15 Ιουνίου 2010



4 Να σε πώ το μοίρα σου;


Τί γράφει Νικόλα το ζώδιό μου;
_Πές μου λίγο τι ζώο είσαι;
_Ταύρος
_Το ψιλιάστηκα
_Απο πού;
_Μονάχα τα μοσχάρια και τα γίδια τρώνε χόρτο, άρα, ή Ταύρος, η Κριός ή Αιγόκερος θα ήσουνα, τι διάλο, πήγαμε και σχολείο.
_Τα μαθαίνατε αυτά στο σχολείο;
_Αμέ; στα θρησκευτικά και στην ιστορία, κάθε μέρα χόρτο τρώγαμε, και ο δάσκαλος, βόδια μας ανέβαζε, γίδια μας κατέβαζε.
_Κοίτα να δείς έ, και τι λέει; πές μου..πές μου..
_Επιμένεις έ;
_Έλα ρε λέγε..
_Λιεπόννν.... μουσκάρι είπαμε, ..νάτο!!
_Ταύρος..
_Το ίδιο κάνει. Λοιπόν, λέει.."Προσοχή με τα χρήματά σας.." ..κάτσε ρε, για ένα λεπτό, εσένα τι σε νοιάζει αυτό;
_Πώς δεν με νοιάζει.. και γιατί να μη με νοιάζει;
_Αφού ρε δεν έχεις σάλιο για γραμματόσημο, για ποιά χρήματά σου να σε νοιάζει;
_Δεν πειράζει, διάβασε παρακάτω, κι άσε τα χρήματα
_"Και να προσέξετε την υγεία σας" λέει..
_Πράγματι, πρέπει να προσέχω..
_Καπνίζεις;
_Όχι
_Πίνεις;
_Όχι
_Ξενο..τίπ-τίπ;
_Θεός φυλάξει..
_Τρως λιπαρά;
_Χορτοφάγος είμαι..
_Το χόρτο βλέπω έχει μπεί για καλά στη ζωή σου έ;
_Ζω υγιεινά..
_Τι σκατά να προσέξεις μετά ρε χαμένε; εσυ έτσι όπως ζείς, ντιρέκτ για αυτοκτονία το πάς
_Παρακάτω;
_Τυχερός σας αριθμός το 5
_Και τις άλλες φορές το πέντε μου βγήκε τυχερός μου αριθμός
_Λογικό
_Γιατί;
_Πέντε δάχτυλα έχει μια μούντζα
_Στα μούτρα σου
_Στα δικά σου, εγώ δεν τρώω χόρτα
_Πάντως, έχει απόλυτο δίκιο, ακριβώς όπως τα γράφει είναι ρε συ.
_Μούσκαρε, τόση ώρα το ωροσκόπιο του Ζυγού σου διάβαζα..
_Άντε να χαθείς, καλικάντζαρε..
_Θα πάω ρε, αν μου υποσχεθείς ότι θα κόψεις το χόρτο!!


"Γειά σου,Εάν βρέθηκες για πρώτη φορά στο Blog μου, και εάν σε ενδιαφέρουν οι αναρτήσεις μου, μπορείς να εγγραφείς στο RSS feed του Blog. Μπορείς επίσης να κάνοντας εγγραφή στο Newsletter του blog μου, να λαβαίνεις απ ευθείας κάθε μου ανάρτηση στο email σου. Είσαι Twitter user; τότε μπορείς επίσης να με κάνεις Follow στο Twitter. Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις,"



Οι Σπόνσορες του Blog




Print this post



Related Posts :



4 σχόλια:

ephee είπε... Best Blogger Tips

Πάρε και καμάκι από ταξιτζη:

-Κοριτσάκι, τι ζώδιο είσαι;
-Καρκίνος..
-Α, ωραίο ζώδιο (όχι τι θά'λεγε...)
-Κακοήθης..

Και η συζήτηση έλαβε τέλος.


TwistedTool είπε... Best Blogger Tips

Νίκο, ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ! ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

Ωραίος λέμε!!


DaisyCrazy είπε... Best Blogger Tips

ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
Τι ζώο είσαι; Αυτό μου άρεσε πολύ! Όλοι λέμε μαλακίες τα ζώδια κτλ αλλά τα διαβάζουμε τα ρημάδια. Τουλάχιστον εγώ τα διαβάζω, το παραδέχομαι :)

Καλημέρα Νίκο. Χαθήκαμε..


VAD είπε... Best Blogger Tips

Αντε καλα κρασιά πες του με την...υγιεινή διατροφή του!Ασήμωσε να σε το πω:)))
Καλημέρα,καπετάνιε,απο Ελλάδα,ε;;:)))


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next