18 Ιουνίου 2010



7 Πρόβλημα σύνδεσης στον Πίνακα ελέγχου

Απο εχθές συνάντησα ένα μεγάλο πρόβλημα με το να συνδεθώ στον Πανόπτη μου. Δεν έδωσα μεγάλη σημασία χθές, πιστεύοντας πως θα λυθεί αν είναι κάτι που αφορά τον Firefox, δεν μπορεί, σκεύτηκα, θα το διορθώσουν.
Μου ζήτησε όμως ένας φίλος σήμερα, να του φτιάξω και να του τοποθετήσω εγώ ένα λογότυπο στο blog του. Μέχρι εδώ όλλα καλά.
Μόλις όμως έλαβα την πρόσκλησή του για να μπώ σαν διαχειριστής και να του το ανεβάσω, ο Browser έκανε σαν τρελός, και στο τέλος μου έδεινε σφάλμα, μη μπορώντας να ανοίξει την σελίδα του Πίνακα ελέγχου.

Δοκίμασα με τον Internet Explorer, και μου άνοιξε κανονικά. Παραξενεύτηκα..
Άρα, είχε να κάνει με τον Firefox.
Ναι αλλά, γιατί μου ανοίγανε κάποιες σελίδες, όπως το να κάνω νέα ανάρτηση, η οτιδήποτε άλλο, και όχι αυτή του Πίνακα ελέγχου μου;

Επειδή μπορεί να συμβεί και σε σας, αφού έψαξα να βρώ μια λύση, και την βρήκα, αποφάσισα να την μοιραστώ μαζί σας, σε περίπτωση που πάθετε κι εσείς το ίδιο.

Να πώς το έλυσα λοιπόν:
1. Πάτησα Tools (εργαλεία) --> Options (επιλογές)
Μου άνοιξε ένα παράθυρο. Στο Privacy (αυτό με την μάσκα) επέλεξα να δέχεται Cookies κ.λ.π., όπως τα βλέπετε και στην εικόνα.


Κατόπιν, πάτησα στο "Exceptions" (δείτε την επόμενη εικόνα)


και στο παραθυράκι που άνοιξε, έψαξα να βρώ το Cookie του Πίνακα ελέγχου, βασικά οτιδήποτε έγραφε blogger.com, και αφού βρήκα κάποιο, το μαρκάρισα πατώντας επάνω του, και πάτησα "Remove Site".
Έσβησα και το Cache, μαζί με τα Cookies που είχαν μαζευτεί πατώντας το "Show Cookies".
Κατόπιν έκλεισα το παράθυρο με τα Tools.

2. Μετά, επάνω ψηλά στον Firefox, γράφει "History", δείτε το για να καταλάβετε ποιό εννοώ..




Tο πάτησα, και επέλεξα "Show All History".


Μου άνοιξε ένα παράθυρο, και στα δεξιά του είχε εικονίδια σαν ημερολόφια, με ιστορικά του σήμερα, του χτές, ενός μήνα κ.λ.π.
Έκανα διπλό κλίκ στων 7 ημερών, ..δείτε πού:



Αφού πάτησα λοιπόν πάνω σ' αυτό (διπλό κλίκ είπα), άνοιξε απο κάτω μια λίστα με Links, όπου και έψαξα να βρώ το Link του Πίνακα ελέγχου μου, βασικά οτιδήποτε είχε να κάνει δηλαδή με την Blogger και πάλι.
Προσέξτε: Μαρκάροντάς το κάθε ένα ξεχωριστά, πάτησα "δεξί" μάους, και επέλεξα "Forget about this Site"
όπως σας δείχνω στην εικόνα που ακολουθεί..



και επέλεξα το "Forget About this Site"
Πάτησα όπως είπα και στα υπόλοιπα Link που σχετίζονταν με την Blogger, και το έβαλα να τα "ξεχάσει".
Κατόπιν έκλεισα το παραθυράκι.

3. Έκλεισα τον Firefox και του έκανα επανεκίνηση (τον Firefox, κι όχι το Computer).
Δοκίμασα με το που άνοιξε, να ανοίξω πάλι την σελίδα που δεν μου άνοιγε με τίποτε,
και μου άνοιξε επί τέλους μια χαρά
...

Εύχομαι να μην χρειαστεί να κάνετε ποτέ σας αυτά τα βήματα (όχι γιατί είναι τίποτε σπουδαίο, αλά είναι σπαστικό πέρα για πέρα), αλά κρατήστε αυτήν την ανάρτηση κάπου φυλαγμένη καλού κακού, δεν θα σας βλάψει, και στην περίπτωση που σας συμβεί κάτι παρόμοιο, θα σας λύσει τα χέρια γρήγορα.

Να έχετε μια όμορφη μέρα


"Γειά σου, Εάν βρέθηκες για πρώτη φορά στο Blog μου, και εάν σε ενδιαφέρουν οι αναρτήσεις μου, μπορείς να εγγραφείς στο RSS feed του Blog. Μπορείς επίσης να κάνοντας εγγραφή στο Newsletter του blog μου, να λαβαίνεις απ ευθείας κάθε μου ανάρτηση στο email σου. Είσαι Twitter user; τότε μπορείς επίσης να με κάνεις Follow στο Twitter. Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις,"



Οι Σπόνσορες του Blog




Print this post



Related Posts :



7 σχόλια:

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε... Best Blogger Tips

ΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΦΗΣΩ ΕΝΑ ΦΙΛΙΚΟ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟ ΓΙΑ ΤΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ.ΑΣ ΧΑΜΟΓΕΛΑΜΕ ΟΣΟ ΜΠΟΡΟΥΜΕ:)))
ΠΑΝΤΑ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΟΥ ΦΙΛΕ ΝΙΚΟ.


DaisyCrazy είπε... Best Blogger Tips

Νίκο μου πολύ χρήσιμη πληροφορία. Πιστεύω μπορούμε να κάνουμε αυτά τα βήματα κι αν αφήσουμε ένα κομπιουτερ της δουλειάς και πάρουμε ένα άλλο. Ειδικά τα βήματα με τα κούκυς. Εγώ νόμιζα ότι αν σβήσουμε τα κούκυς δεν θυμάται τίποτα ο φάιαρφοξ αλλά προφανώς θυμάται.
Καλή σου μέρα και καλή βδομάδα!


Κακες Παρεες είπε... Best Blogger Tips

recpect!!
Nα εισαι παντα καλα!!
Ευχαριστω παρα πολυ για την βοηθεια !!!


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** JK καλημέρα και σε σένα φίλε μου

*** Daisy να που θυμάται, είδες θυμητικό ο κακούργος; φιλιά :)

***Κακές παρέες, χαίρομαι που σε βοήθησε φίλε μου, να 'σαι καλά.


idiadromi είπε... Best Blogger Tips

τα εκανα ολα κατα γραμμα
επιτελους μπαινω στον πανοπτη και στην επεξεργασια προφιλ αλλα με τιποτα στον πινακα ελεγχου


serenata είπε... Best Blogger Tips

παιδεύομαι μια βδομάδα τώρα με το ίδιο πρόβλημα...
και τι δεν έχω κάνει...στο τέλος η google μου είπε πως μπορεί κάποιος να θεώρησε το blog μου υβριστικό ή να έκανε λάθος και να το απενεργοποίησε η google μου ζητήσαν συγγνώμη αλλά μέχρι εκεί!


serenata είπε... Best Blogger Tips

Οι αναρτήσεις μου εμφανίζονται στο blog αλλά όχι στον πίνακα ελέγχου.
Δεν ξέρω αν έκανα εγώ κάτι λάθος.
Αυτό συμβαίνει από τις 3 Μαρτίου 2012.
Τελευταία ανάρτηση που φαίνεται στον πίνακα ελέγχου έγινε στις 2 Μαρτίου 2012.
Μήπως μπορείς να βοηθήσεις;
Θα το εκτιμούσα αφάνταστα!!


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next