11 Μαρτίου 2010



14 Ο Αστακός

Είναι φορές που δεν μπορείς να κρατηθείς την ώρα που δουλεύεις στην πίστα, με την αθωότητα η την ασχετίλα κάποιων. Προσπαθείς, δαγκώνεις την γλώσσα σου, μα στο τέλος ξεσπάς σε γέλια. Αυτό μου έτυχε και τις προάλλες την ώρα που τραγουδούσα. _Ράμμο _Παρακαλώ _Μια επιθυμία _Ποιά; _Ένα του Τερζή _Οκ, ποιό _Ο "αστακός" _Τι πράγμα; _Ο Αστακός, του Τερζή _Τι έπαθε ο αστακός του Τερζή, ήταν φρέσκος και τού 'φυγε απο το πιάτο; _Όχι, τραγούδι είναι _Θα 'ναι καινούργιο φαίνεται, δεν το ξέρω, εγώ ξέρω μόνο το "χταποδάκι", την "τσιπούρα" και τα "καλαμάρια.. το ζεμπέκικο. _Μην κάνεις πλάκα ρε Ράμμο _Εσύ άρχισες _Αφού σε άκουσα να το λές _Πές μου πώς πάει αν θυμάσαι.. _"Εί-μαι α-στα-κός πο-λύ, κι όπου θέ-λω θα πη-γαίνω.." Πάει ο άστατος, πάει και ο αστακός, και ο Ράμμος ακόμη γελάει. Άμοιρε Τερζή, χάθηκε να βγάλεις ένα τραγούδι με ..μύδια; Ένα βράδυ στην Λεμόνα, στην Θεσσαλονίκη πάλι, με έπιασε ένα νευρικό γέλιο, και δεν μπορούσα να τραγουδίσω όλη νύχτα κατόπιν. Ήταν γεμάτο το μαγαζί. Πεντακόσια πενήντα άτομα, φίσκα. Με το που ανέβηκα, πετάγεται ο Δημήτρης ο Βάρκας, ο αρμονίστας, και μου λέει, "Ράμμο, τρέχα γρήγορα". Πάω κοντά του, νομίζοντας πως έγινε κάποια στραβή, και μου λέει, "ξέρεις γιατί έκανε ο Ταρζάν ΑΑααΑαΑΑΑΑααα;" Κι εγώ ο σέφτελος, τον ρωτάω, "Γιατί;" και η απάντηση ήταν, "η τσίτα δεν κρεμόταν απο το λαιμό του, απο αλλού κρεμότανε.." Θα μου πείς, σιγά το αστείο. Αμ έλλα που εκείνη τη στιγμή εμένα μου φάνηκε το μεγαλύτερο αστείο του κόσμου; Και με πιάνει ένα νευρικό γέλιο, να μην μπορώ να σταματήσω. Καπάκι, να με κοιτάζει ο κόσμος, και να αρχίσει να γελάει με μένα. Εγώ να γελάω με το αστείο και μαζί τους, που γελάνε δίχως να ξέρουν γιατί γελάω, και να έχω γονατίσει στην πίστα. Ένα μαγαζί μπάχαλο. Στο τέλος κατέβηκα, μπάς και σοβαρευτούμε, αλά κάθε φορά που ανέβαινα, άκουγα τον άχρηστο τον Βάρκα να κάνει επίτηδες πίσω μου "ΑααΑαΑααΑΑαα.." και άντε πάλι να κατεβαίνω απο την πίστα. Το περίεργο πάντως είναι ότι ο κόσμος το διασκέδαζε. Εσείς τι θα κάνατε σε μια τέτοια περίπτωση, αν έπιανε νευρικό γέλιο έναν καλλιτέχνη στην πίστα;
"Γειά σου, Εάν βρέθηκες για πρώτη φορά στο Blog μου, και εάν σε ενδιαφέρουν οι αναρτήσεις μου, μπορείς να εγγραφείς στο RSS feed του Blog. Μπορείς επίσης να κάνοντας εγγραφή στο Newsletter του blog μου, να λαβαίνεις απ ευθείας κάθε μου ανάρτηση στο email σου. Είσαι Twitter user; τότε μπορείς επίσης να με κάνεις Follow στο Twitter. Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις,"




Print this post



Related Posts :



14 σχόλια:

Johnpatra είπε... Best Blogger Tips

χαχα..γελασα και εγω...μου εχει συμβει και μενα αυτο...βαζω στο youtube να ψαξω το τραγουδι και δεν μου βρικει τιποτα.μετα απο καιρο οταν ξαναακουω το τραγουδι καταλαβαινω τους στιχους.


Μάγισσα Κίρκη είπε... Best Blogger Tips

ΧΑΧΑΧΑΧΑΑΧΑΧΑΧ αστακός λέει αχαχαχαχαχαχαχαχα! Μήπως ο φίλος σου είχε γίνει αστακός απ την πολλή ηλιοθεραπεία και του σφύριξε; Χχαχαχαχαχαχ έχω λιώσει!


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** Γιάννη, κι εγώ όταν άκουγα τον Γονίδη να λέει "σαν μαριονέτα", άκουγα "μαριολέτα" και αναρωτιόμουν τι να σημαίνει. Μετά ξύπνησα :))

*** Μάγισσα Κίρκη, πού να τον βρεί τον ήλιο στο Τορόντο χαρά μου; Μάλλον το νερό που πίνει θα φταίει.


akantoy είπε... Best Blogger Tips

Εαν σου πω οτι γελουσα τωρα που τα διαβαζα?
Και εσυ Νικο ρωτας τι θα καμναμε?
Ειναι μια ρηση την οποια ενστερνιστηκα και εγω,και την ξερεις και εσυ βεβαια..
"ΓΕΛΑΤΕ..ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΑΔΟΤΙΚΟ !!)
καθεσαι σε ενα καφε η σε ενα μπαρακι,καφενειο οτιδηποτε τελος παντων..
Και μια παρεα την εχει πιασει νευρικο γελιο..
Εαν κοιταξεις την δικη σου παρεα,θα δεις ολες τις φατσες με ενα χαζοχαμογελο στα χειλη.!!!
Ποσο μαλλον σε εσενα που ειχες και εχεις μια αμεση επαφη με το κοινο..
νασαι καλα Νικολα γιατι εχεις εναν μοναδικο τροπο αφηγησης,που κερδιζει φιλους..


Apokalipsis999 είπε... Best Blogger Tips

ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΤΟ ΠΑΛΙΟ «ΝΤΙΜΠΙΝΤΑΪ - ΝΤΙΜΠΙΝΤΑΪ, ΡΕ ΜΕΛΑΧΡΟΙΝΑΚΙ» ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΑ ΝΑ ΛΕΕΙ, «ΤΗΝ ΠΗΔΑΕΙ»!
Ή ΣΑΝ ΤΟ «ΝΤΙΡΙΝΤΑΧΤΑ -ΝΤΙΡΙΝΤΑΧΤΑ» ΠΟΥ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕ ΤΗ ΣΧΟΛΗ ΓΡΑΜΑΤΕΩΝ «ΔΙΔΑΧΤΑ»!

ΠΑΝΤΩΣ ΠΡΟΤΙΜΩ ΤΟ ΓΕΛΙΟ, ΠΑΡΑ ΤΗ ΒΑΡΙΕΣΤΙΜΑΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ!


Theodosia είπε... Best Blogger Tips

Πάλι καλά που σταμάτησες έστω και τώρα που έκανες την ανάρτηση...Νάσαι καλά Νικόλα μου μ`έκανες και γέλασα κι όπως δεν γελάω και καθόλου.
Φαντάζομαι μόνο την σκηνή και μου φτάνει:))))


DaisyCrazy είπε... Best Blogger Tips

Καλημερα Νίκο μου.
Μας έκανες και γελάσαμε, να'σαι καλά. Εγώ θα γέλαγα μαζί με τον καλλιτέχνη. Άλλωστε πας σε μαγαζί να διασκεδάσεις.
Πολύ καλό τραγούδι αυτό του αστακού πάντως XAXAXAXAXAXAXA


Coffeemug είπε... Best Blogger Tips

εναν αστακό στο τρία παρακαλώ!


ELGRECO είπε... Best Blogger Tips

Είναι μεταδοτικό το γέλιο και το χρειαζόμαστε. Να σαι καλά!


hackaday είπε... Best Blogger Tips

Καλησπέρα... το γέλιο είναι υγεία οπότε το καλύτερο είναι να φήσει κάποιος τον εαυτό του να λυθεί από τα γέλια.


ekabitis είπε... Best Blogger Tips

Το "σπαστικό" γέλιο, λίγο πολύ όλοι το έχουμε πάθει. Ειδικά άμα είσαι και λίγο πιωμένος, δεν σταματάς με τίποτα! Χα χα χα!


Περίοπας είπε... Best Blogger Tips

Νικο μου θυμισες και μενα κατι ωραιο με πολυ γελιο,απο τον πεθερο μου το συχωρεμενο.Πριν πολλα χρονια ηταν τα μαγνητοφωνα με πομπινες και τα δισκαδικα της εποχης καναν χρυσες δουλειες γραφωντας τραγουδια σε πομπινες για οσους τυχερους ειχαν τετοιο εργαλειο(πριν τις κασσετες,ηταν πανακριβο).Πηγε ο πεθερος μου μια λιστα με τραγουδια να του βαλουν σε πομπινα και την αλλη μερα ηταν ετοιμη.Πηγε να την παραλαβη και ο διαλογος : Ειναι ετοιμη ? - Ναι ,μονο δυο τραγουδια δεν τα ξερω,τινος ειναι ? δεν τα βαλα. -Ποια δεν ξερεις ? -Να εδω ,μου γραφεις "Σηκω ψησε δυο κεφτεδες" και "Καρδια μου καμμενη"...και ο πεθερος μου : Καλα ρε αντε τη Βουλα Παλλα(καρδια μου καυμενη,ινδικο)...αλλα και το Καζαντζιδη βρε?????(Σηκω ψησε δυο καφεδες)και εχεις και δισκαδικο...δεν κανεις για αυτη τη δουλεια....(Μεχρι ακομα και τωρα τοχουμε σα σλογκαν στην οικογενεια οταν θελουμε να γελασουμε)...


mary είπε... Best Blogger Tips

ehw xerathei sto gelio. mono pou skeftomai apo pou kremotan oastakos kai to aaaaaaaaa tou vraka varka pws ton eipes;kai sena na anevwkatevaineis ftanei.apothewsh.hahahahahahahaaaaaaaa.


mary είπε... Best Blogger Tips

enoousa thn tsita.apo to gelio mperthefthka.hahahahaha.


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next