30 Ιουνίου 2010



11 Για τον πατέρα μου

Juanito, είπα χθές κάποια στιγμή την ώρα που πίναμε καφέ σπίτι του, στον αδερφικό μου φίλο εδώ στο Τορόντο, τον Juan Opitz, ξέρεις ποιό ήταν πάντοτε το όνειρο του πατέρα μου;
_Ποιό;
_Να με ακούσει να ψέλνω τους ψαλμούς του Πάσχα
_Πώς και δεν σε άκουσε ποτέ;
Juan-R. Von Opitz

_Μία φορά που ήρθε να με ακούσει, σχόλαγε η εκκλησία, δεν πρόλαβε. Απλά δεν έτυχε.
_Πήγαινε έξω στο μικρόφωνο, μου είπε απλά και χαμογελώντας

Σηκώθηκα, πήγα μπροστά στο μικρόφωνο στον χώρο των ηχογραφήσεων, φόρεσα τα ακουστικά και περίμενα το σινιάλο του, πότε να αρχίσω. Δεν χρειάστηκε πολλή ώρα βασικά, μιάς και όλες τις φωνές που ακούγονται, τις έκανα εγώ, μόνος μου. Δεν ηχογραφήσαμε δα και καμία λειτουργία, 4-5 ψαλμούς όλο κι όλο.
Όσοι δεν αντέχετε τα "χριστιανικά" μην πατήσετε το Play

Είπαμε, είναι μια μικρή αφιέρωση στον πατέρα μου.
Juanito! Muchas gracias a mi hermano..





Print this post



Related Posts :



11 σχόλια:

Theodosia είπε... Best Blogger Tips

Ήθελα να σε ακούσω να ψέλνεις!!!

Σήμερα επιτέλους μου έδωσες αυτή την χαρά.


Ε.Π είπε... Best Blogger Tips

Πολύ ωραία! Μπράβο!!


O Φουρνιωτης είπε... Best Blogger Tips

Μπράβο Νίκο


Δέσποινα είπε... Best Blogger Tips

Μπράβο,καλά έκανες και το έκανες αφού ένιωθες ότι το χρωστάς στον πατέρα σου.


Eva Neocleous είπε... Best Blogger Tips

Συγχαρητήρια Νίκο!
Μας εκπλήσσεις συνεχώς!


AATON είπε... Best Blogger Tips

Κι εγώ σας ευχαριστώ πάρα πολύ, που δεν μου πετάξατε χαριτωμένες ντομάτες, αν και είναι μπόλικες και φθηνές λόγω εποχής :)


ria είπε... Best Blogger Tips

εκπληκτικό!

ο μπαμπάς σου πρέπει να είναι πολύ περήφανος για σένα!


Marinos είπε... Best Blogger Tips

Μου αρέσει που επιχειρείς και δοκιμάζεις.. Σε γενικές γραμμές ο ψαλμός ηχητικά ευήκοος, κάπου κάπου αισθάνθηκα ότι ξέφυγες λίγο ή τουλάχιστον στα δικά μου ευαίσθητα αυτιά ακούστηκε η φωνή σου να μην "συμπλέει¨στις επιγενόμενες επαναλήψεις... Θα πρέπει να αναφέρω εδώ όμως ότι η κίνησή σου δείχνει ευαισθησία, ήθος και χαρακτήρα και επειδή σε γνωρίζω προσωπικά και τα λέμε κάπου κάπου θέλω να ξέρεις ότι σε εκτιμώ και σε αγαπώ σαν φίλο και άνθρωπο γιατί έχεις πολλά προσόντα που σε κάνουν να διακρίνεσαι και να ξεχωρίζεις.. Το θεωρώ λοιπόν αξιέπαινο το τόλμημα και με τις γνώσεις που έχεις και την πείρα στην μουσική μπορείς να το αξιοποιήσεις... Μαρίνος


RELEASE GREECE είπε... Best Blogger Tips

Μπράβο ρε Φίλε συγχαρητήρια!Και μόνο που το επιχείρησες δείχνει πως όχι απλά ένας "τυχαίος/απλός/κοινός" άνθρωπος δεν είσαι, αλλά ένα σπάνιο Παλικάρι συνειδητοποιημένο με αρχές και πάρα πολλά χαρίσματα και αρετές που με κάθε ευκαιρία πηγάζουν από μέσα σου αυθόρμητα!Δεν είμαι ούτε εγώ ικανός αλλά πιστεύω πως και κανείς άλλος αρμόδιος ακόμα και κάποιος ειδήμων δεν έχει το δικαίωμα να κρίνει το αποτέλεσμα γιατί εδώ απλά μιλάμε για κατάθεση ψυχής και δη στην προκειμένη περίπτωση που έχει να κάνει και με τον πατέρα σου ο οποίος θα πρέπει να είναι πολύ υπερήφανος για το χαρακτήρα σου και να καμαρώνει για το γιο του και την ιδιοσυγκρασία που σμίλεψε (όπως καταλαβαίνω) από μικρό παιδί.Συγχαρητήρια και πάλι.Μακάρι το ένα τρίτο των Ελλήνων και πόσο μάλλον των νέων να είχαν τέτοια πνευματική και ηθική παιδεία... Τα πράγματα θα ήτανε πολύ διαφορετικά και δε θα είχε ξεπέσει έτσι αυτή η χώρα που μόνο στα χαρτιά ακόμη ονομάζεται Ελλάδα. Ειλικρινά με συγκίνησες κι ένα ρίγος διαπέρασε το σώμα μου ακούγοντας αυτό το απόσπασμα. Μπράβο και πάλι μπράβο!!!


Evi Ou είπε... Best Blogger Tips

Καταρχήν θέλω να σου πω οτι με έχεις βοηθήσει αρκετά στο θέμα δημιουργίας ιστοσελίδων. Όσο για τον τρόπο που ψέλνεις, ευχάριστος. Συνέχισε έτσι.


AATON είπε... Best Blogger Tips

@Evi Ou σε ευχαριστώ πολύ :)


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next