22 Ιουνίου 2010



4 Χωρίς λόγια..

Μερικές φορές, τα λόγια είναι περιττά. Θέλω να πω και απο εδώ στην μικρή μου κόρη Λία, συγχαριτήρια για το πτυχίο της, που με έκανε και αυτή περήφανο όπως η Μελίνα και ο Daniel, καλή συνέχεια και επιτυχία στις παραπέρα σπουδές της, και ότι την αγαπώ πολύ..
"Γειά σου,Εάν βρέθηκες για πρώτη φορά στο Blog μου, και εάν σε ενδιαφέρουν οι αναρτήσεις μου, μπορείς να εγγραφείς στο RSS feed του Blog. Μπορείς επίσης να κάνοντας εγγραφή στο Newsletter του blog μου, να λαβαίνεις απ ευθείας κάθε μου ανάρτηση στο email σου. Είσαι Twitter user; τότε μπορείς επίσης να με κάνεις Follow στο Twitter. Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις,"
Οι Σπόνσορες του Blog




Print this post



Related Posts :



4 σχόλια:

Theodosia είπε... Best Blogger Tips

Γιατί στάθηκα εδώ και σου σχολίασα; Γιατί νιώθω αυτό που νιώθεις. Συγχαρητήρια λοιπόν στην μικρή σου και πάντα να σε κάνει υπερήφανο:)


O Φουρνιωτης είπε... Best Blogger Tips

Συγχαρητήρια


George Fakos είπε... Best Blogger Tips

χαίρομαι κι εγώ Νίκο μου... συγχαρητήρια!!!


AATON είπε... Best Blogger Tips

Ευχαριστώ πολύ παιδιά, να 'στε πάντα καλά :)


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next