31 Μαΐου 2010



6 So, you thing you can blog?

Δέν υπάρχει τίποτε βασικά που να ήρθε στην Ελλάδα νωρίς, η ταυτόχρονα, μαζί με άλλες χώρες. Τα πάντα ήρθαν, και θα έρχονται, καθυστερημένα. Ένα απο αυτά, το ΝΕΤ, και κατόπιν -λογικό- το Blogging.
_Βλέπω λοιπόν για παράδειγμα σε κάποια blogs, το 95% των σχολιαστών, να είναι συγγενείς πρώτου βαθμού, και να έχουν ακριβώς το ίδιο όνομα και ίδιο Επώνυμο, το οποίο είναι: "ο/η Ανώνυμος είπε.." Πιστεύω πως 6 στις 10, ο ανώνυμος είναι ο ίδιος ο κάτοχος του blog, που προσπαθεί να προκαλέσει με διάφορες "μπηχτές" τους αναγνώστες ώστε να σχολιάσουν, δημιουργώντας ο ίδιος "σαματά" και "ένταση".
the Twitter fail whale error message.Οι υπόλοιπες 4% περιπτώσεις είναι, είτε κάποιο η κάποια τρομοκρατημένα ανθρωπάκια που θέλουν να πούν τη γνώμη τους δίχως να τους κάνει κανένας "ντά",  η κάποιοι που κινούνται μόνο με μάσκες, αλά παριστάνουν τους νταήδες, βρίζοντας, προσβάλοντας και απειλώντας τους πάντες..κρυμμένοι φυσικά.
Μόνο ένα 0,002% αφορά άτομα που δεν έχουν λογαριασμό, ή που δεν γράφουν βρισιές η σαχλαμάρες, μα παρ' όλλα αυτά προτιμούν την ανωνυμία.

_Λαβαίνω συχνά γράμματα, για να πώ την γνώμη μου για κάποιο blog που τώρα φτιάχνεται η που μόλις τελείωσε, με (κάπου κάπου) ευχαριστίες για την βοήθεια που πήραν απο κάποιες αναρτήσεις μου. Κοιτώντας προσεκτικά, δεν βλέπω πουθενά κάτι απο το δικό μου blog.
Βλέπω όμως να διαφημίζουν κάποια που θεωρούν "ανεβασμένα" με σκοπό πάντα φυσικά, το να αποκομίσουν κάποιο κέρδος απο την δημοτικότητά τους, "λίγα ψίχουλα κάτω απο το τραπέζι", το γνωστό σε όλους μας "γλύψιμο".
Στις πρώτες θέσεις για παράδειμα, έχουν πάντα το Τρωκτικό, για να καταλάβετε τι λέω, και μάλιστα το έχουν και στα ενημερωτικά blog. Κατάντησε δηλαδή ο Έλληνας να ενημερώνεται απο το τρωκτικό. Αν δεν υπήρχε αυτό, θα μέναμε όλοι στο σκοτάδι. Απορώ μετά κι εγώ με τη σειρά μου, γιατί ρωτάνε εμένα και όχι το τρωκτικό, να τους πεί την γνώμη του για το blog τους. Ενημερωτικό blog είναι βρε παιδιά, θα σας ενημερώσει, ρωτήστε τον.
(Στο σημείο αυτό θα δαγκωθούν ίσως κάποιοι φίλοι μου, μα όταν είναι κάτι να πω, θα το πω, δεν μου αρέσει να μασσάω τα λόγια μου)

_Κάθονται κάποιοι (οι περισσότεροι θα έλεγα) και κοιτάζουν, "με τι ασχολείται αυτός και έχει επιτυχία; ..Ααα, με αυτό ε; Κάτσε να τον αντιγράψω, κάνοντας το ίδιο κι εγώ". Καμία έμπνευση απο μόνοι τους, αναμετάδοση χιλιομασημένων ειδήσεων, και τα ίδια λάθη, χωρίς σταματημό.

_Όσον αφορά το Spamm. Μόλις τους κάνεις Follow, σε θεωρούν αυτόματα και λήπτη του Newsletter τους.Κάπου κάτι δεν κατάλαβαν σωστά πάρα πολλοί Έλληνες Blogger. Κωφεύουν επιδεικτικά στις κραυγές των παραληπτών, πως πρόκειται για ενόχληση αυτό που κάνουν, εκμεταλλευόμενοι σε ορισμένες περιπτώσεις την ανέχεια των άλλων, η τον δισταγμό τους να αντιδράσουν.


_Ξημεροβραδιάζονται στο Sync, Facebook, MSN, GTalk,
Facebook logoπαίζοντας τις "κουμπάρες" και δημιουργώντας φιλίες στο άψε σβήσε, τις οποίες φυσικά και χαλάνε και στο..σβήσε (το άψε δεν τους ξανα προλαβαίνει), και ξεροσταλιάζουν στο Alexa, παρακολουθώντας το πού έφτασε σε κατάταξη το blog τους.
Ενώ στο τελευταίο πράγμα που δίνουν σημασία, και που θα έπρεπε, είναι οι ίδιες οι αναρτήσεις τους.

_Επίσης, τελευταία μόδα. Η τσόντα. Ότι μπορεί να τραβήξει κόσμο (και απο πεινασμένους στο ελλαδιστάν, δόξα τον Γιαλαμπή) γίνεται προτοσέλλιδο με κραυγαλέους τίτλους, και ανεβάζουν το ένα τσοντο-βίντεο μετά το άλλο. Απο την τάδε, η τον τάδε, φωτογραφίες γυμνές, ειδήσεις ευτελούς χαρακτήρα και φτηνά κοτσομπολιά, αρκεί να αποκτήσουν επισκεψιμότητα, στοχεύοντας στην περιέργεια του κοινού ή την κουτσομπολίστικη τάση του. Λυπάμαι, μα για μένα προσωπικά, αυτό δεν θεωρείται Blogging.

_Και μετά, όλοι αυτοί, θα έρθουν και θα μου πούν με οίστρο και ποίηση, "εγώ γράφω μόνο για μένα, δεν με ενδιαφέρουν ούτε δόξες, ούτε χρήματα, ούτε κατατάξεις, ούτε τίποτε. Μόνο να αισθάνομαι καλά θέλω όταν γράφω"

Και εγώ, τους λέω πάντα ναι, και με χαμόγελο. Γιατί, είμαι κι εγώ "χθεσινός" βλέπεις, που ιδέα δεν έχει απο τίποτε απολύτως, και ότι του πουν το χάφτει αμάσητο. Ένας που μάλλον ασχολείται με το διαδίκτυο απο μόλις πρόπερσυ, και με το Blogging κάνα δυό τρία χρόνια μονάχα. Μαθαίνω όμως, που θα πάει..
Εσείς, καλού κακού, βγάλτε μόνοι τα συμπεράσματά σας..
Είναι Blogging όλλα όσα ανάφερα παραπάνω; η μήπως σπατάλη χρόνου;
Μπορεί να κάνω και λάθος, και, ουδείς αλάθητος, έτσι δεν είναι;

"Γειά σου, Εάν βρέθηκες για πρώτη φορά στο Blog μου, και εάν σε ενδιαφέρουν οι αναρτήσεις μου, μπορείς να εγγραφείς στο RSS feed του Blog. Μπορείς επίσης να κάνοντας εγγραφή στο Newsletter του blog μου, να λαβαίνεις απ ευθείας κάθε μου ανάρτηση στο email σου. Είσαι Twitter user; τότε μπορείς επίσης να με κάνεις Follow στο Twitter. Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις,"

Οι Σπόνσορες του Blog







Print this post



Related Posts :



6 σχόλια:

Gaurakos είπε... Best Blogger Tips

Γεια σου Νικόλα.
Μαρκάρω ένα απόσπασμα απο το παραπάνω κείμενο.

[Πιστεύω πως 6 στις 10, ο ανώνυμος είναι ο ίδιος ο κάτοχος του blog, που προσπαθεί να προκαλέσει με διάφορες "μπηχτές" τους αναγνώστες ώστε να σχολιάσουν, δημιουργώντας ο ίδιος "σαματά" και "ένταση".]

Aκόμα δεν έχεις δει και επωνυμα τέτοια σχόλια,από τον ίδιο τον blogger. Να είναι ο ίδιος ο Blogger με 5 διαφορετικά ονόματα. Θα γίνει και αυτό,υπομονή.
Θα το καταλάβεις αν όχι αμέσως γρήγορα πάντως.

Όπως σου έχω πει ασχολούμαι και με uploading-downloading σε trackers, πως γίνεται με το που ανεβάζει κάποιος κάτι μέσα σε ενα τρίλεπτο να έχει ήδη 5 σχόλια απο τους τάδε και να κατεβάζουν άλλοι χαχαχαχαχχαχα.

Θα γίνει και στα blogs και με επώνυμα τέτοια σχόλια υπομονή.

Βέβαια υπάρχουν και οι Bloggers που έχουν το δικό τους κοινό και πέφτουν αμέσως καλοπροαίρετα (δεν το λεω ειρωνικά) να τον σιγοντάρουν με τα σχόλια τους.


Apokalipsis999 είπε... Best Blogger Tips

Δυστυχώς γνωρίζω άτομα που δεν έχουν λογαριασμό στη GOOGLE και ούτε επιθυμούν φτιάξουν. Οπότε αν γρψουν κάτι υποχρεωτικώς θα το βάλουν ανωνύμως!
Στο δικό μου blog επί παραδείγματι, κάποια άτομα βάζουν το όνομα / ψευδόνυμο μέσα στο μήνυμά τους.

Γι' αυτό καλό είναι να μην το γενικεύουμε έτσι εύκολα την ανωνυμία στα σχόλια. Πάντως αυτό μπορεί να αποφευχθεί, βάζοντας την επιλογή να βάζουν σχόλια μόνο οι «επώνυμοι», και έτσι να μην υπάρχουν παράπονα...

Όμως, η ανωνυμία δεν πρέπει να μας πειράζει, αφού και οι επώνυμοι χρησιμοποιούν ψευδώνυμο! Δηλαδή, κεκαλυμμένη ανωνυμία!


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** Γαυράκο, το πιστεύω πως θα γίνει (αν δεν γίνεται ήδη)

*** Αποκάλυψις, φίλε μου, δεν γενικεύω, θα δείς αν προσέξεις πως αναφέρομαι 'και' σε αυτά τα άτομα εδώ:
"Μόνο ένα 0,002% αφορά άτομα που δεν έχουν λογαριασμό (δεν έβαλα το "και ίσως δεν το επιθυμούν να φτιάξουν") η που δεν γράφουν βρισιές η σαχλαμάρες, μα παρ' όλλα αυτά, προτιμούν την ανωνυμία"

Η ανωνυμία δεν ενοχλεί κανέναν, αν έχουμε να κάνουμε με ποιότητα χαρακτήρα πίσω απ' αυτήν. Αν όμως έχουμε να κάνουμε με ενοχλητικούς και άτομα χαμηλού επιπέδου (κοινωνικής μόρφωσης) τότε ενοχλεί και μάλλιστα πάρα πολύ.
Παρ' όλλα αυτά, δεν αφαιρώ (επιμένω) στην απαγόρευση ανώνυμων σχολίων. Προτιμώ να τα σβήνω αν και όταν πρέπει, δίνοντας τουλλάχιστον στους άλλους που την αξίζουν την ελευθερία αυτή.


Theodosia είπε... Best Blogger Tips

Πόσο δίκιο έχεις και πόσο είμαι περήφανη που δεν ξέφυγα από την πορεία που μου χάραξες με τις συμβουλές σου.


Johnpatra είπε... Best Blogger Tips

Η νέα ελληνική πατέντα είναι να έχουν φτιάξει ένα newslatter από feedburner ή το άλλο που έχεις εσύ το feedblitz και να έχουν εγγράψει τον εαυτό τους. Και κάθε φορά που έρχεται το ενημερωτικό μαιλ στο μαιλ τους, αυτο το προωθούν σε όλες τι επαφές τους λες και είναι όλοι εγγραμμένοι. Αυτό είναι το πιο ωραίο.

Μιας και ανέφερες το τρωκτικο, είναι όντως το NO1 blogspot στον κόσμο όπως λέει?

Όσο για την ανωνυμία, την χρησιμοποιώ και εγώ μερικές φορές 'κυρίως όταν θέλω να πω την γνώμη μου για πολιτικά πράγματα. Εσύ μάλλον εννοείς ότι την χρησιμοποιούν για να βγάλουν όλο το άχτι τους..

Περιμένω κουβανέζικες εμπειρίες...


Ανορθογραφος είπε... Best Blogger Tips

πολύ σωστό post
τα είπες έξω απο τα δόντια!


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next