09 Απριλίου 2010



3 Πές το με εικόνες..

(Πάτησε στην εικόνα να τη δείς σε μεγέθυνση. Μη φοβάσαι, υπάρχει και το βελάκι για "πίσω" )
"Γειά σου, Εάν βρέθηκες για πρώτη φορά στο Blog μου, και εάν σε ενδιαφέρουν οι αναρτήσεις μου, μπορείς να εγγραφείς στο RSS feed του Blog. Μπορείς επίσης να κάνοντας εγγραφή στο Newsletter του blog μου, να λαβαίνεις απ ευθείας κάθε μου ανάρτηση στο email σου. Είσαι Twitter user; τότε μπορείς επίσης να με κάνεις Follow στο Twitter. Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις,"




Print this post



Related Posts :



3 σχόλια:

Theodosia είπε... Best Blogger Tips

Είμαι αισιόδοξη τόσο πολύ που μούρχεται από την πολλή αισιοδοξία να ξεσπάσω σε κλάματα.
Πλάκα κάνω όπως πάντα.
Ναι είμαι αισιόδοξη γιατί τώρα με τόσες μεταλλάξεις που δέχομαι από την πολιτική του Γιωργάκη στην προσπάθειά μου να προσαρμοστώ ξεχνάω τα χάλια μας:(


Apokalipsis999 είπε... Best Blogger Tips

STAR TREK, PLANET GREECE:
THE FINAL FRONTIER... OF KATRAKYLA!!!

(Διάλογος από την ταινία)
- Έτοιμο το σαράβαλο για... απογείωση, κάπτεν Γιωργάκη Κερκ
- Ωραία! Κατέβα να σπρώξεις μίστερ Παπακωνσταντίνου Σποκ!

Πάντως εγώ όντως αισιοδοξώ. Το κακό είναι ότι χτυπά εκείνη την ώρα το ξυπνητήρι μου και ξυπνάω ρε μαμώτο!


Makedon είπε... Best Blogger Tips

Ορέ παιδιά εγώ από την τόση δήθεν ενημέρωση, τρομοκρατία δηλαδή, πρώτη φορά στη ζωή μου είμαι στα πρόθυρα της κατάθλιψης.
Όντας φύση αισιόδοξος τύπος.
Τι μπορούμε να κάνουμε με αυτούς που μπλέξαμε, ποιός ξέρει;


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next