13 Ιουνίου 2010



8 Ε, ναι!

Το τελευταίο διάστημα, δέχομαι πολλά Email απο νέους κυρίως χρήστες στον χώρο του Blogging, οι οποίοι με ρωτάνε διάφορες ερωτήσεις, σχετικά με απορίες που έχουν και για τυχόν προβλήματα που συναντάνε. Και πολύ καλά κάνουν.

Βασικά, στις περισσότερες ερωτήσεις τους, υπάρχει και μια σχετική ανάρτηση που έκανα παλιότερα, μα λίγοι "το ψάχνουν". 

Ξαναλέω λοιπ..
Ξαναγράφω λοιπόν:
Επάνω ψηλά, βλέπετε μια σειρά με κόκκινα κουμπιά όπως στην απο κάτω εικόνα;

Τα βλέπετε.. σωστά;
Πολύ ωραία!!
Πατήστε τα λοιπόν και μιά φορά μερικοί..
Δεν δαγκώνουν βρε παιδιά, για εσάς τα έφτιαξα, όχι για μένα, ούτε τα έχω εκεί επάνω για να γεμίσω τον κενό χώρο.

Γιατί τόση ακαταδεξία στο να πατάνε κάποιοι επάνω στα Link, που βάζει κάποιος στο Blog του; Κάθε σελίδα εξωτερική, και όταν λέω εξωτερική, εννοώ εκτός Blog, χρειάστηκε χρόνο και κόπο να φτιαχτεί και να ανεβεί σε κάποιον εξωτερικό Server. Στοιχίζει επίσης, δεν είναι δωρεάν. Το να τις επισκέπτεστε λοιπόν κάπου κάπου, είναι τουλάχιστον ηθική ικανοποίηση για τον εκάστοτε Webmaster. Στο κάτω κάτω, για να σας διευκολύνουμε τις φτιάχνουμε, όσοι τις φτιάχνουμε, δεν είναι ούτε για κακό σας, ούτε για να σας κουράσουμε.

Εκεί λοιπόν, σε ένα απο αυτά, θα βρείτε και μια λίστα με τίτλους, απο τις αναρτήσεις που έκανα ως τώρα, και που σίγουρα οι 9 στους 10, θα βρείτε και την λύση για αυτό που σας απασχολεί. Πατώντας τον τίτλο που σας ενδιαφέρει, ανοίγει η σχετική ανάρτηση σε νέο Window, και, ...αυτό ήταν όλο.

Κάποιοι θα βιαστούν πάλι και θα με κατηγορήσουν για διάφορα με την σημερινή μου ανάρτηση.
Παλιό σακάκι, χιλιοφορεμένο, το μάθαμε το ποίημα.
Δεν με ενοχλεί να δέχομαι και να ανταλλάσσω αλληλογραφία καθημερινά, με οποιονδήποτε.
Μα την αλήθεια σας μιλάω. Χαίρομαι αφάνταστα για κάθε γράμμα, ασχέτως περιεχομένου.
Αλλά, για θέματα που θα μπορούσε να βρεί μόνος του κάποιος, αν έκανε λίγο κόπο να ψάξει, και δεν το κάνει, ε ναι, εκεί με ενοχλεί.
Όχι το ότι μου γράφει, αλλά το ότι δεν ψάχνει, το ότι δεν κουνάει το δαχτυλάκι του.

Φυσικά και δεν αναφέρομαι σε εκείνους που μου λένε, "Νίκο, βρήκα αυτή σου την ανάρτηση, μα δεν μου δούλεψε" ή "δεν τα καταφέρνω" ή δεν βασίζομαι να δοκιμάσω μόνος μου". Εκεί μάλιστα, χαίρομαι δέκα φορές να βοηθήσω, γιατί έψαξε και προσπάθησε ή έστω δεν βασίζεται τέλος πάντων, μα το κούνησε το δαχτυλάκι του.
Με καταλαβαίνετε τώρα τι λέω;

Και ένα τελευταίο.
Κάθε φορά που μου λέτε κάποιος "Νίκο, πέρνα απο το blog μου", για τον άλφα η τον βήτα λόγο, σας ικετεύω, μήν ξεχνάτε να βάζετε μαζί και το Link του Blog σας.
Και μην το παίρνετε στραβά, ότι δήθεν "την είδε κάποιος ο Νίκος και δεν θυμάται το Blog μου".

ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΑ ΘΥΜΑΜΑΙ ΟΛΑ! ΓΕΡΝΑΩ..

Και είναι πάνω απο χίλια αυτά που παρακολουθώ, δείξτε λίγη κατανόηση μερικοί, είναι αδύνατον να τα θυμάμαι όλα. Και ακόμη κι αν τα θυμάμαι, είναι πολύ μεγάλη διευκόλυνση απο πλευράς σας, το να βάλετε μαζί και το Link σας, ώστε με ένα απλό πάτημα, να βρεθώ αμέσως εκεί που μου ζητάτε να πάω. Βοηθάτε λίγο βρε παιδιά..


"Γειά σου, Εάν βρέθηκες για πρώτη φορά στο Blog μου, και εάν σε ενδιαφέρουν οι αναρτήσεις μου, μπορείς να εγγραφείς στο RSS feed του Blog. Μπορείς επίσης να κάνοντας εγγραφή στο Newsletter του blog μου, να λαβαίνεις απ ευθείας κάθε μου ανάρτηση στο email σου. Είσαι Twitter user; τότε μπορείς επίσης να με κάνεις Follow στο Twitter. Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις,"



Οι Σπόνσορες του Blog




Print this post



Related Posts :



8 σχόλια:

TwistedTool είπε... Best Blogger Tips

Σιγά που γερνάς βρε ψεύτη! :)

Έχεις απόλυτο δίκιο, Νίκο. Δε φτάνει που φτιάχνεις τόσα πράματα για να μας βοηθήσεις, το λιγότερο που μπορούμε να κάνουμε είναι να ψάχνουμε λίγο πριν σε "ενοχλήσουμε", παρόλο που ξέρω πως δε θεωρείς ενόχληση τα μηνύματα μας..

Καλή δύναμη, φίλε μου!


VAD είπε... Best Blogger Tips

Παλιόγερε:)))

Καλημέρα από Ελλάδα:)


vorini είπε... Best Blogger Tips

Kαλημέρα Νίκο..!!


ria είπε... Best Blogger Tips

χαρά στην υπομονή σου, νίκο!


Idea Studio είπε... Best Blogger Tips

Αρχικά, κρύβε λόγια για ηλικίες γιατί μας 'παίρνει όλους η μπάλα'...Αν εσύ είσαι γέρος τι να πω εγώ;
Είσαι αξιέπαινος που μοιράζεσαι τόσα μαζί μας, χωρίς κανένα όφελος και έχεις κάνει τόσο κόπο να τα οργανώσεις με τόση φροντίδα για να είναι διαθέσιμα, εύπεπτα για όλους μας!! Σε ευχαριστούμε για την προσφορά σου και την υπομονή σου!


Theodosia είπε... Best Blogger Tips

Δάσκαλε, να είσαι καλά και σε ευχαριστώ θερμά για την συμβολή σου στην πρόοδο των blogger!


AATON είπε... Best Blogger Tips

Φίλοι και φίλες, δεν έγραψα την ανάρτηση για να μου πεί κανένας μπράβο. Δεν χρειάζομαι παινέματα, αλλά την βοήθεια όλλων σας, στο να μπορώ να βοηθάω τον καθ' ένα σας όσο πιο εύκολα γίνεται για όλους.
Το να κάθομαι για παράδειγμα να εξηγώ δεκάδες φορές μέχρι σήμερα, "πώς κάνεις κάποιον Διαχειριστή" ώστε να μπορεί να επέμβει στο blog σου, και ενώ έχω κάνει τήν σχετική (και αναλυτικότατη θα τολμήσω να πω) ανάρτηση, και ακόμη να με ρωτάνε "ΠΩΣ", πιστέψτε με, με έχει κουράσει.
Δεν την έχω δεί "κάπως" ούτε "καβάλησα καλάμι". Οι ώρες μου μπροστά στον υπολογιστή απλά, έχουν ελατωθεί κατά πολύ, οπότε κάθε λεπτό χαμένο, είναι εις βάρος κάποιου άλλου που περιμένει κάποια βοήθεια. Είναι κρίμα να περιμένει μέρες, επειδή κάποιος άλλος δεν θέλει να ψάξει την σχετική ανάρτηση που ίσως υπάρχει.

Θεοδοσία, δεν έχω κάνει τίποτε βασικά, απο το να ψάχνω λύσεις που άλλοι έδωσαν κοπιάζοντας πολύ περισσότερο απο μένα, και απλά, να τις μεταφράζω στα Ελληνικά, με τρόπο που να μπορεί να καταλάβει και ένας αρχάριος. Δεν είμαι ούτε προγραματιστής ούτε τίποτε. Ένα άτομο που συνεχώς ψάχνει και πάντα κάτι βρίσκει είμαι. Ίσως ξέρω απλά να ψάχνω σωστά. Τίποτε άλλο :)


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** TwistedTool, σίγουρα δεν θεωρώ τα μυνήματά σας ενόχληση. Όπως έγραψα, χαίρομαι για κάθε γράμμα που λαβαίνω, ασχέτως περιεχομένου.

*** Βασίλη, εμένα είπες παλιόγερο; Χμμμμ.. θα το πληρώσεις ;-)

*** Καλησπέρα Τάκη

*** Ρία, δώξα το Θεό, έχω μπόλικη ακόμη :)

*** Idea Studio, τα 47 καλή μου φίλη δεν κρύβονται όσο κι αν το θέλει κανείς, μα δεν υπάρχει και λόγος να τα κρύψει, γιατί είναι πανέμορφη ηλικία :)


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next