25 Ιουνίου 2010



6 Εικόνες που δεν γίνονται Click

Αρκετές φορές θα σας έτυχε σίγουρα, ενώ διαβάζετε μια ανάρτηση, να πατήσετε κατά λάθος την εικόνα που έχει μέσα της, και να βρεθείτε "έξω απο το παράθυρο".. έτσι δεν είναι; Βέβαια, πάντα υπάρχει η δυνατότητα να ξαναγυρίσετε πίσω, μα είναι βαρετό και κουραστικό, ειδικά αν ξαναγίνει μέσα σε λίγα λεπτά. Για να σταματήσει να συμβαίνει αυτό, και να μην ταλαιπωρείτε τους φίλους που σας διαβάζουν, υπάρχει η εξής, και πανεύκολη συνάμα λύση. Δείτε πώς: Ο κώδικας στην "Επεξεργασία HTML, αρχίζει κάπως έτσι: a href κ.λ.π. και κάποια στιγμή, τελειώνει με το είδος της εικόνας (JPG, GIF, PNG ή ότι άλλο) και στο τέλος έχει αποσιωπητικά (") Αν λοιπόν μαρκάρουμε απο το href μέχρι και τα αποσιωπητικά δεξιά απο το JPG, GIF, η το PNG, όπως σας δείχνω και στην εικόνα..
Εικόνα: ΑΑΤΟΝ
..τότε, περνώντας το ποντίκι μας πάνω απο την εικόνα, θα δούμε ένα απλό βελάκι (αντί το γνωστό χέρι, όταν περάσουμε πάνω απο κάποιον σύνδεσμο), και αν κατόπιν πατήσουμε πάνω στην εικόνα (πατήστε εδώ στην δική μου), θα δούμε πλέον πως δεν πατιέται. Δοκιμάστε το.. Καλή επιτυχία.
"Γειά σου, Εάν βρέθηκες για πρώτη φορά στο Blog μου, και εάν σε ενδιαφέρουν οι αναρτήσεις μου, μπορείς να εγγραφείς στο RSS feed του Blog. Μπορείς επίσης να κάνοντας εγγραφή στο Newsletter του blog μου, να λαβαίνεις απ ευθείας κάθε μου ανάρτηση στο email σου. Είσαι Twitter user; τότε μπορείς επίσης να με κάνεις Follow στο Twitter. Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις,"
Οι Σπόνσορες του Blog




Print this post



Related Posts :



6 σχόλια:

fire B-fly είπε... Best Blogger Tips

xmmm malista bravo poly endiaferon


AATON είπε... Best Blogger Tips

Να σαι καλά φίλε μου


νεα χορωδία Καλαμαριάς είπε... Best Blogger Tips

καλημέρα, και ευχαριστώ εκ των προτέρων...πολύ καλό, αλλά γιατί μου μένει το χεράκι και δεν γίνεται βέλος;


AATON είπε... Best Blogger Tips

Γιατί κάπου έχει μείνει κάπου, κάποιο υπόλοιπο απο κώδικα που παραπέμπει σε Link, και δημιουργεί αυτόματα το χεράκι. Επειδή όμως λείπει το υπόλοιπο, δεν κλικάρεται. Αν το ψάξεις λίγο ακόμη, σίγουρα θα το βρείς.
Αν πάλι όχι, στείλε μου με εμαιλ τον αρχικό κώδικα, και απο κάτω τον επεξεργασμένο απο σένα, να σου δείξω εγώ μετά στην απάντηση ποιό είναι το (ας το πούμε) λάθος.


Ό,τι δε σε σκοτώνει... είπε... Best Blogger Tips

Χαιρετώ. Τα συγχαρητήριά μου για τις συμβουλές. Το πάλεψα λίγο με μια εικόνα και τελικά χρειάστηκε να κόψω και ένα δεύτερο κομμάτι, από ένα δεύτερο href μέχρι και το "blogger.com" που έγραφε.
Ευχαριστώ!


AATON είπε... Best Blogger Tips

Αυτό που μετράει είναι ότι κατάλαβες το νόημα και τα κατάφερες μια χαρά. Χαίρομαι γι αυτό :)


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next