30 Απριλίου 2010



13 Φτιάξετε Newsletter για το Blog σας

Το Νewsletter είναι μια καλή επιλογή, εάν κάποιος Blogger θέλει να στείλει Ε-mails με το περιεχόμενο κάποιων αναρτήσεών του, η κάποιες ενδιαφέρουσες ανακοινώσεις, στους blog αναγνώστες και φίλους του. Σας επιτρέπει επίσης να στείλετε το περιεχόμενο των emails, σε μορφή "Rich HTML" στους αναγνώστες σας.
Αυτό που εγώ θα σας δείξω σήμερα, δεν είναι ίδιο με το feedblitz Email Subscription που χρησιμοποιώ εγώ, και το οποίο απλά στέλνει στους εγγεγραμένους φίλους μου μόνο του, και σε τακτά διαστήματα (ανάλογα πώς το έχω εγώ ρυθμίσει) και εντελώς αυτόματα τα post updates μου μέσω email. Στην σημερινή περίπτωση που θα σας δείτε, θα μπορείτε εσείς μόνοι σας να συντάξετε το Email newsletter και να το στείλετε όποτε εσείς θέλετε, και μάλιστα πολύ πιο εύκολα.
Ακολουθήστε τα βήματα που σας δίνω παρακάτω, για να ενεργοποιήσετε και να αρχίσετε να στέλνετε κι εσείς τα δικά σας Newsletters.

1. Πάντε στο http://google.com/friendconnect και κάντε login.

2.Κάντε Click στο όνομα του δικού σας Blog στην αριστερή μπάρα.
(Εάν το blog σας δεν είναι ήδη εκεί, κάντε το "add" πατώντας "+ Προσθήκη νέου ιστότοπου")

3.Κάντε Click στην επιλογή Αποστολή ενημερωτικού δελτίου, που θα το δείτε στα δεξιά, όπως δείχνω στην παρακάτω εικόνα.

4. Κάντε Click στο check box τετραγωνάκι, το οποίο γράφει “Ζητήστε από τους επισκέπτες να εγγραφούν αμέσως μετά τη σύνδεσή τους". Και μετά και απο αυτό, κάντε Click στο Newsletter Gadget Tab, (Gadget Ενημερωτικό δελτίο), δηλαδή, όπως σας δείχνω στην εικόνα. (αν δεν καταλάβατε η δεν φαίνεται καθαρά, πατήστε να μεγαλώσει και ξαναεπιστρέψτε στην ανάρτηση, για να διαβάσετε παρακάτω)


5.Κάντε τώρα τις δικές σας επιλογές στα χρώματα και ότι άλλο θέλετε, και τέλος κάντε Click στο κουμπί (3) "Δημιουργία κώδικα" και αντιγράψτε τον κώδικα απο κάτω.



6.Αντιγράψτε λοιπόν και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας, στο σημείο που θέλετε να εμφανίζεται αυτό το gadget, πηγαίνοντας στην "Διάταξη" > "Προσθήκη gadget"



7. και επιλέγοντας ΗTML/JavaScript, όπως βλέπετε και στις εικόνες με τη σειρά.

8. Επικολήστε τον κώδικα που αντιγράψατε στο μεγάλο άδειο πλαίσιο, και πατήστε "ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ".

9. Τώρα πλέον, μπορούν και οι δικοί σας αναγνώστες να έχουν την δυνατότητα να εγγραφούν στο δικό σας Newsletter.

Εδώ δώστε λίγη προσοχή παρακαλώ, είναι ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ θέμα:
ΜΗΝ ΕΓΓΡΑΦΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ ΚΑΙ ΑΥΘΑΙΡΕΤΑ ΤΟΥΣ ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφήστε τους να εγγραφούν εκείνοι ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ.
Δεν υπάρχει πιο ενοχλητικό πράγμα, να λαβαίνει κάποιος Emails με αναρτήσεις, χωρίς να το έχει ο ίδιος ζητήσει. Μερικοί δε φίλοι μας, γράφουν στο τέλος των Email τους, και μια παράγραφο, δήθεν Νομικής φύσεως, που λέει "Βάση του Νόμου τάδε, παράγραφος δείνα, αυτό το Email δεν μπορεί να θεωρηθεί σαν Spam, διότι παρέχεται η δυνατότητα διαγραφής..." κ.λ.π.
ΛΑΘΟΣ! SPAM είναι. Δεν το ζήτησε ο άλλος, δεν έκανε αίτηση να το λαβαίνει, ούτε καμία εγγραφή πουθενά. Μόνος το αποφάσισε ο αποστολέας, άρα είναι ενοχλητικό Spam και τίποτε άλλο.
Προσέξτε το αυτό λοιπόν και μην κάνετε το ίδιο λάθος.

Ξεκινάτε λοιπόν την σύνθεση του Newsletter σας.
Αφού αποκτήσατε κάποιους εγγεγραμμένους χρήστες, μπορείτε να συνθέσετε και να συντάξετε το Newsletter σας απο το "Σύνθεση ενημερωτικών δελτίων" tab.

Μόλις τελειώσετε με την σύνθεση του newsletter σας, πατήστε στο "Προεπισκόπιση" και κατόπιν στο "Αποστολή newsletter" button, που θα δείτε στο popup παράθυρο της προεπισκόπισης. Μπορείτε να δείτε πόσα μέλλη θα λάβουν το newsletter σας, κάνοντας τις δικές σας επιλογές. (Στην δική μου περίπτωση εδώ, είναι "Συνολικά" μέλη: 158 όπως φαίνεται και στην εικόνα.)


Ελπίζω σε αρκετούς απο σας, να είναι ενδιαφέρουσα σαν ανάρτηση, μιας και είχα λάβη μερικά γράμματα απο κάποιους απο σας που με ρωτούσαν πώς να κάνουν κι αυτοί ένα Newsletter.
Επέλεξα τον τρόπο τον σημερινό, γιατί ο τρόπος που εγώ χρησιμοποιώ μέσω Feedblitz, είναι αρκετά πιο δύσκολος για έναν αρχάριο, και ειδικώτερα για έναν που δεν γνωρίζει καλά Αγγλικά.
Όπως θα παρατηρήσατε, η μέθοδος που σας έδειξα σήμερα, είναι εξ ολοκλήρου στα Ελληνικά, απλή, και κατανοητή απο τον καθ' ένα, προχωρημένο η αρχάριο.
Επίσης, ελπίζω οι εικόνες που σας ετοίμασα και σας παρέθεσα, να σας βοήθησαν ακόμη περισσότερο να εμπεδώσετε το όλο θέμα, και να μην δυσκολευτεί κανείς σας.
Αν όμως πάλι υπάρξουν τυχόν δυσκολίες για κάποιους, εδώ είμαι πάντα, μην διστάσετε να ρωτήσετε, είτε στα σχόλια, είτε με ένα email σας στο: p.i.d.agency@gmail.com

Καλή επιτυχία σε όλους!


"Γειά σου, Εάν βρέθηκες για πρώτη φορά στο Blog μου, και εάν σε ενδιαφέρουν οι αναρτήσεις μου, μπορείς να εγγραφείς στο RSS feed του Blog. Μπορείς επίσης να κάνοντας εγγραφή στο Newsletter του blog μου, να λαβαίνεις απ ευθείας κάθε μου ανάρτηση στο email σου. Είσαι Twitter user; τότε μπορείς επίσης να με κάνεις Follow στο Twitter. Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις,"




Print this post



Related Posts :



13 σχόλια:

Μάγισσα Κίρκη είπε... Best Blogger Tips

Αχ Χριστούλη μου δεν με λυπάσαι; Τώρα από 1500 newsletters που λαμβάνω χωρίς καν να το έχω ζητήσει θα λαμβάνω τα διπλάσια...τί αμαρτίες πληρώνω; :p


AATON είπε... Best Blogger Tips

Κίρκη μου, γι αυτό ακριβώς έβαλα το απόσπασμα που λέω: "Εδώ δώστε λίγη προσοχή παρακαλώ, είναι ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ θέμα", μπάς και γλιτώσουμε όλοι μας απο αυτήν την μάστιγα απο κάποιους φίλους μας, που δεν λένε να καταλάβουν με κανέναν τρόπο πως αυτό που κάνουν είναι λάθος πέρα για πέρα :)


Μάγισσα Κίρκη είπε... Best Blogger Tips

Ναι είναι λίγο κωμικοτραγική η κατάσταση ειδικά στο facebook. Έτσι και τολμήσεις να γίνεις fan κάποιου μπλογκ απλά την έβαψες. 5 newsletters την ημέρα επί 10+ μπλογκς κάνε τον πολλαπλασιασμό!Έφτασα σε σημείο ειδικά από ένα συγκεκριμένο ιστολόγιο, να "ξεγραφτώ" ακριβώς γι αυτόν τον λόγο.Είναι σαν να σε πιέζει ο άλλος ντε και καλά να τον διαβάσεις...άσε με άνθρωπέ μου!


AATON είπε... Best Blogger Tips

Προσπάθησα να σχολιάσω στην τελευταία σου ανάρτηση, μα δεν τα κατάφερα όσες φορές κι αν προσπάθησα. Το σχόλιο είναι το εξής:

"Και δέ με λές; Τελικά σε λένε Κυριακή;
Πάντως, είδα πως σε πολλά μοιάζουν οι χαρακτήρες μας. Είμαστε γενικώς "αχαρακτήριστοι" τύποι. Πολύ με άρεσε πάντως το προφίλ σου.
Πάω να πιάσω τώρα το Μάη, γιατί ο Απρίλης μου ξέφυγε ο κόπανος :-/ "


nikos tzaferis είπε... Best Blogger Tips

Σε ευχαριστώ για το πως στέλνουμε newsletter...


DaisyCrazy είπε... Best Blogger Tips

Νίκο μου τώρα είδα αυτή τη πολύ χρήσιμη ανάρτηση σου. Την είχα χάσει στο μεγάλο τραφικ!

Ερώτηση: εκεί που λέει type or paste your newsletter here τι βάζουμε; Δε θα βγάζει αυτόματα τις αναρτήσεις; Πρέπει να βάλουμε κάποιο κείμενο εμείς;

Ελπίζω να δεις την ερώτηση μου και να μου απαντήσεις γιατί θέλω να το βάλω στο μπλογκ αλλά δεν κατάλαβα ακόμα πως ακριβώς λειτουργεί αν κάποιος αποφασίσει να εγγραφεί. Αν πρέπει κάτι άλλο να κάνω εγώ μετά που θα εγγραφεί εννοώ.


AATON είπε... Best Blogger Tips

Φυσικά και θα δώ το σχόλιό σου Ντόρα μου.
Δεν στέλνει αυτόματα. Εσύ βάζεις το κείμενο. Θα σου πρότεινα να κάνεις μια δοκιμή, ακολουθώντας τα βήματα της ανάρτησης.


DaisyCrazy είπε... Best Blogger Tips

Αχ έκανα δοκιμή και υποτίθεται θα μου έστελνε και μένα αντίγραφο αλλά τίποτα δεν ήρθε και το χειρότερο μου είπε ότι το κενό πόνημα μου πήγε σε άλλα 6 άτομα που ιδέα δεν έχω ποια είναι ή πως γράφτηκαν εκεί ή whatever και πανικοβλήθηκα. Ελπίζω να μη με παρεξηγήσουν. Ευτυχώς το τεστ το'κανα στο μπλογκ των ποιημάτων :)

ΥΓ και για να σου βάλω και δουλειά (σαμπως και δεν έχεις, τι κακιά που είμαι!) θέλω κάποια στιγμή που θα βρεις χρόνο να μας δώσεις τα φώτα σου πως κάνουμε αυτούς τους συνδέσμους που λέει πιο κάτω "Δημιουργία Συνδέσμου" γιατί πρόσεξα ότι αν πατήσω πάνω μου βγαίνει να γίνει σύνδεσμος το δικό μου μπλογκ. Απ'την άλλη χωρίς να το θέλω ή να το επιδιώξω δημιουργήθηκαν συνδέσμοι προς το δικό μου μπλογκ σε άλλα μπλογκ! Πως έγινε αυτό?!!! Δεν μπορώ να καταλάβω τίποτα!

Φιλιά και καλό Σ/Κ!


ΠΕΝΤΑΠΟΣΤΑΓΜΑ είπε... Best Blogger Tips

Έψαχνα πάρα πολύ καιρό να το βρώ. Να είστε καλά παιδιά που μας φωτίζετε με τόσο ωραία πράγματα1


Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

ΑΑΤΟΝ, σε blog με πολλα μελη υπαρχει περιορισμος στα μηνυματα που θα αποσταλλουν; Γιατι ξερω οτι το gmail εχει περιορισμο 500 εξερχομενα email την ημερα.

Ευχαριστω


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** DaisyCrazy δεν έχω ιδέα για το "Δημιουργία Συνδέσμου", σοβαρά στο λέω

*** Ανώνυμε, και πάλι είναι υπέρ αρκετό, πίστεψέ με. Σχεδόν κανένας δεν έχει εγγεγραμένους πάνω απο 100 άτομα, άντε 150. Εκτός αν κάθισε μονάχος και τους έβαλε στη λίστα του αυθαίρετα..


ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ Κ. είπε... Best Blogger Tips

εγώ να πω κάτι όταν πατάς το κουμπί της εγγραφής δε ωγάζει αμέσως πχ να δώσεις email και να κάνεις εγγραφή αλλα σου έχει μόνο το google to yahoo και αλλο ενα νομιζω, δε μπορεί να λειτουργίσει όπως τα κανονικα newsletter?


kesaris είπε... Best Blogger Tips

Καλησπέρα σε όλους!
Ευχαριστώ πολύ για την ανάρτηση και την βοήθεια με το newsletter. Ελπίζω να τα καταφέρω να το φτιάξω ακριβώς όπως θέλω... να στέλνω δηλαδή μαθήματα σε τακτά χρονικά διατήματα. π.χ. 1 κάθε ευδομάδα.
Διάβασα πιο πάνω ότι σας ζαλήζουνε στα group στο facebook. Μπορείτε να γραφτείτε στο δικό μου εάν θέλετε εδώ http://www.facebook.com/#!/group.php?gid=127766510582284 Στέλνω ένα μήνυμα κάθε 2-3 μήνες με τα πιο σημαντικά πράγματα... :)


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next