01 Απριλίου 2010



3 Ο Σάκης Μητσούλης

Ο Σάκης Μητσούλης, είναι ένας απο τους εκφωνητές του Ελληνικού ραδιοφωνικού σταθμού του Τορόντο, του CHTO 1690. Τον άκουγα σήμερα το πρωί, και ομολογώ πως με έκανε και αισθάνθηκα τρομερή περηφάνεια που είναι φίλος μου. Είχε εκπομπή αφιερωμένη στην Κύπρο, και δεν είναι καν Κύπριος ο Σάκης. Μα είναι ένα ελληνόπουλο, απο κείνα που σε κάνουν να ελπίζεις για ένα καλύτερο αύριο. Σε κάποια στιγμή, ενώ διάβαζε ένα κείμενο, και συγκεκριμένα στην φράση που έλεγε.. "η Κύπρος ήταν, είναι και θα παραμείνει Ελληνική.." κόμπιασε το παληκάρι. Ακούστηκε πολύ καθαρά ο λυγμός στη φωνή του, η συγκίνησή του, άσχετα αν αμέσως έβαλε μουσική να παίξει για να το καλύψει, και είμαι σίγουρος, σαν να τον βλέπω μπροστά μου, πως δάκρυσε. Ας με βγάλει ψεύτη. Σάκη παλληκάρι μου, Έλληνά μου, πολύ σ' αγαπάω, να το ξέρεις.
"Γειά σου, Εάν βρέθηκες για πρώτη φορά στο Blog μου, και εάν σε ενδιαφέρουν οι αναρτήσεις μου, μπορείς να εγγραφείς στο RSS feed του Blog. Μπορείς επίσης να κάνοντας εγγραφή στο Newsletter του blog μου, να λαβαίνεις απ ευθείας κάθε μου ανάρτηση στο email σου. Είσαι Twitter user; τότε μπορείς επίσης να με κάνεις Follow στο Twitter. Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις,"




Print this post



Related Posts :



3 σχόλια:

Eva F. είπε... Best Blogger Tips

Nικόλα μου εύχομαι ολόψυχα σε σένα και σ΄αυτούς που αγαπάς και σ΄αγαπούν κάθε τι καλό με την Ανάσταση του Χριστού μας!

ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ & ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!


TwistedTool είπε... Best Blogger Tips

Το χειρότερο είναι ότι οι περισσότεροι από εμάς τους Κυπρίους, λέμε τέτοιες φράσεις, μόνο τυπικά. Χωρίς καν να αντιλαμβανόμαστε τη σημασία τους..

Γεια σας Νίκο, Σάκη! Καλό Πάσχα, ξανά..


Theodosia είπε... Best Blogger Tips

Μακαρι να το λέγανε και τ`αδέλφια μας στην Κύπρο.
Ή μάλλον να το πιστεύανε.
Έχω συνεργαστεί μαζί τους πολλά χρόνια και ξέρω.
Δεν πειράζει όμως,εμείς τους θεωρούμε αδέλφια.
Καλό Πάσχα λοιπόν σε όλους τους Έλληνες Κυπρίους.
Και ναι η Κύπρος είναι Ελληνική:)


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next