12 Μαρτίου 2010



2 High Quality Photo Resizer

Πολλές φορές θα το σκεφτήκαμε όλοι μας για τα ιστολόγιά μας, και για των φίλων μας, που επισκεπτόμαστε, πως αργούν να ανοίξουν. Σε μια παλιότερη ανάρτηση που είχα κάνει, με τίτλο "Γιατί αργεί να φορτώσει το blog μου", απαριθμώ κάποιους απο τους λόγους που είναι η αιτία στο να αργεί η φόρτωση μιας σελίδας. Ένας απο τους λόγους, είναι και οι εικόνες. Όσες περισσότερες χρησιμοποιούμε, τόσο περισσότερο "βαραίνει" η σελίδα, και κάποιες εικόνες, μπορούν να είναι πραγματικά "ασήκωτες". Δεν παύουν όμως (οι εικόνες) να είναι απαραίτητο στοιχείο ενός ιστολογίου, και μιας ανάρτησης. "Μια εικόνα, χίλιες λέξεις" όπως λέμε συχνά, και είναι αλήθεια. Μεταξύ των άλλων τρόπων να κάνετε πιο ελαφριά μια σελίδα, σήμερα σας προτείνω και ένα ΔΩΡΕΑΝ πρόγραμα, το οποίο κάνει μετατροπή στις εικόνες που θέλετε να χρησιμοποιήσετε, κάνοντάς τες κατά πολύ "ελαφρότερες" δίχως όμως κάποια απώλεια ποιότητας. Είναι το High Quality Photo Resizer. Υποστηρίζει: Windows 2000/XP/2003/Vista/Windows 7(x32/x64) Μέγεθος: 4 MΒ Ελπίζω να φανεί χρήσιμο σε κάποιους απο σας.
"Γειά σου, Εάν βρέθηκες για πρώτη φορά στο Blog μου, και εάν σε ενδιαφέρουν οι αναρτήσεις μου, μπορείς να εγγραφείς στο RSS feed του Blog. Μπορείς επίσης να κάνοντας εγγραφή στο Newsletter του blog μου, να λαβαίνεις απ ευθείας κάθε μου ανάρτηση στο email σου. Είσαι Twitter user; τότε μπορείς επίσης να με κάνεις Follow στο Twitter. Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις,"




Print this post



Related Posts :



2 σχόλια:

ekabitis είπε... Best Blogger Tips

Νίκο καλησπέρα. Νομίζω ότι και με το Microsoft Office Picture manager, που λίγο πολύ όλοι έχουν, μπορείς να αλλάξεις την ανάλυση της εικόνας και κατ' επέκταση το μέγεθός της. Αν κάνω λάθος, διόρθωσέ με.


AATON είπε... Best Blogger Tips

Φίλε μου ekabitis, δεν έχεις λάθος στην χρήση του προγράμματος που προτείνεις. Αλά σε βεβαιώνω πως "δέν" το έχουν όλοι, όπως δεν το έχω ούτε κι εγώ. Πάντως, ενώ κάνουν την ίδια δουλειά, το πρόγραμμα που προτείνω, έχει ασφαλώς περισσότερες επιλογές και πλεονεκτήματα. Ευχαριστώ για το ενημερωτικό σχόλιό σου.


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next