17 Ιουνίου 2010



1 Λίγη ντροπή ρε φίλε

Γειά σου συνάδερφε
_Συγνώμη;
_Είπα γειά σου συνάδερφε
_Δεν είμαι σερβιτόρος, γιατί είμαστε συνάδερφοι;
_Εεεε.. τραγουδάω κι εγώ..
_Τραγουδάει και η γιαγιά μου, ποτέ της όμως δεν με είπε "συνάδερφο"
_Ναι αλλά εγώ τραγουδάω, γιατί είμαι τραγουδιστής
_Ξέρεις γιατί τραγουδάς;
_Γιατί έχω φωνάρα;
_Όχι
_Τότε γιατί;
_Γιατί δεν ντρέπεσαι
_Γιατί το λές αυτό Ράμμο;

Να σου πώ το γιατί.
Μέχρι προχθές νεαρέ, ήσουν σερβιτόρος σε μικρομάγαζα τριγύρω, μέχρι που ένα απο αυτά άρχισε τα Καραόκε. Έμαθες λοιπόν δέκα τραγούδια απ' έξω, και την είδες τραγουδιστής.
Με δέκα τραγουδάκια και είκοσι, δεν παινεύεσαι. Υπάρχουν συνάδελφοι που γνωρίζουν χιλιάδες, και δεν θα τους ακούσεις ποτέ να παινεύονται πως είναι τραγουδιστές, απλά, "γιατί είναι".

Το αν είσαι φωνάρα, να το αφήνεις να το λένε οι άλλοι για σένα, ποτέ εσυ ο ίδιος. Και απο όσο σε άκουσα και απο όσα λένε οι συνάδελφοι μουσικοί που έτυχε να σε ακούσουν η να σε "συνοδεύουν" σε κάποια "παράστασή" σου, αλλού πατάς κι αλλού βρίσκεσαι, οπότε χαμήλωσε τους τόνους.

Άρχισες επίσης (μου τα 'πανε) να παινεύεσαι για να κάνεις ντόρο, πως δούλεψες με τον Σφακιανάκη, με τον Ρέμο και κάποιους ακόμη.
Το να αδειάζεις τασάκια και να σερβίρεις μπύρες, δεν είναι καθόλου υποτιμητικό αν το κάνεις για επιβίωση, μα δεν το χρησιμοποιείς και για να προβληθείς, ούτε το διαστρεβλώνεις, μπάς και πιστέψουν οι άλλοι πως έκανες "άλλη" δουλειά με τους εν λόγω καλλιτέχνες.

Ας πούμε όμως και το άλλο. Πώς πήγες κλάφτηκες, έβαλες και την θεία σου την όμορφη Μαγδάλω να παρακαλέσει τους διοργανωτές σε κάποια συναυλία εδώ, ώστε να σου επιτρέψει κάποιος καλλιτέχνης να πείς κανένα τραγούδι πρίν ή μετά απ' αυτόν, ή και μαζί του ακόμη.
Έχει βλέπεις πάρα πολλούς που είναι ταπεινά, καταδεκτικά και σεμνά παιδιά.
Και μετά, τι;
Δούλεψες θα πείς με τον Γονίδη για παράδειγμα;

Προσπαθείς να κλέψεις λίγη δόξα απο τον άλλο; Άρα δεν έχεις δική σου.
Και εγώ νεαρέ, συναδέλφους θεωρώ τους πάντες, και τις καθαρίστριες και τους σερβιτόρους, και τους μουσικούς και τους καλλιτέχνες και κάθε έναν τίμιο βιοπαλαιστή, γιατί βιοπαλαιστής είμαι κι εγώ, κι έκανα σχεδόν κάθε δουλειά που μπορείς να σκεφτείς.
Και σερβιτόρος έκανα, και τασάκια άδειασα, και σκάλες καθάρισα, και οικοδόμος έκανα..

Και θεωρώ συνάδελφο τον καθ' ένα ταπεινό, αρκεί να έχει την δική του δόξα, όσο μικρή κι αν είναι, αρκεί να είναι δική του, και αρκεί να μπορεί να κοκκινίζει όταν πρέπει, συνεσταλμένα.

Τους ξεδιάντροπους, τους φαφλατάδες και τους αλλοπαρμένους τους απεχθάνομαι.
Οπότε, λίγη ντροπή φίλε δεν θα σε έβλαπτε..αρχίνα να κοκκινίζεις.


"Γειά σου,Εάν βρέθηκες για πρώτη φορά στο Blog μου, και εάν σε ενδιαφέρουν οι αναρτήσεις μου, μπορείς να εγγραφείς στο RSS feed του Blog. Μπορείς επίσης να κάνοντας εγγραφή στο Newsletter του blog μου, να λαβαίνεις απ ευθείας κάθε μου ανάρτηση στο email σου. Είσαι Twitter user; τότε μπορείς επίσης να με κάνεις Follow στο Twitter. Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις,"






Print this post



Related Posts :



1 σχόλια:

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Πρέπει να είσαι σοφός. Αυτά πο έγραψες, θα τα ζήλευε ο κάθε Θεολόγος, και στο λέω ως Θεολόγος αγαπητέ μοι ΑΑΤΟΝ!!


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next