04 Μαΐου 2010



7 Δεν θέλω άλο, όχι..!

Άραγε θα δώ κάποια μέρα κανέναν δρόμο που θα λέγεται "Οδός Γεωργίου -Ανδρέα- Παπανδρέου" ; Γιατί είμαι σίγουρος πως ναι.
Βλέπεις φίλε μου, σ' αυτή τη χώρα, οι αξίες έχουν την τάση να χάνονται, και οι θύμησες να ξεθωριάζουν.

Ο ελληνικός λαός, είναι ίσως ο μόνος λαός, που έχει ως εθνική πάθηση, το Αλτσχάϊμερ.
Ξεχνάει τα πάντα σε χρόνο ντέ-τέ. Και μετά, να οι αδριάντες και να οι δρόμοι πρός τιμήν του ένδοξου ήρωα, που έβαλε κι αυτός το λιθαράκι του να πάει κατά διαόλου αυτή η χώρα.

Θέλω να δω μια μέρα έναν ηγέτη, με πυγμή, αξίες και ήθος, με αγάπη πραγματική για την πατρίδα και τους συμπολίτες του, με ευθύνη απέναντι στις νέες γενιές, και σεβασμό μπροστά στις παλιότερες, και άπταιστη γνώση της ιστορίας μας.

Θέλω να δω μια μέρα όλους εκείνους τους πολιτικούς και άτομα του δημοσίου βίου, που ήταν επίορκοι, πίσω απο τα σίδερα. Είμαι σίγουρος πως δεν θα μείνουν και πολλοί έξω.
Θέλω να δω μια μέρα, όλους εκείνους τους επιτήδειους, που έφαγαν με χρυσά κουτάλια προσκολημένοι σαν βδέλλες σε άτομα με θέσεις, κάνοντας κομπίνες και παίρνοντας παράνομες μίζες εις βάρος του συνόλου και της πατρίδας, επίσης στη φυλακή. Είμαι σίγουρος πως θα ελλατωθεί δραστικά ο πληθυσμός της Ελλάδας. Μα κάλιο λίγοι και καλοί, παρά τόση σαπίλα.

Θέλω μια μέρα να δω ονόματα δρόμων αφιερωμένα σε πραγματικούς ήρωες, απο την αρχαιότητα μέχρι τις μέρες μας. Ήρωες που τους ξεχάσαμε, η που κάποιους τους βολεύει να μην τους θυμόμαστε. Να δω θέλω αδριάντες, να στήνονται για χάρη κάποιου απ' αυτούς, για να γίνονται φωτεινό παράδειγμα στις επερχόμενες γεννιές.
Ο ήρωας, πάντα ήρωας είναι, είτε αρχαίος, είτε νεώτερος. Απλά στις μέρες μας είναι αφανείς, εκτός κι αν μας τελειώσανε και ονειροπολούμε άδικα κάποιοι σαν κι εμένα..

Κάποτε, πρίν κάτι μήνες, έγραψα την "Επιστολή ΑΑΤΟΝ 1" και αργότερα την "Επιστολή ΑΑΤΟΝ 2", λέγοντας σε ένα σημείο: "Φοβούμαι ότι εξεδίωξεν λαός τον ανίκανον, και εξέλεξεν ανικανότερον και επικίνδυνον.".

Να δείτε -και μετά λύπης μου βέβαια- που, και πάλι δεν θα βγώ ψεύτης..
Ήδη άρχισε το ξεπούλημα και ο αφανισμός της χώρας απο τον παγκόσμιο χάρτη..
Δεν το βλέπετε; Είστε απολύτως σίγουροι; Ξανακοιτάξτε.. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΤΕ !!!

Ψηφίστε την αίτηση για: Online petition - Δημοψήφισμα τώρα

"Γειά σου, Εάν βρέθηκες για πρώτη φορά στο Blog μου, και εάν σε ενδιαφέρουν οι αναρτήσεις μου, μπορείς να εγγραφείς στο RSS feed του Blog. Μπορείς επίσης να κάνοντας εγγραφή στο Newsletter του blog μου, να λαβαίνεις απ ευθείας κάθε μου ανάρτηση στο email σου. Είσαι Twitter user; τότε μπορείς επίσης να με κάνεις Follow στο Twitter. Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις,"




Print this post



Related Posts :



7 σχόλια:

WishmasteR είπε... Best Blogger Tips

Online petition - Δημοψήφισμα τώρα

Online petition - Δημοψήφισμα τώρα
Άν θέλετε κάντε το link αξίζει

ένα κείμενο για να απαιτήσουμε δημοψήφισμα... Έξω απο κόμματα και έξω απο όποια καπήλευση της προσπάθειας. Ο λαός είμαστε εμείς. Ελπίζω να συμφωνείτε και να το κάνουμε πράξη. Ας μη μένουμε άλλο αμέτοχοι, καλή η κριτική αλλά ας περάσουμε στη δράση... Όλοι μαζί μπορούμε, που λένε και οι πολιτικοί μας...


kogionaro είπε... Best Blogger Tips

πόσο δίκιο έχεις φίλε Νίκο.......


Apokalipsis999 είπε... Best Blogger Tips

Ούτε εγώ θέλω άλλο Νικόλα, αλλά δεν έχω πια ειρηνικά περιθώρια αντίδρασης σε όλους αυτούς τους πραιτωριανούς που δήθεν αγωνίζονται εναντίον του συστήματος αλλά σκοτώνουν εργαζομένους!

----------
Το «άλο» γράφεται με 2 λ άλλο
όπως το «αλλά».


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** WishmasteR όπως θα είδες, το link που έβαλες, το έχω τοποθετήσει ήδη στην ανάρτηση. Ευχαριστώ, περιττό να πω πως ψήφισα κι εγώ.

*** kogionaro, τα δίκια πολλά, μα αποτελέσματα, απο μηδέν, έως αποκαρδιωτικά.

*** Apokalipsis999, τι εννοείς "δεν έχω πια άλλα ειρηνικά περιθώρια αντίδρασης".
(Και σταμάτα με τις εμμονές σου στο αλλά και τα δύο του λάμδα μην αρχίσω να το γράφω με τέσσερα :Ρ )
Προσωπικά δεν είχα δεί ή ακούσει ειδήσεις μέχρι τώρα, και δεν κατάλαβα τι ακριβώς συνέβηκε στην Ελλάδα. Πάω να διαβάσω να ενημερωθώ και επανέρχομαι.


Apokalipsis999 είπε... Best Blogger Tips

Νικόλα, η ορθογραφία δεν είναι εμμονή, αγάπη προς στη γλώσσα μας είναι!


AATON είπε... Best Blogger Tips

Σε διαβεβαιώ πως την αγαπάω την γλώσσα μας, κάποια ορθογραφικά λάθη όμως δεν αποφεύγονται πλέον


Theodosia είπε... Best Blogger Tips

Τα δικά σου θέλω εκφράζουν την πλειοψηφία του Ελληνικού λαού.Μόνο που κι εγώ φοβάμαι ότι κάποια θα τα βάλουμε στην άκρη όταν έρθει η στιγμή των εκλογών.
Πάσχουμε σαν λαός από βαριάς μορφής αλτσχάιμερ.


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next