24 Απριλίου 2010



13 Λίγη χούντα ρε παιδιά, να νοιώσω λέφτερος..

Ακούω χρόνια τώρα -και διαβάζω,- να κόπτονται ορισμένοι και να διαρρηγνύουν τα ιμάτιά τους στο όνομα τση δημοκρατίας. Τι λέτε ορέ κλεφτόπουλα, ομιλούταν σοβαρά; Κοιτάξτε γύρω σας.. πού 'ντη και δεν την βλέπω; Για οποίαν δημοκρατίαν ομιλείτε και θα σκάσω; Ακόμα και την εποχή του Περικλή, δεν υπήρχε δημοκρατία, αφού ακόμη υπήρχαν δούλοι. Τι ανοησίες είναι αυτές επι τέλους; Προσωπικά, εκτός του ότι αμφιβάλλω πολύ σοβαρά, για το αν η έννοια δημοκρατία ήταν Ελληνικής προέλευσης, θίγομαι κι όλας, όταν μου λένε πως η Ελλάδα είναι η γενέτειρά της. ΑΠΟ & Κλείεται. Η Ελλάδα των σοφών, δεν θα μπορούσε να διανοηθεί τέτοιο έκτρωμα σαν αυτό που ονομάζουν σήμερα και πάντα δημοκρατία. Γιατί περί νοσηρού εκτρώματος πρόκειται. Όσο εφικτός είναι ένας κομμουνισμός, άλλο τόσο εφικτή είναι μια δημοκρατία. Θα πάρω σαν παράδειγμα την απαγόρευση του καπνίσματος σε δημόσιους χώρους, αλά θα παρακαλέσω πολύ, ιδιαίτερα τους ΜΗ καπνιστές, και ειδικότερα τους πολέμιους και ακροαριστερούς της γιάφκας αυτής, να διαβάσουν ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ τι γράφω, για να μην με ζαλίζουν με ανόητα σχόλια εκτός θέματος. Το θέμα είναι η δήθεν δημοκρατία, και όχι το κάπνισμα. Βγάλαν νόμο που απαγορεύει το κάπνισμα σε δημόσιους χώρους. Μέχρι εδώ οκ. Πάμε να δούμε τώρα την δημοκρατία σας. Tο να απαγορεύεται το κάπνισμα σε δημόσιους χώρους, για μένα τον μανιώδη καπνιστή, είναι αποδεκτό πέρα για πέρα. Όχι όμως σε Clubs, καφετερίες, μπαράκια, γήπεδα, μπουζούκια, στο αυτοκίνητό ΜΟΥ μέσα, μέσα στο ίδιο μου το σπίτι, σε αυλές καφετεριών (καλοκαιρινές), και στο δρόμο. Αν εφάρμοζαν την δημοκρατία, θα έλεγαν: "Δηλώστε ο κάθε καταστηματάρχης, και με μεγάλα γράμματα, αν το μαγαζί σας το θέλετε σαν "καπνιστών" η "μη καπνιστών". Οι "ΜΗ" θα είχαν φορολογική ελάφρυνση, την οποία θα επιβαρύνονταν (και θα συμπλήρωναν) οι "καπνισμένοι" μαγαζάτορες. Με τον τρόπο δε αυτόν, θα είχε και ο κάθε πελάτης, το δημοκρατικό πλέον δικαίωμα της ελεύθερης επιλογής. Δεν το έχει όμως. Το ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΠΑΝΤΟΥ ορέ κλεφτόπουλο, δηλώνει ΧΟΥΝΤΑ, το ρολόϊ τρέχει, και ο επόμενος τόνος, θα είναι "πολύ αργά" Τσίμπησαν οι "Παθητικοί & ΜΗ" καπνιστές, και άρχισαν έναν σαχλό, ανοιχτό πόλεμο εναντίων των καπνιστών. Είδαν το δέντρο, κι έχασαν το δάσος. Τα έχω ξαναγράψει, μα με αυτά που βλέπω εδώ που ζω, έχω βγεί απο τα ρούχα μου. Αγαπητέ αντικαπνιστά. Δεν γίνεσαι παθητικός απο τον καπνό μου, αλά αντιπαθητικός, με την στάση και την ειρωνεία σου. Αν ήξερες καθημερινά τι αναπνέεις, θα πήγαινες σε συνεργείο αντί στο γιατρό. Μου αφαίρεσαν εμένα τον καπνιστή βασικά ατομικά, δημοκρατικά δικαιώματα, τα οποία βασικά αφαίρεσαν ΚΑΙ απο σένα, μα δεν το βλέπεις. Δεν παίρνεις χαμπάρι τι πάνε να μας κάνουν, και συμβάλλεις με την στάση σου να μας πάρουν μια μέρα και το δικαίωμα να αναπνέουμε φανερά, μιας και το κλάσιμο το θεωρούν απρέπεια ούτως η άλλως. Θα μου πείς, γιατί "ΚΑΙ" απο μένα, αφού εγώ δεν καπνίζω.. Λάθος κάνεις. Σου αφαίρεσαν μαζί με μένα, το δικαίωμα της "ελεύθερης επιλογής". Όπως εμένα δεν μου έδωσαν το δικαίωμα να έχω επιλογή, έτσι αφαίρεσαν και απο σένα το ίδιο δικαίωμα, απλά για κάποιο άλλο πράγμα, που εσύ ίσως θεωρείς ζωτικής σημασίας, ενώ εγώ όχι. Στην περίπτωση αυτή, θα φωνάζεις εσυ για τα δίκια σου, ενώ εγώ θα ξύνω τα γόν@τ@ μου για παράδειγμα. Τότε θα αγανακτήσεις όμως, θα μου φωνάζεις, γιατί δεν φωνάζεις κι εσυ μαζί μου αφού αφορά όλους μας. Αλά, τι κάθομαι και σου τα λέω, άνθρωπος που δεν καπνίζει, πώς μπορεί να έχει διαύγεια νοός να τα πιάσει; Αυτά είναι ψιλά γράμματα. Γι αυτό θα παρακαλέσω πολύ, τουλάχιστον εδώ πέρα, μην αναφέρετε τέτοιες εκφράσεις, όπως "στο όνομα της δημοκρατίας" και παρόμοια συναφή, διότι βαυκαλίζομαι τα μάλα. Θέλω να κρατήσω αυτό το blog καθαρό απο τέτοιες ακαθαρσίες, και να παραμένει ελέυθερο και δικτατορικό, ώστε να μπορεί να έχει ο καθ' ένας ελεύθερες επιλογές και δικαίωμα γνώμης. Με τις απαγορεύσεις στα δημοκρατικά κράτη που έζησα, έχω μπουχτίσει και αισθάνομαι απέραντη ανασφάλεια. Μεγαλύτερη ελευθερία, ασφάλεια και ηρεμία, αισθάνεσαι τελικά μόνο σε χουντικά κράτη. Και εγώ, όπως και η Λαίδη Άντζελα, θέλω ελευθερία γαμώτο μου. Θέλω να τρώω "είδη υγιεινής" κι όχι να με ταΐζουν μεταλλαγμένα. Θέλω να κάθομαι στο μπαλκόνι μου εδώ στο Τορόντο, και από τον 23ο όροφο, πίνοντας το καφεδάκι μου, να ατενίζω το Ιόνιο και την λίμνη του Οντάριο, χωρίς να μου απαγορεύουν το κάπνισμα ακόμη και μέσα στο σπίτι μου. Αλλιώς, καλύτερα να πάω να "πηδηχτώ από το παράθυρο".. τι να την κάνω τέτοια ζωή;
"Γειά σου,Εάν βρέθηκες για πρώτη φορά στο Blog μου, και εάν σε ενδιαφέρουν οι αναρτήσεις μου, μπορείς να εγγραφείς στο RSS feed του Blog. Μπορείς επίσης να κάνοντας εγγραφή στο Newsletter του blog μου, να λαβαίνεις απ ευθείας κάθε μου ανάρτηση στο email σου. Είσαι Twitter user; τότε μπορείς επίσης να με κάνεις Follow στο Twitter. Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις,"




Print this post



Related Posts :



13 σχόλια:

Apokalipsis999 είπε... Best Blogger Tips

Η δημοκρατία, όταν επιβάλλεται διά της βίας και όχι της πειθούς, μετατρέπεται σε φασισμό. Η δε αρχή της πλειοψηφίας, (το να αποφασίζει η πλειονότητα) δεν σημαίνει πάντα ότι αποφασίζεται και το καλύτερο για τον τόπο.
Το κακό είναι, πως η Δημοκρατία δεν μπορεί εκ φύσεως να λειτουργήσει σε μεγάλους πληθυσμούς. Οπότε προσπαθούμε μέσω αντιπροσώπων να την προσεγγίσουμε.

Το κακό είναι, πως μας καλλιεργούν εμμέσως την ιδέα πως με τη «χούντα» θα αποφύγουμε τα κακά που συμβαίνουν από το κακέκτυπο δημοκρατίας που βιώνουμε! Έτσι όμως συναινούμε σε μια «χούντα» που θα μας περιορίσει τις ελευθερίες με το γάντι. Για το καλό μας βέβαια!

Αυτό που πρέπει να κάνουμε, είναι να απαιτήσουμε κανονική Δημοκρατία (τη συμμετοχική που λέει ο Μαξ Βέμπερ)και να αποβάλλουμε τη ψευτοδημοκρατία της αρπαχτής και της ατομικού κέρδους.
Εννοείται, πως θα πρέπει να σκεφτόμαστε συλλογικά και όχι μόνο ατομικά...


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** Άρα δεν νοείται Δημοκρατία σε καμία περίπτωση φίλε Apokalipsis999, μιλάμε για μια έννοια που μόνο στη θεωρία μπορεί να εφαρμοστεί. Έλληνας και ομαδικότητα; Αυτά τα δύο δεν πάνε μαζί.


Apokalipsis999 είπε... Best Blogger Tips

Η Άμεση Δημοκρατία Νικόλα, δυστυχώς μπορεί να εφαρμοστεί σε μια παρέα, αλλά όχι σε μεγάλες πληθυσμιακές ομάδες. Ο Έλληνας επειδή κρύβει έναν «αλάθητο Πάπα» μέσα του,στην καλύτερη περίπτωση από τη δημοκρατία θα πάρει το μίνιμουμ.

Πρέπει ν' αλλάξουμε τον εαυτό μας πρώτα, για να αλλάξουμε (προς το καλύτερο) την Ελλάδα! Όχι να τα περιμένουμε όλα από τους άλλους, και χωρίς κόστος!

Καιρός να γίνει το μοτό «Έλληνας και ομαδικότητα» πραγματικότητα! Αν θέλουμε να ξαναγίνουμε όπως οι ένδοξοι πρόγονοί μας!


AATON είπε... Best Blogger Tips

Μακάρι... κρίμα πάντως που δεν θα ζώ να το δώ.


DaisyCrazy είπε... Best Blogger Tips

Το τι κάνεις με τα πνευμόνια σου σύμφωνοι είναι δικό σου θέμα Νίκο. Όμως μη μου λες ότι ζούμε σε δικτατορία λόγω του καπνίσματος. Είναι μεγάλη γενίκευση από κάτι μικρό. Πες μου ότι ζούμε σε δικτατορία γιατί μας παρακολουθούν με κάμερες. Γιατί μας απαγορεύουν να πάρουμε ένα μπουκαλάκι νερό στο αεροπλάνο. Γιατί μας ψάχνουν και τα σώβρακα πριν ανεβούμε στα ρημάδια. Γιατί θέλουν να ακούνε όλες μας τις συνομιλίες και να καταγράφονται τα πάντα. Γιατί έχουν περάσει τρομονόμους που λένε ότι είμαστε ένοχοι μέχρι να αποδείξουμε την αθωότητα μας!

Με το πρόσχημα της τρομοκρατίας μας τρομοκρατούν και μας κρατούν όμηρους καθημερινά για να αλωνίζουν αυτοί και να κλέβουν ανενόχλητοι. Και δε μιλώ για τη μικρή Ελλαδίτσα. Όχι μιλώ για τους κλέφτες σε κέντρα εξουσίας σε παγκόσμιο επίπεδο. Σου πετάνε ένα "το κάνουμε για να πολεμήσουμε τη τρομοκρατία" και καλά και σου καταργούν όλα τα δικαιώματα σου και λες κι ευχαριστώ από πάνω σαν μαλάκας.

Ναι ζούμε στην "πολυπόθητη" δικτατορία σου Νίκο μου. Απλά είμαστε βαθιά νυχτωμένοι. Ξύνουμε όλοι ομαδικά τα γόνατα και τα κεφάλια μας, σφυρίζουμε αδιάφορα κι έχουμε παραχωρήσει ελαφρά τη καρδία ελευθερίες που κερδήθηκαν με αίμα και ένα σωρό αγώνες από προηγούμενες γενιές. Ναι ζούμε σε δικτατορία αλλά πρόσεξε σε μια δικτατορία που είναι πονηρή και φορά το μανδύα της δημοκρατίας ώστε να εξασφαλίζει τη σιωπηλή συνέναιση και συννενοχή των πολλών.

Το κάπνισμα αλοίμονο είναι απλά ένα ακόμα δικαίωμα που παραχωρήσαμε στα πολλά που μας έχουν ήδη πάρει και νομίζουμε ότι δε μας αφορούν.

Καλό σου βράδυ.


Johnpatra είπε... Best Blogger Tips

καλησπερα,

με τις φτωχες γνωσεις που εχω θα ηθελα να πω οτι αλλο είναι η αρχαια Ελλάδα και άλλο η σύγχρονη Ελλάδα.


VAD είπε... Best Blogger Tips

Οχι,βρε καπετάνιε μου,να νοσταλγησουμε και χούντα!Οκ,τραβαμε ζόρι και μάλιστα μεγάλο,αλλά μην ανοίξουμε και τη Γυάρο!:)Εκεί θα άξιζε να στείλουμε όχι εσένα:)),αλλά τους πραγματικούς νοσταλγούς της χούντας!

Καλημέρα μακρινηηηηηή...


fchris είπε... Best Blogger Tips

Ο ΝΙΚΟΣ ΕΧΕΙ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ.ΚΑΙ ΘΑ ΠΩ ΚΑΤΙ ΠΕΡΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΟΝΟΜΑΖΟΥΝ.ΑΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΗ ΚΑΠΟΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΔΗΠΟΤΕ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΟΣ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΝΑ ΚΑΤΑΨΗΦΗΣΗ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΘΑ ΔΗΤΕ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΟΜΜΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ.(ΜΗ ΠΕΙΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΜΕ ΑΝΟΡΘΟΓΡΑΦΟΣ)


Μάγισσα Κίρκη είπε... Best Blogger Tips

Εύστοχος ο τίτλος και πολύ αληθινός...ένα τανκ ρε παιδιά να ανασάνω!


Περίοπας είπε... Best Blogger Tips

Αμα μαζευτουμε πολλοι με τα ιδια "μυαλα",τι λετε δε φτιαχνουμε οχι ενα τανκ..αλλα καμια ιλαρχια να τους κανουμε γιουρουσι!!!?
Σιγα σιγα μας "πανε" κατα κει...αλλα τοτε θα ειναι αργα για αυτους ολους...Μας καταντησανε να αναπολουμε τη χουντα τα καθηκια ολοι τους..Και γιατι??Γιατι στη χουντα ειμασταν οντως ελευθεροι στο πνευμα και βλεπαμε τον "εχθρο",τωρα μονο τον αισθανομαστε και και ειμαστε σα λιονταρια στο κλουβι...Που θα παει ομως ,οπως εγραψε ο Καζαντζακης :Η Ελλαδα επιζει ακομα,επιζει μεσα απο διαδοχικα θαυματα,νοιωθω σαν να χτυπαμε τα κεφαλια μας στα σιδερα..πολλα κεφαλια θα σπασουν,αλλα που θα παει θα σπασουν και τα σιδερα!!


fchris είπε... Best Blogger Tips

ΤΩΡΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΤΟΝ ΦΙΛΟΣΟΦΟ ΔΗΜΗΤΡΗ ΛΙΑΝΤΙΝΗ ΚΑΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΟΔΗΓΗΣΑΝ ΣΤΟΝ ΤΑΥΓΕΤΟ.ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΛΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.


fchris είπε... Best Blogger Tips

ΤΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟΤΙΚΑ ΚΑΘΕΣΤΩΤΑ ΣΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΥΝ ΝΑ ΜΙΛΑΣ.ΤΑ (ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ) ΣΟΥ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΣΕ ΑΚΟΥΝ


Ευριδίκη είπε... Best Blogger Tips

Εγώ ξερω ότι πολλές φορές εχω ακούσει ειδικά τον τελευταίο καιρό το "ω ρε χουντα που μας χρειάζεται"όχι για ΝΑ ΓΥΡΊΣΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΉ ΤΗς Γυαρου αλλά μπας και συμμαζέψει όλους αυτούς τους ανόητους και μωρούς που επηρεάζουν τη ζωή των άλλων ανθρώπων και που η συμπεριφορά τους καταπιέζει τη νοημοσύνη και την αξιοπρέπεια ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΊΠΩΝ.
Νίκο έχουμε χάσει τόσα πολλά που μας τα πήραν με το γάντι και δεν καταλαβαίνουμε ότι αυτό ναι μεν λέγεται δημοκρατία αλλά καταντάει πια τρομοκρατία της ψυχής..ΓΙΑΤΊ ΣΟΥ ΕΠΙΒΆΛΛΟΥΝ και το δέχεσαι λέγοντας.."Ετσι είναι τι μπορώ να κάνω";Αλλα ευτυχώ ςπου ακόμα έχουμε την ελευθερία του λόγου στον ιστοχώρο..Και αυτό για κάποιους από μας είναι μέσο συνειδητοποίησης ότι ακόμα ειμαστε "σκεπτόμενα όντα"
Καλημέρα στο μακρινό Τορόντο


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next