17 Μαρτίου 2010



21 Μια φορά κι έναν καιρό..

Μπαμπά, θα μου πείς ένα παραμύθι; _Θα σου πω μια αληθινή ιστορία παιδί μου, δεν θα 'ναι παραμύθι, μα θα ακούγεται σαν παραμύθι. Και το παιδάκι κάθισε στην αγκαλιά του πατέρα του, ο οποίος άρχισε να του αφηγείται. _Μια φορά κι έναν καιρό γιέ μου, ήταν μια χώρα Θεών, ημιθέων, ποιητών, σοφών και ηρώων. Και του μίλησε για τον Δία και τους υπόλοιπους Θεούς, τον Ηρακλή, τον Θησέα, τον Λεωνίδα, τον Αλέξανδρο, τον Σωκράτη, τον Αρχιμήδη, τον Όμηρο, για τον Κολοκοτρώνη, τον Καραϊσκάκη, τον Κανάρη, τον Σολωμό, τον Καρυωτάκη, τον Σεφέρη και τόσους άλλους νεώτερους.. και εκεί σταμάτησε να εξιστορεί πλέον για ήρωες ποιητές και ημίθεους. _Γιατί σταμάτησες μπαμπά; ρώτησε το παιδί. _Γιατί παιδί μου, την πανένδοξη αυτή χώρα, την ρήμαξαν απο έξω κι απο μέσα. _Και τι απέγινε μετά; _Έπεσε διχόνοια παιδί μου. Την χώρισαν σε κόμματα, την χώρισαν σε ομάδες, την χώρισαν σε διαμερίσματα και νομούς, την χώρισαν σε επαρχίες, την άφησαν έρμαιο καράβι, να έχει για κυβερνήτη έναν δίχως δύναμη, έχοντάς τον απλά έτσι, να υπάρχει για μόστρα. _Ποιόν μπαμπά; _Τον ονομάζουν πρόεδρο της δημοκρατίας παιδί μου, μα στην πραγματικότητα είναι "αητός χωρίς φτερά". Και μετά, έχουν και έναν, που τον λένε Προθυπουργό, αυτός είναι για να τρώει τις σφαλιάρες απλά, και να κάνει ότι του λένε άλλοι. Αυτός είναι το "πρόβατο για την σφαγή". _Και ποιός κυβερνάει αυτήν την χώρα μπαμπά; _Τριακόσσιοι γύπες παιδί μου. Τριακόσσιοι, ούτε ένας ούτε δύο, μα τριακόσσιοι, που δεν δούλεψαν ποτέ τους. Που σπούδασαν με λεφτά του μπαμπά τους, για να γεμίσουν τις τσέπες τους γρήγορο και εύκολο χρήμα, για να εξασφαλίσουν μεγάλους μισθούς, παχειές συντάξεις με οχτώ χρόνια "δήθεν" δουλειάς, και χτίζοντας βίλες προκαλώντας το φιλότιμο του λαού της χώρας αυτής. _Και γιατί μπαμπά τους αφήνουν οι άνθρωποι να τα κάνουν αυτά; Δεν τα βλέπουν; _Δεν ξέρω παιδί μου τι να απαντήσω. Μη με ρωτάς. Μάλλον μεγάλωσαν απότομα. Το μόνο που ξέρουν, είναι να παραπονιούνται κατόπιν εορτής. Δεν έμαθαν πως, την σήμερον ημέρα, δεν δίνεις απόλυτη πλειοψηφία σε ένα κόμμα για να κάνει ότι γουστάρει, γιατί θα καταστρέψει τα πάντα. _Τι είναι κόμμα μπαμπά; _Μια ομάδα απο γύπες παιδί μου, πού είτε κυβερνάει είτε όχι, καταστρέφει όλο κι απο λίγο την χώρα, με τον δικό του τρόπο, αδειάζοντας το δημόσιο ταμείο και μόνο με την ύπαρξή του, σπαταλώντας το δημόσιο χρήμα με τα ανύπαρκτα έξοδά του. _Και γιατί δεν τα καταργούν; _Γιατί περιμένουν τον ΜΕΣΣΙΑ παιδί μου. Βλέπεις, κάθε λαός, περιμένει τον δικό του Μεσσία, έτσι και οι άνθρωποι αυτής της χώρας. _Και πώς λέγονται οι άνθρωποι αυτής της χώρας μπαμπά; _Κάποτε τους έλεγαν Έλληνες. Σε λίγα χρόνια, θα πρέπει να διαλλέξουν κάποιο άλλο όνομα παιδί μου. _Γιατί μπαμπά; _Γιατί έμειναν λίγοι, οι περισσότεροι αληθινοί Έλληνες γιέ μου, δεν ζούν πια στην Ελλάδα..
Προφητείες του τότε, λές και γνώριζαν το τώρα: Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης "Οι ανίκανοι κυβερνήται της Ελλάδος"
"Ημύνθησαν περί πάτρης οι άστοργοι πολιτικοί, οι εκ περιτροπής μητρυιοί του ταλαιπώρου ωρφανισμένου Γένους, του στειρεύοντος πρίν, και ητεκνωμένου δεινώς σήμερον;. Άμυνα περί πάτρης δεν είναι οι σπασμωδικοί, κακομελέτητοι και κακοσύντακτοι επιστρατείαι, ουδέ τα σκωριασμένης επιδεικτικότητος θωρηκτά. Άμυνα περί πάτρης θα ήτο η ευσυνείδητος λειτουργία των θεσμών, η εθνική αγωγή, η χρηστή διοίκησις, η καταπολέμησις του ξένου υλισμού και του πιθηκισμού, του διαφθείροντος το φρόνημα και εκφυλίσαντος σήμερον το έθνος, και η πρόληψις της χρεωκοπίας. Τις αμύνθη περί πάτρης; Και τι πταίει η γλαύξ, η θρηνούσα επί των εριπείων; Πταίουν οι πλάσαντες τα ερείπια. Και τα ερείπια τα έπλασαν οι ανίκανοι κυβερνήται της Ελλάδος"
Αυτά για όσους νομίζουν πως παριστάνω τον φιλόσοφο. Ας δούν πως κάποιοι κάποτε, πολύ πριν από μένα, και όντες αληθινά σοφοί, τα προείπαν, και δυστυχώς, συνεχίζουν να βγαίνουν αληθινοί, ως τις μέρες μας.
"Γειά σου, Εάν βρέθηκες για πρώτη φορά στο Blog μου, και εάν σε ενδιαφέρουν οι αναρτήσεις μου, μπορείς να εγγραφείς στο RSS feed του Blog. Μπορείς επίσης να κάνοντας εγγραφή στο Newsletter του blog μου, να λαβαίνεις απ ευθείας κάθε μου ανάρτηση στο email σου. Είσαι Twitter user; τότε μπορείς επίσης να με κάνεις Follow στο Twitter. Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις,"




Print this post



Related Posts :



21 σχόλια:

Θεό7δωρος είπε... Best Blogger Tips

Γιατί έμειναν λίγοι, οι περισσότεροι αληθινοί Έλληνες γιέ μου, δεν ζούν πια στην Ελλάδα..
(ολα τα λεφτά ειναι η κατακλείδα)


Theodosia είπε... Best Blogger Tips

_Κάποτε τους έλεγαν Έλληνες. Σε λίγα χρόνια, θα πρέπει να διαλλέξουν κάποιο άλλο όνομα παιδί μου.

Αυτό φοβάμαι Νίκο:(
Σ`έκλεψα ευθαρσώς το δηλώνω:)


matriga είπε... Best Blogger Tips

Νικόλα, μεγάλη αλήθεια αυτή...
Η Ελλάδα σκοτώνει τα παιδιά της και οι μεγάλοι ασφυκτιούν εδώ.
Να είσαι καλά και συ και η Θεοδοσία που είναι καλή μαθήτρια! :)
Καλό βράδυ


Σοφία Δ. είπε... Best Blogger Tips

"Γιατί έμειναν λίγοι, οι περισσότεροι αληθινοί Έλληνες γιέ μου, δεν ζούν πια στην Ελλάδα"

ΜΕΓΑΛΟ ΤΟ ΜΥΝΗΜΑ ΠΟΥ ΣΤΕΛΝΕΙΣ ΝΙΚΟΛΑ. ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙ. ΠΟΛΥ ΤΥΧΕΡΟΣ Ο ΓΙΟΣ ΣΟΥ. ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΟΥ ΜΟΙΑΣΕΙ ΣΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΣΚΕΨΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΑΚΟΜΑ!!!

ΣΟΦΙΑ Δ.


Palalos είπε... Best Blogger Tips

"...Γιατί έμειναν λίγοι, οι περισσότεροι αληθινοί Έλληνες γιέ μου, δεν ζούν πια στην Ελλάδα..."


George Fakos είπε... Best Blogger Tips

Μου αρέσει αυτή ανάρτηση... Αλλά τι σημαίνει ότι οι περισσότεροι αληθινοί Ελληνες δεν μένουν πια εδώ;


DaisyCrazy είπε... Best Blogger Tips

Νίκο μου τι όμορφη φωτογραφία με το γιό σου! Να υποθέσω πως τον έχεις κοντά σου και τον χαίρεσαι? :)

Αχ τι του λες του παιδιού από μικρό να το απογοητεύσεις? Που ξέρεις μέχρι να μεγαλώσει μπορεί να αλλάξουν τα πράγματα. Έχουμε θέλω να πιστεύω το δικαίωμα να ελπίζουμε για το καλύτερο για τη νέα γενιά.

Καλή σου μέρα!


apneagr είπε... Best Blogger Tips

Oι περισσότεροι αληθινοί Έλληνες γιέ μου, δεν ζούν πια στην Ελλάδα..


AATON είπε... Best Blogger Tips

Γιώργο μου, σημαίνει πως οι αληθινοί Έλληνες στην Ελλάδα, μείνατε πολύ λίγοι και φυλάτε ακόμη Θερμοπύλες. Οι περισσότεροι έχουμε φύγει ήδη απηυδισμένοι η αποδιωγμένοι, κι όσοι δεν είμασταν αληθινοί Έλληνες, γίναμε εδώ έξω, γιατί είδαμε κάποιες αλήθειες πιο καθαρά και πιο ώριμα.


AATON είπε... Best Blogger Tips

DaisyCrazy μου, όχι, δεν τον έχω κοντά μου, και στην φωτογραφία είναι μικράκι ακόμη, ενώ σήμερα είναι παλληκαράκι ολόκληρο :)
Πάντως, είναι αλήθεια πως τον μεγάλωνα όσο τον είχα, με τέτοιες ιστορίες, και ξέρω πως του άφησα ένα καλό υπόβαθρο να μπορεί βλέπει και να σκέφτεται καθαρά στη ζωή του, για να ανήκει στους ταγούς μια μέρα, και όχι στο κοπάδι, για το καλό της πατρίδας και των συνανθρώπων του.


AATON είπε... Best Blogger Tips

apneagr, σε ευχαριστώ πολύ για την αναδημοσίευση


Foyntas Spiros ( F.S.78) είπε... Best Blogger Tips

Α ρε Νικόλα, τι να σχολιάσω τώρα εγώ, πως έχεις απόλυτο δίκιο..., πως η ιστορία θα βγει πέρα για πέρα αληθινή..., τί... ;

...πως οι Έλληνες δεν ζούνε πια στην Ελλάδα...

Θλίβομαι για την κατάντια μας στην χώρα μας, θλίβομαι γιατί οι περισσότεροι από εμάς δεν κάνουμε τίποτα και δεν αντιδρούμε καν, στα όσα συμβαίνουν...

Από την μια καλά να πάθουμε...από την άλλη όμως είναι κρίμα και άδικο όλα αυτά που συμβαίνουν εις βάρος του Ελληνικού λαού...

Δεν ξέρω τι να πω...έχω άσχημα συναισθήματα τον τελευταίο καιρό...δεν θέλω να βγάλω προς έξω...με πονάει η κατάντια μας !!!
:-(

...Την καλησπέρα μου από Λαμία.
ΣΠΥΡΟΣ


Foyntas Spiros ( F.S.78) είπε... Best Blogger Tips

κι ένα τραγούδι ... αφιερωμένο ...
http://www.youtube.com/watch?v=9HV0XuewOgg


Γωγω Καλουδη είπε... Best Blogger Tips

Νομιζω οτι γινεσε αδικος. Ειναι πολυ ευκολο απο μακρια να κρινουμε και να καταδικαζουμε.
Δεν αντιλεγω στο οτι ο σημερινος Ελληνας κοιμαται..
Διαφωνω ομως στο να βαζουμε ολους τους ανθρωπους στο ιδιο τσουβαλι.
και επισης διαφωνω στο να απορριπτουμε γενικα τους ανθρωπους για να βγουν διαφορα συμπερασματα.
Αλλωστε να σου θυμισω οτι αυτη η αποχαυνωση δεν ειναι μονο Ελληνικο προνομιο φιλε μου.. Αυτη η περιοδος ειναι περιοδος οπου ο Ελληνας οπως και ολοι οι αλλοι λαοι απλα ακολουθουν αυτο που αλλοι τους εχουν στρωσει..Αλιμονο σε αυτους.. οταν ξυπνησουν οι ελληνες..και οχι μονο οι ελληνες.Την καλημέρα μου.


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** Σπύρο και ποιόν δεν πονάει. Σ' ευχαριστώ για το τραγούδι, απο τα αγαπημένα μου.

*** Γωγώ μου, λές να είμαι τόσο άδικος; τόσο τυφλός; η πιστεύεις δεν έζησα την Ελλάδα ώστε να μην ξέρω τι γράφω ή τι λέω; Πίστεψέ με, τίποτε απ' όλα. Και δεν βάζω σε ένα τσουβάλι όλους τους ανθρώπους.
Θα διαφωνήσω μαζί σου εδώ: "οτι αυτη η αποχαυνωση δεν ειναι μονο Ελληνικο προνομιο".
1ον Γωγώ μου, η αποχαύνωση ενός λαού, δεν είναι ποτέ 'προνόμιο' καλό μου παιδί, και
2ον, αν κοιτάξεις γύρω μας τα κοράκια και τους γύπες (Σκόπια, Αλβανία, Τουρκία, Γερμανία, Βουλγαρία, Αγγλία και βάλε) είναι όλα όρθια και ακονίζουν νύχια φίλη μου Γωγώ. Μόνο 'αποχαυνωμένα' δεν είναι. Για μάς τα ακονίζουν Γωγώ μου, που αποχαυνωθήκαμε τόσο πολύ, ώστε μας νομίζουν ήδη πτώματα.
Κάπου-κάπου γυρίζει κάποιος αποχαυνωμένος πλευρό, και σταματάνε τρομαγμένα την εφόρμηση. Δεν νομίζεις λοιπόν πως αντί να λέμε και να ευχόμαστε "Αλιμονο σε αυτους.. οταν ξυπνησουν οι ελληνες", πως είναι καιρός να μας δούμε επιτέλους ΞΥΠΝΙΟΥΣ και μια φορά; γιατί τελικά, πρέπει να είμαστε ο πιο υπναράς λαός του κόσμου εμείς οι Έλληνες. Μια ζωή στον ύπνο μας πιάνουν, γιατί μια ζωή κοιμόμαστε. Δες ποιοί μας κυβερνάνε εδώ και 80 χρόνια, για να καταλάβεις.
Φιλιά Γωγώ μου, και σ' ευχαριστώ που μου έδωσες αφορμή να αντι-σχολιάσω. Και πίστεψέ με, 'δεν είμαι άδικος' Γωγώ μου..


matriga είπε... Best Blogger Tips

Καλημέρα Νικόλα.
http://www.greektube.org/content/view/68112/2/


Γωγω Καλουδη είπε... Best Blogger Tips

Συμφωνω απολυτα σε αυτα που λες. Ετσι ειναι. Το οτι κοιμουνται ομως δεν τους κανει λιγοτερο Ελληνες..
Εκει ειναι η διαφωνια μου. Το ποιος ειναι περισσοτερο ή λιγοτερο ελληνας δε πιστευω οτι μπορει να φανει τωρα.Ουτε μπορει να κριθει απο το που μενει, ή τι γνωρίζει, ή ποσο ενημερωμενος ειναι.
Το ποιος ειναι Ελληνας μπορει να το κρινει μονο η Ιστορια.. και μονο μετα απο χρόνια.
Οσο αφορα την αφυπνιση, ειναι Χρεος ολων οσων ξερουν να ενημερωσουν τους αλλους.Ετσι θα εκανε ο σωστός Ελληνας. :)

Σε ευχαριστω και για την επισκεψη! Σε παρακολουθω καιρο αλλα σημερα τολμησα να γραψω.


SARIN είπε... Best Blogger Tips

θα ήθελα να προσπαθήσεις να καταλάβεις μια διαφορετική άποψη.Χωρίς να αισθάνεσαι πως θίγεται
ο ελληνισμός σου!
Σ΄όλη την ελληνική ιστορία που επιγραμματικά ανέφερες υπήρχε η κακή παρέμβαση της πολιτικής.
Όμως παρ΄ όλη την σημερινή κακή παρέμβαση της πολιτικής σε πληροφορώ πως καθημερινά συναντώ ΗΡΩΕΣ,ΠΟΙΗΤΕΣ καί μα την αλήθεια ΗΜΙΘΕΟΥΣ
εδώ στην Ελλάδα που γράφουν ιστορία
καί δεν δίνουν δεκάρα για
την καλή η κακή πολιτική.


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** Μαράκι, με συγκίνησες με το Link σου, σε υπέρ ευχαριστώ.
"Αυτόν τον χορό, όσες φορές κι αν τον δώ να χορεύεται, όσες κι αν τον χορέψω ο ίδιος, όσες κι αν τον παίξω στην λύρα μου, πάντα θα νοιώθω αυτό το ρίγος, που μόνο ένας απόγονος Ποντίων μπορεί να νοιώσει".
Νίκος Ράμμος-Καπαλίδης

*** Κι εγώ χαίρομαι Γωγώ που σχολίασες.
Αν κατάλαβα τελικά, η ένστασή σου βρίσκεται στην φράση μου "οι περισότεροι δεν ζούν στην Ελλάδα". Σωστά;
Δεν εννοώ αυτό που κατάλαβες Γωγώ μου. Σίγουρα δεν μιλάω για τον έλληνα απλό πολίτη, και δεν τον κατηγορώ πως δεν αισθάνεται και δεν είναι έλληνας, ούτε θεωρώ όλους εμάς που ζούμε στην διασπορά ελληνάρες, μην κάνεις λάθος. Έχουμε αρκετά μαύρα πρόβατα έξω, που δεν δικαιούνται να θεωρούνται έλληνες, να το ξέρεις.
Το ότι κοιμούνται δε, σίγουρα δεν τους κάνει λιγώτερο έλληνες, μα θα τους κάνει να πάψουν να έχουν Ελλάδα μια μέρα.

*** Σαρίν, δεν θίγεις την ελληνικότητά μου, μα με κάνεις να χαίρομαι και να ελπίζω.
Αλά, είναι λάθος τους αν δεν νοιάζονται για τα κοινά. Οι ήρωες, οι ποιητές, και οι ημίθεοι, αυτοί είναι που πάντα ύψωναν πρώτοι το ανάστημα και την φωνή τους, γίνονταν ταγοί και οδηγούσαν τον λαό καθ' ένας με τον τρόπο και ανάλογα τις δυνάμεις και την επιρροή του, δείχνοντάς του τον σωστό δρόμο. Δεν τον άφηναν στο σκοτάδι, γι αυτό και έμειναν στην ιστορία.
Δεν ξέρω τι θα έκανα και πώς θα αντιδρούσα στην πράξη αν ζούσα Ελλάδα, γιατί δεν θέλω να λέω μεγάλα και κούφια λόγια. Μα αισθάνομαι (αλήθεια αισθάνομαι έτσι) πως αν ζούσα εκεί, θα με έγραφαν μια μέρα οι εφημερίδες. Θα γινόμουν ο πιο "σαματατζής" έλληνας, και με το σαματατζής, δεν εννοώ γραφικός και γελοίος για αυτοπροβολή, μα θα τους τα έλεγα αυτούς εκεί επάνω, κατάμουτρα και βροντερά, μέχρι να με ακούσουν και να με πάρουν στα σοβαρά.

Ευχαριστώ ειλικρινά για τον χρόνο όλων σας, ακόμη κι αυτών που δεν αντι-σχολίασα.


KAPISTRI είπε... Best Blogger Tips

Αν και το διάβασα πολλές φορές, αυτό το θαυμάσιο κείμενο, μου κάνει κέφι να το ξαναδιαβάζω, γιαυτό το αναρτώ και στη δική μου σελίδα. Πολύ πετυχημένο. Δυστυχώς, για μας που ζούμε στο εξωτερικό, αυτές οι διαπιστώσεις ματώνουν την καρδιά μας και δε θέλουμε να πιστέψουμε την ξεκάθαρη πραγματικότητα.
Τα σέβη μου, μεγάλε!


AATON είπε... Best Blogger Tips

Φίλε μου KAPISTRI σε υπέρ ευχαριστώ


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next