19 Μαρτίου 2010



6 Δεν διατίθεται Προφίλ;

Πολύ συχνά συνάντησα ένα πρόβλημα σαν blogger. Κάποιοι φίλοι, συνήθως νέοι Bloggers (αν και όχι μόνο νέοι), και ενώ έχουν ιστολόγιο δικό τους, δεν έχουν ενεργοποιήσει την εμφάνιση του 'προφίλ' τους. Θα μου πείς, και πού το κακό; μπορεί να θέλουν να μείνουν ανώνυμοι κατά κάποιο τρόπο. Λάθος. Πρώτα πρώτα, αν θέλεις να είσαι ανώνυμος στο διαδίκτυο, δεν αγοράζεις υπολογιστή και δεν σερφάρεις. Πόσο μάλλον να φτιάξεις δικό σου ιστολόγιο. Άρα, θέλεις να γράψεις κάτι, και να το διαβάσουν κάποιοι, έτσι δεν είναι; Μάλλον ναι. Τότε, βοήθα τους να σε βρίσκουν πιο εύκολα, μην τους κλείνεις την πόρτα. Δείτε εδώ για παράδειγμα τι εννοώ. 1. Σχολιάζει κάποιος φίλος/κάποια φίλη σε μια ανάρτησή μου, και μου γράφει την γνώμη του/της. 2. Του/της απαντάω 3. Πατάω κατόπιν πάνω στο όνομά του/της για να επισκευθώ κι εγώ με την σειρά μου το blog που έχει, και βλέπω αυτό σαν απάντηση: Για να μπορέσω να βρώ, αν έχει blog και ποιό, πρέπει να αρχίσω αναζητήσεις με διάφορους τρόπους μέσω Google Search, κάτι που κουράζει συχνά, μιας και πολλοί έχουν Facebook, Sync, και ότι άλλο φανταστείς, μα πουθενά δεν θα γράψουν το URL του blog τους. Απογοητευμένος λοιπόν, τα παρατάς, και δεν θα είσαι ο μόνος, το ίδιο θα κάνουν και πολλοί άλλοι πιστεύω, και είναι κρίμα. Τι χρειάζεται να κάνει κάποιος λοιπόν για να ενεργοποιήσει το προφίλ του; Είναι παιδικά απλό. Πηγαίνετε εδώ πατώντας το link (ή και μέσω Πανόπτη επίσης): Επεξεργασία Προφίλ Χρήστη και συμπληρώστε τα πεδία που εσείς επιθυμείτε. Στό: "Προβολή των ιστολογίων μου" μαρκάρετε το κανονικό blog σας, αφήνοντας αμαρκάριστα τα Blog στα οποία συμμετέχετε η κάποια δευτερεύοντα που ίσως έχετε, για έναν και μοναδικό λόγο. Όταν ο άλλος βλέπει το προφίλ σας, να μην μπερδεύεται ποιό είναι το κανονικό σας, ποιό δευτερεύον, και ποιό είναι αλλουνού. Διότι μερικοί, συγγράφουν και σε καμιά εικοσαριά άλλα ιστολόγια και καλά κάνουν, μα το αποτέλεσμα πάλι είναι το ίδιο, ο κάθε ενδιαφερόμενος, προσπαθώντας να σας βρεί, χάνει τον δρόμο. Κανένας δεν θα καθίσει να σπαταλήσει τον χρόνο του να σε βρεί ανάμεσα σε ένα σωρό ιστολόγια. Εσένα ψάχνει, εσένα θέλει να βρεί εκείνη την στιγμή, και κανέναν άλλον. Να είσαι σίγουρος/η πως "ο άλλος" έχει προνοήσει να τον βρίσκουν εύκολα. Κάντο λοιπόν κι εσύ. Ελπίζω να έπεισα μερικούς αναποφάσιστους (ή που δεν γνώριζαν το "πώς"), ώστε να καθίσουν, και να το κάνουν έστω και σήμερα, καθώς και για την χρησιμότητά του.
"Γειά σου, Εάν βρέθηκες για πρώτη φορά στο Blog μου, και εάν σε ενδιαφέρουν οι αναρτήσεις μου, μπορείς να εγγραφείς στο RSS feed του Blog. Μπορείς επίσης να κάνοντας εγγραφή στο Newsletter του blog μου, να λαβαίνεις απ ευθείας κάθε μου ανάρτηση στο email σου. Είσαι Twitter user; τότε μπορείς επίσης να με κάνεις Follow στο Twitter. Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις,"




Print this post



Related Posts :



6 σχόλια:

αντωνης είπε... Best Blogger Tips

Εγω παντως αν ερθει στο blog μου και σχολιασει καποιος αγνωστος (πραγμα σπανιο πλεον) πρωτα κοιταω αν εχει προφιλ + blog δικο του. Αν δεν εχει και τα 2, τοτε θα του απαντησω μονο την πρωτη φορα που θα ερθει στο blog μου, για τυπικους λογους.
Τις επομενες δεν θα απαντησω σε σχολιο, για μενα ειναι το ιδιο οπως να ερθει καποιος και να γραψει ανωνυμα.
Και τα ανωνυμα σχολια τα απεχθανομαι.

Καλησπερα Νικο.


TwistedTool είπε... Best Blogger Tips

Τα ανώνυμα σχόλια τα έχω απενεργοποιήσει ευθύς εξ αρχής στο blog μου. Όχι διότι είμαι snob, αλλά διότι και σιγά το όνομα που σου ζητάμε δηλαδή. Ένα ψευδώνυμο, τόσο δύσκολο είναι; :)

Πέρα από αυτό, χτες κιόλας αντιμετώπισα το ίδιο φαινόμενο που περιγράφεις Νίκο. Κρίμα ρε παιδιά, είναι σα να αποκλείετε τη δικτύωση σας! Φτιάξτε το όλοι για να γίνει πιο ομαλή η συνύπαρξη μας στο χάος του internet!

Υ.Γ.: Νίκο, σε πρόσθεσα και στο blogroll μου :D


Apokalipsis999 είπε... Best Blogger Tips

Ανώνυμος ή μη, αν έχει να πει κάτι ας το πει, στο δικό μου blog. Έχω γνωστούς που δεν έχουν καν προφίλ στο Google. Οπότε και γρλαφουν ως ανώνυμοι και στο σχόλιό τους βάζουν το όνομά τους.
Το να απαιτώ να έχουν ντε και καλά προφίλ, νομίζω πως είναι είτε πολυτέλεια είτε ελιτισμός ενίοτε.

Αυτό που θα 'θελα είναι να αφήνουν το αποτύπωμά τους σε αυτό που διάβασαν κι ας είναι ανώνυμοι. Σάμπως το ψευδώνυμο ενός προφίλ στην τελική, είναι κάποια επίσημη επωνυμία, αν δεν διαθέτουν κάποιο ιστολόγιο;

Και τέλος, αντιγράφω Νικόλα το μοτό που έχεις πριν την υποβολή σχολίου «Τα σχόλια των φίλων και αναγνωστών για κάθε blogger, είναι η μεγαλύτερη ανταμοιβή για τον κόπο του. Παρακαλώ, αφιέρωσε ένα σου λεπτό μονάχα, αφήνοντας το δικό σου ίχνος.»
Δεν γράφεις να έχουν ενεργοποιημένο προφίλ! Μήπως πρέπει να το αλλάξεις το μοτό; :)


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** Αντωνη, τα ανώνυμα που έχουν γνώμη και είναι καλοπροαίρετα, τα θεωρώ ισάξια με τα "επώνυμα". Άλωστε, όπως γράφει παρακάτω ο φίλος μας TwistedTool, και το ψευδώνυμο, περί ανωνυμίας πρόκειται. Αλά το θέμα είναι στο "να μπορώ να σε βρώ, να σε επισκεφθώ", αυτός ο σκοπός της ανάρτησης.

*** TwistedTool, έπιασες το νόημα 100%
Και σε ευχαριστώ πολύ για το Blogroll, με τιμά.

*** Apokalipsis999 δεν κατάλαβες το νόημα 100%
Αν διαβάσεις τα σχόλια απο την αρχή, ειδικά το 2, και συγκεκριμένα την φράση "Κρίμα ρε παιδιά, είναι σα να αποκλείετε τη δικτύωση σας! Φτιάξτε το όλοι για να γίνει πιο ομαλή η συνύπαρξη μας στο χάος του internet!" θα καταλάβεις πως, δεν με ενδιαφέρει αν κάποιος θέλει να γράψει ανώνυμα, η δεν θέλει να τον βρεί κανένας. Εκεί πάω πάσο, είναι επιλογή του και δεν μου πέφτει λόγος. Άλωστε τα σχόλια είναι ανοιχτά και για τους ανώνυμους, κι ας το πλήρωσα συχνά με σπάσιμο νεύρων.
Μιλάω για εκείνους που, ναι μεν θέλουν να τους επισκέπτονται, θέλουν να τους διαβάζουν, μα δεν βοηθάνε τον άλλον στο να μπορεί να τους βρεί.
Αυτό λέω στην ανάρτηση, μην με παίρνεις λάθος φίλε μου :)


Θεό7δωρος είπε... Best Blogger Tips

ΣΥΜΦΩΝΩ


Theodosia είπε... Best Blogger Tips

Τώρα μόλις έφτιαξα και το δικό μου.Απο τα 9 άφησα το δικό μου και το δικό σου.
Μέρες προβληματιζόμουν αν ήταν σωστό να το κάνω αλλά
σήμερα που κάποιο μπλοκ πήρε μια ανάρτησή μου (την μπούργκα)όταν πάτησα στο όνομά μου που έχουν βάλει σαν link βγήκε ο Πανόπτης μου που με τρόμαξε κι εμένα με τόσα μπλόκ που είδα.
Αστροπελέκι σου λέω.
Αργώ να πάρω μπρός κι αποφάσεις:))))


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next