά ονόματα, και επίσης να να βλέπω δύο διαφορετικες επισκεψιμότητες.... εντάξει...περί ορέξεως!!


Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips


Ακούστε Ελληνικό Ραδιόφωνο και δείτε Ελληνική τηλεόραση, εντελώς δωρεάν από τη διεύθυνσή EMAX.GR (emax.gr) !

Όλοι οι ελληνικοί ραδιοφωνικοί σταθμοί, και τα κυριότερα ελληνικά τηλεοπτικά κανάλια


AATON είπε... Best Blogger Tips

Ανώνυμε φίλε, σε ευχαριστούμε για το Link του emax.gr, το επισκευθήκαμε και το βάλαμε στα Favorites μας, αλλά δεν είναι ανάγκη να γεμίζεις και κάθε μου ανάρτηση με το Link αυτό. Μπορείς να ανεβάσεις μια διαφήμιση, είτε επι πληρωμή, είτε δωρεάν πατώντας στα ανάλογα Links και να το διαφημίσεις κανονικά. Θα σε παρακαλέσω ευγενικά, να σταματήσει αυτό το Spamming σύντομα.


Stelios Shady είπε... Best Blogger Tips
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

AATON είπε... Best Blogger Tips

Στέλιο χαίρομαι που σου φάνηκε χρήσιμο φίλε μου


hackaday είπε... Best Blogger Tips

Καλησπέρα Νικόλα. Το χρησιμοποιούσα γύρω στο 2001 όταν υπήρχαν οι δωρεάν σελίδες yahoo geocities. Τώρα δεν ξέρω πως είναι αλλά παλιά όποιος έκανε ανακατεύθυνση σε .tk μετά η υπηρεσία βομβάρδιζε τους επισκέπτες με διαφημίσεις πριν ανοίξει η σελίδα. Από τότε έχω να ασχοληθώ και δεν ξέρω αν άλλαξε αυτή η τακτική.


AATON είπε... Best Blogger Tips

Jimmy μάλλον άλλαξαν τακτική γιατί δεν είδα να συμβαίνει κάτι τέτοιο. Ποτέ φυσικά δεν μπορείς να είσαι σίγουρος μ' αυτούς, το δωρεάν σήμερα, δεν είναι πάντα και "τόσο δωρεάν" όσο υπόσχεται συνήθως :)


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next