09 Μαΐου 2010



8 Η ισότητα

Αυτή αριστερά, είναι η κουνιάδα μου.
Δίπλα της είναι η πεθερά μου.
Στη μέση η κουμπάρα μου.
Δεξιά της είναι η γυναίκα μου και τέρμα δεξιά η αδερφή μου.

Κάτσε, μισό..
Νομίζω η γυναίκα μου είναι αριστερά και δίπλα της η κουνιάδα μου..
Αλά πάλι, αφού η κουνιάδα μου έχασε το τραίνο.. ποιά στον κόρακα είναι η τρίτη;

Είναι ώρες ώρες που θέλω να τις πω "βγάλτε τις μαξιλαροθήκες ρε κορίτσια να ξέρουμε ποιά έχουμε απέναντί μας, σκέτο μπέρδεμα είστε" αλά δεν τολμάω.
Θα με πούνε ρατσιστή, και ότι δεν τις μεταχειρίζομαι σαν ισότιμα μέλη της κοινωνίας.
Εγώ πάντα ήμουν δημοκρατικός άνθρωπος. Τις επιτρέπω για παράδειγμα, να έχουν τρυπίτσες στην μπούρκα που φοράνε, ώστε να βλέπουν κάπως και να μην στουκάρουν πάνω σε κολώνες η σταθμευμένα αμάξια. Άσε τα χαντάκια που στο σκοτάδι δεν τα βλέπεις ούτε με φακό.
Τώρα βέβαια, είναι αρκετά ενοχλητικό σε περίπτωση που χωθεί καμιά μύγα κάτω απο τα σεντόνια και χωθεί στη μπούρκα. Δεν χωράει να φύγει απο τις τρυπίτσες, μα δεν είναι τόσο σοβαρό. Φαντάζεσαι τώρα να έμπαινε καμιά μέλισσα; Λέμε τώρα!

Εμένα όμως προσωπικά, με ενοχλεί όντως που φαίνονται τα χέρια τους. Αυτά τα αλαβάστρινα, πανέμορφα, σέξυ, προκλητικά χέρια, δεν είναι για τα μάτια των περαστικών, που τα κοιτάζουν πεινασμένοι, και τους έρχονται ανήθικες ιδέες. Σκέφτομαι να κάνω καμιά πατέντα, να φοράνε γάντια, με τρυπίτσες κι αυτά, να μην ιδρώνουν, και να μην τους γλυστράνε κι οι σακούλες με τα ψώνια.
Βλέπεις, είμαι δημοκρατικός άνθρωπος, τις δίνω τη χαρά να κρατάνε όλα τα καλά που ψωνίζουμε απο δω κι απο κεί, και να τα κουβαλάνε σπίτι. Εγώ είμαι ανώτερος άνθρωπος. Δεν τους στερώ την χαρά να τα κουβαλάνε, αν και απορώ γιατί τα αγοράζουμε, αφού, και να τα φορέσουν, δεν φαίνονται, κανένας δεν τα βλέπει.
Μπερδεύτηκα τώρα..

Αλά, μα ναι.. φυσικά, τα φοράνε για κείνες, όχι για τους άλλους. Περπατάνε καμαρωτές για παράδειγμα, γιατί "εκείνες ξέρουν" πως απο κάτω απο τις δίπλες των εφτά φορεμάτων, φοράνε και ένα σουτιέν των τριακοσίων εβδομήντα δολλαρίων της "Victorias Secret". Δεν κατάλαβα; πρέπει να φαίνεται;
Βλέπουμε τις ξετσίπωτες στο δρόμο.. μπλιάχχχ!!

Μου ζήτησαν μάλιστα να τις βγάλω και φωτογραφία. Τις βγάζω..ορίστε!






Μπορεί όμως να μου πεί κάποιος ποιά η σκοπιμότητά της; Αφού ποτέ δεν ξέρω "ποιά είναι ποιά!!"
...Και αυτός που μας τραβάει φωτογραφία τώρα απο τ' αριστερά, ποιός είναι πάλι;
Ο ΑΑΤΟΝ;
Τώρα είναι που την κάτσαμε..Ωχ!!

"Γειά σου,Εάν βρέθηκες για πρώτη φορά στο Blog μου, και εάν σε ενδιαφέρουν οι αναρτήσεις μου, μπορείς να εγγραφείς στο RSS feed του Blog. Μπορείς επίσης να κάνοντας εγγραφή στο Newsletter του blog μου, να λαβαίνεις απ ευθείας κάθε μου ανάρτηση στο email σου. Είσαι Twitter user; τότε μπορείς επίσης να με κάνεις Follow στο Twitter. Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις,"



Οι Σπόνσορες του Blog




Print this post



Related Posts :



8 σχόλια:

xristin είπε... Best Blogger Tips

Κάτι ξέρουν η γυναίκες της ανατολής και κρύβουν με επιμέλεια τα κάλη τους.
Το μυστήριο εξάπτει την φαντασία.


VAD είπε... Best Blogger Tips

Ασε,Νικόλα,εδώ παρ'όλο που φοράνε συνηθως μαντίλα μονο,εχω δει φάσεις με μπούρκα ουκ ολιγες!
Υποκρισία φοβερή,απ'τη μια η μαντιλα,το τόπι και η μπούρκα,απ'την αλλη η αγορά γεματη...στριγκακια:)
Απόδειξη της απέραντης υποκρισίας...


Idea Studio είπε... Best Blogger Tips

Πολύ καλό!!


skotadi-fos είπε... Best Blogger Tips

Δε μ'αρέσουν οι ακραίες απόψεις αλλά αυτή τη φορά συμφωνώ απόλυτα μαζί σου Νίκο. Δε γίνεται να απαξιώνεις έτσι τον άνθρωπο και μετά να λες ότι το κάνεις για να το προστατεύσεις. Ας βρουν άλλες δικαιολογίες όλοι αυτοί. Και είμαι μαζί με την απόφαση της Γαλλίας να απαγορεύσει τις μπουρκες στα σχολεία της. Γιατί να μπορεί κάποιος να κυκλοφορά εντελώς καλυμμένος; Αν θέλουν να κυκλοφορούν έτσι ας κάτσουν σπίτι τους ή στη χώρα τους. Αμα πια!


Apokalipsis999 είπε... Best Blogger Tips

Φαίνεται πως προοδευτισμός είναι μόνο το... ξεβράκωμα! Πειράζουν κανέναν, ή ενοχλούν την δημόσια αιδώ; Αφού τα θέλουν ας τα φοράνε! Εκτός και αν δεν έχουν το δικαίωμα να πιστεύουν ότι θέλουν (αρκεί να μην περιορίζουν την ελευθερία των άλλων θρησκευόμενων), και εμείς ως και καλά προοδευμένοι πρέπει να τους το υποδείξουμε...

Γιατί να εγκλωβίζουμε την κριτική στον Ισλαμισμό, στο πως ντύνει τη γυναίκα ή το πως την αντιμετωπίζει μόνο μέσα από τη μαντίλα;

Όσο για το «ποιά είναι ποιά» θα θυμήσω τη ρήση του Διογένη: «λύχνου σβεσθέντος, πάσα γυνή Λαΐς»!


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** Αγαπητή xristin, δεν κρύβουν μόνο τα κάλλη τους, αλλά και την ασχήμια τους, και αυτό σίγουρα είναι το πιο συνηθισμένο. Το πρόβλημα δεν είναι τι κρύβουν, αλλά το ότι τους επιβάλεται με το ζόρι, θέλουν δεν θέλουν.

*** VAD ακριβώς. Σαν κάτι Τουρκάλες στη Γερμανία θυμάμαι, που το βαμένο μάτι και νύχι πήγαινε σύννεφο, αλλά η μαντίλα εκεί, σήμα κατατεθέν.

*** Idea Studio, θένκ γιου :)

*** skotadi-fos, οι ακραίες απόψεις είναι αυτωνών, όχι οι δικές μας. Στο λέω εκ πείρας, πίστεψέ με. Κι εγώ συμφωνώ με την άποψη της Γαλλίας, και του Quebec τελευταία. Αυτά στη χώρα τους. Στις χώρες που τους φιλοξενούν, να σεβαστούν τα ήθη και τους νόμους τους, κι όχι να πάνε με το στανιό να περάσουν τους αναχρονισμούς τους.

*** Apokalipsis999, βλέπω έπεσες στην παγίδα τους, που μιλάει για "θρησκευτικό σύμβολο" δήθεν της μπούρκας.
Δεν έχει να κάνει τίποτε με θρησκεία φίλε μου, αλά με ξεκάθαρη καταπίεση του γυναικείου φύλου. Αλλά, μόλις δούνε τα σκούρα, αρχινάνε τα ντεμέκ "θρησκευτικά" λές και οι άλλοι τρώνε χόρτο. Και ο Ισλαμισμός, δυστυχώς φίλτατε Apokalipsis, είναι ο μόνος που την υποτιμά μέχρι αηδίας.
Οπότε, και θρησκευτικά να το πάρουμε, το αποτέλεσμα είναι το ίδιο.
Βάση όμως των δηλώσεων εδώ στον Καναδά, πολλών Ισλαμικών οργανώσεων γυναικών απο χώρες που επιβάλλουν την μπούρκα, το μεγαλύτερομ ποσσοστό των γυναικών, δεν θέλει να την φοράει, θεωρώντας την ως καταπιεστικό και εξευτελιστικό μέτρο. Άρα, τι κακό είπα σήμερα με την ανάρτησή μου, που να υπενθυμίσω, είναι χιουμοριστικού χαρακτήρα, και όχι επίθεση κατά κάποιων :)


Jim είπε... Best Blogger Tips

Μπράβο στον συγγραφέα. Εύστοχα και με χιούμορ, κατάφερε να μας ταρακουνήσει για ένα θέμα που ταλαιπωρεί χιλιάδες άμοιρες γυναίκες. Όσο για το σχόλιο του Apokalipsis999, .... ουδέν σχόλιον. Μόνο να πάει να ρωτήσει αυτές τις κακόμοιρες πόσο πολύ ... απολαμβάνουν αυτό το κινούμενο πάπλωμα που τις υποχρεώνουν να φορούν. Όσο για την προοδευτικότητα του Ισλαμισμού είναι μεγάλο θέμα, άστο για άλλη φορά.


AATON είπε... Best Blogger Tips

Ο συγγραφέας σε ευχαριστεί φίλε Jim.
Για μένα (προσωπική μου άποψη) η μπούρκα δεν έχει να κάνει με θρησκευτικό σύμβολο, μα με καταπάτηση ελευθεριών και δικαιωμάτων των γυναικών, οι οποίες εξαναγκάζονται να την φοράνε.
Σε ευχαριστώ για το σχόλιο Jim, και καλώς ήρθες στην παρέα μας.


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next